Toon posts:

[pdf] paginanummering in pdf toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 2.118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal losse pdf documenten die wel allemaal dezelfde opmaak en zetspiegel hebben en zou deze graag samenvoegen tot 1 pdf document. Dat is op zich geen probleem (ik heb een volledige versie van Acrobat) alleen zou ik graag een paginering (en eigenlijk ook kopregels) willen toevoegen in dit document. Er staan dus geen paginanummers in de losse pdf's. Ik bezit geen bronbestanden van deze pdf documenten.

Is er hier iemand die weet of en hoe dit kan? Ik vond deze draad maar daar kwam ik niet veel verder mee.

• Bellevue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Mmmm ... je hebt de volledige versie - dan kan je op twee manieren extra tekst toevoegen:
- Met het redline commentaar
- Middels knip en plak van een lap tekst en wat handig schuiven zou het geen problemo moeten wezen.
Let wel, dit gaat alleen als het document niet wijzigen is beveiligd (alhoewel daar ook wel oplossingen voor zijn). Nadeel is dat je het wel op elke pagina opnieuw moet knippen en plakken.
Andere programma´s van Adobe (pagemaker?) moeten iets vergelijkbaars wel kunnen denk ik zo, maar die ken ik verder niet.

De jacht is mooier dan de vangst!

Verwijderd

Paginanummering, kop- en voetteksten kan pas vanaf versie 7.x van Acrobat. Daar kwamen wij een paar weken geleden pas achter, ik kon het wel, maar mijn collega dus niet en die had versie 6.