Toon posts:

Verkeerde grootte HDD

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb nu ongeveer een half jaar een Maxtor Diamond 10 van 250 gb met 16mb.
Hij werkte altijd redelijk goed, totdat er bepaalde data verloren ging. Toen moest chdsk starten enzo, zei windows. Vorige week ongeveer werd het helemaal gek toen hij allemaal belangrijke bestanden ging verwijderen (windows bestanden). Ik ging terug naar waar ik het had gekocht ( Computerland Arnhem ) maar die mensen zeiden dat ze het niet terug konden nemen, hij moest eerst getest worden.
K na een uur terug, ze hadden hem getest, en zeiden dat er niks aan de hand was. Ik vertelde ze mn probleem nog een keer, maar er zat niks anders op dan hem weer terug mee te nemen.
Thuis wou ik Windows XP installeren, maar dat gaf telkens problemen. Nu is het me eindelijk gelukt, maar de HDD wordt gezien als 31.4gb groot, Partition Magic laat t zelfde zien, waar kan t aan liggen?

mvg

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-03 17:52

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik vermoed dat je een jumper verkeerd hebt staan op de schijf. Je kunt schijfen op 30GB cappen of hoe je het ook wilt noemen, door een jumper te plaatsen. Ga eens naar de maxtor site en download de beschrijfing van je schijf eens, daarin moet dit staan.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-02 08:26
- Lees de FAQ
- Welk besturingssysteem gebruik je? (vermeld ook eventuele Service Packs)
- Welke problemen tijdens install WindowsXP? Hoe opgelost?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Win XP Sp1 en de jumpers staan zeker goed.

Tijdens de install van windows kreeg ik telkens te horen dat er een schijfleesfout was. Ik heb met maxblast een partitie gemaakt, en geformat, toen was het opgelost.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

FAQ-gevalletje, dicht dus :) Of je hier in het vervolg rekening mee wil houden, dat wordt hier wel zo gewaardeerd namelijk ;) Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.