Jewel Alpha 2500 Up te graden ?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste tweakers,

Dit weekend zitikmetmijn handen in t haar. Nou ja,meer eigenlijk met mn handen in mn pc. Hij heeft het namelijk flink begeven.Lees dit topic -> HIER

Het zal me waarschijnlijk wat duiten kosten om dit te fixen. Nou had ik het idee om m'n pc maar helemaal weg te doen en mijn laptop Jewel Alpha 2500 fulltime te gebruiken. Ik wil dit wel doen maar wil hem dan wel upgraden naar een systeem dat minimaal de specs van mijnn pc evenaard.Hiervoor moet ik dus een nieuwe cpu en videokaart aanschaffen. Ik ben onderhand redelijk handig in het modden van pc's maar heb geen ervaring met laptops. Ik las dat de ene wel modificeerbaar is en de ander niet.Ik kan alleen niet meer info over mijn laptop vinden. Heeft iemand enig idee of de mijne te modden is en in welke richting ik dan moet zoeken voor passende compnenten. Ik weet namelijk helemaal niet wat voor processor erin kan en of je bij laptops ook rekening moet houden met verschillende sockets etc.

Ik hoop dat dit mogelijk is, dan kan ik gauw weer normaal aan de slag.

ALvast bedankt!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:38

Hoogie2004

Whohooooo

Ik zou zeggen (heb dezelfde laptop) dat de processor te upgraden is naar de snelste Pentium-M (let op chipset icm fsb 400/533). De laptop word door jewel namelijk ook met de snelste pentium-m geleverd, en er zit dezelfde koeling op als ik het goed heb. Videokaart heb ik lang naar gezocht, maar is volgens mij niet veranderbaar (je kunt jewel misschien mailen?)

My iRacing profile | Strava

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-01 21:02
CPU is uptegraden echter de videokaart niet.
Van af PCI-E kan dit wel (nieuwere laptops)

Verwijderd

Ik zoek al een tijd naar de drivers van een Alpha danwel Jewel Diamond 2500.
Ik ben de cd´s kwijt en wordt gek van alle uitroeptekens..

Hoor het graag!!!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:33
We doen niet aan topic kaping, en het opgraven van zeer oude topics wordt ook niet op prijs gesteld....

Deze sluit ik.

Dit topic is gesloten.