Eens. Volgende vraag: heb je iets recenters?
De Chelloo/
UPC forum topics waar je naar linkt zijn uit februari/maart, en als ik nu probeer te reproduceren wat ik daar zie krijg ik heel andere resultaten:
- q.sisdera.com, waar "gringo" in
UPCforum om klaagde staat tegenwoordig in bij Gigahosting Duitsland, niet in Rotterdam (en whois info van het domein zegt Brazilie, dus daar klopt sowieso iets niet...). Kan best dat dat uit frustratie met prestaties is verhuisd, maar het zegt helaas nu niet zoveel meer.
- 213.163.65.211 (hosted by i3d.net) en i3d.net, waar het in dat Chelloo topic over ging loopt voorzover ik kan zien niet meer via Telia, maar via Global Crossing, en heeft een hop minder. Of performance nu in de drukke uren anders/beter is durf ik niet te zeggen.
- in het
UPCforum topic wordt verwezen naar webhostingtalk. Ik heb daar iets proberen te vinden op zoektermen "telia" en "aorta" ("
upc" wordt ivm slechts drie letters niet geaccepteerd) en heb in de open fora aldaar in het geheel niets gevonden op aorta, en alleen verwijzingen naar Telia bij "wat moet ik hosten?" vragen.
En sowieso gaat dit allemaal over latencyproblemen bij gaming, niet over bandbreedteproblemen bij Youtube. IMHO zijn latencyproblemen trouwens veel erger, daar niet van, maar het blijven appels en peren.
Dus: zullen we eens kijken of die peren nu nog problemen geven?
en tussendoor zien wat we met de appels van Youtube kunnen doen