Trackmania Nations

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik heb het gister gedownload en gelijk ff paar potjes gespeeld en het is geweldig _/-\o_

Met een Xbox gamepad rij je echt relaxt :)

vond het alleen jammer dat er weer een persoon (die denkt dat ie beter is) moest zijn die mij voor cheater uitschold. :O

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:29:
[...]

Met zoveel wagens op het scherm is het bij mij niet meer speelbaar (10-30) fps. Bij jou nog wel dan?
Wat voor settings gebruik je? Ik heb hier amd 3200, 1,5 gb en x800xt pe.
Moet je even in de opties kijken (Als die tenminste hetzelfde zijn als TMS), je kan daar bij "Advanced" Car Detail aanpassen, als je die op Normal zet, kan je rustig met heel veel auto's racen, performance verlies zal je niet of nauwelijks zien. Zet je het echter op High dan zal je inderdaad een behoorlijke impact in performance zien.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:09

drice

Loading...

Gisteren een leuke match gehad met GOT_BOB en ene m@fk33s. Zelden zo'n leuke sfeer gehad op een server.

Gaan we nog met [got] tags werken?

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 16:40

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Soultaker schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 02:47:
Het viel me wel op dat de waypoints wat raar geplaatst zijn (soms twee vlak na elkaar)
Er zitten sowieso enkele waypoints in om ervoor te zorgen dat je jezelf niet vanaf de 'slalom' op de baan kunt laten vallen zodat je een stuk af kunt snijden, maar het checkpoint in de laatste doorhaler staat daar omdat een gewoon stuk baan geen paaltje aan de onderkant heeft en ik graag wel een beetje ondersteuning wilde. Daarnaast zijn de tussentijden wel leuk (alhoewel het bij de laatste natuurlijk een beetje nutteloos is, die staat er dus voor de ondersteuning
en dat de tijden voor brons, zilver en goud nogal hoog zijn vergeleken met die van het spel zelf.
De tijden worden gebaseerd op de validatie run. Elke keer als ik ook maar iets aanpas (desnoods een paal toevoegen) moet ik die weer opnieuw doen. Ik ga niet een half uur racen om een super scherpe tijd neer te zetten. Vandaar dat de medailes redelijk makkelijk te halen zijn.
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat mensen die nog moeten oefenen het vervelend vinden dat dat horizontale stuk zo ver van het begin af zit. Als je het een paar keer wil oefenen moet je dus ook elke keer de relatief makkelijke weg ervoor rijden, alleen om een poging te kunnen doen in het lastige stuk.
In het begin had ik ipv 3 turbo's maar 2 en een paaltje, de bochten waren toen een stuk lastiger. Nu er drie zijn vind ik het eigenlijk redelijk makkelijk te doen. Vooral ook omdat de bochten behoorlijk breed zijn en redelijk tolerant ivm bijvoorbeeld de F5.
Maar goed, al met al een leuke track!
dank je :).

Wat ik eigenlijk nog mooier vind ivm de stunts banen van vroeger is het hele deel element. Als ik vroeger een moeilijke baan had gemaakt voor Stunts kon ik hem aan een paar vriendjes laten zien of nam ik hem mee op een schijfje. Nu pleur je hem op internet en da halve wereld kan commentaar leveren. Ik betrap mijzelf er telkens op dat ik naar die tm-exchange ga om te zien hoe vaak de baan al gedownload is en of er ook een score of commentaar ingeleverd is :D..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

whyz schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:40:
[...]

Leuke track :) hoe kon je eigenlijk aan al die richting aanwijzers e.d. of ben ik nou zo blind als een vink :X
Druk op het verf icoontje in de editor en je kunt alle reclameborden een andere invulling geven. Je kunt zelfs een URL opgeven met je eigen afbeeldingen (heb ik alleen nog niet geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke "crash" gehad gisteren, kwam boven op de looping terecht. Lekker sniper mode nu :)

Afbeeldingslocatie: http://www.colbys.be/tmn1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice

drice

Loading...

btw Wimmel waar heb je al die tracks vandaag gehaald op je server. Was lache gisteren

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Op http://nations.tm-exchange.com zijn iig een heleboel banen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Gister op server gespeeld van Mr.Big (of iig, Mr. nog iets :P). Goeie server, was ook leuk met allemaal NL'ers.

Beetje jammer trouwens dat ik dit spel voor geen meter kan, word standaard 8ste/9de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Dit spel is inderdaad erg verslavend :P Gisteravond zat ik op de server van Phalanx, volgens mij zaten door nog een aantal GOT'ers ... met een aantal custom banen die vrij pittig waren.

Ik vind het wel irritant als er aan het eind van een baan of pas na een minuut racen een hele moeilijke jump zit waardoor je steeds een volle ronde moet rijden om dan die moeilijke jump te proberen.. misschien toch maar eens al de trainingsrondes doen

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Breepee schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:12:
Zo, na uren puzzelen ook maar eens een (lange) track gemaakt:

[afbeelding]
http://nations.tm-exchang...on=trackshow&id=9299#auto

Have phun! EN als iemand mij wil vereren om hem op z'n server te slingeren, ga je gang _/-\o_
De tijden kloppen trouwens niet helemaal, ik had een fikse crash bij het valideren ;)
Ahum.. Die eerste jump is echt meesterlijk. :)
Voor de rest kom ik niet erg ver en moet om 9 uur op school zijn.. Dus heb geen tijd meer om te spelen. (Ja, ik weet dat het 10 voor 11 is. Dit spel is té verslavend. :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rankings doen het weer !!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Maar de servers nog niet? Of zie ik nou gewoon niks? :?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:37
Ik heb er last van dat ik in multiplayer af en toe crashes heb. Ik heb nog geen één keer langer dan een uur online kunnen spelen. Het spel blijft gewoon helemaal vast hangen en alleen een harde reset helpt.

Ik heb een AMD 64 3000+, ATI Mobility M10 (R9600) 64MB met Omega 5.10 driver. In andere spellen ben ik geen problemen tegen gekomen.

Is er iemand met dezelfde problemen? Of nog liever, iemand met een oplossing?

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Scooper schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:07:
Ik heb er last van dat ik in multiplayer af en toe crashes heb. Ik heb nog geen één keer langer dan een uur online kunnen spelen. Het spel blijft gewoon helemaal vast hangen en alleen een harde reset helpt.

Ik heb een AMD 64 3000+, ATI Mobility M10 (R9600) 64MB met Omega 5.10 driver. In andere spellen ben ik geen problemen tegen gekomen.

Is er iemand met dezelfde problemen? Of nog liever, iemand met een oplossing?
Is dat wel alleen met Trackmania?
Ik zie dat je een laptop hebt, wordt die niet te warm?
Probeer anders eens de officieële ATI drivers ipv de omega drivers?

Nu ga ik dus echt weg. :X

[ Voor 4% gewijzigd door endless op 31-01-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Ben ik nou de enige die een beetje het A1GP gevoel bij dit spel krijgt tijdens het spelen op de servers? ;)

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice

drice

Loading...

flappie27 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:26:
Gister op server gespeeld van Mr.Big (of iig, Mr. nog iets :P). Goeie server, was ook leuk met allemaal NL'ers.

Beetje jammer trouwens dat ik dit spel voor geen meter kan, word standaard 8ste/9de.
MrBox..was wel gezellig gisteren ja. Ik heb ook nog tegen je geracet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nAffie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:18:
Ben ik nou de enige die een beetje het A1GP gevoel bij dit spel krijgt tijdens het spelen op de servers? ;)
Nee, ik had dat ook al door de oranje auto's en het landen-gevoel. :) Grappig vind ik het wel, die link met A1GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
drice schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:21:
[...]

MrBox..was wel gezellig gisteren ja. Ik heb ook nog tegen je geracet
Owjah, keb je ook nog gezien. Je deed het iets, ehm, beter dan mij :9. Gelukkig was ik iig beter dan DJMantri :+ (iig, 3/5 banen)
nAffie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:18:
Lol ik had precies hetzelfde.

[ Voor 29% gewijzigd door PetersNL op 31-01-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanjo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 08:42
Reefer schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:36:
Dit spel is inderdaad erg verslavend :P Gisteravond zat ik op de server van Phalanx, volgens mij zaten door nog een aantal GOT'ers ... met een aantal custom banen die vrij pittig waren.

Ik vind het wel irritant als er aan het eind van een baan of pas na een minuut racen een hele moeilijke jump zit waardoor je steeds een volle ronde moet rijden om dan die moeilijke jump te proberen.. misschien toch maar eens al de trainingsrondes doen
En dan zien dat er maar eentje de baan haalt :) was leuk op Phalanx server gisteren avond gezellig alleen jammer van die paar italianen waar we niet van konden winnen

tsja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 19:15

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verschikkelijk goed spel! Ik was al fan van de 1ste en de 2de maar dit is toch helemaal tegek. Omdat de game gratis is, is het online heel gezellig en druk. Toch vind ik de custom tracks het leuks... wat je soms tegenkomt! Sommige gasten hebben toch een ideeën dat je bij jezelf denk... kan dit?! Heerlijk is dat! _/-\o_

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand last hiervan?

Do NOT Download This Game!

Quote:
We’re not here to point fingers or lay blame, because we all make mistakes. However, over the weekend, a few gaming sites posted on Trackmania Nations and even told their readers to download it. Prize money was even dangled for the online “free” competition. Thing is, the game is infested with malware.

The anti-PC copy protection site Boycott Starforce has listed Trackmania Nations as a game that carries Starforce (see Luke’s post below). Starforce is hidden and installs without the user’s consent or knowledge. These unwanted drivers are even linked to system instability and computer crashes. Yuck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Starforce heeft een beloning uitgeloofd voor een ieder die hen kan bewijzen dat Starforce deze problemen veroorzaakt en er is niemand die dit waarmaakt dus.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ja, alle versies van TrackMania maken gebruik van Starforce. Deze versie dus ook. Starforce wordt door sommigen inderdaad als malware gezien. Als je je daardoor echt tegen wilt laten houden, dan moet je ook deze games niet spelen/installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:36:
iemand last hiervan?

Do NOT Download This Game!

Quote:
We’re not here to point fingers or lay blame, because we all make mistakes. However, over the weekend, a few gaming sites posted on Trackmania Nations and even told their readers to download it. Prize money was even dangled for the online “free” competition. Thing is, the game is infested with malware.

The anti-PC copy protection site Boycott Starforce has listed Trackmania Nations as a game that carries Starforce (see Luke’s post below). Starforce is hidden and installs without the user’s consent or knowledge. These unwanted drivers are even linked to system instability and computer crashes. Yuck.
Justice schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:38:
Starforce heeft een beloning uitgeloofd voor een ieder die hen kan bewijzen dat Starforce deze problemen veroorzaakt en er is niemand die dit waarmaakt dus.
Starforce heeft alleen een beloning uitgeloofd voor mensen die beweren dat hardware er beschadigd van kan raken, dat zegt niks over crashes e.d., want dat heb ik ook regelmatig met SF games...
Zo heb ik zelf de originele TrackMania nooit kunnen spelen, omdat de beveiliging mijn CD niet wou detecteren, en liet het systeem gewoon crashen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Ik hoor en zie dat de ladder in de lucht is. Hoe zie ik wat een ladder server is en wat niet? Of heeft iemand de namen / IPs van de ladderservers?

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08 10:30

ACID-dude

Make More Music!

Sinds gisteravond draait mijn dedicated server (ACID Dedicated). Hij werkt perfect, maar ik vraag me af of iemand weet hoe de server met die RPC commando's aan te sturen is?

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:30

Flotter

Pelipper!

Geweldige game :)

Is er trouwens al een GoT team?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
ACID-dude schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:40:
Sinds gisteravond draait mijn dedicated server (ACID Dedicated). Hij werkt perfect, maar ik vraag me af of iemand weet hoe de server met die RPC commando's aan te sturen is?
Je kunt met deze PHP scriptjes vrij simpel RPC commando's naar je server sturen: http://slig.free.fr/TM/dedicated/rpc_utilities.zip

Er zijn ook uitgebreidere admin tools beschikbaar, maar die heb ik verder nog niet geprobeerd. Zie dit topic voor meer info: http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?t=1350

Nou moet ik nog eens uitvinden hoe ik m'n server kan registeren bij de ladder...

[ Voor 8% gewijzigd door Devil N op 31-01-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Kan ik gewoon TM sunrise skins op me auto plakken zonder dat ik de vorige games heb? Het maakt mij overgends nie uit of anderen mijn auto zo zien.

lijkt me gewoon cool om een andere waggie the hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
TranceSetter schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:12:
[...]

Daar is Hankey toch ;) was nice op de 100 mbit server... jammer dat je niet in de top 3 kwam steeds..., je had best een plaatsje onder me mogen staan :Y)
Hehe :P Jij bent wel erg snel ;)

Ik stond telkens even in de top 3 en op het laatste moment werd ik er weer uit gekicked :/ :P

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Moet je nog iets doen om in 'official mode' te komen? Zelfs bij een officiele server heb ik niet het idee dat er iets gebeurd als ik in de top 3 sta. Of moet je echt eerste worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Ja, ACID, lekker servertje hoor! :)
Flotter schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:44:
Geweldige game :)

Is er trouwens al een GoT team?
Ik heb _GoT_ als tag voor mijn naam gezet. Zo herkend iedereen me tenminste. :)
Maar een offcieël team is er nog niet denk ik.

[ Voor 32% gewijzigd door endless op 31-01-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

endless schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:21:
[...]

Ja, ACID, lekker servertje hoor! :)

[...]

Ik heb _GoT_ als tag voor mijn naam gezet. Zo herkend iedereen me tenminste. :)
Maar een offcieël team is er nog niet denk ik.
mja, als er een GoT team komt doe ik wel mee (ook al ben ik niet erg actief op het forum, ik ben meer een 'lurker' :D)

meestal op VNA9218 (oid) server te vinden onder GoT_Shifty. meerdere gotters daar btw, en flink wat nederlanders. Vannacht tot 2 uur zitten racen, paar nederlanders, en een belgische clan [T-RAW], goede racers, was goed leuk (ookal moest ik om 8:30 gewoon op school zijn :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 11:33
Hoe zit het nu met die ladder competitie, ik snap er nix van. Sommige mensen hebben al wel punten verzameld, maar alle servers die ik geprobeerd hebben werken niet (ook officiele).

Voor de rest trouwens een meesterlijk spel!!

Nog 2 vraagjes:
- weet iemand wat het (soms brandende) groene lichtje voor iemands naam betekent als de race is afgelopen
- wat betekent het beeldscherm wat je soms in beeld ziet en soms achter iemand zijn naam staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Je ziet vaak dat mensen de neiging hebben, om altijd maar volgas te gaan, soms wel liften maar remmen ho maar, dat zorgt er vaak wel voor dat er maar een paar een tijd neerzetten, en de rest niet, dan gooien ze gelijk zon stemming op van naar de volgende track. Dat vindt ik altijd wel vervelend want dan ben ik lekker bezig me tijd te verbeteren en dan ga je ineens naar volgende track.
Dat is ook wel eens jammer aan het einde van de 5 of 6 minuten maar goed dat weet je.

Tegenwoordig probeer ik daarom wel een server op te gaan waar bijna iedereen gewoon goed is en weet wat remmen zijn. Zodat ik dat probleem niet meer heb.

Voor de rest is dit inderdaad erg gaaf dat het gratis is, daardoor zie je veel meer mensen. Net een beetje dat A1 racing nu hehe.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het beeldscherm is dat ie een spectator is, het groene lichtje weet ik niet, heb het me ook al afgevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Spivvi schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:44:
Hoe zit het nu met die ladder competitie, ik snap er nix van. Sommige mensen hebben al wel punten verzameld, maar alle servers die ik geprobeerd hebben werken niet (ook officiele).
Same here, was net op een officiele server, kreeg niet in beeld dat ik in offline mode zat (krijg ik wel bij sommige andere servers te zien) maar heb geen punten gekregen.

Daarnaast zie ik soms een compleet andere model rijden. De skin van me auto heb ik al wel aangepast, maar van model veranderen zie ik ff niet in de opties staan. Zelfde geldt btw voor custom icons.. waar..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:55

Hu9o

Schokkend

Als je tijdens het racen in team mode af bent, kan je dan ook zelf bepalen wie je gaat volgen? Het lijkt zo dat er standaard iemand gevolgt wordt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 11:33
Maar als iemand spectator is dan staat er toch zo'n camera??

/edit: typo

[ Voor 18% gewijzigd door Spivvi op 31-01-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb als ik geen spectator ben ook wel eens zon scherm achter me staan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Wanneer kmt er een tomtom voor dit spel? soms weet je van gekkigheid neit meer waar je heen moet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hehe met jou heb ik gister gespeeld, dat was wel humor toen je dat zei, damn die baan was echt ingewikkeld zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Game Error schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:06:
Wanneer kmt er een tomtom voor dit spel? soms weet je van gekkigheid neit meer waar je heen moet _/-\o_
Ligt aan de maker van de baan. Ik heb 1 keer een ingewikkelde baan meegemaakt waar je in het begin aanwijzingen kreeg in de vorm van grote, met de hand gemaakte, rode pijlen vol in je scherm. :P
Vraag me alleen af hoe die dat gedaan heeft.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice

drice

Loading...

Gisteren in een baan op de Wimmel server kreeg je tijdens het rijden aanwijzingen. Dus voor een heftige bocht kwamen opeens pijlen in het scherm voorbij.

Maar meestal moet je op de borden in het spel letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 19:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

He-he, na véél oefenen eindelijk die gouden medaille op D-4 te pakken gekregen, ik maakte consequent een fout in de laatste bocht. dan lag ik weer een seconde voor op mn ghost en maakte ik daar een misser waardoor ik snoeihard voorbijgepeerd werd... nu is het voorbij...

* Technicality nagenietend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit zeg wat een verslavend spelletje :)
wel super fun online zeg, en het is nog gratis ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
echt een superleuk spel :D

ik had alleen een probleem. Nadat ik trackmania geinstalleerd had(en een hele tijd gespeeld), rebootte ik mijn pc. Tijdens het opstarten bleef ie hangen!
Heb inmiddels XP opnieuw geinstalleerd, maar ik ben bang dat dat misschien toch wel met starforce te maken had. :S

Ik heb inmiddels wel gewoon mijn oude directory van Trackmania opgepakt en van daaruit kan ik het spel gewoon weer spelen! Dat dus zonder te installeren en dus ook zonder starforce te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vet dat de ladder het weer doet :).
Ik sta nu op de derde plek van NL :P.

Ik zat trouwens net op de server van Acid (Dedicated) voor mensen van hier die daar ook op zaten.

[ Voor 41% gewijzigd door Jerry op 31-01-2006 14:47 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice

drice

Loading...

Jerry schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:45:

Ik zat trouwens net op de server van Acid (Dedicated) voor mensen van hier die daar ook op zaten.
Wanneer krijg je eigenlijk punten voor die ladder?
Alleen als je eerste wordt of voor de eerste drie ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

drice schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:58:
[...]

Wanneer krijg je eigenlijk punten voor die ladder?
Alleen als je eerste wordt of voor de eerste drie ofzo??
Volgens mij de eerste (aantalspelers - 1) :). En dan staat het achter het vlaggetje aan de rechterkant.
De eerste krijgt meestal rond de 3 seconden - punten. Hoe je het ook noemt ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Jerry schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:45:

Nou jij weet dus op welke server je moet zijn om punten te krijgen.. spread the word zou ik zeggen.. Ik kan ze niet vinden.

edit:
Acid is dus een ranked server?

[ Voor 6% gewijzigd door Blue2k op 31-01-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Blue2k schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:13:
[...]

Nou jij weet dus op welke server je moet zijn om punten te krijgen.. spread the word zou ik zeggen.. Ik kan ze niet vinden.

edit:
Acid is dus een ranked server?
Het ligt eraan. De ene keer werkt het niet en dan zie je zo'n schermpje (deze server is niet officieel) en de andere keer werkt het weer wel :). Ze zijn volgens mij nog een beetje aan het rotzooien met de ladder. Maar volgens mij zijn de meeste servers gewoon officieel.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15:02
Hier crasht TM trouwens ook af en toe en meestal neemt hij dan het hele systeem mee. Erg vervelend idd. Stomme StarForce ook...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
Jerry schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:22:
[...]

Het ligt eraan. De ene keer werkt het niet en dan zie je zo'n schermpje (deze server is niet officieel) en de andere keer werkt het weer wel :). Ze zijn volgens mij nog een beetje aan het rotzooien met de ladder. Maar volgens mij zijn de meeste servers gewoon officieel.
Aha ok, dat verklaart wat :) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wat meer info over het draaien van zon dedi? ik heb een 100mbit colo in amsterdam waar ik em op wil draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 20:47
Snelle vraag hoe respawn je bij een checkpoint en niet bij het begin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Niet. Deze versie is bedoeld om te racen en tijden te zetten, niet voor 'puzzelen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Ik vind het wel een beetje jammer dat TM Nations soms zelf je autotje lijkt te willen besturen. Soms springt-ie opeens op de rem bij mij, of hij stuurt opzij terwijl ik alleen rechtuit wil rijden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milo Warmerdam schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:43:
Ik vind het wel een beetje jammer dat TM Nations soms zelf je autotje lijkt te willen besturen. Soms springt-ie opeens op de rem bij mij, of hij stuurt opzij terwijl ik alleen rechtuit wil rijden :?
strange, speel je met keyboard of .. ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 00:32

Night89

Als je alles op een rijtje heb

drice schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:27:
Gisteren een leuke match gehad met GOT_BOB en ene m@fk33s. Zelden zo'n leuke sfeer gehad op een server.

Gaan we nog met [got] tags werken?
* NiGHtrAidEr Zwaait naar drice :Y)

(Got_Bob )

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:45:
[...]

strange, speel je met keyboard of .. ?
Ja, ik speel met de keyboard. Ik heb echter wel nog een (erg ouwe) gamepad aan me gameport hangen...mss dat ie daar in de war van raakt :P

edit: het gebeurt trouwens vooral online (lijkt het iig)

[ Voor 10% gewijzigd door Whollabilla op 31-01-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koppel die eens los ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
Milo Warmerdam schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:50:
[...]

Ja, ik speel met de keyboard. Ik heb echter wel nog een (erg ouwe) gamepad aan me gameport hangen...mss dat ie daar in de war van raakt :P

edit: het gebeurt trouwens vooral online (lijkt het iig)
is waarschijnlijk lag Milo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Game Error schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:06:
Een keer rijden en je weet precies waar je langs moet. Als je het wat vaker speelt weet je de taktiek van de maker en vind je eigenlijk alle wegen zonder enkel probleem.

Zelf net ook even gespeeld, videokaart is net binnengekomen, geweldig spel _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je zien of een server ranked is? Heb tot nu toe alleen nog maar in non-ranked gespeeld.

Nederland staat btw 15e op de ranglijst. Best slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:38:
Hoe kan je zien of een server ranked is? Heb tot nu toe alleen nog maar in non-ranked gespeeld.

Wat ik net las op de tracknations website zijn alle servers forced ranked. Er zijn echter wat problemen met de ladderservers waardoor de verbinding tussen de gameserver en de ladderserver wegvalt. In dat geval springt de gameserver op unranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanjo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 08:42

Dit zal vanavond wel veranderen zag in de lijst dat nederland qua grote goed vertegenwoordigd is. Duitsland nog beter (maar die kunnen alleen maar op rechte stukken gas geven ;) )

tsja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg verslavende game, heb ook wel de eerste 2 trackmania demo's gespeeld maar bij Nations vind ik dat de wegligging veel beter is, het stuurt gewoon veel fijner, alleen jammer van de vertragende rand.
Ziekelijk frustrerend iig, sommige tracks zijn behoorlijk onmogelijk.
Wel vaag dat ze vragen of je je new paint aan anderen wil laten zien maar vervolgens zijn de gepainte auto's allemaal wit :?
@Goldensample: Damn wat een trieste gast was dat of nie? iedereen voor cheater uitmaken als je zelf geen race kunt finishen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Daar gaan wij vanavond natuurlijk even verandering in brengen... >:)
Ik heb trouwens het idee dat je makkelijker punten haalt op servers in 'Rounds' mode?
Of kwam dat omdat toen die rankserver eruitlag..

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:26:
@Goldensample: Damn wat een trieste gast was dat of nie? iedereen voor cheater uitmaken als je zelf geen race kunt finishen :X
Lightning was dat toch?

Die viel idd altijd buiten het overzichtje van top tijden (die 24 v/d 32 laat zien ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah lol, jij was er ook bij :)
Jij kan het trouwens wel goed moet ik toegeven, heb zelf nog wat meer training nodig :+
Hoop dat mn CoD2 clan me niet gaat missen komende dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mmm, GoT team zie ik wel zitten :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lol, het wordt steeds gekker.

Als ik het spel start kan ik de score info wel van de masterserver afhalen, maar als ik daarna in het menu op internet klik, krijg ik nog de befaamde invalid key melding. Logisch 7(8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 09:52
haha, dat eerste worden is niet te doen man. dat zijn echt van nerdos die dag en nacht zitten te gamen :P. Ik denk dat ze beter je aantal punten kunnen delen door je aantal keren racen, dan hebben anderen ook een kans :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Smokey! schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:56:
haha, dat eerste worden is niet te doen man. dat zijn echt van nerdos die dag en nacht zitten te gamen :P. Ik denk dat ze beter je aantal punten kunnen delen door je aantal keren racen, dan hebben anderen ook een kans :P.
Ik wordt regelmatig eerste hoor. En ik zit er niet dag & nacht aan. :P
Als je een keer de baan rustig pakt, en daarna snel sta je al snel bovenaan. :)
Bertus schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:08:
[...]

Tip: Doe eerst alle trainingbanen

Heb ik ook gedaan en ik word regelmatig eerste
Ook schlimm ja!

[ Voor 19% gewijzigd door endless op 31-01-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N!co
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 15:49
haha, dat eerste worden is niet te doen man. dat zijn echt van nerdos die dag en nacht zitten te gamen :P. ...
Ah, vandaar dat ik altijd onderaan eindig...:P

Ik ben niet zo'n gamert, maar dit spel is wel zo verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Tip: Doe eerst alle trainingbanen

Heb ik ook gedaan en ik word regelmatig eerste

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

De beste baan van Nadeo vind ik die met aan beide kanten een muur waar je op kan rijden. En wanneer je langs de start/checkpoint gaat liggen er allemaal boost-strips. Ik kan effe niet op de naam komen :X.
Die moet je 4x goed nemen en dan eindig je altijd bovenaan :P. Een 5de keer is me nog niet gelukt :(.

Je hebt er trouwens nog één waarbij je rondjes moet rijden. En die is in 10 seconden te doen. Er zitten geen speedstrips in deze baan. Heerlijke banen vind ik dat. Gewoon simpele banen die lekker kort duren :).

[ Voor 26% gewijzigd door Jerry op 31-01-2006 18:28 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Zo, na even knutselen nog een track gemaakt. Heeft 2 ultrahogesnelheids sprongen, als je niet op topsnelheid racet haal je et niet :P Verder moet je zelf maar effe kijken :) Zoals altijd: heb je een server, slinger hem erop :) Kritieken en lovende woorden zijn natuurlijk ook welkom.

http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=10421#auto
Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=10421

[ Voor 8% gewijzigd door Brent op 31-01-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:28

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Milo Warmerdam schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:43:
Uit de FAQ:
Sometimes, my car turns by itself.
Try using “alternate method” in the input tab of the advanced settings.

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Laatst online: 28-08 10:30

ACID-dude

Make More Music!

Breepee schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:12:
Zo, na uren puzzelen ook maar eens een (lange) track gemaakt:

[afbeelding]
http://nations.tm-exchang...on=trackshow&id=9299#auto

Have phun! EN als iemand mij wil vereren om hem op z'n server te slingeren, ga je gang _/-\o_
De tijden kloppen trouwens niet helemaal, ik had een fikse crash bij het valideren ;)
Staat op server ;). Ben benieuwd wat de rest van got heeft gebrouwen.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.
Hoe kun je nu je pedalen van je stuur instellen?
In de optie menu bij als je het spel wilt starten zie ik wel invoer staan maar kan nix instellen.
Ik heb al proberen tezoeken maar kom er maar niet wijzer uit.
Is er iemand die weet hoe je dat kan instellen?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
ACID-dude schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:51:
[...]

Staat op server ;). Ben benieuwd wat de rest van got heeft gebrouwen.
Dankje :) k 'Heb net een tweede gemaakt, dus ga je gang :) paar posts boven je.

Stuur instellen moet door in je profile de analoge gas te koppelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Brent op 31-01-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:28

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Hoi Acid, ik wist niet hoe je moest chatten.

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Het is wel een leuk spel (Ik speel het nu 2 dagen). Ik speelde een tijd geleden best vaak TM sunrise demo en dat was ook best wel verslavend. En dat eerste worden is best wel te doen (ben al een paar keer eerste geworden) :)

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werdt een beetje gek van al die lange custombanen, dus heb ik ff een snel baantje in elkaar geflatst :Y) Mijn snelste tijd tot nu toe is 13s98, lekker kort dus.
http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=10500#auto
Kritiek e.d. is altijd welkom :)

offtopic:
first post \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 00:32

Night89

Als je alles op een rijtje heb

zat net op de VNA92 nogwat server, maar die is helemaal leeg, zelfs shifty is er niet ! >:)

[ Voor 92% gewijzigd door Night89 op 31-01-2006 19:25 ]

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Nou nee ik heb nauwelijk tijd om te gamen, heb een eigen bedrijf, maar ik word vaak genoeg ook eerste, waar het wel mee te maken heeft volgens mij, is de aanleg die je voor dit soort spellen hebt en reactievermogen. Als je het heel veel doet wordt je inderdaad wel beter maar zegt niks over het feit dat iemand eerste word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Ik heb eergister echt een mega baan gemaakt, ongeveer 2 minuten rijtijd en iedereen die em gereden heeft vond 'm prachtig :D

Jullie zullen nog tot vanavond moeten wachten, dan gooi ik een bèta versie online ;)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 16:44

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

geen got server vanaaf? waar zitten de meeste nu?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Heeft er niet iemand een server met PW zodat we effe met GoTters only kunnen racen? :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

idd, ik mis de familie ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

* ScrooLoose stemt ook voor een GoT only server \o/ - pw in topic start :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:11
Ik ben ook voor een got only server \o/
Stond 2 uurtjes terug op 200 punten,dat moet natuurlijk meer worden.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Dan moet er wél iemand initiatief nemen :{w

Ik heb niet zo een snelle server (p3 667) dus dat gaat niet lukken :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 15:17

RKD

Net even voor het eerst online gespeeld op de ACID server, erg leuk. Ook maar even de banen van Brent en Doek Noekem gedownload :P kan ik oefenen....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 16:44
Hij doet hier even wat moeilijk met online gaan...

Trouwens, Nederland staat eerste in de ranking :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retonator
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 12:07
mensen ik zat gister een beetje te zeiken over fps en ati kaart enzo. maar volgens mij weet ik waar het door komt omdat de meeste ati kaarten ik heb een x800xt geen sm3 ondersteunen moet je ff shader quality op pc2.0 zetten waarom hij standaard op pc3.0 staat weet ik niet mss dat de render engine in pc3.0 een fall-back doet naar emulatie code weet t niet zeker maar k krijg nu framerates die een stuk beter passen bij mijn gear.

met groeten

Retonator
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.