Als ex-medewerker van Tele2 (heb er een half jaar gewerkt, totdat ik niet meer aan kon zien hoe ze met klanten omgaan, toen heb ik ontslag genomen). Tele2 probeert het onderste uit de kan te halen. Als je slim bent kun je best goedkoop bellen bij tele2, maar de service is beneden alle peil. Heb op klantenservice gewerkt (waardoor je heeeeel veel van tele2 komt te weten, omdat je alle mogelijke vragen moet kunnen beantwoorden). De telefoons die ze aanbieden zijn verouderd en vaak vanuit buitenland ingekocht wat er voor zorgt dat je niet altijd nederlandse telefoon instellingen kan hebben.
Telefoons van Tele2 zijn NOOIT sim-locked, dus prepaid toestel bij tele2 is IDEAAL.
Ale je klantenservice belt zullen zij wel zeggen dat het erop zit, maar dat zit er niet. Wettelijk gezien mag Tele2 dit niet doen, omdat zij niet een volledig telecombedrijf ofzoiets zijn. 100% zeker, ze hebben geen simlock. Dit in je achterhoofd zijn hun prepaid aanbiedingen erg prettig. Ik heb zelf 3 nokia 1100 voor 10 euro per stuk. Dank je tele2, maar er zit geen tele2 kaartje in hoor
Succes en ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
EDIT: Tele2 zit op telfort netwerk, kpn heeft telfort overgenomen. De vraag of telfort en kpn netwerk samen gaan en jij als telfort gebruiker er voordeel zou kunnen doen? NEE. Telfort en dus Tele2 zullen de eerste tijd niet samengevoegd worden met kpn netwerk. Met tele2 zul je dus niet het bereik hebben van een Kpn-beller. Iig de eerste tijd niet. Werk er sinds een half jaar niet meer, maar toen werd gezegd dat het zeker het eerst komende jaar niet samen zou gaan (dus niet in 2006).
[
Voor 18% gewijzigd door
Nomad op 15-01-2006 13:09
]