Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik wil de volgende hardware kopen:
- HP iPAQ hx2490
- TomTom SiRF III Bluetooth GPS Receiver
- Een of andere auto montage kit

Nu heb ik een paar vraagjes:
1) Gaat TomTom 5 hier goed op werken? Veel mensen lijken problemen te hebben om het te installeren.
2) Gaat TomTom 5 ook werken vanaf een compact flash kaartje ipv het standaard SD kaartje?

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11 16:55
1) Ja, vrijwel zeker.
2) Ja, doe ik ook.

Homo sapiens non urinat in ventum

• KopjeThee
  • Niet online
Bedankt! Welke carkit kunnen jullie trouwens aanraden? Ik zie hier veel modellen, maar ik vind het moeilijk een keuze te maken. Waar moet ik op letten?

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-11 16:18

Magure

Bla....

kopjethee schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:23:
Bedankt! Welke carkit kunnen jullie trouwens aanraden? Ik zie hier veel modellen, maar ik vind het moeilijk een keuze te maken. Waar moet ik op letten?
Veripart Active Car Holder HP iPaq hx21/24/27xx

Ik gebruik die carkit i.c.m 2410 (exacte zelfde model ;) ) de PDA past hier prima in, pda laad gelijk op en zit stevig vast, de andere carkit zijn veel duurder maar hebben niet echt meer waarde, tenzij je hem helemaal wilt weg bouwen, maar qua prijs/kwaliteit is dit een super ding :)

[ Voor 4% gewijzigd door Magure op 08-01-2006 18:32 ]

Verwijderd

Dit werkt zeker ja :-)
Ik heb de HP 2750 series werkt ook perfect.

Ik heb zelf een SD-card 512mb in gebruik, wat mij wel opval (na div. installatie's) is dat beste tt5 update 5.1 kan installeren.

Nadeel van de 24xx serie is wel dat ze maar 1 bluetooth connection tegelijk aan kunnen, mocht je dus nog een 2de verbinding met je tel. willen maken voor GPRS of TT Traffic werkt dit niet

• KopjeThee
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:37:
Nadeel van de 24xx serie is wel dat ze maar 1 bluetooth connection tegelijk aan kunnen, mocht je dus nog een 2de verbinding met je tel. willen maken voor GPRS of TT Traffic werkt dit niet
Dat is interessante informatie... Ik heb nog wat gegoogeld, maar ik vind het moeilijk om te achterhalen hoeveel bluetooth connections pda's aankunnen. Kan die 2790 er bijvoorbeeld meer aan?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 07:00
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 18:37:
Mwah, da's een beetje onzin, want bij mijn 2410 werkt het prima.

• KopjeThee
  • Niet online
suspect schreef op zondag 08 januari 2006 @ 19:56:
[...]

Mwah, da's een beetje onzin, want bij mijn 2410 werkt het prima.
Ik heb ondertussen verder gekeken op google, maar ik kan het niet achterhalen. Het schijnt dat het in ieder geval met de ipaq 4700 kan en blijkbaar ook met de 2410. Maar kan het nu ook met de 2490?
Pagina: 1