Deze brander, de LiteOn 12x10x32, komt niet voor op de lijst van CloneCD. Weet iemand of hij word ondersteunt door CloneCD?
Ik kan het nergens vinden......
Ik kan het nergens vinden......
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Paraselsius
Geplaatst door Paraselsius - donderdag 18 januari 2001 22:47
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb ook de LITEON LTR-12101B en gebruik op dit moment alleen CloneCD en Nero (alletwee de laatste versies) en het werkt perfect .
Net zoals bij de Plextors 12x10x32xA zijn er een aantal exemplaren in de omloop die niet met CloneCD overweg kunnen, dit zou het probleem kunnen zijn...
Verder inderdaad de controller of de instellingen of de drivers hiervan...
(Ik heb ook de zogenaamde "drivers" van de LiteOn geinstalleerd maar of dat echt iets uitmaakt in Windows, volgens mij is dat alleen voor DOS)
Nou, volgens mij gaat het echt niet werken maar er zijn inderdaad sommige mensen die zeggen dat het wel werkt. Wat mijn idee dus is, is dat zij geen RAW writing gebruiken, waardoor dus praktisch elke writer kan samenwerken. Je hebt alleen dan niet de voordelen van CloneCD (dus kopieerbeveiligingen gewoon meekopieeren) en dus heb je er vrij weinig aan. RAW Writing is gewoon in het menu uit te schakelen, dus ik denk dat deze mensen wat hebben lopen kloten met de instellingen en een test-cd'tje hebben gebakken en zeggen: "Het werkt". Want ik heb er meerdere uit geprobeerd en bij geen van alleen werkte CloneCD.Op zondag 21 januari 2001 12:50 schreef ChUcKiE het volgende:
Uhmm en dit dan:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/108272
[..]
Zoek het dan lekker zelf op voortaan en stel de vraag niet hier aubOp zondag 21 januari 2001 12:53 schreef Mr.Blonde het volgende:
Lekkere vage bronnen gebruik jij om dat op te zoeken
Waarom heb je eerder niet even gezocht...dan had je de vraag hier niet hoeven te stellen. Er zijn idd al genoeg threads over dit onderwerp. Maar LET OP ! Het schijnt alleen over bepaalde modellen te gaan dus niet alle Lite-On's ondersteunen het !Bij andere threads hierover word vermeld dat ie wel door CloneCD word ondersteund.......
Is goed......Boss, we testen het samen wel ff bij de TD zaterdag
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Verwijderd