Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Verwijderd
Ik heb AM uitgezet, en het scheelt aanzienlijk qua performance.
Ik geloof dat iemand op het forum het performance verschil heeft onderzocht en concludeerde dat het ca. 30% meer performance was, maar dan zou je even de search moeten gebruiken....
Mijn conclusie: als iets meer lawaai niet uitmaakt gewoon doen
Ik geloof dat iemand op het forum het performance verschil heeft onderzocht en concludeerde dat het ca. 30% meer performance was, maar dan zou je even de search moeten gebruiken....
Mijn conclusie: als iets meer lawaai niet uitmaakt gewoon doen
En hoeveel scheelt het in 'geluid'?
Het verschil in seek time is bij mij (bij zowel mijn IBM als mijn Maxtor) heel erg groot. Voor grotere bestanden (niet al te gefragmenteerd) maakt het geen donder uit. Je kunt dus niet een twee drie zeggen hoeveel het scheelt. In het starten van je OS maakt het wel veel uit, in ieder geval. Ik heb het niet geklokt maar de boot time van Debian gaat volgens mij het hardst omlaag.
Geluid is nog steeds heel redelijk (en ik heb ze uiteraard allebei 'snel' lopen).
ACM moet overigens niet 'uit' staan maar 'fast' of zo (het is een tijdje geleden
)
Geluid is nog steeds heel redelijk (en ik heb ze uiteraard allebei 'snel' lopen).
ACM moet overigens niet 'uit' staan maar 'fast' of zo (het is een tijdje geleden
Zoef
Pagina: 1