Er zitten sowieso enkele waypoints in om ervoor te zorgen dat je jezelf niet vanaf de 'slalom' op de baan kunt laten vallen zodat je een stuk af kunt snijden, maar het checkpoint in de laatste doorhaler staat daar omdat een gewoon stuk baan geen paaltje aan de onderkant heeft en ik graag wel een beetje ondersteuning wilde. Daarnaast zijn de tussentijden wel leuk (alhoewel het bij de laatste natuurlijk een beetje nutteloos is, die staat er dus voor de ondersteuning
en dat de tijden voor brons, zilver en goud nogal hoog zijn vergeleken met die van het spel zelf.
De tijden worden gebaseerd op de validatie run. Elke keer als ik ook maar iets aanpas (desnoods een paal toevoegen) moet ik die weer opnieuw doen. Ik ga niet een half uur racen om een super scherpe tijd neer te zetten. Vandaar dat de medailes redelijk makkelijk te halen zijn.
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat mensen die nog moeten oefenen het vervelend vinden dat dat horizontale stuk zo ver van het begin af zit. Als je het een paar keer wil oefenen moet je dus ook elke keer de relatief makkelijke weg ervoor rijden, alleen om een poging te kunnen doen in het lastige stuk.
In het begin had ik ipv 3 turbo's maar 2 en een paaltje, de bochten waren toen een stuk lastiger. Nu er drie zijn vind ik het eigenlijk redelijk makkelijk te doen. Vooral ook omdat de bochten behoorlijk breed zijn en redelijk tolerant ivm bijvoorbeeld de F5.
Maar goed, al met al een leuke track!
dank je

.
Wat ik eigenlijk nog mooier vind ivm de stunts banen van vroeger is het hele deel element. Als ik vroeger een moeilijke baan had gemaakt voor Stunts kon ik hem aan een paar vriendjes laten zien of nam ik hem mee op een schijfje. Nu pleur je hem op internet en da halve wereld kan commentaar leveren. Ik betrap mijzelf er telkens op dat ik naar die tm-exchange ga om te zien hoe vaak de baan al gedownload is en of er ook een score of commentaar ingeleverd is

..