Toon posts:

[WOW] PC loopt vast na 2 minuten? *

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen kben net nieuw op dit forum want ik heb een vraag en niemand die ik gevraagt heb kan mij er antwoord op geven.

Als ik World of Warcraft speel op mijn pc dan loopt ie altijd na een minuut of twee minuten vast
of hij start uitzich zelf weer opnieuw op. En dat gebeurt alleen bij dit spel. :?

Waar kan dat aan liggen???

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Alvast bedankt,

Makky

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:13
Kan van alles zijn. Slechte drivers, verrot mobo, te warme cpu.. Geef eens wat meer info. :)

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 20:31
Wat zijn de specs van je pc? Hier kunnen we natuurlijk nauwelijks iets mee...

Weet je zeker dat je het ALLEEN bij WoW hebt? Of ook bij andere spellen? (na langer testen)

Als ik toch iets moet noemen, dan zou ik zeggen dat het je voeding is...

(Maar ik kan nog niet echt oordelen omdat ik je spec niet weet :O )

(MadG0blin was me net voor :()

[ Voor 14% gewijzigd door Lord Bendtner op 13-01-2006 19:01 ]

Better, Best, Bendtner

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-12 00:08

Shaggy

Misantroop pur sang

Welkom op GoT.

Als eerste zou ik je even adviseren de FAQ door te nemen en de huisregels over het hoe, waar en de manier van waarop je een post moet maken.

Ten tweede zit je im het verkeerde subfora, je moet in Spielerij - Problemen & Vragen zijn.

En als laatste, geef zoveel mogelijk info over het probleem. Wat heb je zelf al gedaan, wat geprobeerd etc.
Zo zal je topic geen lang leven beschoren zijn vrees ik.

Making an ass of myself since the 70's

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
welkom op Got,

wat meer informatie mag ook wel trouwens, wat voor een besturings systeem gebruikt je. wat voor een systeem heb je (proc mobo etc).

het zou me neits verbazen als je geheugen of hdd kapot is. kijk even in deze FAQ van tweakers en het helpt je vast wel.
Windows Clients - FAQ

suc7

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Dit loopt op niets uit en ik verwacht een slotje !!

Waar kan dat aan liggen???
- Je voorziet niet in informatie.
- Je schreeuwt.
- Overmatig gebruik van leestekens word alles behalve op prijs gesteld.

Je hele topicstart is verkeerd.
Wanneer je een topic start over een dergelijk probleem dan geef je informatie.
We hebben nog niet allemaal Microsoft FutureSpy 2006 geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
Ohh sorry allemaal ik doe dit ook niet zovaak.
mijn excusses.
ik heb wat gegevens opgezocht

Mijn gegevens:

Systeem: Windows XP
Service Pack 1
AMD Duron(tm) processor
Kloksnelheid 1.20 GHz
512 MB RAM-geheugen
DirectX 9.0

Videokaart
BVIDIA GeForce FX 5200 128 mb
Video BIOS: 4.34.20.27.00
IRQ: 10
Bus: AGP 4X
ForceWare version: 81.98
DAC-type: Intergrated RAMDAC
ik heb de nieuwsten driver geinstaleerd

ACPI-pc

als jullie meer gegevens nodig zijn zeg het me dan even en ook graag even
zeggen waar ik aan die gegevens kan komen op mijn computer
kweet er niet alles vanaf.

vriendlijke groet

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan omdat deze nogal heel erg schreeuwerig is en weinig informatief. Ook verplaats ik je topic even naar het juiste subforum :)

Crash van PC HELP!!!! > [WOW] PC loopt vast na 2 minuten? *
SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank Spider.007

kun je wat meer met deze info?

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 17:52

Steffy

Ayreonaut

Zoals Jantje ook al zegt, voeding probleem zo als ik het zo hoor. Misschien dat deze zijn beste tijd heeft gehad en dat die eens aan vervanging toe is. Verder kan het een te warme CPU zijn, fans willen wel eens slijten en te zien aan de specs is dit niet het nieuwste van het nieuwste meer en draait het al een tijdje, niks mis mee natuurlijk maar een systeem dien je te onderhouden, stofvrij houden van alles enzo.

Ik gok dus, voeding dan warmte probleem ;) Of mem wat de geest gegeven heeft? Kapot mem doet ook altijd rare dingen met je systeem :X

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Als het alleen met dit spel is, dan is het duidelijk geen voeding probleem. WoW is wel kieskeurig met geheugen heb ik gemerkt. Memtest dus even proberen, misschien even WoW overnieuw installeren, mods eraf gooien, probeer eens wat :)

Verwijderd

Topicstarter
Okey ik zal wel een memtest doen want ik heb WOW al twee keer opnieuw geinstaleerd.
Waar kan ik zo'n memtest downloaden?

Ik heb het wel eens vaker gehad met BF 2 maar toen lag het aan de video kaart maar die ik nieuw dus die moet goed wezen dacht ik.

:)

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:56:
Okey ik zal wel een memtest doen want ik heb WOW al twee keer opnieuw geinstaleerd.
Waar kan ik zo'n memtest downloaden?

Ik heb het wel eens vaker gehad met BF 2 maar toen lag het aan de video kaart maar die ik nieuw dus die moet goed wezen dacht ik.

:)
Memtest kun je vinden met Google. Zet Memtest op een diskette of cdrom zetten en gaan. Laat wel je pc een paar uur draaien, zodat Memtest meerdere keren kan worden uitgevoerd en dan pas kun je enigsins zeker weten of het aan je geheugen ligt of niet.

EDIT: Als je vrij snel fouten ziet met Memtest, hoef je hem niet meer uren te laten draaien he ;)

Veel plezier :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchie! op 13-01-2006 20:03 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1