Ik ben er vorig jaar ook geweest. Je had wat foto's moeten maken van de metro. En dat beeld in het centrum. En van een straatkunstenaar. En een Bierstube. En van de buitenkant van de kathedraal. En van een mooi pittoresk steegje. En...
1: Op groter formaat een zeer degelijk overzicht van Praag
2: Beetje ongewaagd of niet? Weinig contrast, geen bijzonder standpunt, lichtelijk onscherp. Mijn eerste digitale foto (een of andere goekope minolta uit '99

) was van de Karlsbrücke en die vond ik (sorry

) beter. Ik had wel geluk dat het toen nacht was en nieuwjaar en vuurwerk maar goed, hier had imho meer ingezeten
3: Wellicht iets "rijkere kleuren" geven, maar het effect werkt.
4: Mooi, de beste imho! Mooie lichtwerking, er is genoeg op de foto te zien, goede kleuren.
5: Daar had je beter recht voor het gebouw kunnen gaan staan en iets met het beeld ervoor kunnen doen (bokeh ofzoiets

).
6: Nice, alleen had de kerk er nog wat indrukwekkende uitgezien als je op je hurken was gaan zitten
7: Mooi

Alleen ff rechttrekken
8: Ook erg mooi, al mag er wat van de bovenkant af.
9: Zeer goede foto, geweldige kleuren.
Ik zie dat ik een beetje zit te zeiken, maar dit zijn dus de negatieve punten, er zijn ook meer dan genoeg positieve punten

Zoals dat je naar Praag bent geweest
Overigens ben ik groot fan van je partyfotografie
Overigens: Praag is inderdaad niet de meest spannende stad van de wereld ofzo. Maar het is weldegelijk een hele mooie, grote en goedkope stad. Tel daar 10 studenten bij op et voilà
smileyoverload
[
Voor 8% gewijzigd door
sjaakaq op 09-01-2006 21:19
]