Toon posts:

SITECHECK XO

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
We zijn 1 maand bezig met het huidige design, maar ik wil een andere lay gaan maken.
Naast die nieuwe layout komen er meerdere pagina's bij. Maar ik weet niet hoe de bezoeker hier over denkt.

Brand er maar op los ; kritiek, op/aan merkingen, en ideeen voor nieuwe subpages.
www.disney.com

[ Voor 4% gewijzigd door moto-moi op 19-01-2006 20:31 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05

Cyphax

Moderator LNX
Voor sitechecks is een complete site in het leven geroepen: http://www.sitechecks.nl/ :)
Op GoT zijn sitechecks niet zo gewenst, dan staat het forum binnen de kortste keren vol met die dingen :P
Staat hier meer over. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Cyphax op 19-01-2006 19:23 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Nu loop je hier al bijna 2 jaar rond, en nog steeds weet je niet wat er wel en niet kan.

Je wil mijn mening over je site in elk geval niet horen, dat kan ik je verzekeren. En opbouwende kritiek krijg je ook niet, want ik weiger zúlk wangedrag op een forum te belonen.

Heel kort en bot gezegd: opzouten met je spam. En dat is je gisteren ook al gezegd.

Verwijderd

Topicstarter
sitecheck.nl al vaker geprobeerd helpt bij mijn site niet echt...

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 16:20
Wat vinden jullie van mijn site?

Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.
Nuff'said

[edit]
En ben niet de eerste zie ik :D

[ Voor 4% gewijzigd door Neejoh op 19-01-2006 19:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
nogmaals, sitecheck.nl niet erg relax... tenminste naar mijn mening, en betrefd gister zei iemand dat er speciale fora's zijn voor werving? welke dan

Verwijderd

lees de faq eens door geen hoofdletters in topictitel

Verwijderd

Ik vind die King Kong niet zo slim op de frontpage, als je kleine kinderen krijgt als bezoeker schrikken ze zich rot en krijgen ze nachtmerries.

Verwijderd

goede site, enkel houd got er niet bepaald van. ik ken sitecheck.nl ook en ook ik kan er niet goed mee overweg.. ik vind het jammer dat got dit soort topics ziet als spam terwijl door kritiek de webmaster van de desbetreffende site toch geholpen kan worden!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 20:12

tweakerbee

dus..?

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:28:
Ik vind die King Kong niet zo slim op de frontpage, als je kleine kinderen krijgt als bezoeker schrikken ze zich rot en krijgen ze nachtmerries.
Yup, denk dat je daar beter Mr. T. neer kunt zetten of zo...

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

ik zie trouwens dat jullie mensen nodig hebben. ben opzich wel benieuwd aangezien dat je :

- Gratis recensie exemplaren van de nieuwste games, die je (meestal) mag houden!
- Geweldige Pers trips.
- En natuurlijk gewaardeerd worden op het World Wide Web.
- Ruim 20 % korting bij Zuiderpark-Computers.nl

krijgt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:31:
ik zie trouwens dat jullie mensen nodig hebben. ben opzich wel benieuwd aangezien dat je :

- Gratis recensie exemplaren van de nieuwste games, die je (meestal) mag houden!
- Geweldige Pers trips.
- En natuurlijk gewaardeerd worden op het World Wide Web.
- Ruim 20 % korting bij Zuiderpark-Computers.nl

krijgt ;)
Hierover was gister nogal veel ophef toen ik een topic opende om crew members te werver. Afteraf begreep ik echter dat dit niet op GoT is toegestaan, en zal zicht niet meer herhalen.

En over die voordelen van crew zijn, ja tis echt zo ;)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:13

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:23:
Nu loop je hier al bijna 2 jaar rond, en nog steeds weet je niet wat er wel en niet kan.
Mee eens.
Sitechecks.nl is speciaal gemaakt voor zulk soort dingen. Maar aangezien je al verteld heb dat je daar geen succes heb, kun je het eventueel nog in het volgende topic proberen.

[2D] Post je 2D-stuff maar weer - part 9

Daar worden de laatste tijd ook steeds meer toelichtingen gegeven op gemaakte websites.
Misschien dat je daar nog wat meer tips kan krijgen hoe jij je design kan verbeteren.
Dus maak een screen van je site en post hem daar. Links posten houden ze niet zo van daar. :)

Veel succes ermee. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Zerora op 19-01-2006 20:00 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

tis ook een idee, maar je kunt dit topic toch voorals nog even laten staan kijken wat de rest van de site vind en van zijn toekomst plannen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:11:
tis ook een idee, maar je kunt dit topic toch voorals nog even laten staan kijken wat de rest van de site vind en van zijn toekomst plannen ?
Nee.

Gathering of Tweakers is een community. Dat houdt eigenlijk in dat we hier een beetje sociaal met elkaar omgaan. Als iemand een beetje inzet toont, heel uitgebreid, duidelijk en gericht vragen stelt, wordt dat vast wel geaccepteerd.

Meneer Bounty-Hunter is echter bezig met het pluggen van zijn website, het vragen of andere mensen iets voor hem willen doen, en dat terwijl hij zelf nooit enige bijdrage aan de community heeft geleverd.

Er zijn hier gebruikers die bijna nooit zelf vragen stellen, graag gerichte vragen van geïnteresseerden willen beantwoorden, en willen discussiëren over bijvoorbeeld gebruikte technieken. Maar dat betekent niet dat je dat mag misbruiken om je eigen vragen te dumpen, of door je site ergens neer te plempen en te vragen wat men ervan vindt!

Jij bent vandaag geregistreerd, maar er zijn mensen die hier al vanaf 1999 rondhangen. Je kunt je toch zeker wel voorstellen dat die er niet op zitten te wachten om bijvooebeeld elke dag dezelfde vragen te beantwoorden? Of om tips te geven die de topicstarter makkelijk zelf had kunnen bedenken?

Het moet wel leuk blijven. Voornamelijk voor de vaste bezoekers die een flinke bijdrage hebben geleverd aan de community. En om dat te bewerkstelligen moet dit soort topics geweerd worden van dit forum.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Cheatah legt het wel aardig uit volgens mij :)

Verder is Boppers00 een cloontje van de topicstarter, dus nogal logisch dat die 2 het roerend met elkaar eens zijn :z

[ Voor 57% gewijzigd door moto-moi op 19-01-2006 20:28 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.