Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las op mobile-review dat hij 26 juni in Engeland wordt verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:02:
Las op mobile-review dat hij 26 juni in Engeland wordt verwacht.
hopen dat NL eerder is

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Topicstarter
willy486 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:39:
denk ik niet nee ;)
maar die speciale gameknoppen bovenaan de W550i zijn wel sjiek, enkel zijn ze nogal slecht geïmplementeerd. die hadden zo'n goeie aanwist kunnen zijn als sneltoetsen voor de camera ofzo, om maar een voorbeeld te geven.
K800 heeft volgens mij ook van die knoppen. Ben benieuwd....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ga maar niet vanuit. 26 juni is "al" over 13 dagen. Weliswaar begint dan week 26, maar ik ga uit van begin juli. Houd mezelf niet meer voor de gek dus neem liever een paar dagen extra terwijl hij misschien wel écht 26 juni uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Shiver23 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:22:
Er is wel een java-programma waarmee je kunt navigeren.
Weet jij zo welk programma dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Robbie T schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:43:
[...]

Weet jij zo welk programma dat is?
Hier zou ik dus echt nooit aan beginnen he. Enig idee hoeveel je dat gaat kosten aan dataverkeer? De kaarten worden verzonden via gprs(/umts) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
McRubz schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:55:
[...]

Hier zou ik dus echt nooit aan beginnen he. Enig idee hoeveel je dat gaat kosten aan dataverkeer? De kaarten worden verzonden via gprs(/umts) :|
Is het niet zo dat als de kaarten eenmaal gedownload zijn dan het daarna niet meer hoeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ik heb het programmatje ook op me k750i gehad al1 had geen gps muis dus kon niks testen ;) het programmatje heet uh Nav4all ofzo en is gratis te gebruiken tot 15 augustus zie hier http://gathering.tweakers...essages/1115438///nav4all

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
via orange world of t-mobile heb je toch geen datalimiet. Alleen navigeren in het buitenland is nogal kostbaar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
Grappig, waar sommige winkels nog geen richtprijs hebben, hebben sommigen hem op ~400 euro staan en anderen lopen door van 450 tot 500 euro. Lekker op 1 lijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
sn0x0r schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:26:
Grappig, waar sommige winkels nog geen richtprijs hebben, hebben sommigen hem op ~400 euro staan en anderen lopen door van 450 tot 500 euro. Lekker op 1 lijn :X
is wel een teken dat ie dr aan komt dat meerdere winkels al prijzen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Dat is echt al weet ik het hoeveel weken zo, maar niemand kan definitief de prijs vertellen, die kan nog steeds aangepast worden, dus maak jezelf maar geen illusies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:57
mjah ik ga ook van geen enkele prijs uit, zelf hoop ik toch echter wel 399 eurie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
sn0x0r schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:14:
mjah ik ga ook van geen enkele prijs uit, zelf hoop ik toch echter wel 399 eurie :P
ik ook zoiets max 420 los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zou het zitten als je al besteld hebt? Ik bedoel, moet €404,- betalen inclusief verzendkosten, dus het zou toch wat zijn als ze er ineens 20 euro bij op drukken ofniet? Of hoe zit dat met pre-orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:13:
[...]

Hoe zou het zitten als je al besteld hebt? Ik bedoel, moet €404,- betalen inclusief verzendkosten, dus het zou toch wat zijn als ze er ineens 20 euro bij op drukken ofniet? Of hoe zit dat met pre-orderen?
kijk das een reden waarom ik dat dus niet doe zolang geen enkele winkel mij kan vertellen wat ie moet kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 17:13:
[...]

Als jij zwart op wit hebt dat jij die prijs betaald kan de webwinkel niet anders dan de koop annuleren of het toestel voor die prijs leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
moet je wel bevestiging per post krijgen, email is makkelijk te vervalsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Email is tegenwoordig ook rechtsgeldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

vraag ik me af: waar haal je in godsnaam een k800i voor 404 euro?!? is dat incl alle accesoires? zou ik ff naar kijken ;) enne geef die link ff plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renskoenraadt schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:35:
vraag ik me af: waar haal je in godsnaam een k800i voor 404 euro?!? is dat incl alle accesoires? zou ik ff naar kijken ;) enne geef die link ff plz :)
Hij is op dit moment 4 Euro duurder geworden. Heb hem een maandje geleden voor 392 euro bij gsmboulevard besteld. En tja, als een e-mail rechtsgeldig is, dan zou het inderdaad weleens de goede prijs kunnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
denk ik ook ja redelijke prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:16
renskoenraadt schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:35:
Op zich niet een hele rare prijs aangezien de K750 vorig jaar bij introductie ook € 399,- koste (prijs: Juni 2005 bij de Belcompany)

[ Voor 3% gewijzigd door Uberprutser op 14-06-2006 21:13 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Bij GSMBoulevard kun je je marktwaarde laten bepalen aan de hand van je 06-nummer, provider, netwerk en klantnummer. Ik zit bij Orange en weet alles wel behalve het netwerk, wat bedoelen ze daar mee :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:40:
Bij GSMBoulevard kun je je marktwaarde laten bepalen aan de hand van je 06-nummer, provider, netwerk en klantnummer. Ik zit bij Orange en weet alles wel behalve het netwerk, wat bedoelen ze daar mee :?
offtopic:
Misschien de frequentie? Vodafone en KPN zit op de 900 MHz. Telfort, Orange, Tele2 en T-mobile zitten op de 1800 MHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
hopelijk gaat het klepje van deze K800i niet zo snel kapot als die van de k750i. Het is wel de bdoeling dat dat klepje niet lam wordt, dan zou namelijk irriatant zijn. Mijn broertje heeft hier last van, hij heeft nu zelfs gewoon een plakbandje over z'n kapje gedaan, omdat z'n telefoon anders constant in de fotomodus zit :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Nooit iemand gezien die daar last van heeft gehad. Zit ook goed vast van binnen met een veertje. Denk dat je broertje beetje onvoorzichtig is geweest of dat hij pech heeft met zijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Geen last van gelukkig; mijn K750 is nu een jaar oud en bijna continu gebruikt. Draagt hij hele strakkew broeken dan ofzo? Zit er nog iets anders in zijn zak?
Klepje blijft mooi openen en sluiten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
The Legend schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 22:40:
Netwerk is in jouw geval ook Orange, omdat Orange een eigen netwerk heeft (toch?).

Stel je provider is Debitel, dan zit je op het netwerk van Vodafone, KPN of Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Laatst online: 22:21

996

slightly offtopic ;) :

Iemand een indicatie hoe klantwaarde/marktwaarde wordt berekend ?
Ik heb zelf orange sim-only, loopt nog 3 maanden, gemiddeld laatste jaar 10 euro extra moeten betalen aan verbruik buiten bundel
Is er een indicatie voor de klantwaarde / marktwaarde voor te geven ?

[ Voor 13% gewijzigd door 996 op 15-06-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net even langs de winkels geweest, bij Primafoon wisten ze er niks van en bij Belcompany was het voorlopig eind juni.

Komt de k790i gelijk uit met de k800i of later, ik zie nergens op de site van SE iets over de k790i staan en ook niet op telecom sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:12:
Ik ben net even langs de winkels geweest, bij Primafoon wisten ze er niks van en bij Belcompany was het voorlopig eind juni.

Komt de k790i gelijk uit met de k800i of later, ik zie nergens op de site van SE iets over de k790i staan en ook niet op telecom sites.
De k790i komt toch niet uit in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:58

Radeon

Today is a good day to die

McRubz schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:13:
[...]

De k790i komt toch niet uit in Nederland?
Nee de K790i komt niet in nederland alleen de K800i

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

klopt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Eigenlijk wel raar dat de K790i niet naar Nederland komt. Waarom maken ze hem anders? Als speciaaltje voord e VS?

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Jep, voor de mensen die nog geen toegang hebben tot snel mobiel internet, de voornaamste dingen die er af zijn is een van de 2 snelle internetstandaarden en de 2e camera voor beeld bellen (gaat dus niet door dat een van die snelle mobiele internetverbindingen wegvalt). :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij hier uit zou komen zou hij het denk ik hardstikke goed doen omdat er genoeg mensen zijn die niet videobellen en bepaalde functies niet nodig hebben. Het lijkt me ook dat hij een stuk goedkoper is omdat er minder functies op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

tsja, mij hoor je der niet over, ik heb ook meer oren naar de k790i dan de k800i, maargoed, ik vertelde de poster voor mij alleen de reden! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
:'( :'( :'( vanmiddag bij de orange winkel hier geweest. hun zeggen dat ik misschien wel rekening moet houden met augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:11:
:'( :'( :'( vanmiddag bij de orange winkel hier geweest. hun zeggen dat ik misschien wel rekening moet houden met augustus
Nee, dat is niet zo. Dat kan echt niet. Dat zou niet te verkroppen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:57:
[...]

Nee, dat is niet zo. Dat kan echt niet. Dat zou niet te verkroppen zijn...
nokia flikt het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

1 van de redenen dat ik nooit meer op Nokia releases wacht ;) :X }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
De netwerken zijn over het algemeen iets later met releases dan de losse telecomwinkels. Dus dit zou nog best wel eens kunnen kloppen. Wil niet zeggen dat het toestel niet eerder te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh, dat zou niet reëel zijn. Men zegt zelf week 26. Dan zou hij volgens hen dus in de loop van week 30-31 uitkomen? Nee hoor, SE komt wat dat betreft de weken nog wel aardig na. Kan een weekje of 2 verschil in zitten, maar over 't algemeen klopt 't wel wat ze zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snelle update:

Op de nederlandse SE site staat dat de M600i uit is in Nederland. Bij onze oosterburen is echter de W300i ook al uit en hier staat dat de K800i volgende week in de winkels ligt in Zweden.

Het komt vreselijk dichtbij. Denk nu toch echt dat hij eind juni hier beschikbaar is :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:10:
Even een snelle update:

Op de nederlandse SE site staat dat de M600i uit is in Nederland. Bij onze oosterburen is echter de W300i ook al uit en hier staat dat de K800i volgende week in de winkels ligt Sweden.

Het komt vreselijk dichtbij. Denk nu toch echt dat hij eind juni hier beschikbaar is :)
laat het aub waar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:10:
Even een snelle update:

Op de nederlandse SE site staat dat de M600i uit is in Nederland. Bij onze oosterburen is echter de W300i ook al uit en hier staat dat de K800i volgende week in de winkels ligt Sweden.

De W300i is zaterdag te koop bij de T-Mobile shop R'dam icm. een Robbie Williams pakket ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:15:
[...]

De W300i is zaterdag te koop bij de T-Mobile shop R'dam icm. een Robbie Williams pakket ;)
Moet je nagaan. Op de NL SE site staat dat hij binnenkort wordt verwacht. Lekker actueel ofniet dan? Dan zou het dus ook zomaar kunnen zijn dat hier de postbode met de K800i op de stoep staat terwijl hij op de SE site nog op "binnenkort verkrijgbaar" staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Was met de W810i ook zo. Pas toen hij uit was veranderde de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Kijk maar naar de w850i. Die staat op de NL-SE site nog op "binnenkort verkrijgbaar" en hij ligt al 1-2 weken in de winkels. (Aldus de reclamefolders, ik heb hem niet letterlijk GEZIEN. Heb ook niet gekeken, dat scheelt. Morgen wel :))

Zolang ik geen mail krijg van 2Call dat hij verstuurd is, ga ik niet bij de brievenbus liggen smachten... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Ik had mijn K750 al een week in huis, toen er nog 'binnenkort beschikbaar' op de website stond.
Is maar net wanneer ze het bijwerken. Of wanneer ze vinden dat het toestel voldoende beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
als je SE mailt zal je dan nog steeds hetzelfde mailtje krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op sites staat de w850i nog niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit misschien een goed teken??? http://www.kpn.com/kpn/show/id=1398695
http://www.phonehouse.nl/...ingsoon-Main?NODE_ID=9826

Ik wil deze graag bij Hi, krijg je namelijk 2 jaar lang 5 euro korting op je abonement >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, goed teken lijkt me zo. Volgens de nederlandse SE site is de w300i nu trouwens ook verkrijgbaar. Men is flink aan het updaten en aan het uitleveren dus ik houd er sterk rekening mee dat hij misschien volgende week al wel eens leverbaar zou kunnen zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:23:
Ja, goed teken lijkt me zo. Volgens de nederlandse SE site is de w300i nu trouwens ook verkrijgbaar. Men is flink aan het updaten en aan het uitleveren dus ik houd er sterk rekening mee dat hij misschien volgende week al wel eens leverbaar zou kunnen zijn....
Schitterend vind ik dat. Die woordkeus: 'houd er', 'sterk', 'rekening mee', 'misschien', 'al eens', 'zou kunnen zijn'.

Maar ik hoop echt dat je gelijk hebt.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ja, beetje wispelturige woordkeuze, maar 't komt iig wel over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt die review van de k800i nou van newmobile?Ik had ge-emailt en ze zeiden binnen een week. ik heb op een forum gezien, dat o2 in engeland en het forum esato zegt dat in engeland de release staat op 26 juni,ik denk niet dat jullie hier veel aan hebben maar ik zeg het toch maaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:21:
wanneer komt die review van de k800i nou van newmobile?Ik had ge-emailt en ze zeiden binnen een week. ik heb op een forum gezien, dat o2 in engeland en het forum esato zegt dat in engeland de release staat op 26 juni,ik denk niet dat jullie hier veel aan hebben maar ik zeg het toch maaar.
hebben we wat aan als iemand weet hoelang NL na EN komt met releases :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
niet afkeurend bedoeld hoor :) meer in de zin van :

jongens wie heeft daar info over? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik gok op eerste week Juli, dat is ook de periode die wordt genoemd door de groothandel.

We zullen eerst nog de K610 en de M600 te zien krijgen denk ik

[ Voor 28% gewijzigd door VIC_TOR op 17-06-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjeezus, op Marktplaats is de K800i al gewoon hartstikke goedkoop leverbaar! Zitten we hier te slapen dan?? :z

Sony Ericsson K800i Nieuw

Adverteerder

Naam: ikdafr

Telefoon: -

Beschrijving:

Ik heb in mijn voorraad 12 beschikbare telefoons. Al mijn telefoons zijn gloednieuw in originele doos met alle accesories en met 12 maanden internationale garantie. De prijs voor één telefoon is 200 euro, de prijs want 2 telefoons euro 350 is en de prijs voor 4 telefoons is 600 het euro inbegrepen verschepen. De telefoons vergen volkomen enkel een simkaart en zij worck. Ik wacht uw toekomstige vragen!

Ps. zou nog maar geen geld overmaken naar "ikdafr" want misschien 'worcken' ze wel maar bellen zal je er zeker niet mee kunnen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Haha, deze staat er al een heel tijdje op, echt een imbiciel, sorry, maar als je weet dat deze telefoon gwoon nog NERGENS uit is, en hem dan aanbieden, dat getuigt wel van een heel erg snugger persoon imho :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een keer een email gestuurt naar newmobile ,of ze al iets meer wisten over het komende review van de k800I,zodra ik iets weet,dat zal morgen wel zijn,laat ik iets horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik heb gisteren de E900 genomen met een verlenging van mijn abonnement.. Ben een K750i gewend, en wilde eigenlijk wachten op de K800i.. Nou dat ga ik dan ook maar doen..

Morgen direct terug naar de Orange shop om hem terug te doen.. Die weirde knopjes niet fijn gewoon.. Heb ongeveer al 30 mensen perongeluk gebeld..

En nog een groot gemis... De radio.. Damn wel een overhaaste beslissing geweest.. dom dom dom

Toch maar wachten dan op de K800i:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Als ik nils7 (P990i topic) mag geloven, dan hoef je (en ik) niet meer zo lang te wachten:

Afbeeldingslocatie: http://www.fs-newmobile.com/images/news/jun_2006/mike_verwachtingen_week24.jpg

Ik ben van plan de K800i te halen met een Vodafoon abbo en dan in augustus de P990i te halen. Orange ben ik helemaal zat! Die kunnen me de pot op met hun ahum ahum "goede" netwerk.

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,ik ben nieuw hier.
Ik heb newmobile even gemailt doordat ik net die reactie las dat die in week 26 leverbaar zou worden,dit was hun reactie:'De K800i is nog niet binnen. Ik verwacht hem van de week binnen te
krijgen en dan hoop ik binnen een week een review online te brengen.
Ik moet het toestel ook even goed testen.

'de k610 i eh is dat een "klasse"lager dan de k800I?

met vriendelijke groet goessens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:10:
hallo,ik ben nieuw hier.
Ik heb newmobile even gemailt doordat ik net die reactie las dat die in week 26 leverbaar zou worden,dit was hun reactie:'De K800i is nog niet binnen. Ik verwacht hem van de week binnen te
krijgen en dan hoop ik binnen een week een review online te brengen.
Ik moet het toestel ook even goed testen.

'de k610 i eh is dat een "klasse"lager dan de k800I?

met vriendelijke groet goessens
Welkom :)

Opzich goed nieuws dat hij deze week bij hen binnenkomt. Gegarandeerd dat het de final version is. Hoogstwaarschijnlijk zal dat een foon zijn uit de eerste levering dus dan komen die van ons er ook aan.
Wat de K610i betreft, die kun je inderdaad zien als een klasse lager. Een aantal verschillen tussen beide telefoons zijn bijvoorbeeld het display (qvga in de K800i tegenover een 176x220 in de K610i). Daarnaast heeft de K610i geen autofocus en geen radio, maar ook geen flightmode...en tja, de flits in de K800i is natuurlijk wel de finishing touch he :)

Btw, ligt het aan mij of praat die kerel van newmobile vreselijk in de "Ik"-vorm :|

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam wat foto's tegen over het verschil tussen de eerste en de definitieve versie

Links de definitieve versie (cybershot sticker dus weggewerkt in de cover (of het cover, weet ik 't :9)):

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/9301/post411500116493hk4co.jpg

Boven de definitieve versie:

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/3214/post411500116744pv6uo.jpg

Jawel, week 25 staat voor de deur...officieel nog één weekje, (= 7 dagen / 168 uur) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd vind ik de achterkant van de eerste versie mooier.

Het was toch week 26 dat de mobiel uitkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke verschillen zien jullie aan de achterkant?Op welke site kan ik die foto's vinden?
Kan je de toetsenbord verlichting veranderen van kleur? :) bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klepje is volgens mij anders geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
SE.nl heeft een update gehad, de k310i is volgens hun verkrijgbaar. nu de is de k800i de volgende in de rij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renskoenraadt schreef op zondag 18 juni 2006 @ 02:13:
Haha, deze staat er al een heel tijdje op, echt een imbiciel, sorry, maar als je weet dat deze telefoon gwoon nog NERGENS uit is, en hem dan aanbieden, dat getuigt wel van een heel erg snugger persoon imho :9
Hij is al wel leverbaar in maleisie. M'n vader zit daar nu voor zaken en hij wilde er 1 voor me meenemen maar omdat het prijsverschil niet zo groot is ga k 'm denk toch maar hier halen en ivm met garantie is dat ook wel wat makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

righhht, dan heb ik niks gezegd! Maar de garantie, volgens mij hoef je daar niet zo bang voor te zijn, die kan je ook rechtstreeks bij SE aanvragen...tis miss alleen wat makkelijker via een winkel, t lukt dus wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:56:
welke verschillen zien jullie aan de achterkant?Op welke site kan ik die foto's vinden?
Kan je de toetsenbord verlichting veranderen van kleur? :) bedankt alvast
Kan dat??? Wat heb je eraan je kunt het beste gewoon een witte kleur hebben met die zwarte toetsen.
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:02:
Het klepje is volgens mij anders geworden.
Klopt hij is nu lichter van kleur en die letters zijn lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daarom hopelijk kan je de kleur veranderen want ik vind dat paar van de toetsenverlichting niet echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk niet, maar met een schroevendraaier, soldeerbout en een stel witte ledjes kom je een heel eind. Je ben dan alleen wel een eindje verder van huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Waar zie jij die paarse kleur dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
achtergrond verlichting van het toetsenbord is paars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Hmmm..ik kan t anders nergens terug vinden, neither op hun site nor in een review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
renskoenraadt schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:41:
Hmmm..ik kan t anders nergens terug vinden, neither op hun site nor in een review!
je ziet het niet heel goed maar oke

http://www.fs-newmobile.c...onprecebit2006%20(68).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Idd, als je deze foto ziet, dan zou je zeggen dat je gelijk hebt. Maar t lijkt me sterk dat ze er dan geen melding van amken op de SE site.

Miss is t ook wel een kleur die meeverandert met de theme die je instelt? Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat de achtergrondkleur paars is, de telefoon heeft hier verder ieg helemaal geen kenmerken van...naja, we zien t vanzelf! Ik heb em iig net besteld op www.gsm.tv! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Het kan aan mij liggen, maar ik vertrouw die online telefoon toko's nooit..

Welke online telefoon winkel staat goed bekend, en is de k800i onder de €400?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
KhaZ schreef op maandag 19 juni 2006 @ 14:55:
Het kan aan mij liggen, maar ik vertrouw die online telefoon toko's nooit..

Welke online telefoon winkel staat goed bekend, en is de k800i onder de €400?
Erg goede ervaringen met 2Call. (€ 406,- nu, was goedkoper een week of 3-4 geleden).

Leveren erg snel, communicatie is perfect. Alles goed verpakt en bestellingen zijn vaak al 1 of 2 dagen later in huis. Behalve voor de K800i dan nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Nah, ik was er ook aardig huiverig voor, maar ze hebben een nette klasntenservice en me net goed geholpen. Dus ik heb er wel vertrouwen in :) En btw, ze hebben vaak ook nog een winkel heh, waar je heen kan gaan voor reparatie als je t niet vertrouwt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch ga ik liever naar een winkel, heb je het meteen en geen gezeur met vertraging or whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

That's ur choice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik heb net ook de K800i besteld bij 2Call voor €154,00 icm een 1 jarige verlenging van m'n Orange Free 30. Direct ook even gemailt wat hun verwachte levertijd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
The Legend schreef op maandag 19 juni 2006 @ 16:34:
Ik heb net ook de K800i besteld bij 2Call voor €154,00 icm een 1 jarige verlenging van m'n Orange Free 30. Direct ook even gemailt wat hun verwachte levertijd is :)
Ik ben blij dat ik dit keer wat eerder was :)
Een week nadat ik mijn Orange Free 32,50 (oud tariefplan?) verlengd had (eind mei), werd hij inderdaad € 154,-
Ik moet straks "maar" € 95,- betalen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Serieus? Sow, dat scheelt even 60 euro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

ik neem een abo bij tmobile, 32,50 (30 relax + 2,50 sms), en krijg em dan voor maar 48 euro bij www.gsm.tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Ik heb m besteld gewoon in de winkel bij de Phonehouse, gratis icm Hi 25 - 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
McRubz schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:59:
Ik heb m besteld gewoon in de winkel bij de Phonehouse, gratis icm Hi 25 - 2 jaar
zeiden ze ook iets over de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:15
crazylegs schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:08:
[...]

zeiden ze ook iets over de levering?
Ik ben zaterdag bij de Phonehouse in Hoogeveen geweest, daar verwachten ze dat hij de eerste week van juli leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
das week 27 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het inderdaad niet gewoon handiger om te bestellen wanneer ze hem ook daadwerkelijk op voorraad hebben?
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.