Toon posts:

[ASP] "Doorklikvraagje"...

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan er hier iemand vertellen hoe je het resultaat (een liijst) van een recordset, bv 5 keer, NAAST elkaar kan krijgen ipv van onder elkaar ?...

Zoiets als dit dus :

resultaat 1 resultaat 2 resultaat 3 resultaat 4 resultaat 5
resultaat 6 resultaat 7 resultaat 8 resultaat 9 resultaat 10
...

en dus niet :

resultaat 1
resultaat 2
resultaat 3
...

Alvast bedankt voor de moeite...

PS : Ik ken een klein beetje van codes af maar niet bijster veel daar ik altijd met Dreamweaver werk, en die schrijft de code voor mij :P . Dus als er iemand een antwoord geeft, wees dan een beetje duidelijk waar ik deze code moet plaatsen, want anders ben ik verloren...

groetjes,

Vanessa

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 21:37 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi Vanessa007, en welkom op GoT. :)

We hebben hier op het forum een paar regels, waarvan je de belangrijkste zo te zien onder de knie lijkt te hebben. Echter, wat ik hier mis is een stukje eigen inzet. Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat werkte daar niet aan, en waarom niet? In P&W FAQ - De "quickstart" staat kort samengevat waaraan een topic hier in dit subforum moet voldoen. Het zou fijn zijn als je dat even door wil lezen. :)

Daarnaast is deze vraag al meermaals voorbij gekomen, voor een breed scala aan talen. Voor ASP ben ik in de search bijvoorbeeld het topic [rml][ ASP] RecordSet verdelen over een tabel[/rml] tegengekomen, welke precies beschrijft wat jij wil. Probeer de volgende keer dus eerst te zoeken om te zien of iemand anders niet misschien hetzelfde probleem heeft gehad. :)

Succes met het oplossen van je probleem, en nog veel plezier op het forum. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.