Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:47
Ten eerste wil ik eerst even zeggen dat ik al eerder een topic hierover heb geopend. Deze was gesloten omdat er een discussietopic was over de H10 wat ik over het oog had gezien. Nu wou ik deze zelfde vraag stellen in het discussietopic over de iRiver H10 maar dit topic is weg.

Ik hoorde een tijdje terug van een vriend dat hij van iemand had gehoord dat er een nieuwe firmware uit is voor de iRiver H10. Met deze nieuwe firmware zou je ook filmbestanden kunnen afspelen op je H10. Nu heb ik zelf de iRiver H10 Pure 5gb versie.

Mijn vraag is of deze firmware daadwerkelijk bestaat want op Google kan ik hierover niets vinden... Op de site van iRiver zelf staat hierover niets, maar misschien is het firmware die niet door iRiver zelf is uitgebracht, een getweakte versie dus?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Luukieeee schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:31:
Nu wou ik deze zelfde vraag stellen in het discussietopic over de iRiver H10 maar dit topic is weg.
O? [MP3] iRiver H10 :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.