Hoe bedoel je /off er zit zo'n klein handleidinkje bij, maar daar kan ik niks over vinden
Verwijderd
Oeps Airhead was eerder
Ik heb zelf ook maxtor schijf en heb met dat proggie mijn schijf in /fast modus draaien.
Dit is de inhoud van het textbestand van het proggie:
/off Turns Acoustic Management off, the drive operates at normal acoustic levels
/quiet Quietest seeks, the speed of the seek operation is reduced to its lowest level to provide the quietest operations, this level has the most impact on drive performance.
/fast Fastest seeks, the speed of the seek operation is reduced to provide quieter operation with the least amount of impact on the drive performance.
Wat is nu echt de snelste instelling?
Ik dacht zelf dus de /fast modus.
Groeten Frank.
MAAR: hij staat standaard al aan! dat willen we niet, want je snelheid gaat achteruit. zet hem dus op /off oftewel, geen acoustic management en laat die maxtor op volle toeren draaien!
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/100252
lees dit nou eens:
the speed of the seek operation is reduced to provide quieter operation.
ofwel, de snelheid is naar beneden gehaald om minder lawaai te hebben tijdens het draaien.
we weten allemaal dat sandra verre van perfecte benchmarks geeft, je zou ze zelfs 10 keer moeten draaien om op een redelijk goed gemiddelde uit te komen.
/off is gewoon het snelst, want dan staat acoustic management UIT! en dat wil je hebben.
Hier nog een regel uit het tekstbestand van het proggie.
For example, if you want fast hard drive seeks with the least impact on hard drive performance,
you would type:
AMSET /FAST
Dus voor degene die geen Engels kunnen:
"Bijvoorbeeld, indien je de kop het snelst wilt laten zoeken met de mibste invloed op je
performance, moet je opgeven:
AMSET/FAST
Groeten Frank.
Verwijderd
/off is de snelste stand ,want dan wordt er helemaal niks gemanaged, dus t snelst, ZUCHT !!!!!!!!!!!
maar het heeft dus nog wel iets invloed... off is dus het snelst./fast Fastest seeks, the speed of the seek operation is reduced to provide quieter operation with the least amount of impact on the drive performance.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
eigenlijk te zot dat er 4 mannen nodig zijn om zoiets aannemelijk te maken.
Verwijderd
P.s. noem me geen sukkel
Verwijderd
Nitefly zet je bril eens op. Amadeuz zegt exakt hetzelfde als jij...flamen was dus zinloos.
Verwijderd
http://www.rojakpot.com/Speed_Demonz/Maxtor_Silent_Store/Maxtor_Silent_Store_01.htm
6 pagina's plus commentaar en update...(engels)
Luc
Heb ook de link bezocht door hierboven in de topic genoemd is. Ook hier de conclusie: het verschil tussen /fast en /off is te verwaarlozen.
Groeten Frank
ik lees hier toch echt dat /OFF het snelst is, /FAST is zo stil mogelijk met weinig (lees WEINIG != GEEN!) impact op de perfomanceOp vrijdag 12 januari 2001 15:41 schreef vweereld het volgende:
Hoe zijn nu de instellingen?
Ik heb zelf ook maxtor schijf en heb met dat proggie mijn schijf in /fast modus draaien.
Dit is de inhoud van het textbestand van het proggie:
/off Turns Acoustic Management off, the drive operates at normal acoustic levels
/quiet Quietest seeks, the speed of the seek operation is reduced to its lowest level to provide the quietest operations, this level has the most impact on drive performance.
/fast Fastest seeks, the speed of the seek operation is reduced to provide quieter operation with the least amount of impact on the drive performance.
Wat is nu echt de snelste instelling?
Ik dacht zelf dus de /fast modus.
Groeten Frank.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Onzinnige kick heOp vrijdag 26 april 2002 20:16 schreef TonD het volgende:
Frank heb je inmiddels de FAQ al gelezen? (ivm dat groeten...)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()