Goed, als het meezit, krijg ik hem deze week nog thuis gestuurd.
Ik heb hem dinsdag bij de primafoon bewonderd, prettig klein dingetje, doet nauwelijks anders aan dan de w810i.
De voornaamste reden dat ik uiteindelijk voor de k800i koos, is het feit dat die een goed klepje voor de camera lens heeft zitten.
edit:
Ohja en het grote scherm vond ik ook wel een grote plus
Persoonlijk vind ik hem iets minder strak ogen (irl) dan de w810i, maar aangezien dat ding 90% van de tijd in mijn broekzak zit... boeie!
Over de joystick : voelt solide aan, en her en der in fora al gelezen dat SE hier druk mee bezig is geweest om te zorgen dat het geen zwakke plek meer zal vormen.
Toetsen bevallen ook prima, had eigenlijk verwacht na foto's gezien te hebben dat dat tegen zou vallen, maar irl prima te bedienen. Solide en duidelijk.
Mbt de headset : hier is mijns inziens helaas ernstig op bezuinigd, ipv in ear dopjes en een jack connector in de mic/opneemknop unit, zitten er van die gare simpele dopjes vast aan het geheel
(ik ga zelf dat ding los knippen en connector solderen, accesoires vallen toch niet onder garantie)
Mbt de mega bass : met goede in ear dopjes (EX-71) voldoet de normale equalizer bij de w810i voor mij prima, vind de megabass zelfs lelijk, dus ik verwacht dat het bij de k800i prima is.
Tot slot nog een tip voor mensen met een KPN Mobiel X abonnement die toe zijn aan verlenging en de k800i willen hebben.
De Primafoon winkel,
de website
en de telefonische klantenservice
hebben, naar ik begrijp, allen een eigen verkoop afdeling die dus lekker onderling concurreren.
(is mij 2 jaar geleden door de primafoon verteld, omdat zij over de aanbieding die mij eerder telefonisch was gedaan, heengingen)
Bij de primafoon kon ik alleen een k800i bestellen, met bijbetaling van 129 euro bij verlenging van een mobiel 25 abonnement. Kan alleen gratis als ik mijn huidige abo opzeg, een nieuwe neem die pas over 3 maanden in gaat en een nieuw nummer krijg. Nummer behoud is dan niet mogelijk, stelletje sufferds : werkt toch alleen maar in de hand dat je naar de concurrent gaat.
Maar omdat ik toch best tevreden ben over KPN, toch nog maar ff op internet gekeken.
Als ik de bestel procedure op de site doe, krijg ik nergens een melding over bijbetalen.
Omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde, de klantenservice gebeld :
"Oh maar als u via de site besteld, komen er later 99% zeker nog kosten bij hoor.
MAAAAR ik kan hem u aanbieden voor 17 euro"
Kortom de afdelingen onderling tegen elkaar uitspelen kan zo zijn vruchten afwerpen.
Om op safe te spelen de laatste maar gedaan, 17 euro ga ik niet wakker van liggen
[
Voor 2% gewijzigd door
Virtox op 28-06-2006 22:53
. Reden: tiepvautjes, grammatica en toevoeging over het scherm ]