Hallo. Ik ga mijn laptop verkopen en het geld wil ik gebruiken om mijn pc up te graden. Ik zag hier en daar wel wat topics maar sommige zijn al weer iets verouderd en niet bij mij van toepassing.
Laten we zeggen dat ik een budget heb van ongeveer 900,-.
Wat ik wil veranderen:
Moederbord (Weinig verstand van. Wat is een goed moederbord dat PCI-Express ondersteund? Max. ongeveer 150,-?)
Videokaart (Sowieso ATI. Weet alleen niet welke. X1800XT? - 520,-)
HD (Maxtor DiamondMax 10 - 300gb - 150,-)
Samen ongeveer 820,-.
Kan ook andere producten uitkiezen en daardoor geld overhouden voor een extra cooler, voeding enz?
Ik ben bezig met grafisch werk en speel ook spellen. Ik wil een beetje naar de toekomst kijken. Ik hoorde dat er binnenkort kaarten komen die DX10 ondersteunen. Is dit de moeite waard om op te wachten? En is een 512mb kaart wel veel beter dan een 256mb kaart (kwaliteit/prijs verhouding)?
Misschien kunnen jullie mij enig advies geven wat de beste keus is? Mijn pc is inmiddels 3 jaar oud ongeveer. Even de specificaties in het kort:
P4 2,8Ghz
1024mb DDR ram
Ati 9800Pro 128mb
Laten we zeggen dat ik een budget heb van ongeveer 900,-.
Wat ik wil veranderen:
Moederbord (Weinig verstand van. Wat is een goed moederbord dat PCI-Express ondersteund? Max. ongeveer 150,-?)
Videokaart (Sowieso ATI. Weet alleen niet welke. X1800XT? - 520,-)
HD (Maxtor DiamondMax 10 - 300gb - 150,-)
Samen ongeveer 820,-.
Kan ook andere producten uitkiezen en daardoor geld overhouden voor een extra cooler, voeding enz?
Ik ben bezig met grafisch werk en speel ook spellen. Ik wil een beetje naar de toekomst kijken. Ik hoorde dat er binnenkort kaarten komen die DX10 ondersteunen. Is dit de moeite waard om op te wachten? En is een 512mb kaart wel veel beter dan een 256mb kaart (kwaliteit/prijs verhouding)?
Misschien kunnen jullie mij enig advies geven wat de beste keus is? Mijn pc is inmiddels 3 jaar oud ongeveer. Even de specificaties in het kort:
P4 2,8Ghz
1024mb DDR ram
Ati 9800Pro 128mb