Nieuwe game-pc

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:12
Heb volgende config samen gesteld.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/clio/config.jpg

Iemand op of aanmerkingen?
  • Gaat de voeding van de case (350W) mijn config trekken? Of toch andere voeding?

[ Voor 11% gewijzigd door spockster op 18-01-2006 23:27 ]

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zou toch echt een zwaardere voeding nemen, pak gewoonweg een 450/480 watt en ik weet niet of je later nog wil uitbreiden met een 2é videokaart, neem dan een A8N-Sli Deluxe of Premium, voor de rest ziet het er netjes uit.

Blij Met Wilco

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
^^ mee eensch neem een wat zwaardere voeding :) Overgins denk ik dat je misschien het goedkoper kan krijgen door in de pricewatch te kijken! Verder ziet het er netjes uit. Wel weinig gieg overgins.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
daar is een apart topic voor

PSN: djmurcielago

• spockster
-ThUnDeR- schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:00:
Ik zou toch echt een zwaardere voeding nemen, pak gewoonweg een 450/480 watt en ik weet niet of je later nog wil uitbreiden met een 2é videokaart, neem dan een A8N-Sli Deluxe of Premium, voor de rest ziet het er netjes uit.
Moederbord is een bewuste keuze, had eerst een sli erinstaan, maar ga waarschijnlijk toch geen gebruik maken van deze functie. Als ik later wil upgraden koop ik wel een nieuwe graka
DaannO schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:03:
^^ mee eensch neem een wat zwaardere voeding :) Overgins denk ik dat je misschien het goedkoper kan krijgen door in de pricewatch te kijken! Verder ziet het er netjes uit. Wel weinig gieg overgins.
Goedkoper kan misschien wel, maar dit zijn prijzen uit belgië. En is hier in de buurt toch wel het goedkoopste dat ik kon vinden.
Bedankt! Zal het eens gaan uitzoeken

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
spockster schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:59:
Heb volgende config samen gesteld.

Iemand op of aanmerkingen?
Ja.
Wat ga je er mee doen? Wat is je budget?
  • Gaat de voeding van de case (350W) mijn config trekken? Of toch andere voeding?
Een A merk misschien wel. Een B merk absoluut niet. Maar het is absoluut aan te raden om een zwaardere voeding te nemen, zoals ook al opgemerkt.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

RoD schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:29:
[...]

Ja.
Wat ga je er mee doen? Wat is je budget?
Hij noemt het niet voor niets een game pc (8>

-

Wat je ook zou kunnen doen is ipv 2 160gb schijfen 1 van 36 of +- 72 gb WD Raptor er in plaatsen , dan heb je het allemaal lekker draaien :)

[ Voor 29% gewijzigd door -Thunder- op 18-01-2006 23:32 ]

Blij Met Wilco

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
-ThUnDeR- schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:31:
[...]

Hij noemt het niet voor niets een game pc (8>
Mja, las net de topictitel... niet op gelet.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zal het zo gedaan hebben,kwa geld scheelt het niet veel, ik heb het samengesteld op een betrouwbare internetshop en leverd ook aan Belgié uit , komt wel wat extra boven op kwa verzendkosten.

Afbeeldingslocatie: http://img397.imageshack.us/img397/4288/14qw.th.jpg

Shop naam is :

Blij Met Wilco

• spockster
Ben nu alles eens in de pricewatch aan het gooien. Ga gewoon naar de goedkoopste shop gaan waar dat ik hem kan afhalen, en dan betalen.

Ga die coolermaster pakken, maar dan de versie zonder voeding, en ga nog een aparte 450W voeding bijzoeken.

Word vervolgd...

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

De shop hierboven die ik had vermeld kan je ook afhalen maar die zin in Raalte, zon 20km van Deventer af en 20km van Zwolle af maar dan moet je dus best een eindje rijden vanuit Belgié, succes ermee

Blij Met Wilco

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Je koopt een 7800 maar je wilt er geen SLI bord bij omdat je later wel een nieuwe kaart koopt... hmmm... das toch niet echt de bedoeling volgends mij want zie: de performance van de nieuwe kaart (over bv 1.5 jaar) zal gelijk zijn wanneer je er een (dan extreem goedkope) 7800 erbij prikt. Mss dat je me kunt vertellen waarom je dit perse niet wilt?

Verwijderd

Wat ik niet snap is dat je een "Game pc" wil, maar toch voor die wireless desktop spul van Logitech gaat? Dat klopt imho niet echt.

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:15
In de Pricewatch zijn nog wel goedkopere shops te vinden die net over de grens in NL gevestigd zijn. Ik weet niet of ik de namen hier mag plaatsen?

there's no tweak without the tweaker

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
Vind ik idd ook een drama, bij mij viel die draadloze verbinding altijd weg op kritieke momenten ;)

• spockster
Gamo schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:23:
Je koopt een 7800 maar je wilt er geen SLI bord bij omdat je later wel een nieuwe kaart koopt... hmmm... das toch niet echt de bedoeling volgends mij want zie: de performance van de nieuwe kaart (over bv 1.5 jaar) zal gelijk zijn wanneer je er een (dan extreem goedkope) 7800 erbij prikt. Mss dat je me kunt vertellen waarom je dit perse niet wilt?
Dit is nog een directx9 kaart en daartegen zijn er weer directx10 kaarten uit. Correct me if I'm wrong.
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:26:
Wat ik niet snap is dat je een "Game pc" wil, maar toch voor die wireless desktop spul van Logitech gaat? Dat klopt imho niet echt.
Ik houd niet zo van draadjes. :P En dit systeem past nu net binnen mijn budget. Misschien dat ik nog gewoon een apart wireless toetsenbord koop omdat dit tobo toch serieuze beperkingen heeft.

Muisje heb ik hier nog wel liggen. En dan later vervangen door een G7.
virtualJac schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:26:
In de Pricewatch zijn nog wel goedkopere shops te vinden die net over de grens in NL gevestigd zijn. Ik weet niet of ik de namen hier mag plaatsen?
Je mag me altijd mailen spock85[apestaart]skynet[puntje]be

edit: owja de voeding wordt Tagan TG480-U22

[ Voor 17% gewijzigd door spockster op 19-01-2006 12:50 ]

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:15
http://tweakers.net/shopsurvey/4149

Neem hier maar eens een kijkje. Deze is bij Antwerpen/Putte net over de grens en je kan je spullen ook ophalen. Goede ervaringen mee en leuke prijzen. Ligt er maar net aan waar in België je woont.

Mijn mailserver ligt plat dus ik kon niet mailen :|

there's no tweak without the tweaker

• spockster
Dat valt dan goed mee. Want ik woon in de provincie antwerpen. Nog geen 20km van de Nederlandse grens :o

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

slechte topicstart, dicht :)

[ Voor 58% gewijzigd door Turkish op 19-01-2006 16:30 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.