Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke PDA voor TomTom en handsfree bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik wil graag een PDA die ik via bluetooth kan verbinden met mijn gps ontvanger en mijn telefoon (gelijktijdig) om als handsfree te gebruiken. Verder gewoon standaard pda functionaliteit: agenda, word, excel, powerpoint etc. Welke kunnen jullie aanraden?

Deze post is naar aanleiding van deze post van mij, waarin ik een setje had bedacht, maar er niet achter kon komen of het aan mijn eisen voldoet.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

tozzke

aka tozzert

volgens mij kan een BT apparaat maar 1 BT verbinding tegelijk aangaan. Of ben ik niet meer helemaal up to date?

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
tozzke schreef op zondag 08 januari 2006 @ 21:41:
volgens mij kan een BT apparaat maar 1 BT verbinding tegelijk aangaan. Of ben ik niet meer helemaal up to date?
Hmmm... als ik dit serieus moet nemen, heb ik een antwoord op mijn vraag:
"You may hear of different versions of Bluetooth. At the present time there are two, version 1.0 and 1.1. Version 1.0 of Bluetooth requires devices to “bind” together, making a direct connection to each other, meaning that a device can only connect to one other at a time. Version 1.1 allows for up to eight devices to connect simultaneously at a higher speed (2 Mbps instead of 1 Mbps). Two new versions of Bluetooth could be coming in the near future. Bluetooth version 1.2 is planned to support higher communication rates 3 Mbps. Similarly, Bluetooth version 2.0 will have even higher transfer rater but will require more power." (bron)

De ipaq 2490 heeft bluetooth 1.2, en kan dus 8 verbindingen tegelijk aan???

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Welke apparaten heb je zelf al gevonden die aan je wensen voldoen?
Zo te zien de HP ipaq 2490.
Daarover heb je al dat andere topic geopend.
Topics met de vraag: "Welke kunnen jullie aanraden?" gaan dicht in GT.
De reden daarvoor is dat je zelf een keuze moet kunnen maken uit de beschikbare apparaten die aan je wensen voldoen. Ook wordt verwacht dat je er zelf achter komt welke apparaten dat zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.