Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
NW-A1000

Het onderstaande probleem heb ik d.d. 13-01-2006 voorgelegd bij de betreffende It's winkel waar de Sony Walkman NW-A1000 is 13-12-2005 door mij is gekocht.

Tijdens het bezoek vanmiddag heb ik het onderstaande probleem voorgelegd aan het personeel, jammer genoeg zonder resultaat, ook heb ik het probleem telefonisch voorgelegd bij het Sony Service Centrum Nederland, - dit omdat het personeel tijdens mijn bezoek geen oplossing had - Helaas mocht het contact met de Sony Service Centrum Nederland niet baten.

Misschien weet een van jullie wel een oplossing, zodat ik morgen niet terug hoef te gaan, immers de 30 dagen zijn al verstreken... wordt dus een pittig gesprek waar ik niet tegenop zie, hoop doch, dat een van jullie een goede oplossing heeft.

Het probleem:
Krijg via de officelei software, de Connect player niet de gewenste muziek overgezet, tijdens de file transport van de pc naar de NW-A1000 verschijnt er "Skipping". Hierom heb ik de bijbehorende pdf en de online help uitgespit, hierin heb ik geen oplossing gevonden.

Hierna heb ik geprobeerd of het mogelijk was om de gewenste muziek over te zetten naar de NW-A1000 via SonicStage 3.3 (inofficiële software voor de Sony NW-A1000). Wonderbaarlijk lukte dit wel, kan dus wel alle muziek erop zetten, dit levert een nieuw probleem op, diverse functies ( Artist link, Intelligent shuffel, top 100, rating, Time Machine Shuffle en Recent Transfers), die juist de meerwaarde van deze walkman zijn worden door de tussenkomst van SonicStage onbruikbaar wordt gemaakt.

Zoals ik in de inleiding vertelde heb ik vanmiddag de klacht voorgelegd aan het aanwezige personeel van de betreffende It's vestiging, zelf hebben ze geen oplossing aangedragen. Heb dan wel een lange tijd met een medewerker van de het Sony Service Centrum Nederland getracht om het probleem op te lossen, deze weg liep ook dood, hij bood me de volgende keuzes:

A. De Connect player (de officiële software) gebruiken, maar hierdoor niet de gewenste muziek kan overzetten naar de NW-A1000.
B. SonicStage 3.3. gebruiken, hierdoor is het gebruik van deze functies diverse functies Artist link, Intelligent shuffel, top 100, rating, Time Machine Shuffle en Recent Transfers uitgesloten.
C. Een cd-rom opsturen naar Sony Service Centrum Nederland met hierop de betreffende muziek die ik wil overzetten naar de NW-A1000, voor onderzoek.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Limbo-er

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat moeten wij hier van zeggen? :? Het is bekend dat de software kut is, maar daar valt weinig aan te doen. Ik weet niet of er nog alternatieve software is, maar die vind je wel in het topic van deze speler.

Verwijderd

walkmans kosten tegenwoordig geen drol meer;; zou gewoon nieuwe kopen en je oude verkopen aan een verre vriend of zo

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:10:
walkmans kosten tegenwoordig geen drol meer;; zou gewoon nieuwe kopen en je oude verkopen aan een verre vriend of zo
Dit is geen walkman, maar een mp3speler. Sony heeft de neiging om hun mp3spelers "walkman" te noemen :P

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:26

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:10:
Nee dat is lekker, dan zit die verre 'vriend' ermee opgescheept... (8>

Is het enigszins mogelijk om de firmware te updaten?
RoD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:13:
[...]
Dit is geen walkman, maar een mp3speler. Sony heeft de neiging om hun mp3spelers "walkman" te noemen :P
Dus een Apple iPod is ook geen iPod maar een MP3 speler? :z

[ Voor 34% gewijzigd door PD2JK op 19-01-2006 19:17 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:13:
[...]

sorry, is idd kut voor limbo; maaruh ik denk gewoon dat het "bad luck" is. Het is natuurlijk altijd het beste om eerst eens een demo te krijgen van het apparaat voordat je het koopt of raadpleeg GoT of zo over de ervaringen. Iig, hoe je het ook draait of keert; Sony gaat echt geen nieuwe software voor je maken, behalve als er meer mensen klagen; dan kun je hopen op een nieuwe versie.

Ok, misschien kom ik nu over of ik nog nooit een miskoop heb begaan; maar je leert ervan. Eerst goed researchen voordat je iets koopt en zulke dingen moet je nooit met het ultime impuls gevoel kopen.

Iig, das mijn mening. Voor de rest; het is gewoon pech m8.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 19:23 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Prutz0r schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:16:

Is het enigszins mogelijk om de firmware te updaten?
Wordt de software daar beter van? :?
Dus een Apple iPod is ook geen iPod maar een MP3 speler? :z
Een iPod is de naam, een mp3speler is wat het is. Dus ja.
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:19:
[...]

sorry, is idd kut voor limbo; maaruh ik denk gewoon dat het "bad luck" is. Het is natuurlijk altijd het beste om eerst eens een demo te krijgen van het apparaat voordat je het koopt of raadpleeg GoT of zo over de ervaringen. Iig, hoe je het ook draait of keert; Sony gaat echt geen nieuwe software voor je maken, behalve als er meer mensen klagen; dan kun je hopen op een nieuwe versie.

Ok, misschien kom ik nu over of ik nog nooit een miskoop heb begaan; maar je leert ervan. Eerst goed researchen voordat je iets koopt en zulke dingen moet je nooit met het ultime impuls gevoel kopen.

Iig, das mijn mening. Voor de rest; het is gewoon pech m8.
Mjah, de speler is goed. Als je voor de rest onwetend bent, heb je behoorlijk pech. Je verwacht niet dat er zulke brakke software bij zit.
Waarom quote je mij eigenlijk? :?

Trouwens, voor de TS, lees [rml][ HDD MP3]Sony NW-* mp3 spelers - Deel 2[/rml] eens door. Hier staat nog wel wat handige informatie voor je in :)

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 19-01-2006 19:41 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Het is bekend dat de software van Sony benedenmaats is. [HDD MP3]Sony NW-* mp3 spelers - Deel 2 en zijn voorganger staan ook al vol met klachten. Sony lijkt er echter niets aan te doen. In het bovengenoemde topic zijn ook een paar tips en alternatieven te vinden. Kijk daar eens rond.

Tenslotte wil ik je er op wijzen dat de titel die je aan het topic mee hebt gegeven niet aan de algemene voorwaarden voldoet. Lees de Registratievoorwaarden en faq daarover nog eens door...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.