Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

renskoenraadt schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:35:
ik neem een abo bij tmobile, 32,50 (30 relax + 2,50 sms), en krijg em dan voor maar 48 euro bij www.gsm.tv!
Mijn contract loopt op 11 oktober af bij Orange, kan ik dan in plaats van verlengen voor een jaar ook overstappen naar dit nieuwe contract bij T-Mobile met nummerbehoud en deze actie :?

Ik ben nog even aan het vergelijken qua tarieven.. wat dat betreft is T-Mobile niet zo voordelig vergeleken met Orange wel..?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:20:
Is het inderdaad niet gewoon handiger om te bestellen wanneer ze hem ook daadwerkelijk op voorraad hebben?
Tuurlijk..

Ik snap ook niet dat iedereen nu al gaat lopen bestellen, informeren etc.
Die phone komt er echt niet eerder van op de markt.

Ik wacht gewoon rustig af, en kijk dan of de K800i iets is.
The Legend schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:22:
[...]

Mijn contract loopt op 11 oktober af bij Orange, kan ik dan in plaats van verlengen voor een jaar ook overstappen naar dit nieuwe contract bij T-Mobile met nummerbehoud en deze actie :?

Ik ben nog even aan het vergelijken qua tarieven.. wat dat betreft is T-Mobile niet zo voordelig vergeleken met Orange wel..?
Tuurlijk kun je een nieuw contract bij T-Mobile aangaan met nummerbehoud.
Je opzegformulier van Orange bevat een nummerbehoud optie.
Als je iig 10 dagen voor het verlopen van je Orange abbo de opdracht geeft tot portering van je nummer moet het goed komen.

[ Voor 46% gewijzigd door Hoyden op 19-06-2006 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Je moet doen wat je niet laten kunt. Maar waarom wachten als je em nu al kunt pre-orderen, en dus minder risico loopt dat de phone voorlopig sold-out is als je te laat bent? Ik vind t wel best zo, en hoop em voor Sensation White te hebben (1 Juli), kan ik nog wat mooie plaatjes schieten ook :)

Met deze config van Tmobile (Flex 30) ben ik 15 cent voor een minuutje en 8 cent voor een smsje kwijt (heb een sms verdubbelaar genomen, anders zijn deze ook 15 cent). Dus dat vind ik nou niet zo verschrikkelijk duur, en vraag me af ofdat orange er onder kan :)

Update: Heb ff op de site van Orange zitten kijken, daar staat dat je bij elk abo € 15, € 20, € 25, € 30, € 40, 12 cent per minuut binnen je bundel, en 22 cent per minuut daarbuiten kwijt bent. Per sms betaal je 17 cent.

Dus een klein rekensommetje maakt dan dat je bij Tmobile goedkoper uit zult zijn!

Link Tmobile: https://www.t-mobile.nl/p...ails_flex_abonnement.aspx

Link Orange: http://www.orange.nl/orange/producten/abonnement/index.php

[ Voor 66% gewijzigd door renskoenraadt op 19-06-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
renskoenraadt schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:26:
Je moet doen wat je niet laten kunt. Maar waarom wachten als je em nu al kunt pre-orderen, en dus minder risico loopt dat de phone voorlopig sold-out is als je te laat bent? Ik vind t wel best zo, en hoop em voor Sensation White te hebben (1 Juli), kan ik nog wat mooie plaatjes schieten ook :)

Met deze config van Tmobile (Flex 30) ben ik 15 cent voor een minuutje en 8 cent voor een smsje kwijt (heb een sms verdubbelaar genomen, anders zijn deze ook 15 cent). Dus dat vind ik nou niet zo verschrikkelijk duur, en vraag me af ofdat orange er onder kan :)

Update: Heb ff op de site van Orange zitten kijken, daar staat dat je bij elk abo € 15, € 20, € 25, € 30, € 40, 12 cent per minuut binnen je bundel, en 22 cent per minuut daarbuiten kwijt bent. Per sms betaal je 17 cent.

Dus een klein rekensommetje maakt dan dat je bij Tmobile goedkoper uit zult zijn!

Link Tmobile: https://www.t-mobile.nl/p...ails_flex_abonnement.aspx

Link Orange: http://www.orange.nl/orange/producten/abonnement/index.php
maar bij orange komt alles uit 1 bundel das ook weer een voordeel

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij t-mobile toch ook als het flex is al ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Juist, exact dezelfde specs, alleen dan goedkoper! >:) Check de link dude, ze staan er niet voor niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is GOED B) . iemand kan zich best vergissen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Vergissen mag, domme opmerkingen, zonder gekeken te hebben, maken, niet ;) Ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:weten jullie of je op de k800i de mp3-software van de nieuwe walkman op kan zetten,ik heb op een forum gelezen dat dit kon via een programma wat je erop zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Nope, geen idee. Maar wat zou daar t voordeel van zijn tov de standaard musicplayer die er op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
ik prefereer een goed bereik, dus ik neem Vodafone :) Ik heb nu KPN met een siemens S65, maar het bereik op school (universtieit van tilburg) vind ik zeer matig. Vodafone heeft daar een veel beter bereik. Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen de 27.5 en 35 euro abonnementen, jammer dat de stap ineens zo groot is! Die sms verdubbelaar neemt natuurlijk ook iedereen, wel zo prettig. Ik verwacht dat de foon gratis zal komen bij beide abo's. Mijn huidige siemens was toen ie nieuw was ook rond de 400 euro (hoger zelfs geloof ik) en die kreeg ik gratis bij een Hi25...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Tsja, 2 jaar ja...ik heb nu een abo genomen van 1 jaar! dus kben lekker goedkoop uit... (voor wat t waard is :P )

En ik denk ook wel dat Tmobile overal een goed bereik heeft, heb er iig nog nooit iemand over horen klagen, dus dat scheelt :)

[ Voor 37% gewijzigd door renskoenraadt op 20-06-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik had t-mobile...wat een ramp, ben december 2004 overgestapt op KPN en ik heb er nooit spijt van gehad.
Zelf in de parkeergarage (ondergronds) van mn werk goed ontvangst terwijl Vodafone speciale antennes had neergezet (op mn werk hebben ze een Vodafone contract) maar ze in de parkeergarage geen ontvangst hebben.

* Gutteguttegut zit ook over de K800i na te denken (heb nu een Samsung D500 die me nog goed bevalt trouwens).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

renskoenraadt schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:31:
Nope, geen idee. Maar wat zou daar t voordeel van zijn tov de standaard musicplayer die er op zit?
Ik denk meer funcites. Weet verder het verschil neit echt, maar de musicplayer op Walkman's is wel heel makkelijk. :)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Gutteguttegut schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 01:24:
Ik had t-mobile...wat een ramp, ben december 2004 overgestapt op KPN en ik heb er nooit spijt van gehad.
Zelf in de parkeergarage (ondergronds) van mn werk goed ontvangst terwijl Vodafone speciale antennes had neergezet (op mn werk hebben ze een Vodafone contract) maar ze in de parkeergarage geen ontvangst hebben.

* Gutteguttegut zit ook over de K800i na te denken (heb nu een Samsung D500 die me nog goed bevalt trouwens).
Momenteel heeft T-Mobile zo'n beetje de beste dekking... 99% van Nederland heeft dekking met T-Mobile...

[ Voor 15% gewijzigd door e1ias op 20-06-2006 10:49 ]

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Zie trouwens op NewMobile dat de K800i verwacht wordt in week 31 nu :( :( :( :(
Dit is echt niet normaal meer...

Begin augustus dus nu...

snik

snik

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=c32b5c

[ Voor 18% gewijzigd door e1ias op 20-06-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaah neej, dat kan écht niet! Het zou toch niet echt zo zijn dat ze het toestel gewoon nog anderhalve maand vasthouden? Wellicht dat het een indicatie van NM is...aan de andere kant, kijk eens naar de M600i. In diverse landen waaronder Zweden is hij al uit terwijl Nederland nog 5 weken op het toestel moet wachten? Echt niet. Daarnaast is de K800i de eerstvolgende uit de rij toestellen die verkocht gaat worden, dusja, werken ze nu 6 weken de site niet bij?

Beetje vreemde en onverwachte voorspelling van NewMobile...hoop dan ook echt dat ze geen gelijk krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
dat hoop ik toch echt van niet!! Mijn huidige abo loop op 19 augustus af bij Hi, daarom moet ik 2 weken van tevoren me bij Vodafone melden voor nummerbehoud. Ik hoop dat New Mobile het fout heeft...Of kun je zoiets gewoon afspreken met Vodafone, dat ik een bepaalde telefoon wil die binnenkort uit zal komen, maar alvast wel een abo afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wel jammer dat het nog later wordt, de actie van 5 euro korting op je maandbedrag bij Hi is dan ook afgelopen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
:) Het zijn toch altijd verwachtingen. Als SE nu een foutje ontdekt in de firmware dan gaan ze die eerst fixen en uitrollen over de handsets.. ben je zo al weer een paar weken verder. Ik had wel verwacht dat het iets uitgesteld zou worden eerlijk gezegt.
Dat gebeurde bij de k750 niet en toen waren er zeer veel opstart problemen en kinderziektes dat zal SE nu wel willen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Scidd0w schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:35:
:) Het zijn toch altijd verwachtingen. Als SE nu een foutje ontdekt in de firmware dan gaan ze die eerst fixen en uitrollen over de handsets.. ben je zo al weer een paar weken verder. Ik had wel verwacht dat het iets uitgesteld zou worden eerlijk gezegt.
Dat gebeurde bij de k750 niet en toen waren er zeer veel opstart problemen en kinderziektes dat zal SE nu wel willen voorkomen.
Kinderziektes, opstartproblemen? Ik heb de K750i van de eerste lichting en heb er geen problemen mee gehad. Inmiddels wel een firmware-update gedaan maar het toestel had het niet nodig.

Kan me ook niet voorstellen dat de K800i uitgesteld wordt tot augustus. Als je de afgelopen jaren bekijkt met de T610 (mei 2003), K700 (mei 2004), K750 (mei 2005) en nu de K800 (juni/juli 2006) dan zou augustus toch wel relatief laat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Soeski schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:54:
[...]

Kinderziektes, opstartproblemen? Ik heb de K750i van de eerste lichting en heb er geen problemen mee gehad. Inmiddels wel een firmware-update gedaan maar het toestel had het niet nodig.

Kan me ook niet voorstellen dat de K800i uitgesteld wordt tot augustus. Als je de afgelopen jaren bekijkt met de T610 (mei 2003), K700 (mei 2004), K750 (mei 2005) en nu de K800 (juni/juli 2006) dan zou augustus toch wel relatief laat zijn.
Ik ben ook zo iemand die de K750i van het begin had, en ik heb er wel zo veel shit mee gehad heb inmiddels mijn 4e exemplaar.. Vooral in het begin veel uitval van het toestel gehad / een keer was de camera software verdwenen.. Kijk anders ff in het grote K750i topic, daar staan nogal wat klachten ed. in..

Het blijft een super toestel btw.. Heb een verschrikkelijke fout gemaakt door afgelopen zaterdag de Samsung E900 maar te nemen (duurt zo lang die k800i) .. Ik kan er niet mee overweg.. Deze ga ik nu verkopen en de k800i dan maar aanschaffen wanneer deze uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
8 dagen niet goed geld terug toch? :) Wettelijk bepaald haha.

De specs zijn niet verkeerd van de E900 hoor! Zelfde scherm, camera 2Mpix is ok, 80MB geheugen met MicroSD is ook prima. En lekker klein en plat. Lichter dan de K800i.
Hou lekker de E900 en dan vertellen wij wel hoe de K800i het doet, inclusief alle kinderziektes en problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
Soeski schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:26:
8 dagen niet goed geld terug toch? :) Wettelijk bepaald haha.

De specs zijn niet verkeerd van de E900 hoor! Zelfde scherm, camera 2Mpix is ok, 80MB geheugen met MicroSD is ook prima. En lekker klein en plat. Lichter dan de K800i.
Hou lekker de E900 en dan vertellen wij wel hoe de K800i het doet, inclusief alle kinderziektes en problemen ;)
Zoek dat maar eens na.. Das niet wettelijk bepaald, maar goed.. ik denk toch dat ik liever de K800i heb... zijn enkele dingen die ik mis aan de E900.. zoals de radio..

Verder is het geluid van de samsung (als je SE of Nokia gewend bent) blikkerig en hol.. heel apart.. heb inmiddels al een bod van 350 euro gehad... 375 ofzo gaat ie wel voor weg denk ik zo.. heb de K800i gezien voor 395..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Dan had die gozer van de orange shop hier dus misschien toch gelijk met zijn augustus :(:(:(:(
Meteeen ff een mailtje gestuurd naar SE.
Als ze mij kunnen vertellen dat de K800i in mei/juni uitkomt moeten ze mij nu ook
kunnen vertellen of de release inderdaad vertraagd is en eventueel waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat dat ding voor 27 juli bij mij binnen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Dat zou toch moeten lukken lijkt me. Hij is "af", en het zou voor het eerst zijn dat SE een toestel vasthoudt omdat deze nog foutjes in de software heeft. Op zich wel positief, maar toch... geef me dat ding, ik flash hem zelf wel als er een nieuwe firmware is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Er is inmiddels zovaak week 26 vermeld. 1 site meld nu week 31...Ik hoop toch maar dat nieuwemobiel er gewoon naast zit.

Weet iemand iets over het betrouwbaarheids gehalte van die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:33:
Er is inmiddels zovaak week 26 vermeld. 1 site meld nu week 31...Ik hoop toch maar dat nieuwemobiel er gewoon naast zit.

Weet iemand iets over het betrouwbaarheids gehalte van die site?
Nieuwe Mobiel is buitengewoon betrouwbaar en accuraat, kortom van nog 1 week wachten gaan we naar nog 6 weken wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

BeVeBe schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:31:
[...]

Zoek dat maar eens na.. Das niet wettelijk bepaald, maar goed..
Als je het toestel online hebt besteld bestaat er een wettelijke annuleringstermijn van 7 werkdagen.

Ik heb mijn verlenging bij Orange weten te annuleren, wat een gedoe was dat! Ik plaats op 19 juni een order tot verlenging, wil deze een dag later annuleren en 2call beweerd glashard dat dit onmogelijk is 8)7 Neem contact op met Orange en die zeggen nee hoor meneer dat is geen probleem. Bel wederom met 2call en krijg nu een andere medewerker aan de telefoon die contact op nam met Orange, pas bij navraag bij een Supervisor van Orange werd toegestaan dat mijn verlenging werd geannulleerd |:(

Nogal vreemde zaak imo, gemeld bij de Opta.

Verder nu het contract voor T-Mobile Flex 30 (ook bij 2call) doorgefaxt. Is 6 euro duurder dan bij gsm.tv maar met 2call heb ik goede ervaringen verder en kan ik m'n foon direct krijgen ook al laat ik het contract pas ingaan in september :) Bij gsm.tv betaal je dan de volledige toestelprijs als borg :X

Ohjah, 2 Call melde mij nogsteeds de leverdatum van "eind juni", week 26 dus.. Nieuwemobiel.nl beweerd nu week 31?! Dat zou balen zijn, kan ik hem ook niet meenemen op vakantie :(

[ Voor 8% gewijzigd door The Legend op 20-06-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
The Legend schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 13:47:
[...]

Als je het toestel online hebt besteld bestaat er een wettelijke annuleringstermijn van 7 werkdagen.

Ik heb mijn verlenging bij Orange weten te annuleren, wat een gedoe was dat! Ik plaats op 19 juni een order tot verlenging, wil deze een dag later annuleren en 2call beweerd glashard dat dit onmogelijk is 8)7 Neem contact op met Orange en die zeggen nee hoor meneer dat is geen probleem. Bel wederom met 2call en krijg nu een andere medewerker aan de telefoon die contact op nam met Orange, pas bij navraag bij een Supervisor van Orange werd toegestaan dat mijn verlenging werd geannulleerd |:(

Nogal vreemde zaak imo, gemeld bij de Opta.

Verder nu het contract voor T-Mobile Flex 30 (ook bij 2call) doorgefaxt. Is 6 euro duurder dan bij gsm.tv maar met 2call heb ik goede ervaringen verder en kan ik m'n foon direct krijgen ook al laat ik het contract pas ingaan in september :) Bij gsm.tv betaal je dan de volledige toestelprijs als borg :X

Ohjah, 2 Call melde mij nogsteeds de leverdatum van "eind juni", week 26 dus.. Nieuwemobiel.nl beweerd nu week 31?! Dat zou balen zijn, kan ik hem ook niet meenemen op vakantie :(
Ik heb het toestel zelfs in de Orange Shop gekocht / icm een verlenging van mijn abonnement. Afgelopen zaterdag gekocht en gisteren (maandag) werd me verteld dat je een verlenging van je abonnement sowieso nooit kan annuleren... En dat ze de telefoon niet kunnen terug nemen...

Zal ik dan toch maar ff bellen met de Orange Servicelijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Hmm ja, zij melden inderdaad nog gewoon week 26. Hebben ze begin mei al gezegd, en houden ze nu nog aan vast. We merken het wel.
Kan ik tot die tijd nog genieten van de W900. Al moet ik zeggen dat als ze wachten tot augustus, ik mogelijk een ander merk toestel eerder zou overwegen! Nokia maakt ook erg mooie toestellen tegenwoordig...
(neehoor, dit is alleen maar een dreigement naar SE toe :+ )

Overigens valt het wel op dat er nog heel veel GSM's worden gemaakt met 176x220 resolutie. Hopelijk wordt het snel allemaal minimaal 240x320, liever nog hoger. Of 16 miljoen kleuren palet, zoals Panasonic modellen. Dat zag er echt goed uit! (VS6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
BeVeBe schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:02:
[...]
Ik heb het toestel zelfs in de Orange Shop gekocht / icm een verlenging van mijn abonnement. Afgelopen zaterdag gekocht en gisteren (maandag) werd me verteld dat je een verlenging van je abonnement sowieso nooit kan annuleren... En dat ze de telefoon niet kunnen terug nemen...

Zal ik dan toch maar ff bellen met de Orange Servicelijn...
Je hebt het toestel al gekocht in de winkel? Wow, je bent de eerste die hem heeft dan ;)

Zonder dollen, volgens mij heb je een bedenktijd van 7 dagen. Aangezien je het toestel nog niet hebt hoeven ze 'm ook niet terug te nemen...toch maar even goed de kleine letters lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Laguna

Connaisseur

Sony Ericsson kennende ga er maar vanuit dat het eind juli/begin augustus wordt. Toen ik 2 jaar geleden op de K700 zat te wachten werd ie ook steeds uitgesteld totdat ie eindelijk in juli te koop was en aangezien ik de maand juli toen op vakantie was had ik 'm pas in augustus.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
Soeski schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:05:
[...]

Je hebt het toestel al gekocht in de winkel? Wow, je bent de eerste die hem heeft dan ;)

Zonder dollen, volgens mij heb je een bedenktijd van 7 dagen. Aangezien je het toestel nog niet hebt hoeven ze 'm ook niet terug te nemen...toch maar even goed de kleine letters lezen?
Ik heb de k800i niet, maar omdat ik lang moest wachten heb ik zaterdag besloten om de E900 (samsung) te nemen. Aangezien ik dat echt een shit app. vind wilde ik hem terug doen en nog ff wachten op de K800i..

Ik ga ff bellen met de servicelijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

hmmzz..dat zou idd wel té kut zijn jah... :( Ik heb em gisteren besteld...miss maar es ff annuleren en toch ff voor een andere gaan verder kijken...Khad SonyEricsson altijd hoog aangeschreven staan, maar ze zijn nu toch echt mn geduld aan het testen, en dat raakt zo langzamerhand op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
Zo... Volgens de Orange Servicelijn kan ik een verlenging tot 72 uur na de aanvraag annuleren en mits er niet gebeld is met het toestel nemen ze die ook terug.. Laat dat nou net het geval zijn..

Moeten we de Orange Shop zo maar ff weer een bezoekje brengen.. En dan rustig afwachten op de K800i, heb net weer een nieuwe K750i dus kan nog wel ff wachten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Hmm, ik zou ook wel een nieuwe K750 willen. Ik liet de mijne stuiteren en nu is de cover beschadigd...
Kan nergens een originele SE K750 cover vinden!

Anyway, ontopic... laten we hopen dat SE het het wachten waard maakt! Probleem is dat de overige modellen ook allemaal doorgaan, en is er waarschijnlijk volgend jaar mei / juni alweer een opvolger van de K800i. Dus mensen, NU allemaal verlengen anders moet je volgend jaar nog langer wachten...

Er is maar 1 ding erger dan op een K800i wachten: dat is wachten tot je je abo mag verlengen als de K800i al te koop is! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

BeVeBe schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:32:
Zo... Volgens de Orange Servicelijn kan ik een verlenging tot 72 uur na de aanvraag annuleren en mits er niet gebeld is met het toestel nemen ze die ook terug.. Laat dat nou net het geval zijn..
Volgens mij is dat wettelijk gezien nooit toegestaan :?

Maar daar gaat topic niet over.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Soeski schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:50:
Hmm, ik zou ook wel een nieuwe K750 willen. Ik liet de mijne stuiteren en nu is de cover beschadigd...

Anyway, ontopic... laten we hopen dat SE het het wachten waard maakt! Probleem is dat de overige modellen ook allemaal doorgaan, en is er waarschijnlijk volgend jaar mei / juni alweer een opvolger van de K800i. Dus mensen, NU allemaal verlengen anders moet je volgend jaar nog langer wachten...

Er is maar 1 ding erger dan op een K800i wachten: dat is wachten tot je je abo mag verlengen als de K800i al te koop is! >:)
Moet je ff op Ebay kijken, weet ik cker dat ze daarop staan, heb er zelf daar ook een gekocht! Miss kun je ze op marktplaats via via ook nog wel vinden. En op cker dat t de originele zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

renskoenraadt schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:22:
[...]

Moet je ff op Ebay kijken, weet ik cker dat ze daarop staan, heb er zelf daar ook een gekocht! Miss kun je ze op marktplaats via via ook nog wel vinden. En op cker dat t de originele zijn!
Heb je hem al???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Dat is al ik denk, 9 mnd geleden een keer gebeurd. Je krijgt em gewoon opgestuurd in de verpakking van SE, alhoewel deze in Nederland niet zo in de winkel ligt (je krijgt er ook een schroevendraaier e,d bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Laguna

Connaisseur

Hij heeft al een originele K750i cover ja.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

En hoe weet jij dat ;) Ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Goedendag,

We hebben uw aanvraag ontvangen, echter is momenteel de SonyEricsson K800i niet
leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een 3 à 4 weken binnenkomen,
waarna we uw order kunnen afhandelen.

Met vriendelijke groeten,

2Call B.V.
Geen week 26 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Hmmm..Ik belde net echter met gsm.tv en daar zeiden ze me dat t wel gewoon week 26 werd. (Zij belden daarvoor hun leverancier (ik kon t gesprek volgen) en die gaf ook aan dat het gewoon week 26 wordt) Laten we daar dan met zn allen maar op hopen. Ik weet wel dat SE zich hier geen goede dienst bewijst door zo'n gewilde telefoon zólang uit te stellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

renskoenraadt schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:07:
Dat is al ik denk, 9 mnd geleden een keer gebeurd. Je krijgt em gewoon opgestuurd in de verpakking van SE, alhoewel deze in Nederland niet zo in de winkel ligt (je krijgt er ook een schroevendraaier e,d bij)
Whaha, ik slaap denk k nog half (kun je nagaan hoeveel ik op school doe O-) ) Ikdacht dat je de K800 al had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
renskoenraadt schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:52:
Hmmm..Ik belde net echter met gsm.tv en daar zeiden ze me dat t wel gewoon week 26 werd. (Zij belden daarvoor hun leverancier (ik kon t gesprek volgen) en die gaf ook aan dat het gewoon week 26 wordt) Laten we daar dan met zn allen maar op hopen. Ik weet wel dat SE zich hier geen goede dienst bewijst door zo'n gewilde telefoon zólang uit te stellen!
Wie geeft die data dan door aan die leverancier? Komen die data van SE zelf af?
Hoe komt NewMobile aan die verwachting van week 31?

Die leverdata zou toch hetzelfde moeten zijn lijkt mij???
Heb zojuist mijn w800i verkocht. Had gehoopt dat de K800i volgende week uit zou komen.
Nou moet ik nog 6 weken met een oud aftands gsm-etje werken :(

Baal als een stekker en begrijp er niks meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
vind je hiervan?

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
bij thephonehouse.nl staat ie ook nog steeds als verwacht in juni op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

e1ias schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:01:
[...]

Wie geeft die data dan door aan die leverancier? Komen die data van SE zelf af?
Hoe komt NewMobile aan die verwachting van week 31?

Die leverdata zou toch hetzelfde moeten zijn lijkt mij???
Heb zojuist mijn w800i verkocht. Had gehoopt dat de K800i volgende week uit zou komen.
Nou moet ik nog 6 weken met een oud aftands gsm-etje werken :(

Baal als een stekker en begrijp er niks meer van...
Tsja, weet jij t, dan weet ik t ook! Ik neem aan dat dat dan weer van SE zelf afkomt, maar you'll never know!, enne, tis niet gezegd dat de k800i op cker pas over 6 weken uitkomt heh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat dat de w300i in week 27 uitkomt maar hij is toch al uit?

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=c32b5c

Misschien een teken dat het een beetje onbetrouwbaar is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Kijk hier eens: http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=410&gid=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even naar SE gemaild. Nu maar hopen dat je niet weer zo'n "hartelijk dank voor uw reactie en we weten verder niets"-mailtje terug krijgt....

Zit er ook aan te denken om NewMobile een mail te sturen met daarin de vraag hoe hij aan die info komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:30:
Zit er ook aan te denken om NewMobile een mail te sturen met daarin de vraag hoe hij aan die info komt...
Ja, heb ik al gedaan. Nog niks terug. Ben wel reuze benieuwd. Wachten wordt nu vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em vandaag trouens voor het eerst in een folder zien staan. Nieuw! Reserveer nu! Folder van www.telecombinatie.nl

Ik weet niet wat dat zegt maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:30:
Heb even naar SE gemaild. Nu maar hopen dat je niet weer zo'n "hartelijk dank voor uw reactie en we weten verder niets"-mailtje terug krijgt....

Zou het niet gewoon een goede conclusie zijn die hij getrokken heeft na het doorspitten van verschillende forums ;) (of fora's? :+ )

Het wachten wordt nu idd vervelend. Ben nu echt toe aan een nieuw toestel

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:42:
Heb em vandaag trouens voor het eerst in een folder zien staan. Nieuw! Reserveer nu! Folder van www.telecombinatie.nl

Ik was vandaag bij een winkel van Telecombinatie in Den Bosch (fa. Maas in de passage) En een allervriendelikste mevrouw heeft gebeld voor me en volgens haar info is de K800i op vrijdag 30 juni bij haar in de winkel. Is nog steeds week 26 dus wie weet...................!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
Nou na veel gezeur kon ik de E900 toch terug doen, en hebben ze mijn verlenging geannuleerd..Nu nog ff wachten op de K800i:) en kunnen we weer Ontopic:):):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:13:
[...]

Ik was vandaag bij een winkel van Telecombinatie in Den Bosch (fa. Maas in de passage) En een allervriendelikste mevrouw heeft gebeld voor me en volgens haar info is de K800i op vrijdag 30 juni bij haar in de winkel. Is nog steeds week 26 dus wie weet...................!
wie heeft ze gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Meeeeeeeeeeeen, wat zit ik te wachten op dat ding zeg! Beter maakt die telefoon t wachten helemaal waar! Dit duurt lang...hopen dat ze em dezelfde dag nog naar me verzenden, wil em iig 1 juli voor Sensation White hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:44:
[...]

Zou het niet gewoon een goede conclusie zijn die hij getrokken heeft na het doorspitten van verschillende forums ;) (of fora's? :+ )

Het wachten wordt nu idd vervelend. Ben nu echt toe aan een nieuw toestel
Dan moet hij zijn conclusie hebben getrokken na een aantal maal het woord "delayed" of iets dergelijks in een aantal fora heeft zien staan. Éen ding is in ieder geval zeker, hij brengt een hoop opschudding teweeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hun leverancier, de groothandel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
hoop dat die het goed hebben dan is er misschien toch nog hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 20:42:

Een model in een folder zetten doen ze feitelijk nooit als hij nog 6 weken niet leverbaar is. Dat is niet zo best voor je bedrijf, ook al staat er "reserveer nu" bij.
Meestal is dit zo'n 2 weken voor het model er daadwerkelijk is.

Niet dat ik iemand valse hoop wil geven ;)
Wel leuk dat het kwijl zowat van je scherm afdruipt, net zoals de tranen, bij al die verschillende verhalen over de leverdatum! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dat Telecombinatie is gewoon een verzameling van semi-onafhankelijke webshops/dealers. GSMboulevard.nl valt er bijvoorbeeld ook onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Soeski schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:47:
[...]

Een model in een folder zetten doen ze feitelijk nooit als hij nog 6 weken niet leverbaar is. Dat is niet zo best voor je bedrijf, ook al staat er "reserveer nu" bij.
Meestal is dit zo'n 2 weken voor het model er daadwerkelijk is.

Niet dat ik iemand valse hoop wil geven ;)
Wel leuk dat het kwijl zowat van je scherm afdruipt, net zoals de tranen, bij al die verschillende verhalen over de leverdatum! _/-\o_
De phonehouse had m anders al een paar weken geleden in zn folder staan...Dan zou die nu toch wel onderhand moeten komen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
McRubz schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:45:
[...]

De phonehouse had m anders al een paar weken geleden in zn folder staan...Dan zou die nu toch wel onderhand moeten komen niet?
De phonehouse had bij de n91 2 maanden lang banners en folders van die telefoon gemaakt en opgehangen. Terwijl hij pas echt 2 maanden later beschikbaar kwam. Dus daar moet je nooit op af gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik ga eigenlijk ook nooit op The PhoneHouse af. Of bedoelde je dat niet? ;)
Jammer wel dat zij de enigen zijn / waren die Panasonic GSM's verkopen.
De VS6 en VS7, MX6/7 zijn echt mooi!!

Anyway, ontopic... :)

Ik ben echt benieuwd hoe SNEL de K800i is in de menu's, laden met thema's, typen met sms e.d.
Ik merkte al een zeer duidelijk verschil tussen de K750i en de W900; de laatste is daarmee echt een heel stuk sneller. Dat vind ik toch wel één van de belangrijkste dingen aan een telefoon; de snelheid waarmee alles gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik ga eigenlijk ook nooit op The PhoneHouse af. Of bedoelde je dat niet?
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ze altijd veel te vroeg reclame maken voordat ze daadwerkelijk het product in huis hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
DaannO schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:23:
[...]

Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat ze altijd veel te vroeg reclame maken voordat ze daadwerkelijk het product in huis hebben :)
hmm balen dus... naja ik verwacht vandaag of morgen mail van SE wie is er dan meer bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
DaannO schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:23:
[...]

Joh :P
Ik begreep je wel, was alleen een sarcastische smiley vergeten :)

Vroeg reklame maken is lekker om klanten te lokken, maar TE vroeg is ook niet goed... Ik kan me voorstellen dat je als bedrijf niet je folder uit wilt hebben met een produkt dat de komende 6 weken nog niet eens leverbaar is... dat is net te lang; dan kiezen mensen alweer een andere...Ik noem geen namen, maar er is iemand hier op het forum die niet meer kon wachten en een Samsung nam... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Soeski schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:00:
[...]

Joh :P
Ik begreep je wel, was alleen een sarcastische smiley vergeten :)

Ik noem geen namen, maar er is iemand hier op het forum die niet meer kon wachten en een Samsung nam... ;)
lol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:52:
[...]

hmm balen dus... naja ik verwacht vandaag of morgen mail van SE wie is er dan meer bekend
Ik herinner nog maar eens aan een mail van 31 mei van SE:

De K800i zal in juli verkrijgbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Harold de Kort, Communicatie Manager SE

Misschien heeft de volgende mail al een exactere datum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die alvast themes voor de K800 wil maken:

Themes creator 2.52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 13:40:
[...]

Ik herinner nog maar eens aan een mail van 31 mei van SE:

De K800i zal in juli verkrijgbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Harold de Kort, Communicatie Manager SE

Misschien heeft de volgende mail al een exactere datum..
Nou, had dus ff een mailtje gestuurd, maar t lijkt bijna wel alsof een automatische mailbeantwoorder de mails met betrekking tot de K800i beantwoord :9

Geachte heer ********,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De Sony Ericsson K800i wordt verwacht in het tweede kwartaal van 2006.
Er is nog geen exacte datum bekend omtrent de introductie van de Sony Ericsson K800i.

Wij zouden u willen verzoeken onze website in de gaten te houden en u te abboneren op "E-news" van Sony Ericsson hier wordt u voorzien van alle nieuwtjes, introductie van nieuwe toestellen etc.

Via onderstaande link kunt u zichzelf registreren:

http://www.sonyericsson.c...wxhtml/signup?cc=nl&lc=nl

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Chantal de Jager
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
MENS! we zitten bijna aan het einde van het tweede kwartaal! Pff, als je ergens scheitziek van wordt dan is het wel van dit geouwehoer, man man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:00:
[...]

Nou, had dus ff een mailtje gestuurd, maar t lijkt bijna wel alsof een automatische mailbeantwoorder de mails met betrekking tot de K800i beantwoord :9

[...]

MENS! we zitten bijna aan het einde van het tweede kwartaal! Pff, als je ergens scheitziek van wordt dan is het wel van dit geouwehoer, man man :(
ik heb dus precies hetzelfde mailtje terug gehad. ik heb in mijn mail aan SE zelfs gevraagd wat waar is van augustus eventueel.
hier werd dus niet over gesproken.

ik vanmiddag naar de belcompany en die verwachten hem ook pas in augustus

maar ff een reply gedaan naar SE:

Sorry maar, de automatisch gegenereerde mailtjes wordt ik onderhand nogal zat!

Ookal is er nog geen exacte datum bekend op de vraag of het gerucht van augustus waar is word nieteens antwoord op
gegeven door jullie.
Het enige wat ik vraag is het nog steeds het 2e kwartaal of is de release uitgesteld?
Enige klantvriendelijkheid tegenover iemand die al weken wacht op het toestel lijkt mij wel passend in dit geval overigens
ben ik niet de enige die er zo over denkt.

MVG,

Hopelijk krijg ik nu niet weer een standaard mailtje. (deze zin heb ik natuurlijk niet meegestuurd)

[ Voor 33% gewijzigd door crazylegs op 21-06-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Ik ben vanmiddag toevallig ook bij de Belcompany geweest, en t lijkt dus echt bewaarheid te worden, de k800i komt pas in augustus! Ik doe ze wat bij SE!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wellicht een schrale troost: ik ben weken geleden al eens bij Belcompany wezen informeren. Ze vertelden mij dat ze nooit de eerste levering van mobiele toestellen inkopen. Ze zijn te bang voor veel problemen en dat mensen er 4x mee terug moeten komen. Dat was hun reactie toen ik zei dat de Phonehouse ze al in de folder had staan. Hij zei dat de Phonehouse altijd veel eerder was omdat die vaak wél de eerste levering inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
veel dingen zijn toch via firmware op te lossen? En anders vallen grote fouten toch gewoon onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat onder de garantie,kost geld voor sony ericsson en hebben daarom minder winst daarom is het goedkoper door het helemaal goed door te testen zodat het imago van sony er niet onder lijdt.Lijkt mij dan ,als ik het fout heb (sorry),verbeter me dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
natuurlijk klopt dat :) Maar soms zijn ze toch te vroeg geweest met releasen, kijk naar de Nokia N80. Dat toestel is eigenlijk nog lang niet klaar!! Maar ze moeten natuurlijk ook wel een keer een toestel uitbrengen, zeker als ze het zo lang van tevoren al aankondigen, dan weet je gewoon dat er mensen op zitten te wachten. Als ze dan te lang wachten met releasen, dan zijn er toch mensen die overstappen op een ander toestel, omdat ze mss het geduld niet kunnen opbrengen of om wat voor reden dan ook. Wat heb je liever: een klant die een keer terugkomt voor garantie, of geen klant...dat is de afweging die SE moet maken lijkt mij. Zeker als er de kans is (en die is zeker aanwezig denk ik) dat het een consument is die door een goede afhandeling van alles mss wel vast klant bij SE blijft. Dan is is de garantie het meer dan waard ;)

Maarja, ik ben half augustus toe aan een nieuw abonnement en wil eigenlijk wel graag m'n nummer behouden (ik stap over van Hi van Vodafone)! Dus ik moet er ongeveer 2 weken voor het aflopen van m'n abo doorgeven aan Vodafone dat ik nummerbehoud wil hebben...als ik dat begin augustus zou regelen (zodat m'n V abbo op 19 augustus ingaat), kan ik dan zeggen dat ik een bepaald toestel erbij wil dat tegen die tijd nog niet uit is, maar wel zeer binnenkort kan uitkomen? En is er anders een mogelijkheid om het nummer te behouden en te wachten tot het toestel daadwerkelijk in de winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:59:
Als ze dan te lang wachten met releasen, dan zijn er toch mensen die overstappen op een ander toestel, omdat ze mss het geduld niet kunnen opbrengen of om wat voor reden dan ook. Wat heb je liever: een klant die een keer terugkomt voor garantie, of geen klant...dat is de afweging die SE moet maken lijkt mij. Zeker als er de kans is (en die is zeker aanwezig denk ik) dat het een consument is die door een goede afhandeling van alles mss wel vast klant bij SE blijft.
Helemaal mee eens. En ik denk dat ze bij SE ook niet gek zijn en hem dus echt niet pas in augustus gaan uitbrengen. Als dit forum een graadmeter is, zijn er aardig wat mensen die daar redelijk geirriteerd van zouden raken. En zo erg is het niet om eventueel een keer terug te gaan alstie klein mankementje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
hmm SE is wel gevoelig dus voor mailtjes die minder lief zijn :) uurtje geleden gemailt, nu al mail terug!!

Geachte heer Nieuwenhuis,

Wij kunnen u mededelen dat de Sony Ericsson K800i verwacht wordt in het tweede kwartaal van 2006. Dat betekent dat het toestel deze maand nog verwacht. Ons is niets bekend over het feit dat de release van dit toestel is worden uitgesteld.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Chantal de Jager

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com

Gelieve de in de "Betreft"-regel aangegeven Case ID te gebruiken voor verdere informatie omtrent eventuele vragen over uw mobiele telefoon.

www.sonyericsson.com/fun
Registreert u zich nu voor een grote en inhoudelijk fantastische Web en Wap service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
zoals eerder vermeld in mijn vorige post gok ik op eerste week Juli.

volgens 2 a 3 leveranciers komt het toestel rond begin Juli op de markt. Dit is op dit moment de verwachting en er is nog niks bij hun bekend over uitstel tot augustus dus die gasten bij de belcompany verzinnen maar wat lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
super! top! geweldig! Tegen de tijd dat ik een telefoon moet kiezen is er al een uitgebreidde review en gebruikerservaringen beschikbaar die mij kunnen helpen de knoop door te hakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Waarom iets verzinnen? Ze hebben t me laten zien op de computer daar...dus dat verzinnen zal wel meevallen! Ik hoop ook nog steeds de eerste week juli...maar ofdat dat em wordt...geen flauw idee! Ik verwacht helemaal niks meer op t moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:32:
hmm SE is wel gevoelig dus voor mailtjes die minder lief zijn :) uurtje geleden gemailt, nu al mail terug!!

Geachte heer Nieuwenhuis,

Wij kunnen u mededelen dat de Sony Ericsson K800i verwacht wordt in het tweede kwartaal van 2006. Dat betekent dat het toestel deze maand nog verwacht. Ons is niets bekend over het feit dat de release van dit toestel is worden uitgesteld.

Chantal de Jager

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com

Gelieve de in de "Betreft"-regel aangegeven Case ID te gebruiken voor verdere informatie omtrent eventuele vragen over uw mobiele telefoon.

www.sonyericsson.com/fun
Registreert u zich nu voor een grote en inhoudelijk fantastische Web en Wap service.
Kijk, dat is een heel klein beetje meer informatie. Echt concreet is ze niet, maar ze geeft wel aan dat de release in ieder geval niet wordt uitgesteld....

Krijg nu wel weer meer hoop :)

Misschien neemt ze GoT of MR wel als infobron ipv SE zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

JEUJ!!! Iig weer wát hoop...laten we ons daar maar aan vast houden...ze hebben nog 1,5 week de tijd...! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theoretisch gezien een halve ;)

Ik verwacht dat dinsdag de postbode hier op de stoep staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik las vanmiddag toch echt dat de K800i op 26 juni a.s. wordt geintroduceerd (oftewel dat hij te koop is) in de Primafoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Dan zou ik een mailtje moeten krijgen van de Primafoon dat die binnen is, vóór of op 26 Juni! Ik heb me nl ingeschreven voor zn nieuwsbrief, waarin zij mij laten weten wanneer die bij hen beschikbaar is! Afwachten dus... (gelukkig doen we dat pas even! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Jeeeej :)

2e kwartaal vind ik genoeg om te weten :) Dat kan namelijk maximaal nog maar een par weken verweg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
WoBaDijk schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:47:
Jeeeej :)

2e kwartaal vind ik genoeg om te weten :) Dat kan namelijk maximaal nog maar een par weken verweg zijn :)
paar dagen ;) juli is het 3e kwartaal al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Nu moeten ze toch echt heeeel erg gaan opschieten bij SE, zit net te kijken op www.nokia.com/nseries, naar de N93...wow! Nóg indrukwekkender dan de k800i...ze hebben er een geduchte concurrent bij kan ik je zeggen! Wat een apparaat...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Topicstarter
Tja, voor het geld van een N93 heb je waarschijnlijk twee K800's. Niet echt te vergelijken :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja indd.dat isook een soort "camcorder"en veeel duurder dus niet te vergelijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
En dat ding is veel groter!! En lelijker. Maar hij is wel beter natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:15:
En dat ding is veel groter!! En lelijker. Maar hij is wel beter natuurlijk :D
Idd, ik wil een telefoon geen baksteen met mooie functies. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Oke oke guys, daar hebben jullie een paar punten. Maar je kan me niet vertellen dat hij qua specs niet ongelooflijk dikk is, beter dan de k800i imho. Alleen de prijs/'kwaliteit' verhouding van de k800i is duidelijk veel beter dan die van de N93!
Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.