geen probleemwittekakker schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 23:26:
ach cut, ik zie juist dat ik de AGP en PCI-E kaart de hele tijd heb omgewisseld. Met andere woorden heb ik betaal voor de AGP kaart, terwijl ik de PCI-E kaart moest hebben. Sorry u_r, goed voor je als ik die extra euro betaal samen met de verznedingskosten?
Nogmaals sorry.
ff een vraagje over de verzending: ik heb het bedrag van de pci-e kaart betaald, PLUS de verzendkosten. Ik woon in de buurt van Sneek. Is hier ook ergens een ophaalpunt in de buurt?
Daikin 4MXM68A2V1B9 + FTXA50C2V1BB + 2x FTXM25A5V1B + FTXM20A5V1B. SolarEdge 13960 Wp PV array + SE9K inverter
Wilnis zou zeer chill zijn, dan rij ik daar wel langs.savale schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:55:
[...]
wilnis? dan kan ik misschien je kaartje voor je regelen omdat ik op wat meer plekken kom (utrecht/Eindhoven)
Dat moet wel lukken.
Het geld is overgemaakt naar je rekening Jurgen, check je mail voor details.
Verwijderd
ik woon bijna in hartje amstelveen, ik weet niet wat handig of makkelijk is, ik wil best nog verzendkosten betalen.. totnu toe enkel 1 iemand in de buurt gezien (snot_aap)
ik wil overigens ook best een post bemannen, maar ben daarvoor alleen 's avonds beschikbaar
ik wil overigens ook best een post bemannen, maar ben daarvoor alleen 's avonds beschikbaar
Ik kan ze in wilnis ophalen en er voor zorgen dat ze ie bij jou terecht komt.Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:17:
ik woon bijna in hartje amstelveen, ik weet niet wat handig of makkelijk is, ik wil best nog verzendkosten betalen.. totnu toe enkel 1 iemand in de buurt gezien (snot_aap)
Of je kan m bij mij ophalen.
'Epsilon schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:11:
[...]
Ik kan eventueel me kaartje bij jou wel ophalen als je het niet erg vind. Woon zelf in Tilburg
Kan ik meteen ff tanken
Is goed Martijn, in orde.
Ik krijg zojuist een telefoontje van mijn bank dat er iets is foutgegaan met de transactie
Ga het vanmiddag opnieuw overmaken Jurgen!
Sorry voor het oponthoud.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Als er een distrubutiepunt in de buurt van Rotterdam is zou ik mijn kaart daar graag af willen halen. Kun je, unknow_road misschien een overzichtje maken met de locatie van de distributiepunten, een mailadres om de persoon in kwestie te bereiken, en de gebruikers die op dat punt hun kaart komen halen?
Ik kwam laatst in een gesprek met sapphire tot de conclusie dat ik wellicht helemaal niet zo handig ben als distributiepunt, aangezien ik van 18 tot en met 25 februari op wintersport ben. Mochten de kaarten na die periode pas komen kan ik best als distripunt dienen.
Ik kan opzich ook Delft/Denhaag en maybe zelfs R'dam erbij nemen in de vakantie alleen
Sapphire, ik hou me dan aanbevolen! Werk zelf in Leidschendam, dus Leiden is goed te doen...
ik heb zelf geen info voor distributie en ff geen tijd om het te regelen dus ik stel voor dat jullie dat onderling regelenVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:30:
Als er een distrubutiepunt in de buurt van Rotterdam is zou ik mijn kaart daar graag af willen halen. Kun je, unknow_road misschien een overzichtje maken met de locatie van de distributiepunten, een mailadres om de persoon in kwestie te bereiken, en de gebruikers die op dat punt hun kaart komen halen?
Verwijderd
met al die mensen die op vakantie gaan is het misschien handiger er een weekje aan tijdsperiode aan vast te plakken?
tis maar een idee
trouwens, iemand een idee wanneer we de kaarten kunnen verwachten.. nog niks over gelezen namelijk
(lijkt ongeduldig, maar ben ik niet
)
tis maar een idee
trouwens, iemand een idee wanneer we de kaarten kunnen verwachten.. nog niks over gelezen namelijk
(lijkt ongeduldig, maar ben ik niet
Waar blijven die kaarten nou?!!! Heb me soldeerbout namelijk al klaarliggen.
[ Voor 53% gewijzigd door Kakaroto op 15-02-2006 00:33 ]
owja dies half dood hier 
Maargoed ik ga sowieso nog een keer naar alternate in de vakantie dus alles op de route Leiden --> Rotterdam Lombardijen wil ik wel als distro nemen als de kaarten er dan zijn.
Dus Twiex en andere personen (ik wil me ook wel over jou kaartje ontfermen hoor Syzz
) mail me even als ik als distro punt moet dienen dan regel ik het verder wel met U_R
Maargoed ik ga sowieso nog een keer naar alternate in de vakantie dus alles op de route Leiden --> Rotterdam Lombardijen wil ik wel als distro nemen als de kaarten er dan zijn.
Dus Twiex en andere personen (ik wil me ook wel over jou kaartje ontfermen hoor Syzz
[ Voor 5% gewijzigd door sapphire op 15-02-2006 01:23 ]
Rij je ff door naar Dordrecht
Kunnen we met wat sapphire kaartjes prutsen heheehhe
Goed wat betreft vakanties.
Ik begrijp dat volgende week een deel vakantie heeft
en het zuidelijke deel toch een week later ivm carnaval ?
En wie wil kan in dordrecht eventueel kaartjes oppikken. Zit toch vlak bij station.
Goed wat betreft vakanties.
Ik begrijp dat volgende week een deel vakantie heeft
en het zuidelijke deel toch een week later ivm carnaval ?
En wie wil kan in dordrecht eventueel kaartjes oppikken. Zit toch vlak bij station.
[ Voor 64% gewijzigd door petervandamned op 15-02-2006 08:33 ]
Ik vind het ook prima als mijn kaartje naar jou verstuurd wordt, moet toch nog eens jouw kant op.sapphire schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 01:19:
owja dies half dood hier
Dus Twiex en andere personen (ik wil me ook wel over jou kaartje ontfermen hoor Syzz) mail me even als ik als distro punt moet dienen dan regel ik het verder wel met U_R
Dan ben ik al op vakantie......
Dus kan je mij kaart een week later naar me toe verzenden?
Heb je m'n geld trouwens al gehad?
Dus kan je mij kaart een week later naar me toe verzenden?
Heb je m'n geld trouwens al gehad?
M'n vliegtuig vertrekt om half 8, en over een half uurtje zit ik in de auto naar Schiphol. Veel succes met de kaarten versturen, en een goed begin van de contest gewenst
Tot over anderhalve week!
Bedenk me net dat ik in Thailand ook wel de beschikking heb over een computer, dus ik kan de contest wel volgen
Bedenk me net dat ik in Thailand ook wel de beschikking heb over een computer, dus ik kan de contest wel volgen
Verwijderd
dan nog
ga nou maar lekker genieten ipv terug denken aan dit stomme koude landje dat geregeert word door een of ander !@$%#
Sapphire, dan regel ik het wel met jou... Waar kan ik je e-mail vinden?
Heey jurgen, heb je het geld nogsteeds niet gehad.
Heb graag een bevestiging voordat ik op vakantie ga.
check TS_Snot_Aap_ schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:59:
Heey jurgen, heb je het geld nogsteeds niet gehad.
Heey jurgen,
Ik heb met Klootzakje afgesproken dat mijn kaart naar hem toe verzonden kan worden hij woont namelijk bij mij in de buurt. (ik heb je dit ook gemaild)
Dus ik neem aan dat dit in orde is en dat ik als ik terug kom van vakantie mijn kaartje op kan halen.
@Klootzakje
Niet de zegel verbreken en alle twee de kaartjes testen om te kijken welke het hardst gaat uit de doos.
Ik kijk het na als ik het kaartje kom halen
Ik heb met Klootzakje afgesproken dat mijn kaart naar hem toe verzonden kan worden hij woont namelijk bij mij in de buurt. (ik heb je dit ook gemaild)
Dus ik neem aan dat dit in orde is en dat ik als ik terug kom van vakantie mijn kaartje op kan halen.
@Klootzakje
Niet de zegel verbreken en alle twee de kaartjes testen om te kijken welke het hardst gaat uit de doos.
Ik kijk het na als ik het kaartje kom halen
ik ga echt een enorme berg fouten maken met verzenden denk ik
alvast sorry! Maar ik zal me best doen!
hehe heb je eigenlijk al van iedereen adressen? (mijne niet iig?)Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:17:
ik ga echt een enorme berg fouten maken met verzenden denk ik![]()
alvast sorry! Maar ik zal me best doen!
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0