Wij hebben precies hetzelfde plan ;)!MaxBurn schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:07:
No time to game....
Als ik al een keer thuis ben ben ik bezig met PM2 (die toch wel best wel kort is) Daarna wil ik eigenlijk eerst Superstar saga doen en daarna partners in time.
Mario RPG (snes) heb ik nooit uitgespeeld en Paper mario 1 moet ik eigenlijk nog bekijken
Paper Mario 2 is niet heel kort hoor... Toch een uur of 20 ofzo volgens mij als je sidequests enzo meeneemt.
EDIT: Superstar Saga moet ik ook nog steeds es doen... Na M&L toch eens kijken of ik die el cheapo ergens kan regelen
EDIT: Superstar Saga moet ik ook nog steeds es doen... Na M&L toch eens kijken of ik die el cheapo ergens kan regelen
[ Voor 37% gewijzigd door Willybubba op 03-02-2006 10:20 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Schijnt players choice te worden. (Nieuwe GBA PC serie, alleen voordat dat hier is zijn we bejaard)
De speelwereld zelf is gewoon niet zo groot. Je kunt per scherm vaak aardig wat doen maar feitelijk is het gewoon best klein. Vermaak me er verder prima mee hoor 
ps: wanneer gaan we nou online karten..heb dat nog nooit gedaan rofl. Heb al tijden niet gespeeld dus ik suck nu ook
Ja ok maar ik vind 20 uur kortPaper Mario 2 is niet heel kort hoor
ps: wanneer gaan we nou online karten..heb dat nog nooit gedaan rofl. Heb al tijden niet gespeeld dus ik suck nu ook
[ Voor 96% gewijzigd door Max|Burn op 03-02-2006 10:33 ]
Voor alle Animal Crossing liefhebbers hier een leuk weetje *
*: Afkomstig van VideoGame Cats waar de tekenaar deze week _weer_ een geniale Animal Crossing strip heeft gemaakt
Hij linkt ook naar dit plaatje, om een referentie kader te bouwen"In regards to your latest strip, I just thought I'd put another spin on this spooky mystery. Stop me if you've heard this one already.
The gyroids are based on haniwa, which are clay dolls that the ancient Japanese used to mark dead people's tombs way back in oh, let's say the fifth century or thereabouts. Which basically means that your entire animal Crossing town is built on top of a one-and-a-half-millenia-old graveyard, and the creepy dancing statues you dig up are actually creepy dancing funerary relics, which, I can only assume, are haunted by the restless and vengeful spirits of those whose graves they once adorned.
Say what you will about Nintendo's squeaky-clean image. I only wish I could say Animal Crossing was the only Nintendo game where the ampant desecration of graves is a popular pastime. Now where did I put that shovel...?
*: Afkomstig van VideoGame Cats waar de tekenaar deze week _weer_ een geniale Animal Crossing strip heeft gemaakt
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
nu durf ik geen ac meer te spelen 
maare op gametrailers.com is ook een leuk reclame filmpje van animal crossing ds
maare op gametrailers.com is ook een leuk reclame filmpje van animal crossing ds
(overheen gelezen ?Willybubba schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:45:
SPOILER voor niet-Mario & Luigi-gamerts!
Hammer Bros.
.KeN. in "Het Nintendo DS Topic Deel 12"
Heb het plaatje bewust niet bekeken maar kan me ondertussen door all hints wel wat voorstellen hierbij..foei!
Och, het is gelukkig toch nog leuker als je het zelf speelt
Helemaal te gek.
Wat gaaf._/-\o_ Niet te spelen wat cool._/-\o_ Eindelijk na al die tijd.
woooooshhh..... wat bruut!
Lekker lekker!
Fantastich....!
You Are so beautifull!!!
There is a God!
Lang zullen we leven!
Yeeha!
Dames en heren ik moet het even kwijt, Ik heb hem eindelijk binnen! Animal Crossing! En wat is het een leuke heerlijke en ontspannende game! Helemaal toppie! Nu weer verder met gamen!
Edit: Me poorten staan de hele avond open. Het is al reuze gezellig en me huisje is uitgebouwd. Ik ben te vinden op #nintendo . code = 3994-9654-7667
Dames en heren ik moet het even kwijt, Ik heb hem eindelijk binnen! Animal Crossing! En wat is het een leuke heerlijke en ontspannende game! Helemaal toppie! Nu weer verder met gamen!
Edit: Me poorten staan de hele avond open. Het is al reuze gezellig en me huisje is uitgebouwd. Ik ben te vinden op #nintendo . code = 3994-9654-7667
[ Voor 14% gewijzigd door DukeN op 03-02-2006 20:09 ]
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Verwijderd
Haha! Gefeliciteerd man! Eindelijk!DukeN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:02:
Dames en heren ik moet het even kwijt, Ik heb hem eindelijk binnen! Animal Crossing!
Had Lik-Sang nog een aardigheidje in de doos gestopt voor je of iets? Een presentje voor het lange wachten?
Verwijderd
Ik dacht even dat je hem had uitgespeeld...DukeN schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:02:
Helemaal te gek.Wat gaaf._/-\o_ Niet te spelen wat cool._/-\o_ Eindelijk na al die tijd.
woooooshhh..... wat bruut!
Lekker lekker!
Fantastich....!
You Are so beautifull!!!
There is a God!
Lang zullen we leven!
Yeeha!
Nou, dat lijkt me best knap met AC:WW
Jawel! Een echte.... stickerrrrr!!!Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:57:
[...]
Haha! Gefeliciteerd man! Eindelijk!
Had Lik-Sang nog een aardigheidje in de doos gestopt voor je of iets? Een presentje voor het lange wachten?
OMG die AoE !!! Dat wordt vetIcelus schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 18:13:
Weet niet of ie al gepost is:
Age of Empires DS video
Tales of Tempest screen shots
Ys: Strategy
- KNIP -
[ Voor 125% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 04-02-2006 23:51 ]
Verwijderd
Okee, ik ben nu eindelijk maar eens begonnen aan Castlevania DoS. Mooi spel, erg mooie muziek ook. 
Maar ik word er een beetje ziek van dat Soma de hele tijd als ik een vijand aan wil vallen zijn magische move doet waarbij hij een stukje naar voren schuift en steekt. Want dan schuift hij dus ook tegen de vijand aan en dat kost me levensenergie. Valt dit niet te voorkomen? Of ben ik de enige die er last van heeft?
Ik heb nu net die magie unlockt waarmee je met de stylus blokjes weg kunt hakken. Toch heeft dat wel iets grappigs.
Het is leuker om te doen dan ik dacht, in samenwerking met een verder "gewoon" platformspel. Je kunt echt je eigen pad creeëren.
Maar ik word er een beetje ziek van dat Soma de hele tijd als ik een vijand aan wil vallen zijn magische move doet waarbij hij een stukje naar voren schuift en steekt. Want dan schuift hij dus ook tegen de vijand aan en dat kost me levensenergie. Valt dit niet te voorkomen? Of ben ik de enige die er last van heeft?
Ik heb nu net die magie unlockt waarmee je met de stylus blokjes weg kunt hakken. Toch heeft dat wel iets grappigs.
Verwijderd
Hmm daar heb ik toch echt geen last van. Welk wapen gebruik je? En zoals wel vaker hier gezegd is, het is echt een geweldig spel. Ben nu met de "volgende" mode bezig en het is echt heel fijn om te zien en voelen dat een ander karakter even lekker en snel speelt.
Verwijderd
RTFM ? de Y-knop is gewone aanval, de B-knop is Speciale aanval ( indien je er genoeg MP voor hebt, anders gewone aanval )Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:31:
Okee, ik ben nu eindelijk maar eens begonnen aan Castlevania DoS. Mooi spel, erg mooie muziek ook.
Het zal wel een enorme n00bvraag zijn, maar waar kan ik mijn friend code vinden?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
schijnbaar een nieuw New SM Bros. DS filmpje:
http://www.youtube.com/w/...ew%20super%20mario%20bros
Wel iemand die denk ik niet van de SMB generatie is want platformen kan ie niet
http://www.youtube.com/w/...ew%20super%20mario%20bros
Wel iemand die denk ik niet van de SMB generatie is want platformen kan ie niet
Verwijderd
ahem...Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:50:
RTFM ? de Y-knop is gewone aanval, de B-knop is Speciale aanval ( indien je er genoeg MP voor hebt, anders gewone aanval )
/me voelt zich niet zo slim
In Animal Crossing? Ga eens naar je Town Gate en praat met het figuurtje aan de rechterkant van de poort, selecteer dan de Friendcode optie. Als je nog geen Friendcode hebt krijg je er een, en die kun je later controleren in je lijst met Friendcodes(Menu, hartjesicoon) en selecteer het sleutelicoon.Zondagskindje schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:09:
Het zal wel een enorme n00bvraag zijn, maar waar kan ik mijn friend code vinden?
Nee in Mariokart ds.Smoke schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:43:
[...]
In Animal Crossing? Ga eens naar je Town Gate en praat met het figuurtje aan de rechterkant van de poort, selecteer dan de Friendcode optie. Als je nog geen Friendcode hebt krijg je er een, en die kun je later controleren in je lijst met Friendcodes(Menu, hartjesicoon) en selecteer het sleutelicoon.
Ik heb al de aanwezige boekjes doorgespit maar ik kan het niet vinden of ik lees er overheen.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Hoofdmenu -> Nintendo WFC -> Friend Code -> Confirm Friend Code en dan eens goed naar het bovenste schermpje kijkenZondagskindje schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:21:
[...]
Nee in Mariokart ds.
Ik heb al de aanwezige boekjes doorgespit maar ik kan het niet vinden of ik lees er overheen.
Volgorde is niet helemaal logisch, net zoals het een beetje moeilijk is je online scores te zien als je niet weet waar je moet kijken.
[ Voor 18% gewijzigd door Smoke op 05-02-2006 19:28 ]
Yes! he he eindelijk. Heel erg bedanktSmoke schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:27:
[...]
Hoofdmenu -> Nintendo WFC -> Friend Code -> Confirm Friend Code en dan eens goed naar het bovenste schermpje kijken.
Volgorde is niet helemaal logisch, net zoals het een beetje moeilijk is je online scores te zien als je niet weet waar je moet kijken.
Als je het niet weet, vind je het inderdaad niet.
Hehe... Had ik eerst ook last van, ik heb toen de normale aanval op B gezet en de speciale op Y, dat voelt voor mij intuitiever
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Surrounded ik wil toch even kwijt dat jou Animal Crossing dagboek echt verschikkelijk leuk is! Alle tekeningen passen ook heel goed! Echt toppie!
Verwijderd
Ben blij dat ik 't toch ff heb opgezocht
. Vanmiddag ff Circle of the Moon (Castlevania) gehaald bij Bart Smit, Double pack worden 2 andere delen
. Ik had begrepen dat dit toch de betere GBA titel is van de 3, hoewel ik die andere 2 ook aan ga schaffen
.
Bij Nedgame verkopen ze ACWW niet meer, omdat Nintendo hen dat verboden heeft. Heb het spel dus maar bij Lik-Sang besteld, waar momenteel geen verzendkosten zijn voor het spel. Dus als hij probleemloos langs de douane komt kost hij maar €37,50.
Hopelijk gaat het versturen wat sneller dan bij DukeN. Lijkt me haast wel, daar de feestdagen voorbij zijn en hij nu in de aanbieding is. Dat doe je niet als je het product niet hebt.
Hopelijk gaat het versturen wat sneller dan bij DukeN. Lijkt me haast wel, daar de feestdagen voorbij zijn en hij nu in de aanbieding is. Dat doe je niet als je het product niet hebt.
Huh?Bij Nedgame verkopen ze ACWW niet meer, omdat Nintendo hen dat verboden heeft.
Nintendo heeft tegen ze gezegd dat ze het spel niet meer mogen verkopen. Aangezien het gaat om een Nintendo spel gaat mogen ze dat ook. Aangezien ze het spel zelf niet in de ER op de markt hebben gebracht is hun merkenrecht niet uitgeput en kunnen ze de verhandeling van geimporteerde spellen verbieden.
Zo, even een DS draagtas besteld van mijn sterren. Was al op zoek naar zo'n ding dus dat komt goed uit. Verder zat er ook niet zoveel soeps meer tussen.
uhm...
Verwijderd
heeft iemand dit voor de DS al gezien ergens? Ik weet dat ik met de GBA hierdoor geen last meer van mijn handen had na intensief spelen, vooral met regelmatig gebruik van de R en L:

Verwijderd
Ja wtf nu is er alleen nog maar een lame Pac Pix stylus, en een T-shirt waar ik niet genoeg sterren voor heb.Smoonshine schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:09:
Zo, even een DS draagtas besteld van mijn sterren. Was al op zoek naar zo'n ding dus dat komt goed uit. Verder zat er ook niet zoveel soeps meer tussen.
Er was toch een applicatie dat je kon zien wanneer de sterrencatalogus is geupdate?
Dat shirt is lelijk, zo'n tasje koop je voor een tientje of minder in de winkel en die stylus vind ik ook niks.
Ik zit nogsteeds met mn 11.000 sterren te wachten tot er eindelijk weer games, consoles of echt leuke gadgets op komen.
Ik zit nogsteeds met mn 11.000 sterren te wachten tot er eindelijk weer games, consoles of echt leuke gadgets op komen.
Die sterrencatalogus stel meestal niks voor. En is er wat leuk, dan ben je alweer telaat. Dat heb ik iig. Meestal word ik toch al genaaid, want die VIP codes zitten er haast nooit in.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:22:
[...]
Ja wtf nu is er alleen nog maar een lame Pac Pix stylus, en een T-shirt waar ik niet genoeg sterren voor heb.
Er was toch een applicatie dat je kon zien wanneer de sterrencatalogus is geupdate?
Misschien dat ik later meer geluk heb.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ik ben niet actief sterren aan het verzamelen, maar vond dat gratis Ngamer abbo toch niet verkeerd hoor 
niet dat ik het nou zon geweldig blad vind, maar ach, gratis
niet dat ik het nou zon geweldig blad vind, maar ach, gratis
Verwijderd
Of je hebt, net zoals ik had met Yoshi universal Gravitation, een code die niet meer te lezen is door het krassen !Vanitas schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:02:
[...]
Die sterrencatalogus stel meestal niks voor. En is er wat leuk, dan ben je alweer telaat. Dat heb ik iig. Meestal word ik toch al genaaid, want die VIP codes zitten er haast nooit in.
Verwijderd
Rippage vind ik echter wel dat alle overige landen hun sterrencatalogus constant aangevuld word.
Die van Nederland maar heel weinig, met weinig "topproducten".
Leuk extraatje die sterren, jammer dat ik er tot op heden (lees: 5 jaar), nog niet fatsoenlijk gebruik van heb kunnen maken!
Die van Nederland maar heel weinig, met weinig "topproducten".
Leuk extraatje die sterren, jammer dat ik er tot op heden (lees: 5 jaar), nog niet fatsoenlijk gebruik van heb kunnen maken!
Verwijderd
Ach, het is net als met de zegeltjes/punten van de benzinestations en supermarkten....als je het NIET doet, gooi je toch geld weg, op 1 of andere manier ( tenopzichte van mensen die het wel doen )Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:23:
Verwijderd
Ik sta op het punt om me ds te verkopen met alles erbij.
Ik vind de psp me toch meer aanspreken.
Ds blijf ikwel een goed ding vinden maar de psp games spreken me meer aan
Ik vind de psp me toch meer aanspreken.
Ds blijf ikwel een goed ding vinden maar de psp games spreken me meer aan
Verwijderd
Dank je!DukeN schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:05:
Surrounded ik wil toch even kwijt dat jou Animal Crossing dagboek echt verschikkelijk leuk is! Alle tekeningen passen ook heel goed! Echt toppie!
Ik heb A en Y nu omgewisseld. Springen met B voelt voor mij wel goed aan. Maar zelfs nadat ik het wist van die speciale aanval drukte ik automatisch toch nog de hele tijd op Y. Nu ze omgewisseld zijn gaat het een stuk beter.Willybubba schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:50:
Hehe... Had ik eerst ook last van, ik heb toen de normale aanval op B gezet en de speciale op Y, dat voelt voor mij intuitiever
Wat een zalig spel is dit toch zeg! Het was in het begin even doorbijten als je ineens kennis maakt met 20 personages vlak achter elkaar (sowieso een beetje teveel gepraat en te weinig actie in het eerste kwartier). Maar nu ik er eenmaal in zit...
En dan die bossfights! Echte vintage Konami dit.
spoiler:
Net tegen dat lelijke beest bovenin die toren gevochten. Behoorlijk spectaculair moment toen de hele vloer onder ons instortte.
En ik dacht okee, hij zal nu wel dood zijn... staat hij gewoon weer op voor nog een ronde. 
Ik had toevallig precies hetzelfde. Kennelijk is er iets mis gegaan bij de codes bij dat spel.Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:11:
[...]
Of je hebt, net zoals ik had met Yoshi universal Gravitation, een code die niet meer te lezen is door het krassen !
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ik zat er aan te denken om het te scannen, en dan naar Nintendo te mailen.MetroidPrime schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 01:32:
[...]
Ik had toevallig precies hetzelfde. Kennelijk is er iets mis gegaan bij de codes bij dat spel.
Hoe lang heeft het bij jou uiteindelijk geduurd, nadat ze gemeld hadden dat ie verstuurd was? Er stond op de site namelijk 5-14 dagen, maar in de mail staat ineens 7-20 dagen.DukeN schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:15:
Belachelijk.... het idee dat ik nog steeds wacht op mijn pakketje.... Jullie halen hem in de mediamartk en andere winkels. Ik ben zo slim om te importeren als de game net op is...
Ik had hem 22 dec 05 besteld en hij kwam 2 februari binnen. Na dat de vermelding kwam dat hij was opgestuurd duurde het dus nog een weekje.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:45:
[...]
Hoe lang heeft het bij jou uiteindelijk geduurd, nadat ze gemeld hadden dat ie verstuurd was? Er stond op de site namelijk 5-14 dagen, maar in de mail staat ineens 7-20 dagen.
Ik heb toch mooi even MP:2E voor de Cube gratis gekregen via de catalogus.Vanitas schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:02:
[...]
Die sterrencatalogus stel meestal niks voor. En is er wat leuk, dan ben je alweer telaat. Dat heb ik iig. Meestal word ik toch al genaaid, want die VIP codes zitten er haast nooit in.
Moet ’m nog spelen, maar toch een prima actie IMO
Wanneer was dat?.KeN. schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:02:
[...]
Ik heb toch mooi even MP:2E voor de Cube gratis gekregen via de catalogus.
Moet ’m nog spelen, maar toch een prima actie IMO
Vijftien tot twintig minuten geleden waarschijnlijk.
[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 07-02-2006 15:15 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Argh, weer te laat. MP2:E PAL wou ik nog wel.

Verwijderd
Woohoo, M'n M3 is zojuis binnengekomen. Dat wordt experimenteren vanavond ( zit nu op mijn werk )
Verwijderd
Het is een goed apparaat
werkt perfect.
Met moonshell heb je leuke extra's erbij.
Wel raad ik je aan je ds the flashen.
Met moonshell heb je leuke extra's erbij.
Wel raad ik je aan je ds the flashen.
Ik heb net een bevestiging van de betaling van mn GBA movie player. Voor 31,70 toch wel een leuk apparaatje. Wat kan je hier verder nou mee afgeizen van films kijken, muziek luisteren, roms spelen en txt bestandjes lezen? Ik hoorde iets over homebrew spelletjes...en kan je er ook je DS mee flashen oid?
|| Specs || SuperPI 1m
Met een GBAMP kan je inderdaad standaard films kijken, muziek luisteren en textbestanden lezen, al raad ik je aan om MoonShell daarvoor te gebruiken. Voor MoonShell moet je wel een 'gekraakte' firmware op je GBAMP zetten, waardoor hij in staat is homebrew te draaien (GEEN commerciële roms). En aangezien je dan homebrew kan draaien, kan je ook de NDS flashen. (Voor homebrew heb je wel een passme/wifime of passme2 nodig voordat je je NDS hebt geflashed)goeiemorguh schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:39:
Ik heb net een bevestiging van de betaling van mn GBA movie player. Voor 31,70 toch wel een leuk apparaatje. Wat kan je hier verder nou mee afgeizen van films kijken, muziek luisteren, roms spelen en txt bestandjes lezen? Ik hoorde iets over homebrew spelletjes...en kan je er ook je DS mee flashen oid?
Ik zit nu een week in het buitenland en heb het rete-druk. Maar de tijd die ik heb besteed ik direct aan Advance Wars DS. Wat een top game zeg, heerlijk. Moet wel weer eens ACWW erin doen want dalijk mag ik er niet meer in
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Heb vandaag ook maar een DS gehaalt, 2e hands met 3 spellen voor 150 euro + nog wat extra dingetjes.
Nintendogs is echt geweldig, heerlijk om dat beestje nieuwe truukjes te leren en om mee te spelen. Morgen nog even mario kart DS kopen en dan kom ik de komende tijd wel door
Nintendogs is echt geweldig, heerlijk om dat beestje nieuwe truukjes te leren en om mee te spelen. Morgen nog even mario kart DS kopen en dan kom ik de komende tijd wel door
Nenee.. da’s inmiddels alweer een jaar geleden ongeveerMetroidPrime schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:14:
[...]
Vijftien tot twintig minuten geleden waarschijnlijk.
Verwijderd
Ik wil toch even kwijt dat ik zojuist de Flower Cup heb uitgespeeld in mirrormode met een 3 star ranking. 
Nu alleen Star en Special Cup nog, dan heb ik overal 3 stars in mirror mode en hoef ik die vervloekte omgekeerde banen nooit meer te spelen.
Nu alleen Star en Special Cup nog, dan heb ik overal 3 stars in mirror mode en hoef ik die vervloekte omgekeerde banen nooit meer te spelen.
Goed zo jochie 
offtopic:
ps: je blog is kaput
Verwijderd
Wacht maar totdat ik er (hopelijk) iets exclusiefs mee unlock. Dan piep je wel anders.
offtopic:
offtopic:
Nog steeds? Ik kan er hier nu gewoon opkomen. Als het bij jou niet lukt dan zal ik straks de beheerder eens bellen om te vragen wat er mis gaat.
Nog steeds? Ik kan er hier nu gewoon opkomen. Als het bij jou niet lukt dan zal ik straks de beheerder eens bellen om te vragen wat er mis gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 15:45 ]
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:43:
offtopic:
offtopic:
nee maar ten tijde van me bericht wel..de hele dag al..werkt nu weer ja.
[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 08-02-2006 17:43 ]
Het enige wat je unlockt zijn 3 sterren bij je naam in de onlinemodus, verder niets.Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:43:
[...]
Wacht maar totdat ik er (hopelijk) iets exclusiefs mee unlock. Dan piep je wel anders.
Verwijderd
MaxBurn schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:43:
[...]
offtopic:
offtopic:
Hm... vreemd. Dat heb ik dan precies gemist.
Hm... vreemd. Dat heb ik dan precies gemist.
Hm... dat is wel minder dan. Maar dan ga ik daar toch maar voor. Heb ik iets om over op te scheppen.Smoke schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:10:Het enige wat je unlockt zijn 3 sterren bij je naam in de onlinemodus, verder niets.
Ik krijg het niet voor elkaar om mn DS te connecten via wifi.
Ik gebruik een zyxel wifi router... als ik vanuit de DS wil zoeken dan kan hij helemaal niets vinden.
Als ik mijn USB wifi ontvanger op Access point zet dan kan ik deze wel vinden....dit ding heeft voor zover ik weet geen DHCP server en moet dus alles handmatig invoeren....
Alles ingevuld, zelf ip toegewezen etc....maar als ik dan 'Test connection' doe dan krijg ik de melding:
Error Code: 51200
Connecte to access point but unable to connect to the server. Confirm connection settings and internet availability.
Iemand bekend hiermee?
Het liefst connect ik de DS rechtstreeks op mijn router maar deze kan ie echt niet vinden.....
Ik gebruik een zyxel wifi router... als ik vanuit de DS wil zoeken dan kan hij helemaal niets vinden.
Als ik mijn USB wifi ontvanger op Access point zet dan kan ik deze wel vinden....dit ding heeft voor zover ik weet geen DHCP server en moet dus alles handmatig invoeren....
Alles ingevuld, zelf ip toegewezen etc....maar als ik dan 'Test connection' doe dan krijg ik de melding:
Error Code: 51200
Connecte to access point but unable to connect to the server. Confirm connection settings and internet availability.
Iemand bekend hiermee?
Het liefst connect ik de DS rechtstreeks op mijn router maar deze kan ie echt niet vinden.....
edit:
nintendowifi.com heeft helaas niet kunnen helpen
nintendowifi.com heeft helaas niet kunnen helpen
[ Voor 6% gewijzigd door Mr_DD op 08-02-2006 20:44 ]
Heb nu mn GBA movie player v2 binnen
heerlijk ding, nouja, scherm is wat klein voor ondertiteling en het hele geval is ronduit lelijk maar je kan er iig genoeg leuke dingen mee
.
Ben er alleen nog niet uit hoe ik die BACKIMG dingen aan de gang krijg, tips anyone? Ik kan (op die paar regels FAQ die bij de update zit >_<) namelijk weinig info vinden hierover...
Ben er alleen nog niet uit hoe ik die BACKIMG dingen aan de gang krijg, tips anyone? Ik kan (op die paar regels FAQ die bij de update zit >_<) namelijk weinig info vinden hierover...
|| Specs || SuperPI 1m
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:09:
Ik wil toch even kwijt dat ik zojuist de Flower Cup heb uitgespeeld in mirrormode met een 3 star ranking.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
probeer ff alles uit te gooien qua security.. dat niks je in de weg kan staan (zoals SSID hiden, WEP key, dat soort bogus)Dr0pSHoT schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:18:
Ik krijg het niet voor elkaar om mn DS te connecten via wifi.
Foto's van een bijzonder ranzig uitziende DSlite 

Zal wel een prototype zijn zonder de uiteindelijke paintjob enzo.

Zal wel een prototype zijn zonder de uiteindelijke paintjob enzo.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Valt wel mee vind ik, denk dat die vreemde kleur vooral door lichtval en schaduw enzo komt (misschien ligt het ding in een glazen kast?).
Ik zou wel eens foto's willen zien met de omgeving erbij.
edit:
He verrek, die adapter poort is veranderd. Misschien nu veranderd in een gecombineerde adapter/USB poort? Zou mooi zijn!
Ik zou wel eens foto's willen zien met de omgeving erbij.
edit:
He verrek, die adapter poort is veranderd. Misschien nu veranderd in een gecombineerde adapter/USB poort? Zou mooi zijn!
[ Voor 27% gewijzigd door SD5k op 09-02-2006 00:23 ]
Verwijderd
Wat is "Slot 2" op de achterkant??
Niemand weet het 100% zeker omdat het nergens officieel staat vermeld in de handleiding of iets. Maar als je deze regels aanhoudt kom je een heel eind:CodeCaster schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:07:
Ik moet nog tien cups van A, B en C naar 1 ster zien te krijgen... Hoe de *** krijg je drie sterren in een cup
- Op elke baan als eerste eindigen
- Geen items gebruiken
- Niet tegen de muur crashen of door je eigen stomme schuld in een ravijn vallen
- Door een blauw of rood schild geraakt worden mag, als je je maar aan alle andere regels houdt
- Door een CPU van de baan af geduwd worden wordt je ook vergeven, als je uiteindelijk nog maar als eerste eindigt
En natuurlijk ook gewoon een beetje nette tijden neerzetten, maar dat krijg je eigenlijk vanzelf al als je al het bovenstaande doet.
Uurtje geleden heb ik ook de Star Cup gehaald in mirrormode! Dat ging lekker snel.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 00:51 ]
De fotos zijn waarschijnlijk gemaakt in de fabriek. Als je goed kijkt op het eerste plaatje en dan naar het bovenste schermpje zie je dat de persoon die de foto neemt een soort van protectie kapje op zijn mond heeft.
hahahha inderdaad..Sur_G schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 00:48:
De fotos zijn waarschijnlijk gemaakt in de fabriek. Als je goed kijkt op het eerste plaatje en dan naar het bovenste schermpje zie je dat de persoon die de foto neemt een soort van protectie kapje op zijn mond heeft.
overigens doet ie inderdaad bij mij bijzonder net-uit-de-zandbak aan... vind 't niet schokkend allemaal, maar ga 'm wel kopen denk..
en die slot 2 is je normale GBA slot zo te zien ladies
[ Voor 10% gewijzigd door apNia op 09-02-2006 01:06 ]
Hm, geen items gebruiken heb ik nog niet geprobeerd! Bedankt, ff proberen.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 00:44:
Niemand weet het 100% zeker omdat het nergens officieel staat vermeld in de handleiding of iets. Maar als je deze regels aanhoudt kom je een heel eind:
- Op elke baan als eerste eindigen
- Geen items gebruiken
- Niet tegen de muur crashen of door je eigen stomme schuld in een ravijn vallen
- Door een blauw of rood schild geraakt worden mag, als je je maar aan alle andere regels houdt
- Door een CPU van de baan af geduwd worden wordt je ook vergeven, als je uiteindelijk nog maar als eerste eindigt
En natuurlijk ook gewoon een beetje nette tijden neerzetten, maar dat krijg je eigenlijk vanzelf al als je al het bovenstaande doet.
Uurtje geleden heb ik ook de Star Cup gehaald in mirrormode! Dat ging lekker snel.Nu alleen de special cup nog. Daarna ook nog hier en daar een cup in de 100 en 150 CC klasses. Maar als je mirrormode eenmaal gehaald hebt is dat een eitje.
In de 50 en 100 CC klasses heb ik regelmatig nog 2 sterren gehaald, laatst in een 150 CC cup nog 1 ster met 36 punten. Goed gereden blijkbaar
De staff ghosts vind ik ook moeilijk om te beaten trouwens, die verschijnen at random voor zover ik heb concluderen? Een vriend van me had de eerste op dezelfde baan als ik, Mushroom Cup baan 1 (Mario Circuit?), zijn 2e kwam op DK Pass, mijn 2e op Baby Park. En die laatste is imho onhaalbaar, nog ff trainen dus
En iedere keer als ik de cup waar Rainbow Road in zit (Special Cup?), word ik op de Rainbow Road zelf 3e. 3, 4, soms wel 5 blauwe schildjes op m'n dak, daar helpt geen superronde met 10 seconden voorsprong op de rest tegen...
De staff ghosts bij time trail komen niet at random, maar je krijgt ze pas als je op een baan een beetje een fatsoenelijke tijd neerzet.
Verwijderd
Lol, oh ja.
Ik zat hier naar te kijken:

Maar daar komt natuurlijk gewoon een één of andere barcode. Ik dacht een mysterieuze nieuwe poort met een transparant dekseltje erop.
Nevermind.
Ik weet het.word ik op de Rainbow Road zelf 3e. 3, 4, soms wel 5 blauwe schildjes op m'n dak, daar helpt geen superronde met 10 seconden voorsprong op de rest tegen...
Ik heb ook het idee dat de CPU extra agressief wordt op rainbow road. De enige tip die ik kan geven (ik ga het zelf ook zo proberen), is om een zware rijder te kiezen. Donkey of Bowser of iets dergelijks. Dan wordt je in ieder geval niet de hele tijd van de baan af gebeukt door iedereen.
Maar ja tegen blauwe schilden helpt het niet... dat wordt tandenknarsen.
Op de gamefaqs-forums lijkt men het erover eens dat je een blauw schild ontwijkt door:
- een miniboost op te bouwen.
- R loslaten vlak voor de impact
- meteen daarna wéér op R drukken om een sprongetje te maken
Effectief maak je dan dus een miniboost en een sprong tegelijk, en met de goede timing en een beetje geluk zou je daarmee dan kunnen ontsnappen.
Het is me al meerdere malen perongeluk gelukt, maar sinds ik het bovenstaande heb gelezen krijg ik het niet meer voor elkaar.
Sur_G schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 01:25:
De staff ghosts bij time trail komen niet at random, maar je krijgt ze pas als je op een baan een beetje een fatsoenelijke tijd neerzet.

@ hierboven: zware rijder en anti-blauwe schild-tactiek, ff proberen, bedankt!
Eh ja..er is niks randoms aan. Als jij een bepaalde tijd haal op een baan komt de staffghost te voorschijn. Jouw tweede kwam op BP omdat je daar een bepaalde tijd haalde en de tweede van die vriend kwam op DK pass omdat hij daar een bepaalde tijd haalde. Niks random dus.CodeCaster schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 07:48:
[...]
Dat bedoel ik dus. Nadat ik de eerste Staff Ghost had ingehaald (-1,2 seconde) kwam de tweede Staff Ghost bij _mij_ in Baby Park, en bij die vriend van me kwam de tweede Staff Ghost in DK Pass. Snappie?
Het document dat de eeuwige SSMT/snaking discussie eindigt, een tienduizenden jaren oud document met een snaking how-to BY NINTENDO
[ Voor 15% gewijzigd door Max|Burn op 09-02-2006 09:46 ]
Verwijderd
Oh man... een uurtje geleden 2 stars gehaald... so close...CodeCaster schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 07:48:
@ hierboven: zware rijder en anti-blauwe schild-tactiek, ff proberen, bedankt!
Had ik dat rode schild nou maar niet gebruikt. Maar Donkey Kong zat me al de hele race lastig te vallen en opzij te duwen... toen ik ineens achter hem zat kon ik me niet inhouden.
En in Bowser Castle heb ik met de beschreven techniek weer een blauw schild ontweken. Het blijft een vreemde gewaarwording.
Verwijderd
Da's geen snaking how-to document, dat is het storyboard voor de scene die je krijgt als je een cup wint in MK:DS !MaxBurn schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:15:
[...]
Het document dat de eeuwige SSMT/snaking discussie eindigt, een tienduizenden jaren oud document met een snaking how-to BY NINTENDO
[afbeelding]
Verwijderd
WEL !
plaatje 1 : de drie winnaars in de powerslide
plaatje 2 : nummers 2 en 3 die voorlangs nummer 1 "snaken"
plaatje 3 : nummer drie die op je afkomt en naar rechts afslaat.
plaatje 4 : nummer twee die op je afkomt en links afslaat, en daaronder nummer 1 die recht op je afrijdt
Da's precies de eindscene !
offtopic:
verpest het nou nie! Ik zie het ook wel..sst..
Verwijderd
MaxBurn schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:26:
offtopic:
offtopic:
oooh, sorry.
oooh, sorry.
offtopic:
jaja Max daar trappen we niet in
zelfs jij mag wel eens een foutje maken hoor
jaja Max daar trappen we niet in
Oh dus als ik het goed begrijp komt iedere keer wanneer je een ghost verslaat, de volgende ghost vrij op de baan waar _jouw_ tijd het dichtst bij de _staff_ tijd zit. Ok, bedankt voor de uitlegMaxBurn schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:15:
[...]
Eh ja..er is niks randoms aan. Als jij een bepaalde tijd haal op een baan komt de staffghost te voorschijn. Jouw tweede kwam op BP omdat je daar een bepaalde tijd haalde en de tweede van die vriend kwam op DK pass omdat hij daar een bepaalde tijd haalde. Niks random dus.
Vannacht trouwens nog een uur aan het racen geweest, cups en time trials, niks gelukt
apNia schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 10:32:
offtopic:
offtopic:
Nee echt, het leek me wel grappig het zo te brengen..:P
Nee echt, het leek me wel grappig het zo te brengen..:P
Verwijderd
Voor de duidelijkheid : Als je een bepaalde tijd haalt in time trial mode, dan unlock je de staff-ghost voor diezelfde baan.
Een lijstje met de tijden die je moet halen hiervoor :
Een lijstje met de tijden die je moet halen hiervoor :
Mushroom Cup | Flower Cup | |||
Figure-8 Circuit | 1:36:481 | Desert Hills | 1:31:262 | |
Yoshi Falls | 0:57:677 | Delfino Square | 1:54:601 | |
Cheep Cheep Beach | 1:43:654 | Waluigi Pinball | 2:23:288 | |
Luigi's Mansion | 1:59:357 | Shroom Ridge | 2:05:123 | |
Star Cup | Special Cup | |||
DK Pass | 2:14:607 | Wario Stadium | 2:14:868 | |
Tick-Tock Clock | 1:54:903 | Peach Gardens | 1:52:989 | |
Mario Circuit | 1:56:553 | Bowser Castle | 2:19:661 | |
Airship Fortress | 2:07:748 | Rainbow Road | 2:16:246 | |
Shell Cup | Banana Cup | |||
Mario Circuit 1 | 0:50:688 | Donut Plains 1 | 1:08:027 | |
Moo Moo Farm | 1:17:751 | Frappe Snowland | 2:08:781 | |
Peach Circuit | 1:12:011 | Bowser Castle 2 | 1:52:258 | |
Luigi Circuit | 1:29:759 | Baby Park | 0:50:920 | |
Leaf Cup | Lightning Cup | |||
Koopa Beach 2 | 0:54:847 | Choco Island 2 | 1:01:620 | |
Choco Mountain | 2:15:571 | Banshee Boardwalk | 2:14:403 | |
Luigi Circuit | 1:46:581 | Sky Garden | 1:44:400 | |
Mushroom Bridge | 1:30:600 | Yoshi Circuit | 1:48:793 |
De DSLite ziet er soepel uit (voor zo'n ranzige versie).
Ik vind het klepje bij de GBA poort een aanwinst en ook de mic zit op een betere plaats. Laat maar komen dat ding! Is de prijs online nog steeds $169?
Ik vind het klepje bij de GBA poort een aanwinst en ook de mic zit op een betere plaats. Laat maar komen dat ding! Is de prijs online nog steeds $169?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Meer DSlite plaatjes van een FCC test:

En als bonus het eerste prototype zoals we die zagen @ E³ 200...4 was het?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Wanneer word die sterrenshop eigenlijk geupdate. Want staat echt niks in wat ook maar boeiend is. Zou wel leuk zijn als je de tijd weet en dan gelijk wat leuks kan bestellen.
Alhier nog meer DS Lite shots
http://media.ds.ign.com/articles/686/686966/imgs_1.html
http://media.ds.ign.com/articles/686/686966/imgs_1.html
Als er nog mensen zijn die iets via lik-sang.com gaan bestellen, ik heb nog een 5$ kortings coupon die voor de 23e gebruikt moet worden: LS-D98BF2E96F (werkt hij niet meer? helaas, je bent te laat
)
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Wel minder dat de oude lader niet op de lite werkt..
Damn, die oude DS is eigenlijk best lelijk. Gelukkig hebben ze een ander design uitgebracht.D³ schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:51:
[afbeelding]
Een tijd geleden werd er een mogelijke manier gepost om je DS aan de praat te krijgen op je router, door je router op 1 of 2 mbps te zetten. Nou bij mij werkte mn DS eerder niet goed, na een paar minuten viel de connectie weg. Maar naar mn router op 2 mbps te hebben gezet heb ik nergens geen problemen mee mee.
[ Voor 31% gewijzigd door Vanitas op 09-02-2006 21:26 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Gemiddeld is er één keer per maand een update op een willekeurige tijd/dag.blackraid3r schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:29:
Wanneer word die sterrenshop eigenlijk geupdate. Want staat echt niks in wat ook maar boeiend is. Zou wel leuk zijn als je de tijd weet en dan gelijk wat leuks kan bestellen.
Yup is vaker zo, maar wat dan erg jammer is is dat als je een 6 mbps lijn hebt je die lekker knijpt voor de rest van je toestellen.Vanitas schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:23:
[...]
Damn, die oude DS is eigenlijk best lelijk. Gelukkig hebben ze een ander design uitgebracht.
Een tijd geleden werd er een mogelijke manier gepost om je DS aan de praat te krijgen op je router, door je router op 1 of 2 mbps te zetten. Nou bij mij werkte mn DS eerder niet goed, na een paar minuten viel de connectie weg. Maar naar mn router op 2 mbps te hebben gezet heb ik nergens geen problemen mee mee.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Verwijderd
Ik vind de 'oude' DS eigenlijk best mooi, zeker mooier dan die nieuwe. Uiteindelijk gaat 't om die games, ik ga geen nieuwe kopen omdat er een nieuwe uit is, alleen omdat íe er anders uitziet.Het is geen upgrade of zo!
Dit topic is gesloten.