Ok,
Mn DVD-speler (Onkyo DV-SP303E) heeft de volgende uitgangen:
- S-video
- Composiet
- Component
Mn TV (Philips 26PF4310) heeft de volgende ingangen:
- S-video
- 2 x SCART
- DVI
Scart-specs TV:
# Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
# Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, S-video in
Andere meuk TV:
Beeldverbetering : Contrast Plus, Progressive Scan, 3:2/2:2 motion pull-down, Digital Noise Reduction, Onderdrukking gekartelde lijn, 2D-combfilter, Crystal Clear III
Ik heb dus een RGB => scart kabel gekocht (Oehlbach RGB 100)

Scart stekker in de TV (op ext 1), en de andere aansluiting @ DVD speler.
Probleem is dus dat ik geen beeld heb . . . wat doe ik verkeerd? Heb alle menu's van TV en DVD-speler al doorgelopen . . . het wil maar niet lukken
Nog iets: mijn TV heeft ondersteuning voor progressive scan, maar dat kan alleen gebruikt worden bij component aansluiting, die mijn TV niet heeft? Of zou ik het met de kabel die ik nu gekocht heb wél kunnen gebruiken?
Mn DVD-speler (Onkyo DV-SP303E) heeft de volgende uitgangen:
- S-video
- Composiet
- Component
Mn TV (Philips 26PF4310) heeft de volgende ingangen:
- S-video
- 2 x SCART
- DVI
Scart-specs TV:
# Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
# Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, S-video in
Andere meuk TV:
Beeldverbetering : Contrast Plus, Progressive Scan, 3:2/2:2 motion pull-down, Digital Noise Reduction, Onderdrukking gekartelde lijn, 2D-combfilter, Crystal Clear III
Ik heb dus een RGB => scart kabel gekocht (Oehlbach RGB 100)

Scart stekker in de TV (op ext 1), en de andere aansluiting @ DVD speler.
Probleem is dus dat ik geen beeld heb . . . wat doe ik verkeerd? Heb alle menu's van TV en DVD-speler al doorgelopen . . . het wil maar niet lukken
Nog iets: mijn TV heeft ondersteuning voor progressive scan, maar dat kan alleen gebruikt worden bij component aansluiting, die mijn TV niet heeft? Of zou ik het met de kabel die ik nu gekocht heb wél kunnen gebruiken?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 19:49 ]