Het Nintendo DS Topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.007 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb al vaak genoeg vol lof over M&L geschreven hier.
Had je maar beter moeten opletten hoor :P

Neh, vooruit.. ’t Is zeker een aanrader.
Ik heb er ongeveer 20 uur over gedaan en ik heb geen moment spijt gehad dat ik het spel had gekocht. Leuke humor zoals andere Mario games, grappig verhaal. Mooie levels en muziek.
Aparte controls en leuke puzzels met die controls.
Cheeky schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 02:35:
[...]

Apart, maar ik neem aan dat de Lite dan nu hetzelfde is (qua scherm). Gebruik je gewoon je vriendin der lader of heb je een volt converter o.i.d.?
Beide :)

[ Voor 28% gewijzigd door Ken. op 28-01-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik liep vandaag onderweg naar de supermarkt even een tweede hands games winkeltje binnen, en zag er Animal Crossing liggen voor de DS voor 29.95. Dus ik geef het toch nog maar eens een tweede kans. Op de Cube vond ik er echt geen hol aan. Het nutteloze ronddwalen trekt mij niet zo. Maar misschien dat ik het op een handheld leuker vind. Om de sowieso al nutteloze tijd te doden in de trein of in dergelijke situaties :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Captain N schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:00:
Ik liep vandaag onderweg naar de supermarkt even een tweede hands games winkeltje binnen, en zag er Animal Crossing liggen voor de DS voor 29.95. Dus ik geef het toch nog maar eens een tweede kans. Op de Cube vond ik er echt geen hol aan. Het nutteloze ronddwalen trekt mij niet zo. Maar misschien dat ik het op een handheld leuker vind. Om de sowieso al nutteloze tijd te doden in de trein of in dergelijke situaties :)
Belachelijk.... het idee dat ik nog steeds wacht op mijn pakketje.... Jullie halen hem in de mediamartk en andere winkels. Ik ben zo slim om te importeren als de game net op is... 8)7

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DukeN schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:15:
[...]

Belachelijk.... het idee dat ik nog steeds wacht op mijn pakketje.... Jullie halen hem in de mediamartk en andere winkels. Ik ben zo slim om te importeren als de game net op is... 8)7
offtopic:
Dan zal ik maar niet melden dat ik 'm al vanaf 1 week na de release speel ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
.KeN. schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 14:13:
Neh, vooruit.. ’t Is zeker een aanrader.
Ik heb er ongeveer 20 uur over gedaan en ik heb geen moment spijt gehad dat ik het spel had gekocht. Leuke humor zoals andere Mario games, grappig verhaal. Mooie levels en muziek.
Aparte controls en leuke puzzels met die controls.
eens :)

Ben nog niet echt heel ver, maar de game speelt lekker weg en bied genoeg afwisseling :) Zeker halen!
Bij de MediaMarkt? :o Hebben ze hem daar al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit je er nu nog steeds op te wachten? :X
Wel een beetje dramatisch dit. Valt me tegen van Lik-Sang.
Als ik een reserve-exemplaar had kreeg je die van me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 18:36:
[...]

Zit je er nu nog steeds op te wachten? :X
Wel een beetje dramatisch dit. Valt me tegen van Lik-Sang.
Als ik een reserve-exemplaar had kreeg je die van me. ;)
Hahaha dank je! Ik heb gewoon pech gehad denk ik. Volgende keer beter... in de winkel kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er nog meer mensen die op het IRC.tweakers.net zitten in de #mkds channel om te racen met Mario Kart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien of deze Wifistick
USRobotics 802.11g Wireless USB Adapter,compatible is met de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vroeg me af hoe lang een gemiddelde Animal Crossing sessie van jullie is. Een paar uur achter elkaar? Of even een half uurtje. En hoe vaak spelen jullie? 1 sessie per dag? Meer? Minder?

Ik ben er wel benieuwd naar omdat ik de originele Animal Crossing echt niks aan vond. Een beetje rond rennen, eindeloos dezelfde visjes vangen, altijd maar dezelfde dagelijkse handelingen... dat vind ik nogal snel ontzettend saai. Helemaal als je op je kamer zit, omgeven door andere Nintendo games, een PC met internet, een telefoon waarmee je afspraken kan maken met vrienden, oftewel: dingen die je niet alleen maar doet om de tijd te doden. Als ik op de GC AC aan het spelen was, had ik het idee dat er 100 dingen waren die ik kon doen die nuttiger of leuker waren dan het zinloos mijn tijd verdoen met aan bomen schudden om peren te oogsten.

Nu zag ik dus gisteren AC liggen voor cheap in een 2e hands winkel, en dacht ik geef het toch nog een kans. Ik heb nu me aan iedereen voorgesteld in het dorp, Tom Nook's klusjes gedaan, en heb al een derde oid van m'n schuld afbetaald en er is een nieuwe bewoner in m'n dorp gearriveerd. Nu merk ik dat het toch al wat leuker is, als je al wat verder bent, aangezien je dan steeds meer dingen ontdekt om te doen (hoewel het nog steeds op zich niet echt boeiende dingen zijn :P). Maar wat ik me vooral besef: ik kan het nu ook doen onderweg in de trein, of op andere plaatsen waar je normaal niks anders boeiends kan doen. Als pure tijddoder is het best vermakelijk namelijk. :)

Verder ben ik ben normaal van de adventures, platform games, dat soort dingen. Games waar je ingezogen wordt en waardoor je de rest van de dag je tv niet meer verlaat. Volgens mij is AC dat niet (niet voor mij iig) en is het leuker om regelmatig een korte sessie te doen, dan af en toe een lange sessie. Vandaar mijn vraag: hoe spelen jullie Animal Crossing? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel animal crossing maximaal 15 minuten per dag en dan niet elke dag.
Had hem vanaf de amerikaanse release en heb het heel lang niet gespeeld,maar had laatst weer zin om hem te spelen en het was best wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik ben van plan een Ez Flash cart te kopen.
ik zie er zijn 3 versies van Ez flash. 1,2,3

als ik de Ez flash 3 koopt.. ondersteund die alles wat de Ez flash 2 kan of niet?? bijv de grote van de games etc??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Sorry maar in jouw geval ga je duidelijk voor games en niet voor homebrew. Het is op GoT niet toegestaan hierover te discussieren. Lees de FAQ\s en huisregels nog eens door..

Koop je games gewoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Max|Burn op 29-01-2006 21:06 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:06:
Sorry maar in jouw geval ga je duidelijk voor games en niet voor homebrew. Het is op GoT niet toegestaan hierover te discussieren. Lees de FAQ\s en huisregels nog eens door..

Koop je games gewoon.
ik wil me eigen orgienele games een back up maken om te gebruiken.. en niet voor illegaal, ik woon in amsterdam en me bijbaantje is in leiden verder... ik heb geen zin in alle games mee tenemen naar buiten wil liever in 1 kaart alles erin hebben

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Tja als dat in jouw zeer uitzonderlijke geval zo is excuus maar wat je nu zei is wel altijd de standaard reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MaxBurn schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:06:

Koop je games gewoon.
Leuk bedacht en klinkt idd ook vrij logisch.
Echterrrrr: Het GBA "backup tools" topic deel 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat de huisregels botsen met sommige toegestane topics snap ik ook niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:18

DoctorV64

Cosmopoliet

@ Captain N,

Gemiddeld een kleine 25 min per dag AC. Het probleem is dat ik meestal in de avond speel en niet alle soorten vis kan vangen 8)7 Nou ja probleem is het niet echt, maar zo kom ik nooit aan mijn gold fish rod (hengel op zijn engels dacht ik).

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, net Mario & Luigi gekocht, eindelijk een doel voor al m'n kerstkado-CD-bonnen :P

Alleen dom dat ik m'n DS thuis heb liggen, met pech ontvoert mevrouw Bubba die straks voor haar Nintendogs...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ach..Na de zomervakantie ben je daar vanaf toch..DS Lite erbij.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 30-01-2006 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar die ds lite is dat niet alleen nog lastiger voor mensen met grote handen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Geen idee, knopjes zijn even groot zover ik weet. Het ligt alleen dichter bij elkaar maar volgens mij nog vrij breed...goed in ergonomie is het ding toch al niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
dat gewank over legaal/illegaal... help die jongen toch gewoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
ZO kwam collega net mee.. iemand al filmpje gezien van de nieuwe DS?

http://www.youtube.com/w/...ture=Views&page=2&t=t&f=b

Misschien al gepost maar ik niet opgemerkt

* apNia dekt zich in voor de MaxBurn flame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:12:
ZO kwam collega net mee.. iemand al filmpje gezien van de nieuwe DS?

http://www.youtube.com/w/...ture=Views&page=2&t=t&f=b

Misschien al gepost maar ik niet opgemerkt

* apNia dekt zich in voor de MaxBurn flame ;)
Die video is zooooo nep! Kijk maar hoe de ds lite niet goed met de camera mee beweegt... :o
Maar de grootte klopt volgens mij wel en oooh wat is hij klein. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
ja denk 't ook omdat er CG boven staat, maar geeft alsnog een goede impressie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 12:18:
[...]

Die video is zooooo nep! Kijk maar hoe de ds lite niet goed met de camera mee beweegt... :o
Maar de grootte klopt volgens mij wel en oooh wat is hij klein. :)
Wat een lelijk ding als je het zo ziet... dat bovenste en onderste scherm zien er echt lelijk uit op die manier. Dat ding zit vol met kieren en bulten ipv wat rechter zoals nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
Comparison between a cg DS Lite and a real Phat one. :)

maar ik wil em idd ook wel gewoon eens een keer in levende lijve zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:04:
Hoi,

ik ben van plan een Ez Flash cart te kopen.
ik zie er zijn 3 versies van Ez flash. 1,2,3

als ik de Ez flash 3 koopt.. ondersteund die alles wat de Ez flash 2 kan of niet?? bijv de grote van de games etc??? :)
Koop een m3 perfect, Werkt perfect :)
Je kan er ook films foto's mp3's enz. mee afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zondag 29 januari 2006 @ 18:32:
en is het leuker om regelmatig een korte sessie te doen, dan af en toe een lange sessie.
Ik dacht dat dat al lang algemeen bekend was. :p Volgens mij gaf Nintendo zelf ook het advies om elke dag maar een klein stukje Animal Crossing te spelen.

Ik speel het ongeveer een half uurtje per keer. Even een rondje maken langs alle bewoners, kijken wat Nook vandaag verkoopt, 2 fossielen opgraven... de dagelijkse bezigheden. :) Maar als ik later op de dag weer even tijd heb kan ik het vaak toch niet laten om nog even te kijken of er wat interessants gebeurt. :p
Als ik af en toe wel een keer lang achter elkaar speel (langer dan een uur) komt het meestal door het vissen. Ik weet niet wat het is, maar dat heeft een bijna hypnotiserende uitwerking op me. Insecten vangen vind ik veel minder leuk (meestal merk ik die pas op als ze bij me weg vliegen omdat ik met teveel lawaai langs een boom rende), maar dat vissen...

In OoT vond ik de beroemde fishing minigame echt stomvervelend, geen idee waarom iedereen daar altijd zo lovend over doet. Maar met Animal Crossing vielen alle puzzelstukjes op hun plaats.

(Het was alleen wel even wennen dat alle vissen een veel grotere schaduw hebben gekregen (als ze nog onder water zitten), in het begin dacht ik telkens dat ik een Coelacanth ging vangen (10.000 bells op de gamecube), blijkt het telkens zo'n stomme seabass te zijn. :p Maakt me wel nieuwsgierig hoe groot de schaduw van de Coelacanth deze keer dan zal zijn! Dat ding moet reusachtige afmetingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

In OoT vond ik de beroemde fishing minigame echt stomvervelend, geen idee waarom iedereen daar altijd zo lovend over doet.
Omdat het gewoon mega bevredigend was als je het recordhoudende monster aan je hengel wist te rijgen, die vervolgens trots in de vitrine kwam te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 17:32:
[...]

Koop een m3 perfect, Werkt perfect :)
Je kan er ook films foto's mp3's enz. mee afspelen.
offtopic:
Als je toch een M3 hebt, kan je imo beter MoonShell gebruiken voor filmpjes, plaatjes en muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, moonshell is zeker handig. :).
Nu ook beter beeld voor films enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OppFox schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:27:
[...]

offtopic:
Als je toch een M3 hebt, kan je imo beter MoonShell gebruiken voor filmpjes, plaatjes en muziek
Eeh Moonshell doet toch geen filmpjes? Of ben ik voor niks men Ali G afleveringen naar .gbs aan het converten :P

EDIT: Heeft iemand linkje voor de nieuwste versie Moonshell? Ik heb nog een hele oude. In jouw link Oppfox staat alleen binary en source, of moet ik die hebben?

EDIT2: Lama, staat ook op de M3 site :)

EDIT3: Hmmz nu komen er heel veel mappen uit met .exe enzo. Voor developers dus. Heeft iemand een linkje naar de .nds?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:12:
[...]
Omdat het gewoon mega bevredigend was als je het recordhoudende monster aan je hengel wist te rijgen, die vervolgens trots in de vitrine kwam te hangen.
Hm nee... ik heb het iets van een half uurtje geprobeerd, maar daarna ging ik toch maar liever op zoek naar de volgende kerker. :p

Blijkbaar heb ik een spel nodig zonder plot, zoals AC, om dergelijke ontspannende minigames te kunnen waarderen. Daar moet het wel aan liggen, want het vissen zelf was eigenlijk precies hetzelfde.

(In twilight princess zit het volgens mij ook, je kunt dus straks weer je lol op qua vissen. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:55:
[...]

Eeh Moonshell doet toch geen filmpjes? Of ben ik voor niks men Ali G afleveringen naar .gbs aan het converten :P

EDIT: Heeft iemand linkje voor de nieuwste versie Moonshell? Ik heb nog een hele oude. In jouw link Oppfox staat alleen binary en source, of moet ik die hebben?

EDIT2: Lama, staat ook op de M3 site :)

EDIT3: Hmmz nu komen er heel veel mappen uit met .exe enzo. Voor developers dus. Heeft iemand een linkje naar de .nds?
http://mdxonline.dyndns.o.../20060123_moonshell09.zip
Je kan in principe gewoon de .NDS hiervan gebruiken
(De rest van de bestanden is voor configureren (staat in /shell) en met WriteFiles_IMFS.bat 'recompile' je hem. dgpenc.exe is om videobestanden om te zetten naar *.dpg)

Note: er zit trouwens een bug in als je video kijkt, want na ~20 minuten video kijken kan het beeld vast lopen. Dit kan je verhelpen om hem te pauzeren en dan door te laten gaan (L) of met de D-pad te klooien. Dit is trouwens in verdere versies al gefixed, maar die kan ik zo snel niet gecompiled vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door OppFox op 30-01-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie de M3 gekocht? Importshop.nl?

En waarschijnlijk als de DS LITE komt kan je niet meer de M3 gebruiken omdat je dan andere passme nodig heb he? Kan je je PASSME dan gewoon updaten later, of moet je dan een hele nieuwe versie kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep bij importshop.nl, toppie service :)

Is dat .dpg beter dan .gbs?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:41:
jep bij importshop.nl, toppie service :)

Is dat .dpg beter dan .gbs?
Probeer het anders even uit? Ik heb zelf geen M3, maar de video op mijn GBAMP is bagger. Ik weet ook niet hoe groot een .gbs precies is, maar één Simpsons aflevering is in .dpg 25~30MB. En in het MoonShell topic zijn genoeg mensen met een M3, dus slechter zal het niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Even een vraagje, hoe is het gesteld met de pixels op een nieuwe DS, ik ga er van uit dat er weinig mensen en geen mensen zijn die er problemen mee hebben. Ik ga namelijk in april naar China en zit te denken om daar een DS lite aan te schaffen, als er niks mis mee is is het ook niet zo erg dat er geen garantie meer op zit als je thuis komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Dagg schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:01:
Even een vraagje, hoe is het gesteld met de pixels op een nieuwe DS, ik ga er van uit dat er weinig mensen en geen mensen zijn die er problemen mee hebben. Ik ga namelijk in april naar China en zit te denken om daar een DS lite aan te schaffen, als er niks mis mee is is het ook niet zo erg dat er geen garantie meer op zit als je thuis komt.
In China heet de NDS, Nintendo iQue. Ik weet het niet zeker, maar ik kan me herinneren dat hier een soort van China-only regiolock op zat, dus ik zou dat eerst eens gaan uitzoeken voordat je er daar eentje gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

OppFox schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:03:
[...]

In China heet de NDS, Nintendo iQue. Ik weet het niet zeker, maar ik kan me herinneren dat hier een soort van China-only regiolock op zat, dus ik zou dat eerst eens gaan uitzoeken voordat je er daar eentje gaat kopen.
De iQue is een N64 die in een controller is gebouwd en geen DS.

EDIT: De Chinese versie van de DS heet iQue DS.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 30-01-2006 20:10 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Misschien is het leuk te vermelden dat ik nog wacht op mijn Animal Crossing? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je trouwens ook online als je roms gebruikt met die M3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mario & Luigi: Partners in Time is echt weer vet hoor :)

Humor, gameplay, turn based battles enzo... Damn. * Willybubba addicted :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Willybubba schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:27:
Mario & Luigi: Partners in Time is echt weer vet hoor :)

Humor, gameplay, turn based battles enzo... Damn. * Willybubba addicted :)
Inderdaad, ik heb hem sinds zaterdag en het is een enorm leuk spel. Ik hoop alleen dat ze de volgende keer een Paper Mario uitbrengen. Paper Mario 2 is steeds net iets grappiger en leuker dan beide Mario & Luigi spellen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:41:
Kan je trouwens ook online als je roms gebruikt met die M3?
Ja, maar zullen we het er verder niet meer over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie van deze ds case mod :P http://games.fok.nl/news.php?newsid=8867

ik vind hem opzig wel gaaf :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wel tof inderdaad maarehm...dat games.fok.nl is wel heel asociaal uitgebreid gesponsord door MS :/
Hele site heeft een X360 look/logo's etc.

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 31-01-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Feature ;)

Normaal zien ze er anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
Volgens mij staat ie toch al een tijdje zo ? Sinds X360 release?

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 31-01-2006 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:03:
offtopic:
Volgens mij staat ie toch al een tijdje zo ? Sinds X360 release?
offtopic:
Nope, gisteren was het nog wat anders. Hij heeft wel heel lang de Zelda theme gehad dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb een Powerstar EZ-Flash II en ik wil heel graag dat remote desktop, genoemd in de vorige topic, werkend krijgen.

Heb ik genoeg aan een PassMe of kan ik beter zo’n M3 kopen ?
(hoewel de M3 ook weer zijn voordelen heeft.. emu, films, foto’s etc.)
Lastig.

NB. Niet voor illegale doeleinden..
Ik heb een aardige Nintendogames-collectie om dit te verifiëren. (damn, dat klinkt niet helemaal hoe ik zou willen dat het moet klinken, maar ik kan het even niet beter verwoorden :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
passme/wifime is genoeg hoor. Als je films wilt daarintegen, kun je beter een M2/M3 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De converter van moonshell is 5 keer sneller dan die van de movie player.
Ik heb mijn m3 bij www.eppo-ombouw.nl gekocht goede shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Volgens mij is dit filmpje van de NDSL nog niet langsgekomen.

Ik vind dat opstaande beeldscherm erg lelijk. Bij de eerdere pics viel het niet zo op, maar nu wel. Waarom maken ze em niet gewoon vlak. :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al is langs geweest, en is fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds te wachten op de dag dat Nintendo zelf zo'n DS uit brengt. Wanneer beleeft de SNES z'n eerstvolgende jubileum? ;)

En dan moet hij ook echt helemaal goed zijn natuurlijk. Precies dezelfde grijstinten als bij de SNES etc. De vier knopjes in de vier kleuren. Deze mod ziet er opzich heel goed uit, maar ik zie zo al een paar dingen die er niet aan kloppen. :P Nintendo zelf zou het beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Die gekleurde knopjes had hij net zo goed ook mee kunnen doen inderdaad, aangezien dat ding toch vast al uit elkaar is gehaald. Verder extreem gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens al bekend of de EU versie van Animal Crossing veranderingen heeft? Aangezien ik er toch aan zit te denken om hem morgen maar import te kopen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
OppFox schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:03:
[...]

Ik ben wezen zoeken en heb niks kunnen vinden helaas (en nee google is not my friend, ben op de een of andere reden te dom om google GOED te gebruiken)
Heb wel het een en ander over de iQue zelf kunnen vinden maar niet de DS. Maar de mensen die import spellen bestellen, komen die uit Amerika of Australie ofzo? Met DVD's staat me bij de Aus de zelfde regio code heeft als Ned is dat hiermee ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die import spellen kopen halen ze uit Amerika of Japan. En China hebben ze een regiolock, en nog heel wat beveiliging erop omdat er super veel wordt pirated daar. Daarom kosten die spellen voor die IQUE ofzo ook maar rond de 5 euro, en daarmee hopen ze de piraterij een beetje tegen te gaan. Dus je hebt niks aan een Chineese ds hier. (Volgens mij hebben ze hem nog niet eens in china uitgebracht, aangezien er ook geen Gamecube was maar wel die N64 IQUE(Die uitkwam toen wij hier de Gamecube al lang hadden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Google is blijkbaar wel mijn beste vriend ;) Ik heb gezocht naar "iQue DS" en een link naar Wikipedia op de eerste pagina met zoekresultaten leverde mij de volgende quote op.
China
The "iQue DS"
Enlarge
The "iQue DS"

"iQue DS", which is the name of official Chinese Nintendo DS, was released in China on July 23, 2005. The price of iQue DS as of January 2006 is 1100 RMB (about $135 USD). The iQue DS is compatible with all of the language versions of every game. This new iQue DS includes updated firmware from Nintendo to block out use of the PassMe device, along with the new Red DS.
Bron.

Naar mijn weten, en als ik de officiële website van de iQue DS goed begrijp, is 'ie al sinds 23 Juli uit in China. Verder lijkt mij de info van Wikipedia wel waarschijnlijk. Als in de DS zelf wat fonts zijn opgeslagen lijkt me dat daar ook het Romeinse schrift tussen zit, aangezien dat toch wel eens in games voorkomt, ook in China lijkt me. Andersom zal je misschien sneller problemen krijgen, aangezien Chinees hier niet regelmatig gebruikt wordt en in Japan minder karakters bestaan dan in China. Oftewel: ik denk dat de Chinese DS regio vrij is, maar dat Chinese games niet op een Nintendo DS afgespeeld kunnen worden, maar alleen op de iQue DS. Maar voordat je dingen koopt en mij boos aankijkt: ik weet het niet zeker! ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Captain N op 31-01-2006 23:49 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:19:
Is al is langs geweest, en is fake.
Alsof het als echt bedoeld was? doh. Er word op 10000 plaatsen aangegeven dat het een render is om de twee DSén te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
hahaha ja precies alsof ze ons in het "ootje wouden nemen"

NIGGA PLEASE!

offtopic:
Max AHAHAHA die signature! I enjoyed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Signature..? Wat ik missen?

Mario & Luigi owns. Kopen allemaal. Nu.

spoiler:
Gisteren was ik bij de Hammer Bros... oftewel Teh L33T Hamz0rz Br0z :P Lag in een vouw, geniaal!

[ Voor 3% gewijzigd door Willybubba op 01-02-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
Willybubba schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:19:
Signature..? Wat ik missen?

Mario & Luigi owns. Kopen allemaal. Nu.

spoiler:
Gisteren was ik bij de Hammer Bros... oftewel Da L33T Hamz0rz Br0z :P Lag in een vouw, geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.ndomain.nl/images/other/ds/dslite_colors.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Argh, ik wil een zwarte!

Overgens heb ik het idee dat de DS Lite misschien wel eens dezelfde kras problemen kan gaan krijgen als de huidige iPods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Eugh, die zijn butt ugly zeg... Doe mij maar gewoon een witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd ook een witte voor mij :) past mooi bij me witte Ipod Nano en witte PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen dat zijn gewoon mock-ups!

Geen officiële kleuren van Nintendo hoor. ;) Zo gek zijn ze ook niet.

Ik voorspel voor de launch deze 3 kleuren:

1 Wit
2 Zwart
3 Rood

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht wel zeker een roze, aangezien Nintendo de meisjes wat meer wilt aanspreken.
Betaling is ontvangen en je spel is vandaag verstuurd.

Graag hoor ik het van je zodra je het spel ontvangen hebt.
Yay morgen Animal Crossing! Wat is Ebay toch geweldig :) Vandaag besteld + betaald morgen binnen :)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

schnumi schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:02:
Geen officiële kleuren van Nintendo hoor. ;) Zo gek zijn ze ook niet.
[sarcasm]
Nee hah pff tsss... moet je voooorstellen hé !
Een rode en een roze DS ?!
Dat zou Nintendo echt noooooit doen.
[/ sarcasm]
:P

En ik denk gewoon dat ze het bij de launch bij zwart en wit houden.
Extra kleuren komen, net als bij de eerste DS release, een maandje of wat later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Die ene lijkt bij mij meer bruin hoor.

Overigens die roze zal er vast wel komen maar niet bij de launch. Geloof me nu maar. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Niemand zegt hier toch ook dat roze bij de launch zal komen ?
Alleen dat ’ie er waarschijnlijk wel zal komen :)

En, bruin ?
Even je monitor calibreren (heb ik gisteren nog gedaan ivm een nieuwe monitor :))
Heb nu dualview en als ik ’m op mijn oude monitor bekijk lijkt ’ie idd wel bruin (maar daar is mijn wit ook geel ipv wit, dus ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet niet of ie al gepost is:
Age of Empires DS video

Tales of Tempest screen shots

Ys: Strategy

[ Voor 41% gewijzigd door Icelus op 01-02-2006 18:15 ]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik had ze iig nog niet gezien.
Rappe gameplay @ AoE video zeg :P
Doet me wel heel erg denken aan Advance Wars :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
Dus toch een RTS voor de NDS? :D Is er misschien al iets bekent over een eventuele EUR/US-versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Topicstarter
laat ze nou lekker afkomen met Starcraft voor de DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v107/kaseius/dsprintsmoney.jpg
Ik vond hem wel grappig. ;) Die gezichten erbij! Jammer dat het geen DS Lite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:28:
[afbeelding]
Ik vond hem wel grappig. ;) Die gezichten erbij! Jammer dat het geen DS Lite is.
:D :D

Leuke soep :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

apNia schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:13:
laat ze nou lekker afkomen met Starcraft voor de DS
_/-\o_

Dat zou geniaal zijn :D

Vanmorgen Fawful tegengekomen met Mario & Luigi... ALWEER geniaal.

spoiler:
"A salad of RAGE with a dressing of EVIL!"

Spellen als deze bewijzen dat Ninty HEEL goed weet hoe games in elkaar horen te zitten. Ook al is het gewoon NIET moeilijk, het is echt ENORM leuk om te spelen, eigenlijk net als Paper Mario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 07:59:
[...]

_/-\o_

Dat zou geniaal zijn :D

Vanmorgen Fawful tegengekomen met Mario & Luigi... ALWEER geniaal.

spoiler:
"A salad of RAGE with a dressing of EVIL!"
Wat ik ook vooral leuk vind aan M&L2, is dat ze de Mario's en Luigi's alleen maar zich laten uitdrukken in huilen, springen en de "Mario" en "Luigi", en DAT DAT NOG WERKT OOK !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
Ik heb M&L gisteren ook even gespeeld. Ik wacht even totdat mijn Animal Crossing binnen is, en dan gelijk deze halen. Wat een ontzettend goed in elkaar gezette game is dat zeg!

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehehe.. allemaal gewacht tot de EU-release ?
Of dringt het nu pas tot jullie door hoe leuk deze game is ? :p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:16:
[...]

Wat ik ook vooral leuk vind aan M&L2, is dat ze de Mario's en Luigi's alleen maar zich laten uitdrukken in huilen, springen en de "Mario" en "Luigi", en DAT DAT NOG WERKT OOK !
Was in de GBA versie ook al zo, maar het is in de DS versie nog beter uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:50:
Hehehe.. allemaal gewacht tot de EU-release ?
Of dringt het nu pas tot jullie door hoe leuk deze game is ? :p ;)
nee, niet gewacht tot de EU release, heb de USA import.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
De MSX kende ze (en andere computers?): twee spellen tegelijk waarbij het eerste spel extra mogelijkheden krijgt; en nu de DS (in combinatie met een GBA spel).

Overzicht DS+GBA combinaties

[ Voor 11% gewijzigd door Icelus op 02-02-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De N64 had het al (extra banen maken voor F-Zero X met de F-Zero X expansion kit voor de 64DD), en natuurlijk de Gamecube (in Metroid Prime bijvoorbeeld unlock je als je Metroid Fusion hebt uitgespeeld de originele Metroid als je je GBA op je Cube aansluit, als ik me goed herinner). :)

Wel had je voor deze mogelijkheden dus twee stukken hardwaren nodig, en bij de DS maar 1 :)

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 02-02-2006 13:58 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/n2flgo.gif
aldus DS-gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33

S2S

Afbeeldingslocatie: http://www.australian-postcodes.com/liquify-execs-money-bin.gif

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

:?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb ook Animal Crossign Wild world en was even bezig. En toen ik begon dacht ik "Wat een saai spel" maar voor ik het wist was ik alweer 4 uur verder en kon ik niet meer stoppen :p Echt geweldig simpel maar o zo leuk!

Als iemand online wilt, add me even op kjoebwoet@hotmail.com :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

SPOILER voor niet-Mario & Luigi-gamerts!

Hammer Bros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 18:14
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:36:
Nou ik heb ook Animal Crossign Wild world en was even bezig. En toen ik begon dacht ik "Wat een saai spel" maar voor ik het wist was ik alweer 4 uur verder en kon ik niet meer stoppen
toen ik dat 2 draadjes geleden zei, werd ik bijna afgeslacht.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

@WillyBubba: Man..moest me echt inhouden..clickable jpg :(
@Cubewood, we hebben niet voor niets: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/fcdb/
Zie topicstart, de warning tijdens het posten, etc....

[ Voor 62% gewijzigd door Max|Burn op 03-02-2006 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Staat toch spoiler bij :P

Koop die game nou maar gewoon, it's worth it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

No time to game....
Als ik al een keer thuis ben ben ik bezig met PM2 (die toch wel best wel kort is) Daarna wil ik eigenlijk eerst Superstar saga doen en daarna partners in time.
Mario RPG (snes) heb ik nooit uitgespeeld en Paper mario 1 moet ik eigenlijk nog bekijken :P

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.