Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Deel van jaartal verdwijnt bij lange maand namen

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als ik bij iemand de registratiedatum (e.d.) weer laat geven d.m.v. het pijltje aan te klikken wordt het jaartal soms niet helemaal weergegeven. Bij een registratiedatum in oktober bijvoorbeeld verdwijnd een gedeelte omdat de tekst blijkbaar te lang is.

FF: 1.0.7
Konqueror: 3.4.3

In windows met FF 1.5 gaat het volgens mij ook fout, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen. (Ik gebruik deze functie niet zo vaak)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Verwijderd

Wellicht een lettertype dat net wat groter is dan Arial. Heb je de Microsoft truetype fonts geïnstalleerd? Kun je misschien een screenshot posten? Dat is handig voor crisp, om even wat na te kunnen "meten" enzo.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
een link met een user is ook wel makkelijk :o
edit:
ow wacht ik ben in oktober geregt, en pas (in FF 1.5 onder winXP SP2) prima in het vakje
(8px oid over)

[ Voor 58% gewijzigd door BasieP op 13-01-2006 21:36 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Alain
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:34:
Wellicht een lettertype dat net wat groter is dan Arial. Heb je de Microsoft truetype fonts geïnstalleerd?
Niet bewust, dus ik denk dat ze niet geinstalleerd zijn. (Ik ben meer een gentoo persoon en probeer mijn weg te vinden in kubuntu, maar kan het niet helemaal vinden ...)
Kun je misschien een screenshot posten? Dat is handig voor crisp, om even wat na te kunnen "meten" enzo.
Afbeeldingslocatie: http://images.devcorner-alain.nl/got/got.png

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
dat zijn idd andere lettertypen, in princiepe lijkt het dus een client side probleem..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Alain
  • Niet online
BasieP schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:19:
dat zijn idd andere lettertypen, in princiepe lijkt het dus een client side probleem..
Dus als ik een ander lettertype gebruik moet ik maar voor lief nemen dat ik een deel van de content mis?

(Hoe nutteloos ook)

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:12
Dit probleem heeft wel wat weg, wat ook besproken werd in [BUG] Algemene voorwaarden in menu, 2 regels.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

AlainS schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:26:
Dus als ik een ander lettertype gebruik moet ik maar voor lief nemen dat ik een deel van de content mis?
Eh, ja ? Als jij een heel ander letterype gebruikt dan de paar die wij aangeven, dan is het niet raar dat het er heel anders uitzien dan wij het bedoelt hebben. In jouw geval valt dus een stuk van een klein tekstje weg, tsja.. pech voor jou :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.