Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Is daar al iets over bekend?
De W-versie van de K800i.

Heb nu een W800i, en abonnement loopt in September af.
Als er dan een W versie is, heb ik liever die.
De W800i kwam vorig jaar in Augustus als ik het goed heb?
Hoop dat ze bij Sony niet veel daarvan af zullen wijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:01
P.K. schreef op maandag 29 mei 2006 @ 21:06:
Is daar al iets over bekend?
De W-versie van de K800i.

Heb nu een W800i, en abonnement loopt in September af.
Als er dan een W versie is, heb ik liever die.
De W800i kwam vorig jaar in Augustus als ik het goed heb?
Hoop dat ze bij Sony niet veel daarvan af zullen wijken :P
laat eerst de k800i maar komen :P

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

questie om mijn toekomstige K800 zo goed mogelijke te verzorgen, heb ik een vraagje over de batterij
Wat is beste (of juiste) manier om je gsm voor de eerste keer op te laden na dat je hem hebt gekocht. Want elke verkoper zegt iets anders.

- je gsm direct in de stekker en hem laten opladen. de een zegt 12u de andere zegt 24 u de andere
dat hij moet opladen tot hij vol is.

of

- Je gsm direct gebruiken tot dat hij echt zelf uitvalt en hem daarna zoveel uur laten opladen.

want in de meeste handleidingen staat dit niet echt duidelijk vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:09:
questie om mijn toekomstige K800 zo goed mogelijke te verzorgen, heb ik een vraagje over de batterij
Wat is beste (of juiste) manier om je gsm voor de eerste keer op te laden na dat je hem hebt gekocht. Want elke verkoper zegt iets anders.

- je gsm direct in de stekker en hem laten opladen. de een zegt 12u de andere zegt 24 u de andere
dat hij moet opladen tot hij vol is.

of

- Je gsm direct gebruiken tot dat hij echt zelf uitvalt en hem daarna zoveel uur laten opladen.

want in de meeste handleidingen staat dit niet echt duidelijk vermeldt.
Uit de verpakking en dan volledig opladen. Dat die 12u of 24u zou moeten laden is iets wat veel mensen zeggen maar niet mogelijk is. Waarschijnlijk stopt je telefoon na 2 uur al met laden omdat de accu vol is. Met en Li-Ion accu is volledig ontladen sowieso af te raden. Beste is om er altijd stroom in te laten zitten. De accu zal zelf na een aantal keren laden langer meegaan, dus verwacht de eerste week geen energiewondertje dat dagen lang standby blijft staan :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als het net als bij de w810i is hoef je dat na die week ook niet te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, valt dat zo tegen joh? Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je gsm gebruikt, maar mijn huidige telefoon (Siemens C55!!!) met zwart wit scherm gebruik ik enkel voor bellen en sms en en die kan ik, afhankelijk van hoe veel ik bel, zo'n 3-5 dagen gebruiken en dat vind ik best netjes...
Hoe zit dat met de K750/W810/K800 (al zal niemand nog wat zinnigs kunnen zeggen over de K800)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:56

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

offtopic:
Nofi, maar vraag dat dan even in het betreffende topic. Het gaat hier nogal off-topic imho.
crazylegs schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:17:
morgen weet ik meer, dan bel ik ff met de orange shop hiero
Heb je al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:55:
haha, valt dat zo tegen joh? Het is natuurlijk afhankelijk van hoe je je gsm gebruikt, maar mijn huidige telefoon (Siemens C55!!!) met zwart wit scherm gebruik ik enkel voor bellen en sms en en die kan ik, afhankelijk van hoe veel ik bel, zo'n 3-5 dagen gebruiken en dat vind ik best netjes...
Hoe zit dat met de K750/W810/K800 (al zal niemand nog wat zinnigs kunnen zeggen over de K800)??
Ik heb K750 en die gaat 4-5 dagen mee. Ik bel niet bijster veel maar verstuur wel vaak foto's en zit veel op internet (via opera mini) en stuur redelijk wat smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
mijn d750i doet het zeker 4-5dagen en er wordt heel veel mee gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
zou het gebeuren? deze week nog de postbode aan me deur? :D tis net als vroeger toen je op sinterklaas moest wachten hehe

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AseranO schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:30:
zou het gebeuren? deze week nog de postbode aan me deur? :D tis net als vroeger toen je op sinterklaas moest wachten hehe
Haha, inderdaad. Heb vandaag weet ik hoe vaak mails opgehaald, hopend op een mailtje van Gsmboulevard met daarin een track-and-trace code...nog steeds niets helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Op http://www.newmobile.nl/eur/nl/ staat onderstaande:

http://www.fs-newmobile.c..._verwachtingen_week22.jpg

Kunnen er dus redelijkerwijs van uit gaan dat de K800i er eind juni is...

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn w810 haalt meestal nog niet eens de twee dagen en dat haalt ie als ik er echt helemaal niks mee doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag contact gehad met een officieel SE-servicepunt over de K800i. Zij verwachten hem daar in wk 26 pas binnen te krijgen... :X

Zou mij verbazen als andere winkels of site's hem (veel) eerder kunnen leveren. Maar goed, we wachten af :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:28:
mijn w810 haalt meestal nog niet eens de twee dagen en dat haalt ie als ik er echt helemaal niks mee doe
Hang je m dan aan de pc om op te laden? Als ik dat doe, dan wordt het ook niet meer dan 3 dagen...als ie opgeladen wordt door het lichtnet, dan gaat ie hier een goede week mee :)
edit:
Een k750i dan he...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Als ik bijna niet bel haal ik de 7 dagen wel. Meestal zit ik op 4-5 dagen bij veel gebruik en bij minder gebruik 5-6. Met een K750i.

Over die K800i. Dus nog een maandje gedult hebben. Jammer genoeg net te laat voor de vakantie of ze moeten binnen een week leverbaar zijn. In grote aantallen maar dat verwacht ik niet :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:39:
Als ik bijna niet bel haal ik de 7 dagen wel. Meestal zit ik op 4-5 dagen bij veel gebruik en bij minder gebruik 5-6. Met een K750i.

Over die K800i. Dus nog een maandje gedult hebben. Jammer genoeg net te laat voor de vakantie of ze moeten binnen een week leverbaar zijn. In grote aantallen maar dat verwacht ik niet :)
Het lijkt me zo dat 'ie er sneller zal zijn dan week 26. We zitten nu in 22 geloof ik he, nou, als de groothandel al aangeeft dat 'ie deze week leverbaar zal zijn, dan ga ik er niet vanuit dat hij pas over een maand hier is. Laat het hoogstens eens twee weekjes zijn....

langer ga ik ook echt niet trekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op nieuwemobiel.nl verwachten ze hem ook in week 26.

Mag toch hopen dat ie eerder komt. Mijn K750i is echt aan vervanging toe :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Buitengewoon interessant al die accutijden, maar kunnen we weer on topic? Tenzij je iets van accutijden over de K790 of K800 weet natuurlijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:05:
offtopic:
Nofi, maar vraag dat dan even in het betreffende topic. Het gaat hier nogal off-topic imho.

[...]

Heb je al gebeld?
ja en ze hebben em deze week nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:38:
[...]

Hang je m dan aan de pc om op te laden? Als ik dat doe, dan wordt het ook niet meer dan 3 dagen...als ie opgeladen wordt door het lichtnet, dan gaat ie hier een goede week mee :)

edit:
Een k750i dan he...
haha nee ik ga hem echt niet aan de usb hangen, duurt me veel te lang. Iig vind ik het bar tegen vallen, misschien inruilen tegen een k800 :9 In de specs staat een standbytijd van 350, tegenover 48 is dat natuurlijk niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:57:
[...]

ja en ze hebben em deze week nog niet
Was te verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wie die groothandel is? Wellicht adres en/of telefoonnummer? Eens contact opnemen met daar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:18:
Heeft iemand enig idee wie die groothandel is? Wellicht adres en/of telefoonnummer? Eens contact opnemen met daar....
Heb al eens gezocht en nix gevonden. Als de groothandelaar bekend is. Zou er dan geen klein waterkansje zijn om de k800 rechtstreeks bij de groothandel te kopen. Schilt ten eerste al in prijs en je hebt em sneller. Wie weet sturen ze hem op of kan je hem zelf daar komen ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 20:40:
[...]

Heb al eens gezocht en nix gevonden. Als de groothandelaar bekend is. Zou er dan geen klein waterkansje zijn om de k800 rechtstreeks bij de groothandel te kopen. Schilt ten eerste al in prijs en je hebt em sneller. Wie weet sturen ze hem op of kan je hem zelf daar komen ophalen
Een groothandel die voor jou een uitzondering maakt en een produkt aan een particulier levert? Euhm...denk denk...NEE :+
Ik hou het ook maar op week 26.

Overigens, de meeste foto's die ik heb gezien van de K800i zijn idd best wel mooi, maar halen het niet bij een echte Sony fotocamera (3,2Mpix). Logisch, maar toch nog wel een erg groot verschil.
Wat heeft die Nokia N80 (sorry ;) ) een gruwelijk mooi display trouwens...
Ik dacht dat SE altijd voorop liep met dat soort dingen, maar zo'n scherpte en resolutie (352x416!)moeten wij SE fans nog maar een tijdje van dromen...

[ Voor 31% gewijzigd door Soeski op 30-05-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, nee, dat zal zeker niet gebeuren...

Misschien dat het wél mogelijk is om via deze groothandel een datum te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1ias schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:25:
Op http://www.newmobile.nl/eur/nl/ staat onderstaande:

http://www.fs-newmobile.c..._verwachtingen_week22.jpg

Kunnen er dus redelijkerwijs van uit gaan dat de K800i er eind juni is...
Ben even over het internet aan het fietsen en kom op steeds meer fora tegen dat de M600i verkrijgbaar is, althans, in de zin van dat hij niet meer verwacht wordt. Ben dus maar eens even naar de nederlandse se site gegaan maar nee, daar wordt ie nog steeds verwacht. Kijk ik verder, zie ik ineens dat hij in sommige landen niet meer wordt verwacht, waaronder in Engeland: LINKJE.

Aangezien newmobile.nl hem pas hier in week 28 verwacht en dat hij in principe "nu al" door se wordt vrijgegeven, kán het gewoon niet lang meer duren totdat de K800i verkrijgbaar is. Deze wordt namelijk volgens de link van newmobile in week 26 verwacht....

Ziet er allemaal veelbelovend uit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
aangezien nieuwemobiel.nl dr vaak wel goed mee zit qua data wordt het misschien wel echt week 26 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
crazylegs schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:49:
aangezien nieuwemobiel.nl dr vaak wel goed mee zit qua data wordt het misschien wel echt week 26 :(
Dat zou balen zijn. Dan lukt het niet meer om er een te hebben voor ik op vakantie ga. Dus toch meer gedult hebben en genoegen nemen met 2mp foto's :'( .

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harold de Kort, Communicatie Manager Benelux,
Sony Ericsson Mobile Communications:

De K800i zal in juli verkrijgbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Harold de Kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harold doet zijn achternaam eer aan... Juni is vrij lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Een vriend van mij (Yorroy hier op dit forum) is vandaag bij de vodafone in Enschede geweest. Ze wisten hem te vertellen dat ze hem eind DEZE week verwachten, maar dit kon hij niet 100% garanderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Robbie T schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:39:
Een vriend van mij (Yorroy hier op dit forum) is vandaag bij de vodafone in Enschede geweest. Ze wisten hem te vertellen dat ze hem eind DEZE week verwachten, maar dit kon hij niet 100% garanderen!
Zou erg mooi zijn. Nu hopen dat orange ze ook snel heeft anders maar een vodafone abbo afsluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Wat een leuke speculaties allemaal.... Niemand die iets zeker weet, die zegt dit, die zegt dat.

IK heb hem gewoon als eerste, lekker puh. 8)7 :+ :Z :z

[ Voor 34% gewijzigd door Hoyden op 31-05-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tell us: waarom denk je dat? Waar heb je hem besteld dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 14:52:
tell us: waarom denk je dat? Waar heb je hem besteld dan??
Ik gok dat je die opmerking met een korreltje zout moet nemen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

e1ias schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:40:
Ik kan echt niet meer wachten. Hoop echt dat ie volgende week in de winkels ligt (bij Media Markt). Al is mijn ervaring dat MM in Breda meestal niet de snelste is...
Volgens MM-Breda pas over twee maanden leverbaar... (maar ze zeiden ook dat hij al in Q1 geleverd zou worden :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:47:
Harold de Kort, Communicatie Manager Benelux,
Sony Ericsson Mobile Communications:

De K800i zal in juli verkrijgbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Harold de Kort
Uitlevering aan winkels in wk 26 = beschikbaar voor verkoop in juli... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Laten we daar maar van uit gaan. Kan het niet tegenvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zal het niet meer zo lang duren. De M600 is begint stil aan in de winkels te sijpelen, hij is al in veel landen beschikbaar, maar nog niet in belgie en nederland. Terwijl er op nieuw mobiel wordt gezegd dat hij pas in week 28 te koop zal zijn. ZES weken verschil.

http://www.sonyericsson.c...zone=pp&lm=pp1&pid=10385#
klik op show

(Het is wel mogelijk dat de M600 pas in week 26 op de nederlandse markt komt, maar dit betwijfel ik aangezien hij al in duitsland en frankrijk te koop is.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Uhmmm dus die M600 komt in week 26/28 en hij is nu al verkrijgbaar. Zou idd leuk zijn als dat bij de K800i ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:21:
volgens mij zal het niet meer zo lang duren. De M600 is begint stil aan in de winkels te sijpelen, hij is al in veel landen beschikbaar, maar nog niet in belgie en nederland. Terwijl er op nieuw mobiel wordt gezegd dat hij pas in week 28 te koop zal zijn. ZES weken verschil.

http://www.sonyericsson.c...zone=pp&lm=pp1&pid=10385#
klik op show

(Het is wel mogelijk dat de M600 pas in week 26 op de nederlandse markt komt, maar dit betwijfel ik aangezien hij al in duitsland en frankrijk te koop is.)
Dat bedoel ik, de release lijkt korter voor de deur te staan dan de sites aangeven, althans, de nederlandse. Als je het algemene beeld bekijkt lijkt het toch echt dat de kans bestaat dat de K800i deze of volgende week beschikbaar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ik ga gewoon van wk 26 uit. Kan ik niet teleurgesteld worden en eerder is altijd mooi :)

Verder betwijfel ik waarom hij er eerder zou zijn. Waarom zegt SE anders zelf dat het wk 26 is. Import zou kunnen, maar ik heb liever gwn hollands.

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:04:
[...]

deze of volgende week beschikbaar is....
dat werd er vorige week ook gezegd ;) ik weet t zo niet meer...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof het of niet maar hij staat nu in de price-watch van tweakers :9~ ! Bij Salland Automatisering (ook in dat rijtje) staat de levertijd indicatie van de k800i op 1 tot 10 werkdagen. Het is en blijft een indicatie, maar wie weet ;)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AseranO schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:40:
[...]

dat werd er vorige week ook gezegd ;) ik weet t zo niet meer...
Mijn glas is halfvol...positief blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Uhmm dus 2 weken zou haalbaar kunnen zijn. Ben benieuwd. Als salland er aan begint zou het nog wel eens kunnen gaan kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebber: Linkje.

Beetje plaatjes kijken want de tekst is niet te lezen....althans niet voor de doorsnee Nederlander....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 07:44
Geachte heer ........,

De Sony Ericsson K800i is inderdaad nog niet uit. Onze leverancier heeft ook nog geen verwachte leverdatum hiervoor.

De reden dat deze op de website een levertijdindicatie van 1 tot 10 dagen heeft is een beperking in ons systeem.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeeerd,

Met vriendelijke groet,

NAW gegevens verwijderd
Sales Assistant

Salland Automatisering

Nou dit lijkt aardig op een smoesje. Salland wil gewoon dat jullie allemaal jullie telefoontje pre-orderen bij hen maar ze weten zelf ook helemaal niet wanneer die komt.

En nu het goede nieuws, ik sprak 3 weken geleden een medewerker van een pas nieuw geopende belcompany winkel en die wist me te vertellen dat die hem al in handen heeft gehad en dat die helemaal weg was van de schitterende camera. Hij denkt dat de k800i half juni uitkomt....

laten we het hopen :)

[ Voor 2% gewijzigd door Longbeard op 13-01-2007 11:23 ]

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtreme-BH6 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:04:
En nu het goede nieuws, ik sprak 3 weken geleden een medewerker van een pas nieuw geopende belcompany winkel en die wist me te vertellen dat die hem al in handen heeft gehad en dat die helemaal weg was van de schitterende camera.
Op de Cebit zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Astennu schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:18:
Uhmm dus 2 weken zou haalbaar kunnen zijn. Ben benieuwd. Als salland er aan begint zou het nog wel eens kunnen gaan kloppen.
hope so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ik weet niet meer wat ik moet geloven. De een zegt in week 26 en de andere heeft het over volgende week.

Bij Salland automatisering is het trouwens zo dat die reactie een reactie van niks is, ze hadden namelijk ook een leveringstijd van meer dan 10 dagen kunnen aangeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Robbie T schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:53:
Ik weet niet meer wat ik moet geloven. De een zegt in week 26 en de andere heeft het over volgende week.

Bij Salland automatisering is het trouwens zo dat die reactie een reactie van niks is, ze hadden namelijk ook een leveringstijd van meer dan 10 dagen kunnen aangeven!
er vanuit gaande dat het 1 tot 10 dagen is zal het nooit lang meer duren voor ie dus ook in de winkels ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Geachte heer SayWhatAgain!,

Ik heb zojuist een mail naar de leverancier van de telefoon gestuurd met
vraag over per wanneer de telefoon leverbaar is.
Zodra ik hier meer over weet zal ik u nogmaals mailen.

Met vriendelijke groet,

Salland Automatisering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
SayWhatAgain! schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:59:
Geachte heer SayWhatAgain!,

Ik heb zojuist een mail naar de leverancier van de telefoon gestuurd met
vraag over per wanneer de telefoon leverbaar is.
Zodra ik hier meer over weet zal ik u nogmaals mailen.

Met vriendelijke groet,

Salland Automatisering
als deze zegt dat ie pas in juli komt dan hou ik op met hopen dat ie deze of volgende week komt. Tevens annuleer ik de bestelling bij gsmboulevard :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Het blijft gissen... :| :z

Zijn er verder nog nuttige dingen te melden over de K800i ipv al die leveringsverhalen waarneer die wel of niet komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

SandeR schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:25:
Het blijft gissen... :| :z

Zijn er verder nog nuttige dingen te melden over de K800i ipv al die leveringsverhalen waarneer die wel of niet komt ?
Jawel... hij's vetttt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Geachte Dhr./Mevr.

De Sony Ericsson K800i wordt in week 26 verwacht.
Misschien dat u rond die tijd nog eens contact met ons kunt zoeken
en weten wij dan iets specifieker wanneer deze op voorraad is.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

GSM.TV
Afdeling Verkoop
Tel. 0226-333408

zo nou hebben we geloof ik iedereen gehad, ik hou het maar ook op week 26.
ik laat toch maar de bestelling staan bij gsmboulard, tot nu zijn ze nog de goedkoopste, ik merk t wel aan de postbode een keer aan me deur staat.

[ Voor 16% gewijzigd door AseranO op 01-06-2006 15:56 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

Mijn collega heeft hier een W800 met een headsetje waarop je elke denkbare hoofdtelefoon kan aansluiten. Ergens in dit topic wordt gesteld dat er geen mini-jack aansluiting op de K800 zou zitten, nee ok niet direct - maar ik mag toch hopen dat er bij de K800 ook een headset set met dezelfde mogelijkheden? Is hier al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Het is bekend dat deze headset niet bij de K800 zit, maar alleen bij Walkman modellen. Je kunt hem wel los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Ericsson zou dringend zijn site is moeten updaten. Er moet dringend een interactieve pagina komen zoals www.sonyericsson.com/k750. SE moet het voorbeeld van nokia volgen. Zij hebben al ruime tijd een interactieve pagina (Nseries) met alle modelen (die pas binnen een paar maand uitkomen) en hun functies, foto's, kleine flashfilmpjes van de menu's, interfaces,... terwijl SE zijn site van de K800 niet veel voorsteld, en al een lange tijd hetzelfde is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik zat te denken om voor mijn K750i nu een 2 gb kaartje te kopen en die dan over te prikken in de K800i alleen toen zag ik het volgende bij de k800i:

Memory Stick Micro™ (M2™) slot

Waarom niet gewoon memory Stick duo ? zo groot waren die nou ook niet. Dan toch maar wachten met kopen tot de K800i er is.... Met een hele snelle blik in de Pw kan ik die Micro's niet vinden. Ik zal vanmiddag nog beter gaan zoeken of ze er al zijn en wat ze kosten.

Of Is die "Micro" Dat ne Memory Stick Duo ( Niet Pro ) Die is namelijk een stuk kleiner dan de Pro.

Edit:

Die micro is nog veel kleiner dan de Pro Duo. Dus er moet blijkbaar toch een andere in. Ben er nog niet achter waar ze te krijgen zijn. Hoe duur ze zijn en of ze er in 2 gb zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Astennu op 02-06-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Neem even een kijkje op deze pagina.
2 GB staat er nog niet bij,maar die ben ik zelf ook nog niet ergens tegengekomen.

http://www.memoryshop.nl/geheugen/1442

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Robbie T schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:48:
Neem even een kijkje op deze pagina.
2 GB staat er nog niet bij,maar die ben ik zelf ook nog niet ergens tegengekomen.

http://www.memoryshop.nl/geheugen/1442
Wel jammer dan. Dan had ik liever gezien dat ze weer die Pro Duo er in hadden gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ja, maar Sony vindt het leuk om maar vast te houden aan hun eigen, steeds veranderende, memorycards...
Je bent niet de enige die dit zat begint te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Soeski schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:29:
Ja, maar Sony vindt het leuk om maar vast te houden aan hun eigen, steeds veranderende, memorycards...
Nee zo iets dacht ik al. Dat is weer het nadeel van dit soort merken en hun iritante marketing. Op deze manier zijn mensen gewoon extra veel geld kwijt en maken hun meer winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuseer, dubbelpost.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weer eens gemaild met GsmBoulevard. Kreeg van dezelfde (vriendelijke :)) mevrouw een mailtje terug dat hij volgende week geleverd wordt. Ze had contact gehad met de groothandel en men had haar wederom verteld dat het volgende week wordt... :( Zo hobbelen we langzaam maar zeker op week 26 af. Men hoeft nog maar 3 keer te beweren dat het "volgende week" wordt en dan zijn we bij week 26 aanbeland....netjes op tijd toch? :9 :? 8)7 |:(

Ze beloofde me nog wel dat ik bij de eerste lichting zat ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja, mij heeft ze dat nu al 3 keer beloofd...(inderdaad wel vriendelijk, maar daar koop je niets voor)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Beloofd nog wel! Dat vind ik een boute uitspraak. Als zij die niet na kunnen komen (en eerlijk gezegd hebben zij 0,0 invloed op de levering aan hen) dan kan je nog moeilijk gaan doen ook haha.

2Call kwam meteen met week 26 aanzetten; dan kan het alleen maar meevallen toch? :)

Ik heb al veel reviews gelezen. De conclusie is wel elke keer hetzelfde:

Als je een K750i hebt en je wilt een betere camera; kopen.
Als je niet zo'n GSM-fotofanaat bent; hou lekker je K750i of wacht op iets revolutionairders.

Maar ik ben SE fan, dus...moet....hebben.....dat....ding.... :)
Ook al weet ik dat ik hem na 2 dagen al "gewoon" vind. Jammer is dat altijd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Kun je een lijstje met de reviews posten die je gelezen hebt? Misschien wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Shiver23 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:18:
Kun je een lijstje met de reviews posten die je gelezen hebt? Misschien wel leuk.
dat lijkt mij ook een goed plan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
veel belovend allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
Soeski schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 12:29:
Boycotten die handel.
Sony en Memory sticks :r , lekker uitwisselbaar en lang houdbaar..

[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 03-06-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Soeski schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:04:
Beloofd nog wel! Dat vind ik een boute uitspraak. Als zij die niet na kunnen komen (en eerlijk gezegd hebben zij 0,0 invloed op de levering aan hen) dan kan je nog moeilijk gaan doen ook haha.

2Call kwam meteen met week 26 aanzetten; dan kan het alleen maar meevallen toch? :)

Als je niet zo'n GSM-fotofanaat bent; hou lekker je K750i of wacht op iets revolutionairders.

Ook al weet ik dat ik hem na 2 dagen al "gewoon" vind. Jammer is dat altijd haha.
Dat vind ik nou ook, SE is slim...

Ik heb nu de K750i en mijn volgende telefoon wordt echt wel een MDA ofzo.. of een een toestelletje als de K600i met UMTS, videobellen, uitbreidbaar geheugen, coole mediaplayer etc. :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Soeski schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:04:

ik ben benieuwd of ik de K800i snel "gewoon" ga vinden ik denk het haast niet, ik heb eigenlijk nog nooit echt zo'n "luxe" telefoon gehad... ik weet nog dat toen ik mijn Nokia 8210 had ik die echt helemaal het einde vond, alleen jammer dat het zo'n slecht toestel was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik ben benieuwd of deze K800i wel snel is met filmpjes. Mijn K750i krijgt dat stotterig beeld en de Samsung E530 van me vriendin doet het wel goed. Dus ik ben benieuwd of dit beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
vanpeltje schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:46:
[...]

Dat vind ik nou ook, SE is slim...

Ik heb nu de K750i en mijn volgende telefoon wordt echt wel een MDA ofzo.. of een een toestelletje als de K600i met UMTS, videobellen, uitbreidbaar geheugen, coole mediaplayer etc. :)
de k800i heeft ook UMTS,video belle ;) uitbreidbaar geheugen betere mediaplayer als de k600i denk ik ;) etc ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 23:26:
[...]

ik ben benieuwd of ik de K800i snel "gewoon" ga vinden ik denk het haast niet, ik heb eigenlijk nog nooit echt zo'n "luxe" telefoon gehad... ik weet nog dat toen ik mijn Nokia 8210 had ik die echt helemaal het einde vond, alleen jammer dat het zo'n slecht toestel was
Hoe mooi iets ook is, je gaat alles relatief "gewoon" vinden. Schijnt ook wetenschappelijk zo bewezen dat wanneer men iets nieuws heeft aangeschaft of gekregen, dat het na 6 weken als "gewoon" beschouwd wordt....maar dat ff terzijde...

Moet zeggen dat ik m'n K750i ook een supertelefoon vond (en nog steeds vind) en alles heeft wat ik in een telefoon zoek dus in principe hoeft er nog helemaal geen nieuwe te komen. Maar op de een of andere manier moet ik gewoon het nieuwste van SE hebben dat me aanspreekt, of ik 't nu nodig heb of niet....toen de K800i gepresenteerd werd had ik ook dat "ik-moet-dat-ding-hebben"-gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 14:33:
[...]
toen de K800i gepresenteerd werd had ik ook dat "ik-moet-dat-ding-hebben"-gevoel...
Ik begin nu zelfs btje ongeduldig te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:57:
[...]

Ik begin nu zelfs btje ongeduldig te worden..
dat ben ik al heel lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
En dat is pas helemaal erg als je 'm al besteld hebt... DAN word je pas ongeduldig haha. Mijn abo is al verlengd, dat ging in 1 dag... het leveren van het toestel duurt _iets_ langer...
Ben wel blij dat ik het nog voor 31 mei heb gedaan want nu issie duurder geworden met verlengen!! Scheelt 50 euro op 1 jaar. Best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:35:
En dat is pas helemaal erg als je 'm al besteld hebt...
Inderdaad, vreselijk is dat. Je hebt gewoon de illusie dat bij wijze van spreken de volgende dag de postbode al op de stoep staat terwijl dat gewoon echt niet kan...en iedere dag het langer duurt begint je geduld op te raken. Op de een of andere manier weet GsmBoulevard het wel enigzins hoog te houden met dat beweer dat het "volgende week" wordt. Je kijkt telkens naar volgende week uit. Zo wordt het vanzelf week 26 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Soeski schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:35:
En dat is pas helemaal erg als je 'm al besteld hebt... DAN word je pas ongeduldig haha. Mijn abo is al verlengd, dat ging in 1 dag... het leveren van het toestel duurt _iets_ langer...
Ben wel blij dat ik het nog voor 31 mei heb gedaan want nu issie duurder geworden met verlengen!! Scheelt 50 euro op 1 jaar. Best veel.
Ik hoef daar bij orange niet mee aan te komen. Als ik dat zeg hebben ze zo iets van dat toestel krijgen we nog lang niet dus verlengen daar mee kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Astennu schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:50:
[...]

Ik hoef daar bij orange niet mee aan te komen. Als ik dat zeg hebben ze zo iets van dat toestel krijgen we nog lang niet dus verlengen daar mee kan niet.
ik haal em ook bij orange maar ook nog niks gehoord van wanneer ze em hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Astennu schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:50:
[...]

Ik heb ook Orange, maar verleng nooit bij Orange (of T-Mobile) zelf, of in de winkel....mij te duur. Verleng altijd via internet en dan kan je elk NON-branded toestel krijgen, ook die nog op pre-order staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat speurwerk is volgens mij gsmstunts.nl het goedkoopste voor een K800i. Het toestel is volgens hun ABSOLUUT binnen 2 weken leverbaar ! (info van 02.06.06)

Doe er uw voordeel mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
bij een 1 jaar abbo van orange ( 32,50 ) kost hij nog € 169,- ( gsmstunts) vind dat niet echt goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankvanhoesel schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:45:
bij een 1 jaar abbo van orange ( 32,50 ) kost hij nog € 169,- ( gsmstunts) vind dat niet echt goedkoop...
Ik denk dat Space mountain bij gsmstunts werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf vandaag kan hij óók besteld worden op de SE site zelf: € 458,99,-
Iemand ervaring met hoelang het dán nog duurt??

http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10407

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
frankvanhoesel schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:45:
Dat is inderdaad een heel stuk meer dan de € 99,- die ik betaald heb...
Maargoed, als hij nu bij SE ook te bestellen is, dan issie leverbaar.
Grote kans dat we niet meer 3-4 weken hoeven te wachten dus. Hoor ik daar de deurbel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Soeski schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:57:
[...]

Dat is inderdaad een heel stuk meer dan de € 99,- die ik betaald heb...
Grote kans dat we niet meer 3-4 weken hoeven te wachten dus. Hoor ik daar de deurbel? :+
99 waar heb je dat betaald??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:57:
[...]
Nou, ik lees in de voorwaarden van SE E-shop:
Geaccepteerde bestellingen worden doorgaans binnen 30 dagen geleverd en u wordt op de hoogte gesteld van eventuele vertragingen.
Dus 3 weken is op zich nog mogelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag nieuwe boekje gehaald van phonehouse.

en daarin zit EINDELIJK K800i.. alleen levertijd staat JULI! :( :? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik ga morgen weer ff bellen met orange dan weten ze of ie deze week komt ofnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:41:
[...]

Ik denk dat Space mountain bij gsmstunts werkt ;)
Nee niet eens, maar voor een Telfort abo verlenging kon ik nergens goedkoper terecht of ik moet veel over het hoofd hebben gezien. Excuus dan voor de verkeerde info !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
frankvanhoesel schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:15:
[...]

99 waar heb je dat betaald??
2Call... daar regel ik mijn GSM zaakjes al een hele tijd en gaat altijd snel en perfect. Winkelprijzen kunnen daar niet tegenop. En aangezien die mensen daar volgens mij ook GSM-geil zijn, kan je er op rekenen dat je snel je nieuwe mobiel hebt. Was met de W900 ook zo...

Ontopic; ok, het kan nog 3 weken duren inderdaad. Wel erg vooruitstrevend als de K800i nu al in de PH folder staat, maar dat ze hem pas in juli kunnen leveren? Ze willen alvast klanten trekken zeker. Ik merk het allemaal wel, maar zodra ik een bevestiging heb dat hij op de deurmat ligt laat ik het weten. Wie het laatst een K800 heeft is een .... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 03:25:
Na wat speurwerk is volgens mij gsmstunts.nl het goedkoopste voor een K800i. Het toestel is volgens hun ABSOLUUT binnen 2 weken leverbaar ! (info van 02.06.06)

Doe er uw voordeel mee !
Voor een los toestel is ie zo'n 15-20 euro duurder dan andere webshops... Doe er uw voordeel mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:20:
Vanaf vandaag kan hij óók besteld worden op de SE site zelf: € 458,99,-
Ik had dus een mail gestuurd naar de verkoopafdeling van SE E-Shop. Maar ik denk (ik hoop) dat we dit maar moeten scharen onder 'jezelf gigantisch indekken':

De verwachte levertijd van de K800i is augustus 2006.
Indien het toestel voorradig is kunt u deze in principe binnen 4 werkdagen in huis hebben, dit echter onder voorbehoud.

Vertrouwende u voldoende geïnformeerd te hebben,

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 18:32 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.