http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1101066
-Please read the post-
Deze thread werd gelocked door een modje....maar waarom ? niet echt een reden vind ik. Ook is er kennelijk niet goed gelezen.
Het probleem dient zich namelijk ALLEEN voor als die PciE videokaart erin zit, en anders niet....
Dus wat zou dat met de expansion ROM te maken hebben?
Ok eventuele IRQ settings, maar DAT IS AL gezegd.
En ten tweede:
En het gaat ook niet over mij, maar om een vriend van me....... En hoeft hij dus niet steeds "Je" te zeggen, ook val ik erg over dat "Duh.."
Dit is lang niet voor iedereen logisch, voor die vriend van me al helemaal niet, daarom probeer ik het ook zo goed mogelijk voor hem op te lossen, (helaas kan ik nogsteeds niet langsgaan dus dat is iets lastiger)
En als de mod dan TOCH iets geeft wat het kan zijn ->
-Please read the post-
Deze thread werd gelocked door een modje....maar waarom ? niet echt een reden vind ik. Ook is er kennelijk niet goed gelezen.
Het probleem dient zich namelijk ALLEEN voor als die PciE videokaart erin zit, en anders niet....
Dus wat zou dat met de expansion ROM te maken hebben?
Ok eventuele IRQ settings, maar DAT IS AL gezegd.
En ten tweede:
En het gaat ook niet over mij, maar om een vriend van me....... En hoeft hij dus niet steeds "Je" te zeggen, ook val ik erg over dat "Duh.."
Dit is lang niet voor iedereen logisch, voor die vriend van me al helemaal niet, daarom probeer ik het ook zo goed mogelijk voor hem op te lossen, (helaas kan ik nogsteeds niet langsgaan dus dat is iets lastiger)
En als de mod dan TOCH iets geeft wat het kan zijn ->
Graag ook enige richting WAAR het zich kan bevinden.....Het topic is dus nog lang niet af op deze manier, wat is dit nou voor hulp dan?!" Je hebt dus een foute BIOS instelling op je moederbord."