Het lijkt me duidelijk dat er flink wat animo voor de contest is, bijna 100 mensen hebben gestemd.
Om het zo goed mogelijk te organiseren wil ik alvast een lijstje maken met mensen die zeker weten mee gaan doen en op welk platform.
Om dit topic zo overzichtelijk mogelijk te maken zodat ik er niks fout gaat graag hier enkel een post neerzetten met "agp" dan wel "pci-e" dat is voorlopig even alles. Betaling ed kom ik mee als het definitieve bedrag bekend is (staat nu op 47-48 euro per kaart) heb je dit er niet voor over schrijf je dan niet in! Voor verdere vragen: [rml][ pre-Contest] fair play 3D contest![/rml]
Dus alles wat je moet doen om je in te schrijven is hier posten met welk platform je mee doet. Als je nog niet zeker weet wacht je nog even met inschrijven. Ik laat tijdig weten wanneer de inschrijving sluit.
Oh en mensen schrijf je alsjeblieft pas in als je het zeker weet, zo blijf ik bezig.
Deze 2 kaarten worden het aangezien andere fabrikanten het af laten weten! De kaarten komen via AJK bij de groothandel vandaan. De FX5200 voor 47,- en de X300se voor 48,- (mooie gelijken prijzen
) GEEN DISCUSSIE OVER DE KAARTEN MEER SVP!! Dit zijn leuke kaarten en voor een mooi bedrag. Uiteraard is het niet voor iedereen 100% ideaal maar dat is het nooit dus hier laten we het op. De kaarten verzenden naar iedereen kost zo'n 6 euro. Maar misschien zet ik wel wat distributie punten op. (vrijwilligers waar ik een lading kaarten heen stuur en waar je de kaart dan kan ophalen.) Ik zal zelf midden NL verzorgen. Graag voor volgende week donderdag betalen!! Dan kunnen we sneller beginnen! Makkelijkst is als je nu gewoon het bedrag van enkel de kaart overmaakt.
Mail naar "contest at overcooling.nl" voor betalingsgegevens! En mail je adres gegevens gelijk mee!!!!!
Om dit topic zo overzichtelijk mogelijk te maken zodat ik er niks fout gaat graag hier enkel een post neerzetten met "agp" dan wel "pci-e" dat is voorlopig even alles. Betaling ed kom ik mee als het definitieve bedrag bekend is (staat nu op 47-48 euro per kaart) heb je dit er niet voor over schrijf je dan niet in! Voor verdere vragen: [rml][ pre-Contest] fair play 3D contest![/rml]
Dus alles wat je moet doen om je in te schrijven is hier posten met welk platform je mee doet. Als je nog niet zeker weet wacht je nog even met inschrijven. Ik laat tijdig weten wanneer de inschrijving sluit.
| Nickname | AGP | PCI-e | betaald |
| Unknown_Road | X | | |
| UTF Nightmare | X | X | |
| Waus | X | X | |
| RaceEend | X | X | |
| AJK | X | X | |
| Exigence | X | X | |
| DesertShooter | X | X | |
| Jack | X | X | |
| Rol-Co | X | X | X |
| El Snorro | X | X | |
| ikman | X | X | |
| Dawan | X | X | |
| sapphire | X | X | |
| Thandor | X | X | |
| syzzer | X | X | |
| the Doctor | X | X | |
| Savale | X | X | |
| _Snot_Aap_ | X | X | |
| Fewture | X | X | X |
| Petervandamned | X | X | X |
| Twynn | X | X | X |
| Z3us | X | X | |
| Kakaroto | X | X | |
| WouterAerts | X | X | |
| klootzakje | X | X | |
| TwieX | X | X | |
| Syngrow | X | X | |
| wittekakker | X | X | |
| Magoa | X | ||
| f1r3b4ll | X | X | |
| m277755 | X | X | |
| epsilon | X | X | |
| peddro | X | X | |
| Totaal | 9 | 28 | 23 |
Oh en mensen schrijf je alsjeblieft pas in als je het zeker weet, zo blijf ik bezig.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:08:
De kaarten die ik denk dat het worden:
agp: http://www.asus.nl/produc...3=9&model=271&modelmenu=1
128MB
250mhz core
400mhz mem
128-bit
geen turbocache ed.
pci-e: http://www.asus.nl/produc...=14&model=399&modelmenu=1
128mb
325mhz core
400mhz mem
64-bit
alle twee net onder de 50e te krijgen.
Deze 2 kaarten worden het aangezien andere fabrikanten het af laten weten! De kaarten komen via AJK bij de groothandel vandaan. De FX5200 voor 47,- en de X300se voor 48,- (mooie gelijken prijzen
Mail naar "contest at overcooling.nl" voor betalingsgegevens! En mail je adres gegevens gelijk mee!!!!!
[ Voor 166% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 21:05 ]