Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
wtf :S augustus pas rot op man dat is egt onzin :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:20:
Vanaf vandaag kan hij óók besteld worden op de SE site zelf: € 458,99,-
Zo kon hij gister nog besteld worden voor bovenstaand bedrag. Na mijn mail aan de E-Shop is dat vandaag tog weer veranderd in: Niet in voorraad!
Na de fase ongeduld, komt er nu toch ook lichte irritatie op 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Zo kon hij gister nog besteld worden voor bovenstaand bedrag. Na mijn mail aan de E-Shop is dat vandaag tog weer veranderd in: Niet in voorraad!
Na de fase ongeduld, komt er nu toch ook lichte irritatie op 8)
dat is al bij iedereen zo volgens mij

owja Quoten is tog niet zo moeilijk @ Wolter1???

[ Voor 12% gewijzigd door Rohit op 06-06-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Had vanmiddag iemand van orange aan de lijn en die wou mij er van overtuigen dat ik me abbo maar beter kon verlengen omdat ik voordeling kon bellen. Dus ik zo kun je dan een Sony K800i leveren ?

Maar daar kon i niets over zeggen. Hij heeft nog even gekeken maar daar was nog niets bekend. Ik begin te denken dat hij echt pas in augustus leverbaar is.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Nee... het zal augustus niet worden. Eerste week van juli is ie er.

[ Voor 6% gewijzigd door Sur_G op 06-06-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Sur_G schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:25:
Waarom ben jij daar zo zeker van?
Ik zelf ga trouwens ook uit van week 26. Na de berichten hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Sur_G schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 19:25:
hoe weet je dat zo zeker?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een mailtje gekregen van GsmBoulevard. Fijn bericht, verdorie :(
Geachte klant,

Ik heb vandaag bericht gekregen dat Sony-Ericsson de introductie van de K800i heeft uitgesteld. Levering zal niet plaatsvinden in Juni. De verwachting is Juli, maar ze geven nog geen definitieve datum.

Excuses voor eventueel ongemak dat u hierdoor ondervindt.

Wilt u wachten op de K800i of zoekt u liever een ander model uit.

Met vriendelijke groet,

GSM Boulevard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh lekker. Er zit schot in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonyEricsson heeft haar site geüpdate. Het is nu wel zeker dat de lelijke Cyber-shot-stikker er niet meer op zit! :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/CWS31AFW_16559high_35_0_4000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Nou leuk het begint toch steeds meer op Augustus te lijken.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 17:20:
Nou leuk het begint toch steeds meer op Augustus te lijken.
Neej joh, juli komt eerst nog :) Gewoon weer uitgaan van week 26-27, dan hebben we iig nog een beetje een indicatie. Hij moet er wel voor 11 juli zijn, anders wordt ik enigzins een beetje gigantisch pislink....

@Tinux: Dat zou tijd worden. Had al zo'n vermoeden aangezien er steeds meer foto's op internet verschijnen waar het Cybershot logo in het cover zit verwerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
de prijs staat al wel op de site zie ik 458.. das toch aardig wat dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teveel IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Topicstarter
Ik had ook liever € 200,- gezien 8)7
Maar 458 bij SE. Dan zal het zo rond de 400 zijn internetshops. Zeer nette prijs. Concurrentie zit daar minstens 100-150 euro boven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is zeker waar, maar die €458 op de se-site is in principe toch ook een internetshopprijs of denk ik nu verkeerd? Moet ook eerlijk zeggen dat die 400 euro een mooie prijs is, maar bedoel er mee te zeggen dat se zelf te hoog zit in vergelijking met anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Geachte klant,

Ik heb vandaag bericht gekregen dat Sony-Ericsson de introductie van de K800i heeft uitgesteld. Levering zal niet plaatsvinden in Juni. De verwachting is Juli, maar ze geven nog geen definitieve datum.

Excuses voor eventueel ongemak dat u hierdoor ondervindt.

Wilt u wachten op de K800i of zoekt u liever een ander model uit.

Met vriendelijke groet,

GSM Boulevard

week 26 dus... :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video's die ik nog niet ontdekt had.. Wel even reden van download opgeven :)

http://www.sonyericsson.c...0&pid=10407&start=0&obr=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:21:
Video's die ik nog niet ontdekt had.. Wel even reden van download opgeven :)

http://www.sonyericsson.c...0&pid=10407&start=0&obr=1
Aparte promotie filmpjes, vooral die met die flits hebben ze raar bewerkt. Voor degene die geen zin hebben om al de filmpjes te bekijken kun je ook Still a Phone kijken, als ware een samenvatting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SimJoc- schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:00:
[...]

Aparte promotie filmpjes, vooral die met die flits hebben ze raar bewerkt. Voor degene die geen zin hebben om al de filmpjes te bekijken kun je ook Still a Phone kijken, als ware een samenvatting
Klopt. Erger me mateloos aan dat filmpje. Krijg je eindelijk de telefoon in actie te zien tijdens het flitsen, bewerken ze het filmpje door het hele beeld een fractie van een seconde wit te maken. Kende deze filmpjes grotendeels al, waaronder die met die flits. Heb dit dan ook een tijd terug op MR aangegeven. Toen kwam "Rog" met een filmpje waarin je de flits écht in actie ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:03:
[...]
Heb dit dan ook een tijd terug op MR aangegeven. Toen kwam "Rog" met een filmpje waarin je de flits écht in actie ziet...
Kan je die link posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Aargh, vandaag ook heel wat bedrijven zitten bellen, maar constant het zelfde antwoord, SE heeft de levering tot uli uitgesteld, nadere leverdatum volgt nog...En dat terwijl mn abbo vandaag afgelopen is!!! Lekker SE...thanks voor de correcte levering en datum :S Wordt dus nog maar ff wachten met een nieuwe telefoon...en een prepaid kaartje aanschaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Tja, ik kan me voorstellen dat de K750/W800 nog zo goed verkoopt dat ze het nog niet nodig vinden om een nieuw model uit te brengen. De reviewmodellen zien er namelijk erg 'af' uit, dus daar zou het niet aan hoeven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

juist idd, alleen vind ik t wel een beetje een hufterige actie, dan moeten ze niet eerst 3 leverdata noemen en dan die constant niet nakomen...dat vind ik niet kunnen...maarja, wat doe je eraan heh :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Is nu het enige verschil tussen de K800 en de K790 dat de ene EDGE ondersteunt en de andere niet :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:38:
Is nu het enige verschil tussen de K800 en de K790 dat de ene EDGE ondersteunt en de andere niet :?
Als je daarmee het cameraatje aan de voorkant (umts) bedoelt, dan volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

jepp duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
renskoenraadt schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:36:
juist idd, alleen vind ik t wel een beetje een hufterige actie, dan moeten ze niet eerst 3 leverdata noemen en dan die constant niet nakomen...dat vind ik niet kunnen...maarja, wat doe je eraan heh :Y)
Om reacties zoals bovenstaand te voorkomen zal SE daarom wel zo voorzichtig zijn met het uitbrengen van een officiële leveringsdatum.

Ik ben het wel helemaal met Rens eens als hij de online shops bedoeld. Die proberen ons gewoon aan het lijntje te houden. GSM Boulevard: "volgende week hebben we de K800i" yeah right!!! I'll remember that one!!!

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1ias schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:26:
[...]
GSM Boulevard: "volgende week hebben we de K800i" yeah right!!! I'll remember that one!!!
Dat kun je wel zeggen, maar ik kan niet anders zeggen dat ze netjes hebben gehandeld. De geruchten gingen namelijk ook dat het toestel een dezer weken uit zou komen. De groothandel van GsmBoulevard heeft dit kennelijk ook beweerd en dus neemt men die informatie over. Nu heeft SE laten weten dat het wat langer gaat duren en meteen gaat een mailtje van GsmBoulevard rond naar klanten met de mededeling dat het inderdaad langer gaat duren. Wíj weten ondertussen dat het hoogstwaarschijnlijk week 26 wordt. Misschien met een weekje speling en dat bevestigd het mailtje van GsmBoulevard weer: "Levering zal niet plaatsvinden in Juni. De verwachting is Juli, maar ze geven nog geen definitieve datum."

Ze wachten niet af tot klanten gaan mailen, maar men verstrekt zelf de info die men verkrijgt....vind ik persoonlijk een goede zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook netjes gehandeld van gsmboulevard. Zelf heb ik wel de gsm geannuleerd. Weet niog niet precies wat ik ga doen, maar ik denk eraan om een andere te gaan kopen. Wil deze maand nog aanschaffen... Wat is een goed (reeds beschikbaar!!!!) alternatief??? W810 of Nokia????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 07:49:
Ik vind het ook netjes gehandeld van gsmboulevard. Zelf heb ik wel de gsm geannuleerd. Weet niog niet precies wat ik ga doen, maar ik denk eraan om een andere te gaan kopen. Wil deze maand nog aanschaffen... Wat is een goed (reeds beschikbaar!!!!) alternatief??? W810 of Nokia????
Als je deze maand nog wilt aanschaffen kan je ook nog wel wachten tot week 26 toch? Laatste week van deze maand ;)
W810 is een mooi toestel. Pluspunt: geheugen. Minpunten: Schermresolutie (K800i qVGA) en camera (resolutie en flits).

Mijn leverancier heeft vanaf het begin al week 26 gezegd dus ik ben niet zo gefrustreerd als sommigen hier en ik wacht dus wel... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel zou de k800i gaan kosten icm 1 jarig abonnement met 200 belminuten p/m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:38:
Hoeveel zou de k800i gaan kosten icm 1 jarig abonnement met 200 belminuten p/m?
ergens tussen de 100 en 175? denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik vind het zelf geen bijzonder moooie telefoon en wilde eigenlijk bij m'n overstap "een keer wat anders". Een mooie clamshell als de RAZR bijvorbeeld, of een slide phone als de E900 of de Chocolate, maar telkens weer liep ik aan tegen het feit dat technisch gezien ik bijna altijd een stap achteruit of slechts vergelijkbaar bleef met m'n huidige SE W800i :/

De K800i is iig een verbetering qua scherm en camera dus dan doe ik het daar wel voor.. echt mooi vind ik hem nog niet :P

[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 09-06-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:42:
[...]

ergens tussen de 100 en 175? denk ik...
zoiets lijkt me ook, bij 2call stond er zelfs iets van 90 euro.

ben wat telefoonwinkels afgeweest, de ene meld eind juni/begin juli als leverdatum, de ander weer augustus.

ze moeten wel opschieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
The Legend schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:16:
Ik vind het zelf geen bijzonder moooie telefoon en wilde eigenlijk bij m'n overstap "een keer wat anders". Een mooie clamshell als de RAZR bijvorbeeld, of een slide phone als de E900 of de Chocolate, maar telkens weer liep ik aan tegen het feit dat technisch gezien ik bijna altijd een stap achteruit of slechts vergelijkbaar bleef met m'n huidige SE W800i :/

De K800i is iig een verbetering qua scherm en camera dus dan doe ik het daar wel voor.. echt mooi vind ik hem nog niet :P
Nieuwe RAZR, de CNRY (of hoe dat ding ook mag gaan heten). Ziet er heel mooi uit, maar wanneer die komt? Niemand weet het.

HIER fototjes van mooie dames en en passent ook nog wat plaatjes van de Canary en K800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:14
Shiver23 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:24:
[...]

Nieuwe RAZR, de CNRY (of hoe dat ding ook mag gaan heten). Ziet er heel mooi uit, maar wanneer die komt? Niemand weet het.

HIER fototjes van mooie dames en en passent ook nog wat plaatjes van de Canary en K800.
ok heel eerlijk te zijn vind ik de nieuwe niet echt zo mooi.. ik ben net van een K750 naar een razr v3i gegaan. qua pure tel en looks een vooruitgang... qua functies stuk minder... maarja de joystick op de 750 was echt #*&#& werkte gewoon niet meer dus moest wel andere telefoon :) en aangezien m'n huidige abbo nog een jaar moest en de k800 nog niet uit is (en ook een joystick heeft) toch maar voor iets anders gegaan.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Weet iemand trouwens wat de kwaliteit van de MP3 speler van de K800i is? En dan ook de speaker, die van de W800i ben ik niet helemaal kapot van.. en voor een telefoon van 500 euro zou ik graag eindelijk eens stereo zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
The Legend schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 08:31:
Weet iemand trouwens wat de kwaliteit van de MP3 speler van de K800i is? En dan ook de speaker, die van de W800i ben ik niet helemaal kapot van.. en voor een telefoon van 500 euro zou ik graag eindelijk eens stereo zien :)
Zal wel ongeveer 't zelfde zijn met de bijgeleverde koptelefoon.
Telefoons die 'n mooi stereogeluid kunnen produceren uit de handsfreespeaker lijkt me sowieso 'n beetje lastig omdat links en rechts daarvoor veel te dicht op elkaar zouden zitten. En lage tonen lukt met zo'n klein speakertje natuurlijk ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
nog ff en week 24 begint :) het schiet eindelijk op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bevredende gedachte is dat het sowieso week 26 wordt en dat je er verder niets voor hoeft te doen. Het probleem is dat je in de tussentijd moet wachten, maar komen gaat 'ie er zeker....

Moet nu alleen nog met dit mooie weer foto's maken met mn K750i en dát is weer frustrerend

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gezien dat de site is bijgewerkt misschien is dat al vermeld op de site.Maaar meestal wordt dat verandert voordat de telefoon leverbaar wordt dus week 26 is wel haalbaar denk ik.Ik heb een site die review maakt en bekend is ge-emailt en zij zeggen dat ze hem binnen een nu en een week nu , een review maken van de k800I en op de site zetten. 8) nederlandse review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke site is dat? En bedoel je met "de site is bijgewerkt" dat de site van SE is bijgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry .een vergissing.Ik bedoelde dat de site van SE.nl is bijgewerkt.Ik bedoelde met het review newmobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is goed nieuws. Weet je toevallig of dat al de kant en klare versie is? Dus zoals hij in de winkel komt te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee.maar ik neem aan zoals ik het emailbericht heb gelezen dat die binnen nu en een week op de site staat .dit heb ik vernomen uit een emailbericht aan newmobile.nl >ik weet het dus niet zeker.en dit zal ook wel de defintieve versie zijn,dit weet ik helaas niet zeker.maar ze testen de k800I toch bijna niet meer.Ik denk dat ze nu bezig zijn met de spullen eromheen,zoals de doos eromheen en de boekjes/reclame. :) .Ik vind het ook wel goed nieuws.njah dit wou ik dus even zeggen hopelijk hebben jullie er iets aan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Zie helemaal niets nieuws bij Newmobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1ias schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:40:
Zie helemaal niets nieuws bij Newmobile.nl
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:20:
Ik heb een site die review maakt en bekend is ge-emailt en zij zeggen dat ze hem binnen een nu en een week nu , een review maken van de k800I en op de site zetten. 8)
Dat kan ook niet...volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Het zal de warmte wel zijn geweest die mijn ogen zo deed verblinden waardoor ik niets meer helder op kon nemen in mijn hoofd LOL HAHAHA

sorry

[ Voor 10% gewijzigd door e1ias op 10-06-2006 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
hoezo site van se.nl bijgewerkt? dr staat nog steeds bij binnekort verkrijgbaar hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had er ook bijgezet (als dit nog niet vermeld was) er staan nu ooch onderwerpen zoals imaging bij.meestal wordt dit er bij egzet als die bijna leverbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
sorry ff overheen gelezen, naja laten we het hopen :D kan nu vast niet lang meer duren denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.esato.com/boar...p?topic=116617&start=1035

http://www.howardforums.com/showthread.php?t=929081

Bij Howardforums wordt beweerd dat de foto's van de N80 buiten beter zijn dat die van de K790i. Ben het er absoluut niet mee eens. Kijk maar eens naar de derde foto, waar dat huis op staat. Als je bijvoorbeeld het dak en de bladeren van de boom vergelijkt met de N80, dan komt de K790i echt stukken beter uit de bus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de foto's van k800i zijn indd veel mooier,veel meer kleur,levendiger.Ik vind het menu van se ook veel mooier.dan bijvoorbeeld samsung en nokia.Ik heb gehoord dat je voor de k800I de software van de mp3-speler van de slide-phone van SE ,(de nieuwtse versie van de walkman-mp3-speler) kunt downloaden.Dit zou heel vet zijn want het is heel mooie software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:56:
ja de foto's van k800i zijn indd veel mooier,veel meer kleur,levendiger.Ik vind het menu van se ook veel mooier.dan bijvoorbeeld samsung en nokia.Ik heb gehoord dat je voor de k800I de software van de mp3-speler van de slide-phone van SE ,(de nieuwtse versie van de walkman-mp3-speler) kunt downloaden.Dit zou heel vet zijn want het is heel mooie software.
Het is denk ik ook waar de desbetreffende reviewer van houdt. Je zou kunnen zeggen dat, wat betreft de foto van dat huis, die van de K790i realistischer is. Vervolgens kun je kiezen wat je mooier vind..
Realistische foto's hebben mijn voorkeur.

Maar nu ff Nederland kijke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Ik las net op de site van SE dat hij bij hen 458,99 euro gaat kosten:) It's really getting close now guys..looking forward to it :)

[ Voor 4% gewijzigd door renskoenraadt op 11-06-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
renskoenraadt schreef op zondag 11 juni 2006 @ 17:07:
Ik las net op de site van SE dat hij bij hen 458 euro gaat kosten:) It's really getting close now guys..looking forward to it :)
Dit had je 2 pagina's terug dus al kunnen lezen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

gimme a quote then, dacht t niet vriend/ Der staat nergens een prijs genoemd, wel wat de telefoon zou moeten gaan kosten met een 1-jarig abo. Correct me if i'm wrong :Y) En dan nog, dit is rechtstreeks van de site van SE, dus lijkt me iets meer te vertrouwen dan de gegevens die je op verschillende sites van belwinkels vindt (die prijzen willen nog wel eens veranderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renskoenraadt schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:20:
gimme a quote then, dacht t niet vriend/ Der staat nergens een prijs genoemd, wel wat de telefoon zou moeten gaan kosten met een 1-jarig abo. Correct me if i'm wrong :Y) En dan nog, dit is rechtstreeks van de site van SE, dus lijkt me iets meer te vertrouwen dan de gegevens die je op verschillende sites van belwinkels vindt (die prijzen willen nog wel eens veranderen).
Iemand ervaring met hoelang het dán nog duurt??

http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10407
Ahum 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar maakt niet uit jo. Zelfs Ruud van Nistelrooy moet wel eens inkomen. Maar uitkijken naar de K800i doen we zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Sorry guys, klopt helemaal! Foutje van mijn kant 8) Ken beure heh :P Maar idd, uitkijken naar de k790/k800 doen we allemaal :D Hij móet haast wel briljant zijn! Mocht iemand hem van dag 1 hebben, reviews zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gaan er zeker komen, al is het wel verrekte moeilijk om dat direct te doen. Heb vorig jaar bij de K750i ook een review geschreven, ofja, men drong er toch min of meer op aan. Je wilt maar wat graag met t ding spelen en dan moet je in de tussentijd een review schrijven terwijl je er gewoonweg geen tijd voor vrij kunt maken :9

Luxeprobleem van de bovenste plank haha :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Gezien k tegen de tijd dat de telefoon er is vakantie heb zal k wel ff kleine review schrijven :) (als hij aan de lader hangt ofso O-) :P )

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
hij is nou 396 bij gsmBoulevard :o best goedkoop eiglk :p

[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 11-06-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:33:
Die gaan er zeker komen, al is het wel verrekte moeilijk om dat direct te doen. Heb vorig jaar bij de K750i ook een review geschreven, ofja, men drong er toch min of meer op aan. Je wilt maar wat graag met t ding spelen en dan moet je in de tussentijd een review schrijven terwijl je er gewoonweg geen tijd voor vrij kunt maken :9

Luxeprobleem van de bovenste plank haha :Y)
haha ja idd, ik kan niet wachten tot ik dr mee kan spelen idd :D review schrijven zou dan ook niiks voor mij zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:17
rohit schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:39:
hij is nou 396 bij gsmBoulevard :o best goedkoop eiglk :p
richtprijzen, kan dus ver van de werkelijkheid af zitten. Zelf ga ik deze phone zonder abbo kopen, tis nog ff w88 tot hij hier in de winkels ligt. Voornamelijk voor z'n fotocamera, de quality ervan spreekt me enorm aan en alle verder functie's ook, tevens is me oude telefoon gewoon aan vervanging toe, dat beestje valt bijna uit elkaar. Ik moet eerlijk toegeven, dit is me nog nooit overkomen bij telefoons, maar ik kan bijna niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
sn0x0r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:40:
[...]

richtprijzen, kan dus ver van de werkelijkheid af zitten. Zelf ga ik deze phone zonder abbo kopen, tis nog ff w88 tot hij hier in de winkels ligt. Voornamelijk voor z'n fotocamera, de quality ervan spreekt me enorm aan en alle verder functie's ook, tevens is me oude telefoon gewoon aan vervanging toe, dat beestje valt bijna uit elkaar. Ik moet eerlijk toegeven, dit is me nog nooit overkomen bij telefoons, maar ik kan bijna niet wachten.
ben benieuwd hoelang het nog wachten is tot ie in de winkels ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:17
Mjah zeg het verkeerd :P Tis nog ff w88 tot online leveranciers kunnen gaan leveren...naar de stad gaan is me teveel moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
sn0x0r schreef op maandag 12 juni 2006 @ 10:01:
Mjah zeg het verkeerd :P Tis nog ff w88 tot online leveranciers kunnen gaan leveren...naar de stad gaan is me teveel moeite ;)
ook al is het 60 graden, wanneer die komt haal ik em gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Dankje ;) ..Je was me voor, maarja wat wil je ook als ik tot half 1 in me bed lig >:).

Wat is het toch jammer dat we nog steeds moeten wachten op die telefoon. Wil hem nu eindelijk wel eens een keer in me handen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Robbie T schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:28:
[...]

Dankje ;) ..Je was me voor, maarja wat wil je ook als ik tot half 1 in me bed lig >:).

Wat is het toch jammer dat we nog steeds moeten wachten op die telefoon. Wil hem nu eindelijk wel eens een keer in me handen hebben!
i agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Ik vind het opzich raar dat hij er nog niet is.

In maart werdt al gezegt dat hij klaar was voor productie. Dan zou hij nu toch zeker wel klaar moeten zijn. 3 maanden productie lijkt mij ruim genoeg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn de alles aan het regelen zoals de verpakkingen en de software helemaal blijven testen.dit is wel een goed punt,zo zijn er tenminste minder fouten als in de k750I

ik heb nog een paar site's gevonden met foto's/review over de k800I>heel mooie foto's het kan best dat er een paar site's al op dit forum zijn vermeld,mijn excuses hiervoor dan.

-www.journaldecedric.net/index.php?2006/05/17/1616-k800-le-premier-cybershot-de-sonyericsson
-http://www.handygemein.de/test123.html
-http://www.handygemein.de/ttfiles/sonyericsson/K800i/display/index.html
-http://www.sogi.com.tw/park/content.asp?a_id=1297&topage=1
-http://www.sogi.com.tw/park/content.asp?a_id=1297&topage=4
-http://www.handygemein.de/ttfiles/sonyericsson/K800i/phone/
-http://www.handygemein.de/ttfiles/sonyericsson/K800i/cam/

hopelijk hebben jullie er wat aan.
trouwens is dat headset wat de k800I zit goed?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
ik heb er nog een: http://www.evenmobile.com...id=13934&st=0&#entry13934
Dit is er een met heeele oude firmware , vol met bugs... Staan wel duidelijk de positieve en negatieve punten bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:12:
Volgens mij zijn de alles aan het regelen zoals de verpakkingen en de software helemaal blijven testen.dit is wel een goed punt,zo zijn er tenminste minder fouten als in de k750I

ik heb nog een paar site's gevonden met foto's/review over de k800I>heel mooie foto's het kan best dat er een paar site's al op dit forum zijn vermeld,mijn excuses hiervoor dan.

- www.journaldecedric.net/i...cybershot-de-sonyericsson
- http://www.handygemein.de/test123.html
- http://www.handygemein.de.../K800i/display/index.html
- http://www.sogi.com.tw/pa...nt.asp?a_id=1297&topage=1
- http://www.sogi.com.tw/pa...nt.asp?a_id=1297&topage=4
- http://www.handygemein.de/ttfiles/sonyericsson/K800i/phone/
- http://www.handygemein.de/ttfiles/sonyericsson/K800i/cam/

hopelijk hebben jullie er wat aan.
trouwens is dat headset wat de k800I zit goed?

groeten
De headset is dezelfde als die van de K750i. Vind die dopjes tien keer niks want ze blijven voor geen meter zitten. Heb later een setje HPM-70 (geloof ik) aangeschaft en daar komt me een potje geluid uit, sjezus....

Heb je hele bericht maar ff gequote om de links aan te passen...alles in de browser kopieren is ook geen werk met dit weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry ik ben pas nieuw op dit forum ,dus ik kon geen links maken.bedankt voor het bewerken van het bericht.Ik wacht echt ,op het review van new mobile,het eerste echte ,grote review. :9~ Ik denk dat ik misschien als ik de telefoon heb die oordoppen van de w800I koopt ,wat ik van anderen heb gehoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Heb verder niets met het bericht gedaan, alleen een spatie tussen het - en de h van http gezet ;)

Ben ook echt benieuwd of NM deze week met de review komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 17:55:
ja sorry ik ben pas nieuw op dit forum ,dus ik kon geen links maken.bedankt voor het bewerken van het bericht.Ik wacht echt ,op het review van new mobile,het eerste echte ,grote review. :9~ Ik denk dat ik misschien als ik de telefoon heb die oordoppen van de w800I koopt ,wat ik van anderen heb gehoort.
Welkom hier :) :w

Als ze trouwens nog bezig zijn met het testen van de verpakkingen zijn ze daar imo wel heel erg laat mee. Software oké, verpakking nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik bedoel het maken van de verpakking,ontwerpen.dus.BIj de w810i was dat ook het geval toen was de doos nog niet de officieele dus daarom,ook bij sommige reviews is de verpakking nog helemaal een zwarte doos.Misschien zijn ze nu al de reclame voor de k800i aan het maken haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 17:27:
[...]

De headset is dezelfde als die van de K750i. Vind die dopjes tien keer niks want ze blijven voor geen meter zitten. Heb later een setje HPM-70 (geloof ik) aangeschaft en daar komt me een potje geluid uit, sjezus....

Heb je hele bericht maar ff gequote om de links aan te passen...alles in de browser kopieren is ook geen werk met dit weer :)
In deze review staat dat er HHPM-70 oordopjes bij zitten die van de Walkman serie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
zou wel beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:09:
[...]

In deze review staat dat er HHPM-70 oordopjes bij zitten die van de Walkman serie dus.
Oja, excuus. Had het nog uit de review van Mobile-Review. Dat is echter nu ook aangepast...

De HHPM-70 bestaat volgens mij niet. Dat moet de HPM-70 zijn. Wellicht dat het typenummer in een bepaald land iets verschilt. In elk geval hebben we het hier over dezelfde headset nl. die van de Walkman-serie ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Ik zie zelf liever dat er een koppelstukje in zit voor mijn koptelfoon. Daar komt hoedan ook beter geluid uit :) en dan kan je hem wat makkelijker op speakertjes ofzo aansluiten.

Als ze de verpakking maken, is het waarschijnlijk wachten op de review van newmobile.nl. Zij hebben altijd de verpakking erbij die je koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoBaDijk schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:58:
Ik zie zelf liever dat er een koppelstukje in zit voor mijn koptelfoon. Daar komt hoedan ook beter geluid uit :)
Zo'n koppelstukje is reeds verkrijgbaar. Echt heel mooi is het niet maar functioneel is het wel...

Wat betreft de geluidskwaliteit...heb je de dopjes al geprobeerd? Zo ja, dan heb ik niets gezegd. Zo nee, dan zal het je nog verbazen wat voor een gigantisch geluid en bass er uit die dingen komt...

edit:

Btw, het is week numero 24...just two to go :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:43:
[...]

Oja, excuus. Had het nog uit de review van Mobile-Review. Dat is echter nu ook aangepast...

De HHPM-70 bestaat volgens mij niet. Dat moet de HPM-70 zijn. Wellicht dat het typenummer in een bepaald land iets verschilt. In elk geval hebben we het hier over dezelfde headset nl. die van de Walkman-serie ;)
Ik kon ook al niks op google vinden over de HHPM-70 maar het stond in de review dus ik denk ik neem het over :+ .

En uit die oordopjes komt zeker mooi geluid uit maar dat mag ook wel voor die prijs (39,95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:25:
[...]

Ik kon ook al niks op google vinden over de HHPM-70 maar het stond in de review dus ik denk ik neem het over :+ .

En uit die oordopjes komt zeker mooi geluid uit maar dat mag ook wel voor die prijs (39,95)
Jah, las het ook, maar denk dat Eldar een Htje teveel heeft getypt in z'n enthousiasme :P

Heb die dopjes toendertijd voor 25 euri kunnen krijgen. Was zo'n actie van de PH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:33:
[...]

Jah, las het ook, maar denk dat Eldar een Htje teveel heeft getypt in z'n enthousiasme :P

Heb die dopjes toendertijd voor 25 euri kunnen krijgen. Was zo'n actie van de PH
Met PH bedoel je zeker Phonehouse :P

Kun je ze ook nog voor een mp3 speler gebruiken? Of is het snoer daar te kort voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 22:43:
[...]

Met PH bedoel je zeker Phonehouse :P

Kun je ze ook nog voor een mp3 speler gebruiken? Of is het snoer daar te kort voor?
PH is PhoneHouse ja :)

Het stukje naar de 3,5 jack is langer dan van de 3,5 jack naar de dopjes. Denk 40 cm ofzo. Is echt tekort voor een mp3 speler, helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Weet iemand of je er straks ook navigatie op kan zetten, zie wel navigatie voor symbian telefoons, maar dat is de k800i toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Ik weet dat er iig voor de Walkman serie wel navigatie is. Dit is dan geen Walkman maar wel de nieuwste du denk dat er best een kans in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Er is wel een java-programma waarmee je kunt navigeren. Die download alle kaarten via GPRS (evt UMTS dus met de K800). Maar je kunt er geen TomTom of Route66 opzetten als je dat bedoelt.

De N73 komt volgens Nokia ook in Juli uit. Pff de keuze wordt er niet makkelijker op. Denk dat SE wel op moet schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
nokia is standaard altijd 3 maand later dan dat ze zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh dit zou een mooie opvolger zijn van m'n k750i, is de prijs al ongeveer bekend trouwens?

wat ik niet snap is dat ze nu wel weer zo'n joystickie hebben want die w810 heeft zo`n toets gewoon.
het enige minpuntje vind ik dat de knopjes onder het scherm verchroomd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:02:
oh dit zou een mooie opvolger zijn van m'n k750i, is de prijs al ongeveer bekend trouwens?

wat ik niet snap is dat ze nu wel weer zo'n joystickie hebben want die w810 heeft zo`n toets gewoon.
als je de laatste paar pagina's terug leest kom je wel wat tegen over prijzen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 14:02:

Ik vind het ook wel jammer dat ze zo'n joystikje doen want die gaat zo snel kapot of reageert slecht.
Bij de w810i heb je daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Laatst online: 12-09 14:26
heb ik nog nooit last mee gehad, en ik dacht dat ik teleurgesteld ging zijn over de navigatieknoppen bij mn W550i( doet nu niet echt terzake, maar zijn ook 4-way knoppen, en je kon er zelfs twee tegelijk indrukken om diagonaal te gaan) en mijn duim lag daar perfect in. de middenste selectieknop iets lager zou ideaal geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar bij de k800 zitten om het pokey wel streepjes maar dat zijn zeker geen knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Laatst online: 12-09 14:26
denk ik niet nee ;)
maar die speciale gameknoppen bovenaan de W550i zijn wel sjiek, enkel zijn ze nogal slecht geïmplementeerd. die hadden zo'n goeie aanwist kunnen zijn als sneltoetsen voor de camera ofzo, om maar een voorbeeld te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Nu online
iemand al wat meer nieuws over een eventuele release?

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.