Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:20
[quote]Robbie T schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:41:
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:18:

[...]
Ja, hier ben ik inmiddels ook achter. De dame die mij in eerste instantie hielp aan de telefoon heeft verkeerde informatie verschaft!
Hier was ik dus bang voor... Telefoon pas ontvangen vlak voordat het nieuwe abo ingaat en het oude afloopt. Maar bij debitel is het sowieso 3 maanden opzegtermijn, betekent dit dat je altijd dit probleem hebt als je je nummer wilt meenemen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:38:
Even ter info.. Dit haalik uit de algemene voorwaarden voor KPN webbundels...

De alles-in-één bundel werkt met een tegoed waaruit u alle diensten kunt gebruiken, behalve 09xx, 08xx en andere betaalde servicenummers. Verder gaan alle kosten (bellen in buitenland, i-mode etc. ) uit dat zelfde bundeltegoed.
Is dit ook zo bij een Hi-20 abonnement?

Nog een vraag: Iedereen heeft het over de voordelen van de k800i (ik zelf ook, heb hem al besteld ;) ), maar wat zijn nou eigenlijk de nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:08:
[...]

Nee.

www.hi.nl

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nog een vraag: Iedereen heeft het over de voordelen van de k800i (ik zelf ook, heb hem al besteld ;) ), maar wat zijn nou eigenlijk de nadelen?
- scherm dat relatief snel bekrast (zelfde als de K750i)...doe er zelf altijd een hoesje omheen dus dat scheelt :)
- qcif video kwaliteit
- voor sommigen de megabass
- geen zaklampfunctie (is voor mij een nadeel)

Meer nadelen heeft ie volgens mij niet :P

Kan trouwens iemand even de lichtfunctie bij het opnemen van een video checken? En of er gewoon een zaklampfunctie in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
[...]

Dat zijn er maar heel weinig, zeker als je het de eigenaars vraagt (niemand is graag negatief over z'n eigen aankoop). Wat eventueel als nadeel gezien kan worden is dat ie geen WLAN heeft. Er ontbreken wat instellingen bij de camera modus: ISO waarden kun je niet instellen, net zoals je de flitser niet in kunt stellen dat ie het altijd moet doen bij een foto (automatisch, off, red eye zijn de mogelijkheden). Verschil tussen knoppen schijnt lastig te zijn, net als dat ze vrij klein zijn. De knoppen boven het beeldscherm zouden ook wat te klein zijn. (Om alles zelf te weten zul je even de reviews moeten lezen). Ik zou bijna de videokwaliteit vergeten, die is gewoon ronduit slecht, maar ik persoonlijk vind video's van elke telefoon nog te lelijk om goed te noemen, de resoluties zullen voorlopig ook nog wel te laag blijven...(op Nokia N93 na, maar daar betaal je ook voor)

Maar dat zijn allemaal maar hele kleine dingetjes, elke telefoon heeft wel een paar dingen. Bovendien, lijkt mij, is alles te verbeteren/toe te voegen in nieuwe firmware versies. Die knoppen zijn wss gewoon een kwestie van wennen, dus dat kun je alleen als nadeel beschouwen voor nieuwe eigenaars (Hoewel een bovenstaande reactie dit tegenspreekt; het smsen zou lekker en snel gaan).
Veel mensen hebben het over MEGABASS, dat het jammer is dat het er niet op zit. Ik heb geen id wat het is, maar het is iets met muziek :P Maar das voor mij niet interessant, aangezien ik een iPod heb, die klinken hoogstwss toch beter dan een telefoon..

Maar echte nadelen zijn er dus niet, maar die komen mss nog wel als de telefoon wat langer in bezit is van iedereen. Nu is iedereen nog enthousiast, na verloop van tijd zijn er altijd mensen die zich ergens aan gaan irriteren (ik wss ook, als ik hem heb, maar dat duurt nog wel ff:()

[ Voor 9% gewijzigd door rob1985 op 27-06-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:40:
[...]
- geen zaklampfunctie (is voor mij een nadeel)

En of er gewoon een zaklampfunctie in zit?
Ik zie in de specificatie lijst bij 'externe vormgeving' van nieuwmobiel.nl (klik) dat er wel een zaklamp functie in verwerkt zit.

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ajpohv schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:04:
[...]
Ik zie in de specificatie lijst bij 'externe vormgeving' van nieuwmobiel.nl (klik) dat er wel een zaklamp functie in verwerkt zit.
Groot beeldscherm, groot licht. Dat bedoelen ze denk ik. Of die ene miliseconde flits :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

Laguna

Connaisseur

robvanpraat schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:46:
[...]

Maar echte nadelen zijn er dus niet, maar die komen mss nog wel als de telefoon wat langer in bezit is van iedereen. Nu is iedereen nog enthousiast, na verloop van tijd zijn er altijd mensen die zich ergens aan gaan irriteren (ik wss ook, als ik hem heb, maar dat duurt nog wel ff:()
Ik ben benieuwd hoe lang die joystick goed blijft functioneren aangezien er veel mensen waren met problemen op dat gebied bij vorige modellen (K700/K750).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
robvanpraat schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:46:
[...]

Veel mensen hebben het over MEGABASS, dat het jammer is dat het er niet op zit. Ik heb geen id wat het is, maar het is iets met muziek :P Maar das voor mij niet interessant, aangezien ik een iPod heb, die klinken hoogstwss toch beter dan een telefoon..
Volgens de review van nieuwemobiel.nl over de w950, n91 en de ipod g5 klinken ze allemaal hetzelfde en het echte verschil maken de oordopjes (waarvan de w950 oordopjes weer beter zijn dan de standaard en in-ear oordopjes) Voor de K800 zal wel gelden dat die ongeveer zelfde geluidskwaliteit heeft als w950 omdat het allemaal zelfde chipjes zijn die gebruikt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Laguna schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:16:
[...]

Ik ben benieuwd hoe lang die joystick goed blijft functioneren aangezien er veel mensen waren met problemen op dat gebied bij vorige modellen (K700/K750).
Ja, dat vraag ik me ook wel af, maar dat kunnen we nu nog geen nadeel noemen natuurlijk ;) Maar de joystick heeft idd wel potentieel om een nadeel te worden. Maar we houden goede hoop, het is inmiddels al lang bekend bij de 750i, dus je zou mogen aannemen dat SE daar iets van heeft geleerd!

En over die zaklamp...het is in dit geval geen LED die voor het licht zorgt he, maar een xenon flits. Ik weet niet of die uberhaupt wel tegen een langere brandtijd kunnen. En als ik 's nachts de trap op moet, dan gebruik ik gewoon het beeldschermpje, dat geeft voldoende licht :P

Wat wel een nadeel is, bedenk ik me net, is dat je het shutter geluid bij het maken van foto's (nog) niet kunt uitschakelen :( Ik vind het altijd maar irritant! (Niet dat ik stiekum fotootjes ga lopen maken op het strand ofzo hoor! ;)) Bij mijn siemens S65 kon het eigenlijk ook niet, maar via iets in de configuratie kon het wel, met dank aan ParaNoya :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:20:
[...]

Wat wel een nadeel is, bedenk ik me net, is dat je het shutter geluid bij het maken van foto's (nog) niet kunt uitschakelen :( Ik vind het altijd maar irritant! (Niet dat ik stiekum fotootjes ga lopen maken op het strand ofzo hoor! ;)) Bij mijn siemens S65 kon het eigenlijk ook niet, maar via iets in de configuratie kon het wel, met dank aan ParaNoya :D
Dat hoeft geen nadeel te zijn. Bij de K750i is het (na wat aanpassingen) uit te schakelen. Neem aan dat dat ook spoedig met de K800i te doen zal zijn :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:20:
[...]

Ja, dat vraag ik me ook wel af, maar dat kunnen we nu nog geen nadeel noemen natuurlijk ;) Maar de joystick heeft idd wel potentieel om een nadeel te worden. Maar we houden goede hoop, het is inmiddels al lang bekend bij de 750i, dus je zou mogen aannemen dat SE daar iets van heeft geleerd!

En over die zaklamp...het is in dit geval geen LED die voor het licht zorgt he, maar een xenon flits. Ik weet niet of die uberhaupt wel tegen een langere brandtijd kunnen. En als ik 's nachts de trap op moet, dan gebruik ik gewoon het beeldschermpje, dat geeft voldoende licht :P

met de headset erin ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hij is dus beschikbaar geworden :) Nog wel alleen kpn gesimocked, maar de eerste levering is ook gelijk een goede, waardoor je hem dus nu al in de winkel kan vinden :)

Edit: Ik vind hem tegen vallen. Ik vind hem te groot, en het klepje aan de achterkant is erg hinderlijk.
Verder vind ik het menu niet echt denderend verbeterd, het ziet er een beetje hoekig uit.

[ Voor 38% gewijzigd door DaannO op 28-06-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op Hi staat nog steeds : vandaag bestellen, woensdag(vandaag dus) bellen.
zouden we hem vandaag dan toch krijgen ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 21:09
DaannO schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:22:
Ik vind hem tegen vallen. Ik vind hem te groot, en het klepje aan de achterkant is erg hinderlijk.
Verder vind ik het menu niet echt denderend verbeterd, het ziet er een beetje hoekig uit.
Heb je hem al in je handen gehad? of basseer je deze uitspraak op foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

sommige winkels hebben hem dus ook al in de winkel en verkopen hem dus al, dus ja, je kan hem gewoon kopen, zij het, beperkt leverbaar natuurlijk.

belcompany groningen had er gister iig 1 gekregen....wanneer en hoeveel ze meer krijgen weet ik niet

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Hij is dus beschikbaar geworden :) Nog wel alleen kpn gesimocked, maar de eerste levering is ook gelijk een goede, waardoor je hem dus nu al in de winkel kan vinden :)

Edit: Ik vind hem tegen vallen. Ik vind hem te groot, en het klepje aan de achterkant is erg hinderlijk.
Je verpest het voor iedereen :P Nee hoor, iedereen mag er natuurlijk z'n mening over hebben. SE maakt geen superkleine mobieltjes, daarvoor moet je bij andere fabrikanten zijn. Je uitspraak blijft subjectief, gelukkig. Dat klepje kan ik me enigszins wel voorstellen, maar dat zal ik zelf moeten merken om het met je eens te kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- de maat wisten we al toch?

- hoezo? heb je em al een paar dagen lang in en uit je zak gehaald ofzo?

- ik snap niet wat je bedoelt met een hoekig menu moet ik zeggen. je zou graag meer ronde hoekjes hebben ofzo? ik vind dat dus helemaal nix. op compus /mobiels moet het gewoon recht en zakelijk blijven, op vrouwen de ronde vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:25
net ff een M2 kaartje besteld van 1gb bij memoryshop.nl voor 61 euro inclusief verzend en rembours kosten.
bij vele shops zijn de rembourskosten ver boven de 10 euro hier gelukkig niet.
morgen heb ik em binnen als het goed is

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker hoor, gisteren bij HI besteld, staat er morgen in huis. Kijk ik nu op de status, hebben ze er geen op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:04:
Lekker hoor, gisteren bij HI besteld, staat er morgen in huis. Kijk ik nu op de status, hebben ze er geen op voorraad.
Bij mij hetzelfde verhaal, ook gister mijn abo verlengd icm k800. Nu hopen dat ze dan eind van de week of begin volgende week kunnen leveren...

Zijn er al wel mensen die hem al wel hebben ontvangen van Hi?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen nu en twee weken gaven ze aan. Ja dat is lekker dan. Terwijl die in de winkels wel op voorraad is.
Weet iemand wat voor acties er lopen van Hi bij primafoon of belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:32:
[...]

- ik snap niet wat je bedoelt met een hoekig menu moet ik zeggen. je zou graag meer ronde hoekjes hebben ofzo? ik vind dat dus helemaal nix. op compus /mobiels moet het gewoon recht en zakelijk blijven, op vrouwen de ronde vormen.
Met je laatste punt ben ik helemaal eens :P:D

Waar blijft het nieuwe topic...?

[ Voor 5% gewijzigd door rob1985 op 28-06-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cornelis18 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:17:
[...]

Bij mij hetzelfde verhaal, ook gister mijn abo verlengd icm k800. Nu hopen dat ze dan eind van de week of begin volgende week kunnen leveren...

Zijn er al wel mensen die hem al wel hebben ontvangen van Hi?!
Nope nog nix gehoord :'( status nog steeds : geen voorraad beschikbaar.
Als ik een abonement bij primafoon kan afsluiten ga ik daar snel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
JAAAAAH! ik heb 'm!
Ben zojuist bij de primafoon in Venlo geweest. Omdat ik niet meer kon wachten heb ik i.p.v. Vodafoon, KPN (Hi) genomen.
De jongen die me hielp was nog in opleiding. En als je het mij vraagt blijft hij dat nog z'n hele leven. Niemand bij Primafoon Venlo is op de hoogte van acties of wat dan ook. Quote verkoper: "Maar meneer, GPRS is toch hetzelfde als UMTS?!". Lijkt me duidelijk dat deze persoon ITO met bijles heeft gehad op "school".

Oké ontopic...
Ik vergelijk even wat items met mijn W800i.
Scherm
Om te beginnen 't scherm. Whaa!! heel helder, loepzuiver. Gelijk een eye catcher.
Camera
Same answer. Ziet er erg strak uit, werkt perfect en redelijk snel. De autofocus vind ik wat langzaam. De slogan is dan wel iets van 'mis geen moment', maar ik weet niet of ze dat echt waar kunnen maken.
Toetsenbord
Toetsen hebben een lekkere grip, maar je voelt niet heel goed als je van toets wisselt. Verder zeker geen klagen.
Geluidskwaliteit
De speaker aan het oor klinkt rete goed. Het lijkt als of je een standaard hifi oortje tegen je oor houdt. Ik heb de voicemail ingesproken en je hoort dan ook de goede kwaliteit van de microfoon. De speaker heb ik nog niet goed kunnen testen. Op het eerste 'gezicht' beter dan de W800i.
MEGABASS
Ze hebben de megabass software er niet in zitten. Maar wel een equalizer, meer dan voldoende voor mij. Bij de W800i gebruikte ik zelf ook altijd al mijn eigen instellingen.
Joystick
Beter dan de W800i. Hij is wat stroever en daardoor stabieler. Er zit geen kraaltje ingeplakt die eruit kan vallen zoals dat bij mijn W800i is.

Dat was het voor nu. Vanuit mijn kant alleen maar lof tot nu toe met wat kleine opmerkingen.

*Ook leuk als je de telefoon aan het kopen bent, dat er een oude bekende achter je te wachten staat. Chantal Janzen....

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
ajpohv schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:28:

Camera
Same answer. Ziet er erg strak uit, werkt perfect en redelijk snel. De autofocus vind ik wat langzaam. De slogan is dan wel iets van 'mis geen moment', maar ik weet niet of ze dat echt waar kunnen maken.

*Ook leuk als je de telefoon aan het kopen bent, dat er een oude bekende achter je te wachten staat. Chantal Janzen....
Voor het geval dat de 'langzame' autofocus je gaat irriteren, dan kun je hem altijd uitschakelen, door de focus op 'infinite' te zetten, dan stelt ie niet meer scherp geloof ik, dus dan 'mis je geen moment' meer ;)

En Chantal...niet verkeerd om voor haar in de rij te staan. Maar mss is erachter nog wel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ParaNoya schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:39:
[...]
Heb je hem al in je handen gehad? of basseer je deze uitspraak op foto's?
Ik heb hem meerdere malen in mijn handen gehad.
robvanpraat schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:51:
[...]

Je verpest het voor iedereen :P Nee hoor, iedereen mag er natuurlijk z'n mening over hebben. SE maakt geen superkleine mobieltjes, daarvoor moet je bij andere fabrikanten zijn. Je uitspraak blijft subjectief, gelukkig. Dat klepje kan ik me enigszins wel voorstellen, maar dat zal ik zelf moeten merken om het met je eens te kunnen zijn...
Natuurlijk is het een persoonlijke mening, en het is aan een iedere om zelf tot een oordeel te komen. Maar dit was gewoon mijn eerste indruk :)
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:32:
[...]

-Ja, maar nu kan ik vertellen hoe ik het ondervond.

-Nee, maar dit was mijn eerste min punt dat me opvalt. Natuurlijk weet ik niet hoe dit in praktijk als je een paar dagen meeneemt.

-Ik heb nu een w800i, ik vind mijn menu er beter uit zien dan die van de k800i. Het zit voor mijn gevoel wat beter in elkaar en ziet er ook mooier uit. Vind ik wel belangerijk iets omdat het toch een `opvolger` is van mijn huidig toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
- net bij belcompany assen geweest die hebben em binnen weliswaar met simlock icm hi/kpn

- orange shop assen verwacht hem pas half augustus te hebben (ze hebben gebeld met het hoofdkantoor waar ik bij stond)

-the phonehouse assen verwacht hem 15 juli simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
ik hoef maar 1 ding te weten:
wanneer komt ie beschikbaar bij Vodafone met UMTS abbo???? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
robvanpraat schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:17:
ik hoef maar 1 ding te weten:
wanneer komt ie beschikbaar bij Vodafone met UMTS abbo???? :)
Bij vodafone is hij meestal als laatst beschikbaar. Je moet er altijd 2 extra weken bij optellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
zolang het maar voor begin augustus is, vind ik het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
In de Primafoons zijn er iig zat (volgens mij minimaal 4 per vestiging)...

Afbeeldingslocatie: http://img187.imageshack.us/img187/3314/dsc021253ih.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Hi site is de actie maandag bestellen woensdag bellen nu ook weggehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik ben inmiddels ook de trotse bezitter van de k800i !!!
Ik moet nog kijken wat er allemaal beter is, maar iedergeval de joystick en het beeldscherm zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waaar hebben jullie gehaald?/
webshops of winkel?

vandaag naar phone house en de man zei dat die nog onbekend leverbaar :( (@ amsterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte Dhr./Mevr.

De SE K800i die nu op de markt is is een sim-lock versie van KPN. Het
originele toestel word verwacht in juli.

Met vriendelijke groet,

BelBeter.nl
Shit....

edit:

Had maar ff een mailtje naar belbeter gestuurd aangezien ik van gsmboulevard niets terug krijg...tis dus duidelijk...volgende week...of de week daarop :S

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:32:
Geachte Dhr./Mevr.

De SE K800i die nu op de markt is is een sim-lock versie van KPN. Het
originele toestel word verwacht in juli.

Met vriendelijke groet,

BelBeter.nl
hehe dat van die KPN-simlock hebben ze bij belbeter vanochtend van mij gehoord via de mail :P

Jammer genoeg dus nog langer wachten, irritant dat KPN al die toestellen opgekocht heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Weet iemand hier hoe de Zonnesteek weken bij Primafoon werken? Geldt dat op al hun producten? O-)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik ook al aan :>, maar ik weet het ook niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig nieuws betreffende Hi abonnementen met de k800i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 11:22
Goed, als het meezit, krijg ik hem deze week nog thuis gestuurd.

Ik heb hem dinsdag bij de primafoon bewonderd, prettig klein dingetje, doet nauwelijks anders aan dan de w810i.

De voornaamste reden dat ik uiteindelijk voor de k800i koos, is het feit dat die een goed klepje voor de camera lens heeft zitten.
edit:
Ohja en het grote scherm vond ik ook wel een grote plus

Persoonlijk vind ik hem iets minder strak ogen (irl) dan de w810i, maar aangezien dat ding 90% van de tijd in mijn broekzak zit... boeie!

Over de joystick : voelt solide aan, en her en der in fora al gelezen dat SE hier druk mee bezig is geweest om te zorgen dat het geen zwakke plek meer zal vormen.

Toetsen bevallen ook prima, had eigenlijk verwacht na foto's gezien te hebben dat dat tegen zou vallen, maar irl prima te bedienen. Solide en duidelijk.

Mbt de headset : hier is mijns inziens helaas ernstig op bezuinigd, ipv in ear dopjes en een jack connector in de mic/opneemknop unit, zitten er van die gare simpele dopjes vast aan het geheel
(ik ga zelf dat ding los knippen en connector solderen, accesoires vallen toch niet onder garantie)

Mbt de mega bass : met goede in ear dopjes (EX-71) voldoet de normale equalizer bij de w810i voor mij prima, vind de megabass zelfs lelijk, dus ik verwacht dat het bij de k800i prima is.

Tot slot nog een tip voor mensen met een KPN Mobiel X abonnement die toe zijn aan verlenging en de k800i willen hebben.

De Primafoon winkel,
de website
en de telefonische klantenservice

hebben, naar ik begrijp, allen een eigen verkoop afdeling die dus lekker onderling concurreren.
(is mij 2 jaar geleden door de primafoon verteld, omdat zij over de aanbieding die mij eerder telefonisch was gedaan, heengingen)

Bij de primafoon kon ik alleen een k800i bestellen, met bijbetaling van 129 euro bij verlenging van een mobiel 25 abonnement. Kan alleen gratis als ik mijn huidige abo opzeg, een nieuwe neem die pas over 3 maanden in gaat en een nieuw nummer krijg. Nummer behoud is dan niet mogelijk, stelletje sufferds : werkt toch alleen maar in de hand dat je naar de concurrent gaat.

Maar omdat ik toch best tevreden ben over KPN, toch nog maar ff op internet gekeken.

Als ik de bestel procedure op de site doe, krijg ik nergens een melding over bijbetalen.

Omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde, de klantenservice gebeld :
"Oh maar als u via de site besteld, komen er later 99% zeker nog kosten bij hoor.
MAAAAR ik kan hem u aanbieden voor 17 euro"

Kortom de afdelingen onderling tegen elkaar uitspelen kan zo zijn vruchten afwerpen.

Om op safe te spelen de laatste maar gedaan, 17 euro ga ik niet wakker van liggen 8)

[ Voor 2% gewijzigd door Virtox op 28-06-2006 22:53 . Reden: tiepvautjes, grammatica en toevoeging over het scherm ]

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
Wel jammer, mijn 2 jarig contract is over 2 maand afgelopen en mag nu al verlengen. nou zag ik dat dit toestel al uit was, alleen je moet er zoveel voor neerleggen nog :S en zelfs als je al 2 jaar bij kpn zit, moet je nog meer betalen dan dat je een nieuwe aboo neemt..dat snap ik dus niet.

Zonde want ik keek wel naar dit toestel uit.

[ Voor 11% gewijzigd door rudyman85 op 28-06-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
Rudyyy schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:19:
zelfs als je al 2 jaar bij kpn zit, moet je nog meer betalen dan dat je een nieuwe aboo neemt..dat snap ik dus niet.
Lees mijn post 1 naar boven nog ff, was voor mij dus ook het geval, en via de site of via de klantenservice hoeft dat dus helemaal niet, gewoon ff doorzeuren O-)

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:35
MoodSwing schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:24:
[...]

Lees mijn post 1 naar boven nog ff, was voor mij dus ook het geval, en via de site of via de klantenservice hoeft dat dus helemaal niet, gewoon ff doorzeuren O-)
ik neem jou verhaal mee naar kpn, eens kijken wat ze kunnen doen :)

Ik heb trouwens een hi20 he

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 28-06-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Kerel bij de belcompany zei ook al dat het wel tot augustus zou kunnen duren voor de rest. Leuke deal gemaakt hoor KPN ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk is dat toch geen eerlijke concurrentie? Zo hebben andere provider veel minder klanten voor dat toestel (in deze periode altans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:12:
Eigenlijk is dat toch geen eerlijke concurrentie? Zo hebben andere provider veel minder klanten voor dat toestel (in deze periode altans)
Andere providers hadden dit ook kunnen doen, dus echt oneerlijk is het niet. Ik vind het eerder opmerkelijk dat KPN dit voor elkaar heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Ik ga morgen toch maar eens navragen hoe dat precies zit met simlock vrij maken. Het zou dus niets extra kosten en ik heb geen zin om te wachten tot augustus. Kan ook al niet overstappen naar KPN want ik heb nog Orange t/m september. Bovendien, ze hebben dan niet overal een evengoed netwerk, maar ik ben wel tevreden over hun abonnementsvoorwaarden (alhoewel ik bij een volgende verlenging heel veel opgespaarde sms'jes ga kwijtraken ;() En ik zag al leuke cashbackacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanpraat schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:23:
[...]

Andere providers hadden dit ook kunnen doen, dus echt oneerlijk is het niet. Ik vind het eerder opmerkelijk dat KPN dit voor elkaar heeft gekregen.
Het is wel duidelijk dat de webshops hebben zitten slapen volgens mij. Zij geven aan niet eerder dan over 2-3 weken te kunnen leveren !
:Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MoodSwing schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:14:
Mbt de mega bass : met goede in ear dopjes (EX-71) voldoet de normale equilizer bij de w810i voor mij prima, vindt de megabass zelfs lelijk, dus ik verwacht dat het bij de k800i prima is.
Ik had mail gestuurd naar SE. Kreeg dit terug:

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De Sony Ericsson K800i ondersteund de MegaBass functie. Voor verdere
specificaties van de K800i, raden wij u aan om te kijken op onze website
www.sonyericsson.nl.

Met vriendelijke groeten,

Chantal de Jager
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Lijkt mij op een slechte samenwerking tussen communicatie en productie

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:52:
Iemand enig nieuws betreffende Hi abonnementen met de k800i?
nope :'( nog niets gehoord :'( maar Hi is toch van KPN of niet ? dan zouden ze hem in principe al moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:53:
[...]

nope :'( nog niets gehoord :'( maar Hi is toch van KPN of niet ? dan zouden ze hem in principe al moeten hebben.
Als ze van Hi.nl niks laten weten morgen of vrijdag kan het nog wel even duren. Ik denk zelf namelijk dat ze er morgen een hoop hebben (hoop ik O-) )

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:20
ik zie dat hij op hi.nl nu gratis is bij een 2-jarig hi-30 abonnement, dit was eerder toch bij een hi-25 abonnement? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, toen was ook die actie nog (vandaag bestellen, woensdag bellen). Maar ik had ook een paar pagina's terug gelezen dat ze ze vandaag of morgen binnen zouden krijgen. maarja, anders morgen maar ff een mail sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt benieuwd! Ik wilde hem al graag een keer binnen krijgen (van Hi), maar nu mijn oude toestel (Siemens M55) total-loss is, is het noodzaak geworden dat hij snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

GRRRRR!!! Gister een emailtje terug gehad van gsm.tv Wordt dus toch pas over 2 weken voordat ze hem gaan leveren...kan wel een toestel in bruikleen krijgen...alsof ik daar wat aan heb :S Gewoon die k800i leveren, is dat nou teveel gevraagd?! :P

Naja der zit niks anders op dan wachten...en dat duurt langgg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
Zijn er eigenlijk veel mensen die een verzekering afsluiten bij een telefoon? Zoja, waar? Ik zit nu bij Lifeline van Thephonehouse, maar dat vind ik veel te duur! 8 euro per maand, terwijl dat de goedkoopste is (voor duurdere telefoons). En is het verstandig? In het eerste jaar wordt eigenlijk vrijwel alle schade toch gedekt door de garantie? In het tweede jaar is de prijs van de telefoon al ver genoeg gedaald om een nieuwe te kopen voor een leuke prijs. Wat ik eigenlijk wil weten: wat voegt een verzekering toe in het eerste jaar? (het tweede jaar is me wel duidelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

1: Tegenwoordig heb je 2 jaar garantie

2: Garantie geld voor GEEN enkele schade, puur alleen voor spontane fouten

Wat doet een verzekering dan wel? Voornamelijk val/stoot/klem/vloeistofschade en bepaalde vormen van diefstal. Daarnaast nog andere (kleine) dingen die per verzekering afhankelijk zijn.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Giox schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:04:

Wat doet een verzekering dan wel? Voornamelijk val/stoot/klem/vloeistofschade en bepaalde vormen van diefstal. Daarnaast nog andere (kleine) dingen die per verzekering afhankelijk zijn.
offtopic:
Even noteren dat dit ook bij in de faq moet komen van psgg omdat er veel onduidelijkhied over heerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Daarnaast nog andere (kleine) dingen die per verzekering afhankelijk zijn.
En die keren bijna nooit uit of een gedeelte met een eigen risico van 50 euro waardoor het eigenlijk niet interessant is.
Dit hoor je niet in de winkel maar in praktijk als je je polis opgestuurd krijgt of een claim indient zie je het opeens in de kleine letters staan.
Diefstal wordt vrijwel nooit vergoed omdat ze meestal zeggen dat het nalatigheid is 8)7

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ballebek schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:16:
[...]

En die keren bijna nooit uit of een gedeelte met een eigen risico van 50 euro waardoor het eigenlijk niet interessant is.
Dit hoor je niet in de winkel maar in praktijk als je je polis opgestuurd krijgt of een claim indient zie je het opeens in de kleine letters staan.
Diefstal wordt vrijwel nooit vergoed omdat ze meestal zeggen dat het nalatigheid is 8)7
Diefstal kan je niet laten vergoeden omdat je anders je telefoon aan een vriend geeft en jij weer een nieuwe krijgt. Gebeurde op het begin erg veel, toen hebben ze dat verandert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya

Idd heb ook een verzekering gehad op m'n S65, voor het eerste jaar verzekerd tegen alles behalve verlies of diefstal. Kostte me maar 3,75 per maand aan de ene kant is het het wel waard, ben bij mijn telefoon daarvoor namelijk erg genaaid door nokia. Ding kapte er na 3 weken gebruik er gewoon mee, oorzaak werd op vochtschade gegooid en zag maar dag tegen je telefoon. Had ik maar niet zoveel moeten zweten kreeg ik te horen |:(

Bij mijn s65 geen verzekering uiteindelijk niet hoeven verzilveren, maar denk dat ik voor de zekerheid er bij mijn k800 er toch 1 afsluit, is toch erg zuur als je ineens 400 euro bij het oud vuil kan zetten buiten je schuld om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:18:
[...]

Diefstal kan je niet laten vergoeden omdat je anders je telefoon aan een vriend geeft en jij weer een nieuwe krijgt. Gebeurde op het begin erg veel, toen hebben ze dat verandert :)
Tegen diefstal kun je je wel verzekeren tis alleen wat duurder. Wat jij aangeeft is gewoon het plegen van fraude

[ Voor 7% gewijzigd door ParaNoya op 29-06-2006 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ParaNoya schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:23:
[...]

Tegen diefstal kun je je wel verzekeren tis alleen wat duurder. Wat jij aangeeft is gewoon het plegen van fraude
Bij wie kan je je dan verzekeren voor diefstal. Als ik mij niet vergis staat er dit in:

Het toestel is verzekerd voor diefstal in het geval van:
Er aangifte gedaan zijn bij de politie
Er sporen van braak zijn.
Het uit een gesloten omgeving omtvreemd is.

Ik ben eerlijk gezegd nog geen verzekering tegen gekomen bij wie het wel kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:25:
[...]

Bij wie kan je je dan verzekeren voor diefstal. Als ik mij niet vergis staat er dit in:

Ik ben eerlijk gezegd nog geen verzekering tegen gekomen bij wie het wel kan :)
En uit een voertuig gestolen telt ook niet terwijl er dan sporen van braak zijn en het een gesloten omgeving is |:(

Zeg maar dag tegen je nieuwe camera terwijl het verzekerd was :(

[ Voor 10% gewijzigd door Uberprutser op 29-06-2006 00:31 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ballebek schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:27:
[...]

En uit een voertuig gestolen telt ook niet terwijl er dan sporen van braak zijn en het een gesloten omgeving is |:(

Zeg maar dag tegen je nieuwe Macbook, DJ console en camera terwijl het verzekerd was :(
Idd, ze willen erg graag bewijs hebben video en dingen. Vind dit persoonlijk een onzin regel, maar dat ter zeide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:31:
[...]

Idd, ze willen erg graag bewijs hebben video en dingen. Vind dit persoonlijk een onzin regel, maar dat ter zeide.
Tja, gesloten parkeergarage waar je niet inkomt zonder pasje / uitnodiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ballebek schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:16:
[...]

Dan moet je ook niet de kleine letter pas nadat je schade gemeld heb gaan lezen.

Ik weet alle kleine lettertjes van mijn GSM verzekeringen en als ik die niet weet, dan lees ik die eerst. Als je dat doe, dan kan je nooit achteraf zeggen dat je iets niet wist. En teleurgesteld zijn omdat je dacht dat diefstal wel verzekerd was, maar nu er opeens achter kom dat diefstal vanaf de bar waar je `m per ongeluk vergeten ben er nou net niet in valt.

Oftewel: Ik verzeker gewoon lekker....
Ballebek schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:27:
[...]

Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere polissen geregeld is, maar ik weet toevallig dat als hij in een afgesloten dashboard kastje ligt, dat het dan bij mij weer wel verzekerd is.
Zeg maar dag tegen je nieuwe Macbook, DJ console en camera terwijl het verzekerd was
Tja, ik zou zulke dingen ook niet in mijn auto laten liggen.. Ook niet als ik verzekerd ben..

Had je al die drie dingen wel in het dashboardkastje of onder de stoel liggen dan?

[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 29-06-2006 01:44 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
ParaNoya schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:22:
[...]

Idd heb ook een verzekering gehad op m'n S65, voor het eerste jaar verzekerd tegen alles behalve verlies of diefstal. Kostte me maar 3,75 per maand aan de ene kant is het het wel waard, ben bij mijn telefoon daarvoor namelijk erg genaaid door nokia. Ding kapte er na 3 weken gebruik er gewoon mee, oorzaak werd op vochtschade gegooid en zag maar dag tegen je telefoon. Had ik maar niet zoveel moeten zweten kreeg ik te horen |:(

Bij mijn s65 geen verzekering uiteindelijk niet hoeven verzilveren, maar denk dat ik voor de zekerheid er bij mijn k800 er toch 1 afsluit, is toch erg zuur als je ineens 400 euro bij het oud vuil kan zetten buiten je schuld om.
Waar had je dat gedaan Para? Ik vind dat namelijk wel mooi bedrag voor een verzekering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:25:
[...]

Ja dat is dus verzekeren tegen diefstal, die regels gelden voor alle producten die je tegen diefstal verzekert, zo ook voor een mobiele telefoon.

@robvanpraat:
http://www.gsmverzekeren.nl/

de goedkoopste (silver verzekering) dekt toestelllen tot 675 euro voor maar 3,75 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Orange gebeld, na lang wachten bleken ze bij 1200 (helpdesk) geen antwoord te kunnen geven op mijn vraag. Advies: bel de dichtsbijzijnde Orange Shop (Den Haag). Daar kreeg ik iemand aan de telefoon die in eerste instantie niet eens wist wat een SE K800 was, na wat zoeken kwam ze met de melding dat de K800 bij Orange pas in AUGUSTUS word geleverd omdat Orange (die reden gaven ze me) altijd eerst de kat uit de boom wil kijken omdat nieuwe toestellen kinderziektes kunnen hebben.

Ik word hier een beetje verdrietig van... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:04

The Legend

*Plop*

Iemand al een leverdatum van 2call.nl kunnen bemachtigen :? Ik ga vrijdag voor 2 weken op vakantie dus opzich maakt het mij wat minder uit maar ik wil hem wel kunnen ophalen als ik terug kom :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
MoodSwing schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:14:
...
Tot slot nog een tip voor mensen met een KPN Mobiel X abonnement die toe zijn aan verlenging en de k800i willen hebben.

De Primafoon winkel,
de website
en de telefonische klantenservice

hebben, naar ik begrijp, allen een eigen verkoop afdeling die dus lekker onderling concurreren.
(is mij 2 jaar geleden door de primafoon verteld, omdat zij over de aanbieding die mij eerder telefonisch was gedaan, heengingen)

Bij de primafoon kon ik alleen een k800i bestellen, met bijbetaling van 129 euro bij verlenging van een mobiel 25 abonnement. Kan alleen gratis als ik mijn huidige abo opzeg, een nieuwe neem die pas over 3 maanden in gaat en een nieuw nummer krijg. Nummer behoud is dan niet mogelijk, stelletje sufferds : werkt toch alleen maar in de hand dat je naar de concurrent gaat.

Maar omdat ik toch best tevreden ben over KPN, toch nog maar ff op internet gekeken.

Als ik de bestel procedure op de site doe, krijg ik nergens een melding over bijbetalen.

Omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde, de klantenservice gebeld :
"Oh maar als u via de site besteld, komen er later 99% zeker nog kosten bij hoor.
MAAAAR ik kan hem u aanbieden voor 17 euro"

Kortom de afdelingen onderling tegen elkaar uitspelen kan zo zijn vruchten afwerpen.

Om op safe te spelen de laatste maar gedaan, 17 euro ga ik niet wakker van liggen 8)
telefoonverkopers blijven verkopers, of ze nou in de winkel staan of aan de telefoon hangen... Ze krijgen allemaal provisie.

Gister naar de primafoon in Leiden geweest. Een gast voor mij werd geholpen door een man. die gozer wilde een k800i hebben. Die vent: " tja, die is officieel nog niet leverbaar. Maar volgens mij heb ik er achter nog wel 1-tje liggen... Ik kan wel voor jou een uitzondering maken.
Word ik geholpen. "ik hoorde dat jullie de k800i hebben".. "Ja dat klopt, ik zal hem even pakken..."
"weet je al welk abo?" "Ja, kpn mobile 20 2 jaar. volgens website is ie dan 49 euro...".
"even kijken" *kijkt op computer* "ja klopt, ik zal even alles in orde maken."

HIJ IS GAAAAAAFF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
geen branded?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Er zijn alleen maar branded sim-locked, KPN. Je kan hem simlock vrij maken, maar dat kost 68E bovenop de 459E voor een los toestel. En de aanvraag kan een maand!? duren... En GSM.TV levert ook pas eind juli zei een medewerker over de telefoon. Nee, KPN heeft dat lekker geregeld.
Dus ik ben maar naar de primafoon gegaan, ondanks dat ik nog een contract tot september heb bij Orange. Ik zit nu erg te twijfelen om over te stappen naar een Hi25 abonnement. Dan betaal ik eerst wel dubbel, maar de eerste 2 maanden zijn gratis (actie). En ik krijg de k800 goedkoper. Nadeel is wel dat ik tijdelijk met 2 telefoons zit (ook een k700) en dat ik in 3 maanden een shitload aan beltegoed en sms'jes op moet maken. Ik kan wel mijn nummer behouden, ik krijg dan tijdelijk een ander nummer.
Maar heeft iemand nog goede punten om af te zien van Hi, of om juist wel voor Hi te kiezen? Want op zich vind ik Orange prima, alleen het bereik bij m'n ouders is niet je-van-het...

Edit: ik heb besloten dat ik maar gewoon geduld moet hebben, dan maar wat later.

[ Voor 15% gewijzigd door SayWhatAgain! op 29-06-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

The Legend schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:26:
Iemand al een leverdatum van 2call.nl kunnen bemachtigen :? Ik ga vrijdag voor 2 weken op vakantie dus opzich maakt het mij wat minder uit maar ik wil hem wel kunnen ophalen als ik terug kom :p
Heb geen concrete datum voor je, maar als ik iets weet is het wel dat 2call altijd een van de allereerste is!...koop er mijn telefoons ook en als niemand hem nog heeft, kan ik hem daar al kopen en met prima service trouwens.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
nomad85 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:18:
[...]

Heb geen concrete datum voor je, maar als ik iets weet is het wel dat 2call altijd een van de allereerste is!...koop er mijn telefoons ook en als niemand hem nog heeft, kan ik hem daar al kopen en met prima service trouwens.
hehe dat dacht ik ook over andere online webshops, maar blijkbaar heeft KPN het voor elkaar gekregen om de rollen wat dat betreft om te draaien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
SayWhatAgain! schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:02:
.......
Dus ik ben maar naar de primafoon gegaan, ondanks dat ik nog een contract tot september heb bij Orange. Ik zit nu erg te twijfelen om over te stappen naar een Hi25 abonnement. Dan betaal ik eerst wel dubbel, maar de eerste 2 maanden zijn gratis (actie). En ik krijg de k800 goedkoper. Nadeel is wel dat ik tijdelijk met 2 telefoons zit (ook een k700) en dat ik in 3 maanden een shitload aan beltegoed en sms'jes op moet maken. Ik kan wel mijn nummer behouden, ik krijg dan tijdelijk een ander nummer.
.......
Dat heb ik dus gedaan. Je kunt de telefoon niet meenemen, want je moet van Orange eerst de goedkeuring krijgen van het overzetten van je nummer. Dat moet van de Opta binnen 10 werkdagen. Omdat ik blijkbaar mijn abbo voor het einde van mijn 1 jaar Orange had moeten opzeggen met nummer behoud, zit ik nu nog wel 3 maanden aan Orange vast. En dat verteld die gast van Orange niet toen ze me vroegen te verlengen :( @#%$^**&% :(
Ik hoop dan ook binnen enkele dagen van Orange een brief met de goedkeuring te krijgen, zodat ik m'n K800i weer mag strelen :9

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:26:
Qua levering van de telefoon, verwachten we deze binnen nu en 2 weken.
We ontvangen de leveringen gewoon van SonyEricsson en zullen deze dus dan
ook eerdaags binnenkrijgen.
Helaas is de exacte leverdatum (vandaag, morgen, van de week..) pas echt
duidelijk, zodra we de levering op de stoep hebben staan.

Met vriendelijke groeten,

David Kamp
2Call B.V.
Postbus 11539
2502 AM Den Haag
Tel : 070-363.53.43
Fax : 070-392.55.02
Email info@2call.nl

Nu maar hopen dat het eerder morgen dan over 2 weken is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
Mbt tot verzekering, ik heb bij kpn ook maar de extra zeker service oid, 7 euro nogwat per maand, maar dan wel verzekerd tegen diefstal/verlies/valschade etc.
(alleen binnen nederland, nouja, voor buitenland heb ik weer een goede reisverzekering)

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:17
Ik ben maar even bij Primafoon langsgegaan om te kijken wat er daar te regelen viel. Maar ik blijf toch maar wachten totdat ze van Hi uitleveren...

Bij primafoon hebben ze op dit moment geen acties icm hi en k800. Dus scheelt 120e als je het geduld hebt totdat Hi uitleverd (5x24 webkorting bij 2-jarig abo).
Zij hadden trouwens de k800 ruim op voorraad en hij wist ook niet waarom Hi zolang wacht met uileveren. (Primafoon Delft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Cornelis18 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:54:
Ik ben maar even bij Primafoon langsgegaan om te kijken wat er daar te regelen viel. Maar ik blijf toch maar wachten totdat ze van Hi uitleveren...

Bij primafoon hebben ze op dit moment geen acties icm hi en k800. Dus scheelt 120e als je het geduld hebt totdat Hi uitleverd (5x24 webkorting bij 2-jarig abo).
Zij hadden trouwens de k800 ruim op voorraad en hij wist ook niet waarom Hi zolang wacht met uileveren. (Primafoon Delft)
wat ik niet snap is waarom SE zolang wacht met uitleveren aan de gewone shops zonder zo'n stomme simlock dr op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
MoodSwing schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:03:
Mbt tot verzekering, ik heb bij kpn ook maar de extra zeker service oid, 7 euro nogwat per maand, maar dan wel verzekerd tegen diefstal/verlies/valschade etc.
(alleen binnen nederland, nouja, voor buitenland heb ik weer een goede reisverzekering)
Ik vind 7€ per maand nogal wat. Das 80 euro per jaar.. :o
Ik zou het iig niet doen, lijkt me niet echt nodig, zeker ook omdat er vaak veel haken en ogen aan zon verzekering zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoyden op 29-06-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
als je er niet voor kiest om je niet voor diefstal (diefstal kun je zelf ook voor een groot deel voorkomen) te verzekeren ben je maar 3,75 p/m kwijt das toch best acceptabel vind ik. Zeker als je het toch ineens nodig blijkt te hebben

[ Voor 14% gewijzigd door ParaNoya op 29-06-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
meneer de postbode is geweest, geheugenkaart is binnen nu de telefoon nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
ParaNoya schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:35:
als je er niet voor kiest om je niet voor diefstal (diefstal kun je zelf ook voor een groot deel voorkomen) te verzekeren ben je maar 3,75 p/m kwijt das toch best acceptabel vind ik. Zeker als je het toch ineens nodig blijkt te hebben
idd, het is altijd fijn om iets achter de hand te hebben igv schade. Zeker als het in de eerst paar weken/maanden is! En dan vind ik 3.75 niet veel, ivm met de 8 euro die ik nu betaal! Zeker als ik zie dat eigenlijk alles hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de SE site is de telefoon beschikbaar.

http://www.sonyericsson.c...emplate=pp1&zone=pp&lm=pp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

En bij de EShop niet in voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij belcompany is hij wel in voorraad, ik heb er een gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
ja, maar dat wisten we al, aangezien er al mensen zijn die um hebben ;)weliswaar allemaal via kpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:12:
Bij belcompany is hij wel in voorraad, ik heb er een gereserveerd
met KPN neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, iets anders is er nog niet, maar ik was sowieso van plan Hi te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
dan is ie ook niet echt op voorraad vind ik, dat is wanneer je em met alle abbo's kan krijgen en er op dat moment genoeg in de winkel liggen.
wat helaas nog 2 week duurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi zegt nu wel op z'n website: gratis en binnen 24 uur thuisbezorgd. Ik word gek van die acties |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
niet te hopen dat door al die acties van kpn en hi de levering van de simlockvrije toestellen langer gaat duren omdat hi en kpn nog meer nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:12:
Hi zegt nu wel op z'n website: gratis en binnen 24 uur thuisbezorgd. Ik word gek van die acties |:(
Klopt maar dit staat er weer net boven: Bij dit toestel is op dit moment de levertijd langer dan 24 uur. Onze excuses voor het ongemak.

Dus het blijft gissen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
nieuwemobiel.nl laat ook wel lang op zich wachten vind ik met een review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had email gestuurt naar newmobile maar een antwoord terug gekregen van dat alleen toetsellen met hi erzijn.dus nu heb ik weer een email gestuurt met de vraag wanneer de review op de site komt als ik iets weet ,zeg ik het. Trouwens op forum mobile review staat volgens mij een sony ericsson engeland reactie dat de k800I geen megabass heeft,wie moet ik nu geloven ? Ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan nu ook al van alles downloaden op de site SE voor de k800i, zoals de gebruikershandleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reactie newmobile:K800i is nog niet binnen. Persmodellen komen in de loop van volgende week. Ik heb eerst
nog de K610i en de LG KG920 5.0 Mpixel camera telefoon die we testen. Daarna de K800i!
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.