U bent allen waarschijnlijk wel bekend met minstens 1 horror film waarbij "de slechte" op een donkere plaats aan het verstoppen is. "De goeie" komt binnenlopen en gaat op zoek naar "de slechte".
Vaak is het zo dat het licht in deze scenes niet goed functioneerd (het knippert als bijna kapotte tl buizen) en het lot wil dat ik het decor van een voorstelling met dit soort licht moet voorzien.
Weet iemand of zoiets in elkaar te knutselen is met wat elektronica?
Het is natuurlijk iets te riskant om een bijna kapotte tl-buis te gebruiken aangezien die misschien opeens wel goed werkt, of nooit meer aangaat.
Ik heb google al afgestruind om iets over dit onderwerp te vinden, maar alle pogingen waren tevergeefs.
Het is de bedoeling dat er gewone 230V peertjes aangestuurd worden.
Bij voorbaat dank!
Vaak is het zo dat het licht in deze scenes niet goed functioneerd (het knippert als bijna kapotte tl buizen) en het lot wil dat ik het decor van een voorstelling met dit soort licht moet voorzien.
Weet iemand of zoiets in elkaar te knutselen is met wat elektronica?
Het is natuurlijk iets te riskant om een bijna kapotte tl-buis te gebruiken aangezien die misschien opeens wel goed werkt, of nooit meer aangaat.
Ik heb google al afgestruind om iets over dit onderwerp te vinden, maar alle pogingen waren tevergeefs.
Het is de bedoeling dat er gewone 230V peertjes aangestuurd worden.
Bij voorbaat dank!