zoals hier al eerder gepost door mij (gathering.tweakers.net/showtopic/105317) heb ik problemen met mijn pc
hier de specs nog even:
Duron 700
Abit KT7
320MB PC-133 (192 Spectec, 128 Dane-Elec)
Voodoo3 3000 PCI
IBM DTLA 30Gig 7200rpm
Creative 52x
goedkope kast met 350W voeding
3Com ethernet III ISA
Soundblaster 128PCI
Alpha FACPAL cooler
HD cooler
Win98SE
Logitach Wingman usb gamingmouse
nou was het probleem het volgende: Windows zat bijna direct (na ongeveer 10-20 seconden) vast, ook na een format waren er problemen en als ik opstartte moest ik 4-5x resetten voordat er iets gebeurde...
Nu heb ik Norton Utilities 2001 en die heeft veel fouten gerepareerd...gelukkig...geen freeze meer en hij start meteen op...maar net als eerst moet ik direct Unreal of UT opstarten wil ik geen fouten krijgen!
Ik heb nu nog steeds VxD fouten en zo nu en dan een kernel fout en soms vind ie de muis niet, maar dat is na een keer afsluiten en opnieuw opstarten weer verholpen..
maar nu het volgende...als ik met NU de DIMMS test, (alledrie tegelijk) geeft ie een fout aan...als ik ze apart test of per twee, dan niet!!!
komt het vaker voor dat als je alledrie de banken volzet er zo'n fout optreedt???
als ik direct Unreal of UT opstart, doet de pc het wel, zelfs met alledrie de banken vol!!!
iemand een idee??? en weet misschien iemand of dit een voeding probleem is???
het is geen koeling probleem en ook geen oc'ing probleem...
hier de specs nog even:
Duron 700
Abit KT7
320MB PC-133 (192 Spectec, 128 Dane-Elec)
Voodoo3 3000 PCI
IBM DTLA 30Gig 7200rpm
Creative 52x
goedkope kast met 350W voeding
3Com ethernet III ISA
Soundblaster 128PCI
Alpha FACPAL cooler
HD cooler
Win98SE
Logitach Wingman usb gamingmouse
nou was het probleem het volgende: Windows zat bijna direct (na ongeveer 10-20 seconden) vast, ook na een format waren er problemen en als ik opstartte moest ik 4-5x resetten voordat er iets gebeurde...
Nu heb ik Norton Utilities 2001 en die heeft veel fouten gerepareerd...gelukkig...geen freeze meer en hij start meteen op...maar net als eerst moet ik direct Unreal of UT opstarten wil ik geen fouten krijgen!
Ik heb nu nog steeds VxD fouten en zo nu en dan een kernel fout en soms vind ie de muis niet, maar dat is na een keer afsluiten en opnieuw opstarten weer verholpen..
maar nu het volgende...als ik met NU de DIMMS test, (alledrie tegelijk) geeft ie een fout aan...als ik ze apart test of per twee, dan niet!!!
komt het vaker voor dat als je alledrie de banken volzet er zo'n fout optreedt???
als ik direct Unreal of UT opstart, doet de pc het wel, zelfs met alledrie de banken vol!!!
iemand een idee??? en weet misschien iemand of dit een voeding probleem is???
het is geen koeling probleem en ook geen oc'ing probleem...