[DVB-C] TV home op de PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.494 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:54
Ik heb al gezocht, o.a. TV Home van Essent; is het wat? gevonden maar daar kan ik niet in vinden wat ik zoek. Candymirror in "TV Home van Essent; is het wat?" in dat topic zonder reacties daarop, maar echt een oplossing voor wat ik wil zie ik nergens vreemd genoeg?

Ik had de (misleidende.. "scherper kan niet", wel eens van HDTV gehoord of voor mijn part uncompressed video?) reclames voor TV Home wel gezien. Gewoon DVB-C dus, niks bijzonders, maar ik gebruik m'n PC ook als TV en de huidige kwaliteit van ontvangst is op sommige zenders gewoon net iets te slecht.

Nu hebben wij Essent voor kabel TV en lees ik dus dat we automatisch ook al TV Home ook hebben. Dan wil ik dat ook wel voor de PC, als ik er toch (periodiek) niks extra voor hoef te betalen :P. Maar dan moet het wel met een DVB-C PCI kaartje, ik ga echt niet zo'n stand-alone decoder weer aan m'n TV-kaart hangen : wat digitaal is moet digitaal blijven :(. Dan is de winst me te klein, als die er al is.

Maar, kan dit? Op zich heb ik er geen problemen mee dat ik een "smartcard" in m'n PC zou moeten stoppen (hoewel? wtf is dat nodig? ik hoef me toch ook niet te identificeren analoge kabelTV?), maar waar moet dat ding in, en is er dan software die somehow dat geval uitleest? (voor WinXP) Moet je hier "vage" hardware voor hebben of is er toevallig een TV-kaart die dit standaard al aan boord heeft?

En dan de keuze voor een DVB-C PCI kaartje. Op Google zoeken naar "dvb-c pci roundup" wil weinig opleveren. Het is digitaal en de PC zal de MPEG decoding waarschijnlijk doen, dus er is lijkt me weinig kwaliteitsverschil tussen verschillende kaartjes? Waar moet ik dan op letten als ik een kaart zoek waar liefst die "smart"card zo in kan, die kan weergeven/timeshiften/opnemen zonder recompression? Ongein als afstandsbedieningen en hardware MPEG2 decoders hoeft er niet bij te zitten. Misschien is de ene kaart "geschikter" voor TV Home dan de andere?

Er komt op den duur (ooit..) vast ook wel HDTV op de kabel. Zijn er bepaalde DVB-C kaarten die ik hier kan kopen die daar iig hardwarematig op voorbereid zijn, voor zover nodig en dat niet geheel een softwareissue is? Zodat ik niet straks weer een nieuwe kaart moet kopen.

En als laatste.. Ik kon geen recent TV Home topic vinden, maar is de kwaliteit op dit moment een beetje redelijk, of is het gewoon diep kut en kan ik beter bij m'n Cinergy 400 blijven?

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 10-01-2006 02:53 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
In het [DVB-C] Digitale kabel TV op de PC topic vindt je alle mogelijke PC-TV kaarten en informatie voor het kijken naar digitale TV via de PC.

De in dat topic genoemde oplossingen werken voor alle kabelbedrijven die van de Irdeto 2 codering gebruik maken en daar valt TV Home van Essent ook onder. Houdt er wel rekening mee dat een dergelijke oplossing niet door TV Home ondersteund wordt. Sterker nog, ze zijn er zelfs fel op tegen. Als het aan TV Home ligt gebruikt de klant alleen de door hun aanbevolen apparatuur wat momenteel niet veel soeps is. Je kan ook in het TV Home gebruikers forum kijken voor meer info.

• Svennie
  • Laatst online: 11-02 13:15
De in de andere topics genoemde oplossingen werken prima, beeld is als ik TV kijk via mijn computer beter dan via de Panasonic. Kost wat, heb je ook wat.

PSN ID: Svennie-NL

• Mentalist
RG2005 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:05:
In het [DVB-C] Digitale kabel TV op de PC topic vindt je alle mogelijke PC-TV kaarten en informatie voor het kijken naar digitale TV via de PC.
Bedankt, ik ga daar wel verder, heb dat topic over het hoofd gezien zeker :).
De in dat topic genoemde oplossingen werken voor alle kabelbedrijven die van de Irdeto 2 codering gebruik maken en daar valt TV Home van Essent ook onder. Houdt er wel rekening mee dat een dergelijke oplossing niet door TV Home ondersteund wordt. Sterker nog, ze zijn er zelfs fel op tegen. Als het aan TV Home ligt gebruikt de klant alleen de door hun aanbevolen apparatuur wat momenteel niet veel soeps is. Je kan ook in het TV Home gebruikers forum kijken voor meer info.
Hufters ook weer, ze moeten echt zo nodig moedwillig allemaal zware beperkingen inbouwen zodat het amper meer aantrekkelijk is. €109 uitgeven allemaal omdat ze daar zo nodig hun signalen willen beveiligen :r. En de consument is de verliezer.

En weer een gewone dag..

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:46
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 03:45:

Hufters ook weer, ze moeten echt zo nodig moedwillig allemaal zware beperkingen inbouwen zodat het amper meer aantrekkelijk is. €109 uitgeven allemaal omdat ze daar zo nodig hun signalen willen beveiligen :r. En de consument is de verliezer.

En weer een gewone dag..
Maar voor een PC oplossing ben je toch ook een CAM + kaart nodig? Kost je veel meer dan 109.

• Mentalist
Red devil schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:07:
[...]

Maar voor een PC oplossing ben je toch ook een CAM + kaart nodig? Kost je veel meer dan 109.
Die kaart is gewoon een technische vereiste, iig de €109 is verspilling vanwege wat TV Home doet.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

W3ird_N3rd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:48:
Om een lang verhaal kort te maken :)
Bij mijn Cinergy 600TV/Radio stond ook dat DVB-C ondersteund werd, lijkt mij dat dat bij de Cinergy 400 niet anders is ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Phyxion op 11-01-2006 14:17 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:17

houthakker

Poehé

Beide kaarten zijn gewoon analoog hoor, de kaarten die je wel kan gebruiken:

- Siemens DVB-c (uit de mediabox)
- Technotrend Premium C of Budget C
- Hauppauge Nexus-c of Nova-c
- Cablestar1 of CableStar2
- Terratec DVB-C Cinergy 1200
- KNC-1 DVB-C (PLUS)
- FireDTV
- TwinHanDTV minicab of Cab-CI

Al deze kaarten kun je opsplitsen in 2 smaken:
- Met hardware matige MPEG2 decoder
- Software decoder MPEG2

Let op;
Voor TV Home heb je wel iets nodig dat met behulp van de smartcard, de zenders opent, vanwege de encryptie. Nu hebben idd bij tvhome de irdeto standaard aangepast, en werken eigelijk alleen hun decoders. Bij FireDTV hebben ze echter een AlphaCam (3.05) aangepast, en die werkt schijnbaar prima. Het wordt echter een duur feestje:
- DVB kaart +/- 100 euro
- CI slot voor DVB kaart +/-40 euro
- AlphaCrypt CAM 99 eur...

Dus das al bijna 250 euro, kun je bijna net zo goed een dreambox voor kopen met netwerk streaming.

Ik ben nu zelf bezig met een softcam + phoenix interface, maar op de pc wil dat nog niet echt lukken. (linVDR)

Specs

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:46
Zo'n FireDTV kastje lijkt me wel wat. Lekker mobiel zodat je hem ook aan de laptop kunt hangen enzo. Ondersteunt ook high definition, dus dat is handig voor later. Alleen jammer dat Windows MCE nog geen support heeft voor CI.

• Svennie
houthakker schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:00:
Let op;
Voor TV Home heb je wel iets nodig dat met behulp van de smartcard, de zenders opent, vanwege de encryptie. Nu hebben idd bij tvhome de irdeto standaard aangepast, en werken eigelijk alleen hun decoders. Bij FireDTV hebben ze echter een AlphaCam (3.05) aangepast, en die werkt schijnbaar prima. Het wordt echter een duur feestje:
- DVB kaart +/- 100 euro
- CI slot voor DVB kaart +/-40 euro
- AlphaCrypt CAM 99 eur...
De encryptie is normale Irdeto2, die is niet aangepast. Wat ze precies veranderd hebben weet ik niet maar niet de encryptie. Ze hebben de smartcards gekoppeld aan de encoders door het zetten van een ID die gelijk moet zijn op de kaart en in de decoder.

Dit principe wordt gesimuleerd door de AlphaCrypt CAM. Daarom moet je een duurdere CAM kopen en voldoet een standaard Irdeto2 CAM niet.

• Mentalist
Svennie schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 09:06:
[...]

De encryptie is normale Irdeto2, die is niet aangepast. Wat ze precies veranderd hebben weet ik niet maar niet de encryptie. Ze hebben de smartcards gekoppeld aan de encoders door het zetten van een ID die gelijk moet zijn op de kaart en in de decoder.

Dit principe wordt gesimuleerd door de AlphaCrypt CAM. Daarom moet je een duurdere CAM kopen en voldoet een standaard Irdeto2 CAM niet.
Een Alphacrypt Light won't cut it zeker? Die zie ik voor minder dan de helft B)

Die Alphacrypt zie ik ook bijna nergens te koop, heeft in NL alleen FireDTV die?

En zelf de firmware van een Alphacrypt flashen naar de nieuwste versie zit er vast niet in?

[ Voor 15% gewijzigd door Mentalist op 12-01-2006 13:56 ]

• ArChie
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:53:
Een Alphacrypt Light won't cut it zeker? Die zie ik voor minder dan de helft B)
Nee, de AlphaCrypt Light heeft de genoemde aanpassing niet en volgens mij ondersteund de AlphaCrypt Light ook geen Irdeto 2 (maar helemaal zeker weten doe ik dat laatste niet).
Die Alphacrypt zie ik ook bijna nergens te koop, heeft in NL alleen FireDTV die?
Je kunt hem ook krijgen bij www.satshop.nl en mogelijk heeft je plaatselijke satelliet apparatuur dealer hem ook. Het is echter van belang dat je firmware versie 3.05 hebt anders werkt het als nog niet. FireDTV en SatShop leveren met de juiste firmware. Bij alle ander leveranciers moet je hierop letten aangezien de AlphaCrypt alleen via de satelliet te upgraden is naar versie 3.05. Er is nog geen downloadable 3.05 bij www.alphacrypt.de te krijgen.

Verwijderd

Misschien een stomme vraag:

maar is een CI slot hetzelfde als 'n PCMCIA ?

Oftwel: gaat zo'n CAM Module in een (nieuwe) Laptop passen??? Of móet ik daar zo'n kast voor kopen (of floppyDTV) ?

Thomas

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:17

houthakker

Poehé

Fysiek gezien past hij wel, maar je kunt er helemaal niets mee. Bij de matrix cams kun je soms updates uitvoeren, maar de ervaring leert dat dat bijna niet gaat. Een cas interface is daarvoor makkelijker. Maar ff toe de point, je hebt een ontvanger nodig met CI slot of een PCI DVBC kaart met CI. Je kunt beter in deze thread kijken; [rml][ DVB-C] Digitale kabel TV op de PC[/rml]

Specs

Verwijderd

Hiya,

Ik weet dat dit een redelijk oud topic is, maar ik wilde voor mijn probleem eigenlijk geen nieuw topic aanmaken. Het posten in het DVB-C topic leek me ook niet verstandig, aangezien daar al zoveel replies in staan.

Mijn probleem:
Ik heb vandaag mijn TwinhanDTV CAB-CI 2033 Mantis kaart ontvangen, incl. CAM module. Ik heb dat uiteraard allemaal netjes in mijn kast verwerkt, software geïnstalleerd en toen kwam het probleem.

Volgens Twinhan kunnen er geen kanalen gevonden worden. De CAM module met smartcard zijn in de kaart ingebracht, dus dat is niet het probleem. Volgens de standaard software werkt mijn CAM module en smartcard (gegevens van beide worden gewoon afgelezen). Als ik handmatig op frequentie zoek, dan krijg ik wel een paar kanalen. Misschien handig om te weten dat ik gebruik maak van TV Home Digitaal Extra. De frequentie die ik geprobeerd heb was 369000 en daarop zijn 6 tv kanalen en 4 radio kanalen te vinden. Echter zouden er 110 tv kanalen moeten zijn.

Als ik de beschikbare kanalen wil bekijken, dan duurt het een seconde of 30 voordat er iets gebeurd, en dan komt er vervolgens in beeld: Failed to play program.

Dus om mijn problemen samen te vatten:
- Kanalen kunnen niet door de scan gevonden worden, echter wel handmatig;
- Niet alle kanalen worden gevonden (6 stuks uit 110);
- De kanalen die wel gevonden worden, worden niet afgespeeld en de melding 'Failed to play program' verschijnt.

Product info:
- TwinhanDTV CAB-CI 2033 (Mantis)
- Alphacrypt 3.05 CAM Module
- TV Home Digitaal Extra
- Twinhan drivers 2.64 geïnstalleerd

Iemand deze problemen ook al eens ondervonden of misschien iemand die mij hiermee op weg kan helpen¿ Bij voorbaat dank.

• Mentalist
Handig dat je erbij zet waar je woont en dat ook in je profiel ingevuld hebt :). Erg noodzakelijke informatie..

Verwijderd

Heh, dacht ik nog zo compleet te zijn. Drenthe, Assen...

• Mentalist
Hmm, ik zie het even niet, probeer alle frequenties van deze pagina maar: http://digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml

Verwijderd

Bedankt, dat is tenminste 1 probleem opgelost. Ik heb nu 137 tv kanalen en 64 radio kanalen. Ik mis echter nog wel Ned 1, Ned 2 en Ned 3. :?
Het zou echter wel mooi zijn als ik ipv 'Failed to play the program' ook daadwerkelijk beeld zou krijgen. :P

Daar misschien nog een idee over¿

EDIT: Nieuwe ontwikkeling. Alle TV Home info kanalen werken wel, maar de rest van de kanalen geven die error. Misschien dat dat helpt om het probleem te vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 18:07 ]

• Mentalist
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:46:
Bedankt, dat is tenminste 1 probleem opgelost. Ik heb nu 137 tv kanalen en 64 radio kanalen. Ik mis echter nog wel Ned 1, Ned 2 en Ned 3. :?
Het zou echter wel mooi zijn als ik ipv 'Failed to play the program' ook daadwerkelijk beeld zou krijgen. :P

Daar misschien nog een idee over¿

EDIT: Nieuwe ontwikkeling. Alle TV Home info kanalen werken wel, maar de rest van de kanalen geven die error. Misschien dat dat helpt om het probleem te vinden.
Werkt TV Noord en Omrop Fryslan? :P

Dan moet je je Alphacrypt nog starten. Zal wel ergens een knopje in de software zitten, ik kan dat niet zeggen, ik heb alleen ervaring met KNC1.

Trouwens.. 137. Dan heb je er meer dan ik heb. En ik heb 69 radiozenders.

Je zal nog wel 1 transponder missen, maar er is zo moeilijk achter te komen welke. Voor KNC1 heb ik een "brute force" frequentiesearchfile, als je even een voorbeeld geeft van hoe je zoekfile er nu uitziet kan ik er misschien ook 1 voor Twinhan maken.

[ Voor 18% gewijzigd door Mentalist op 02-08-2006 18:24 ]

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:22:
[...]

Werkt TV Noord en Omrop Fryslan? :P

Dan moet je je Alphacrypt nog starten. Zal wel ergens een knopje in de software zitten, ik kan dat niet zeggen, ik heb alleen ervaring met KNC1.

Trouwens.. 137. Dan heb je er meer dan ik heb. En ik heb 69 radiozenders.

Je zal nog wel 1 transponder missen, maar er is zo moeilijk achter te komen welke. Voor KNC1 heb ik een "brute force" frequentiesearchfile, als je even een voorbeeld geeft van hoe je zoekfile er nu uitziet kan ik er misschien ook 1 voor Twinhan maken.
Lol, dat klopt inderdaad. Nederland 1, 2 en 3 heb ik inmiddels ook gevonden. Maar TV-Noord en Omrop Frysland werken inderdaad. Nu dus zoeken naar dat activatie knopje..:?
Zodra ik alles hier werkend heb, zal ik eens kijken naar dat bestand voor die kanalen.

• Mentalist
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:00:
[...]

Lol, dat klopt inderdaad. Nederland 1, 2 en 3 heb ik inmiddels ook gevonden. Maar TV-Noord en Omrop Frysland werken inderdaad. Nu dus zoeken naar dat activatie knopje..:?
Zodra ik alles hier werkend heb, zal ik eens kijken naar dat bestand voor die kanalen.
Hoeft niet als je alle kanalen al hebt hoor :). Maar zo'n file is handig om transponders te vinden als er nergens een lijst is te vinden met alle frequenties erin. Kabelmaatschappijen geven namelijk geen overzicht van de frequenties.

Zit je smartcard er niet verkeerd om in per ongeluk? Kan je wel het CI menu opvragen?

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 02-08-2006 19:07 ]

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:06:
Zit je smartcard er niet verkeerd om in per ongeluk? Kan je wel het CI menu opvragen?
Ik kan inderdaad het CI menu opvragen. Ik heb de 'CA mode' veranderd en nu werken er meer zenders. Alleen is het nog steeds heel erg willekeurig. Zo werkt RTL4 weer wel en RTL5 weer niet. :?

De standaard instelling:
Language/Sprache: ENGLISH
CA mode: MULTI / DYNAMIC
Smartcard Messages: 10SEC
Force reading original PMT: OFF

• Mentalist
Wat voor moederbord heb je?

Verwijderd

Uhhm...MSI, MS-6701.

Ik heb overigens nog een paar keer een scan gedaan, maar de ene keer vind ie wel zenders en de andere keer weer bijna niks. Ik snap er niks meer van. :?

• ArChie
  • Niet online
Klinkt als interrupt problemen. Deelt de Twinhan een IRQ? Zoja, kijk eens of het veranderen van PCI slot een ander IRQ toegewezen wordt die de Twinhan voor zichzelf heeft.

Verwijderd

Nee, de kaart zelf gebruikt IRQ 17 en dat is ook de enige die die IRQ gebruikt.

Ik ben inmiddels al wat verder. Blijkbaar als ik sommige kanalen van Free naar Pay overzet, dan werken ze opeens wel. Ik heb nu dan ook zo'n beetje alle kanalen aan de gang, behalve SBS6.
En laat dat nou net de hoofdreden zijn waarom ik deze kaart heb aangeschaft. F1 freak. :P
Is daar soms iets over bekend¿ Lastig kanaal oid¿

• Svennie
Vind je andere kanalen op dezelfde transponder wel?

Vreemd probleem

Verwijderd

Ik heb het inmiddels al door. Ik denk dat er een fout in de standaard software zit, want gisteren werkten een paar zenders niet die het eerder wel deden en deed SBS6 het opeens wel.

Dus ik moet op zoek naar vervangende software. Iemand daar suggesties voor¿
Ik heb DVBViewer al geprobeerd, maar daar kom ik niet uit. Dat lijkt alleen voor DVB-S of T kaarten te zijn. Er wordt me constant gevraagd een satelliet in te vullen.

MediaPortal ondersteund mijn kaart nog niet.

MyTheatre krijg ik de zenders weer niet gevonden.

Dus dan blijft er denk ik niet veel over of wel¿ :P

• ArChie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:33:
Ik heb het inmiddels al door. Ik denk dat er een fout in de standaard software zit, want gisteren werkten een paar zenders niet die het eerder wel deden en deed SBS6 het opeens wel.
Ik ken deze problemen met de standaard software niet. Weet je zeker dat het signaal in orde is. Dat wordt getoond in de "navigator" van de Twinhan software. Zelf heb ik gemerkt dat de software daar nogal gevoelig voor is. Als de stream met veel fouten binnenkomt dan kan men niet goed afleiden of een kanaal al dan niet gecodeerd is. Zelf ben ik ook bezig om delen van de bekabeling te vervangen en elk nieuw stukje toont direct verbeteringen in de signaal kwaliteit zoals weergegeven in de Twinhan software. Instraling van draadloze apparatuur (van binnen of buiten) is ook funest voor goedkope stekker verbindingen en/of splitters. Ik zou je daarom willen aanraden om eerst te controleren of de signaal kwaliteit op alle frequenties goed is voordat je aan de slag gaat met alternatieve software die meestal wat lastiger in het gebruik is voor wat betreft het scannnen van kanalen, instellingen en dergelijken.

Verwijderd

Volgens de standaard software bevatten alle kanalen een signaalsterkte van minimaal 85% en is de kwaliteit ook minimaal datzelfde. De meeste zitten overigens gemiddeld op 90-91%.

Ik moet zowieso op zoek naar nieuwe software, aangezien ik graag verschillende audiostreams wil selecteren. En voor zover ik kan zien, ondersteund de standaard software dit niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 14:33 ]

• Mentalist
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:34:
Uhhm...MSI, MS-6701.

Ik heb overigens nog een paar keer een scan gedaan, maar de ene keer vind ie wel zenders en de andere keer weer bijna niks. Ik snap er niks meer van. :?
Ok, geen Asus A8N.. Die shitzooi geeft altijd problemen.

Ik denk dat je kabel wellicht een beetje verrot is.
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:38:
Nee, de kaart zelf gebruikt IRQ 17 en dat is ook de enige die die IRQ gebruikt.

Ik ben inmiddels al wat verder. Blijkbaar als ik sommige kanalen van Free naar Pay overzet, dan werken ze opeens wel.
Als ze nog op Free staan (waarom eigenlijk? @home geeft dat signaal goed door, dus ze moeten gewoon standaard na de scan op pay staan), doet ie waarschijnlijk geen poging ze te decoderen :).
Ik heb nu dan ook zo'n beetje alle kanalen aan de gang, behalve SBS6.
En laat dat nou net de hoofdreden zijn waarom ik deze kaart heb aangeschaft. F1 freak. :P
Is daar soms iets over bekend¿ Lastig kanaal oid¿
Hier niet iig, lijkt me gewoon te werken :P.

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Een kick van een thread waarin al eens was gewezen op het centrale topic?
Is er een modje in de buurt?

Verwijderd

martin2005 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:04:
Een kick van een thread waarin al eens was gewezen op het centrale topic?
Is er een modje in de buurt?
En zoals in mijn eerste post al vermeld staat dat dit een betere oplossing is, omdat er zoveel gepost wordt in dat desbetreffende topic¿ Zeker nog nooit eerder op een forum geweest... :X

Dit is overigens ook een betere oplossing voor mensen met gelijke problemen en dezelfde kaart.
In plaats van een topic door te spitten waar er iets van 20 pagina's staan, met een willekeurig onderwerp, is een topic zoals deze specifiek gericht op TV Home.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 16:25 ]

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
EnzoF1, mijn grote verzameltopic is net zo geschikt voor je vraag, omdat digitale tv van @home hetzelfde is als digitale tv van Casema, CAIW en nog zo een hele rits kabelleveranciers. Daarnaast staat er rechtsbovenin bij iedere topic een Quicksearch waarmee je binnen de topic kan zoeken.

Als ik zo de reacties volg op je probleem, heeft het dus inderdaad niet specifiek met @Home te maken. Ook al had het dat wel, dan nog is het verstandiger om in het verzameltopic te posten, omdat daar veel meer gebruikers van DVB-C rondlopen. Dus de kans is daar groter dat je geholpen wordt. De users die nu hier op je hebben gereageerd, reageren daar ook. (W3ird_N3rd, RG2005, ik)

• Mentalist
Miletos schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:00:
EnzoF1, mijn grote verzameltopic is net zo geschikt voor je vraag, omdat digitale tv van @home hetzelfde is als digitale tv van Casema, CAIW en nog zo een hele rits kabelleveranciers. Daarnaast staat er rechtsbovenin bij iedere topic een Quicksearch waarmee je binnen de topic kan zoeken.
Sterker nog, als alles gewoon doorgaat dan is @home, Multikabel en Casema straks één kabelaar (eind dit jaar).
Als ik zo de reacties volg op je probleem, heeft het dus inderdaad niet specifiek met @Home te maken. Ook al had het dat wel, dan nog is het verstandiger om in het verzameltopic te posten, omdat daar veel meer gebruikers van DVB-C rondlopen. Dus de kans is daar groter dat je geholpen wordt. De users die nu hier op je hebben gereageerd, reageren daar ook. (W3ird_N3rd, RG2005, ik)
Idd, ik zag niet eens meteen dat dit mijn topic was. Toen het me later opviel had ik al een paar keer gereageerd..

Beter naar het centrale topic :).

Verwijderd

In principe zijn al mijn vragen al beantwoord, dus dank daar voor.
Het enige wat ik nu nog zoek is software die mijn kaart ondersteund en de optie aanbiedt om zelf de audio stream te kunnen kiezen, maar dat kan ik ook wel kwijt in het DVB-C topic.
Pagina: 1