LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Was dit niet eerst in week 31?crazylegs schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:10:
op nieuwemobiel.nl staat ie nu als verwacht in week 27
- Ja, dat kan. Geef bij het kopen van een telefoon aan dat je wil overstappen van een andere provider. (onder contractkeuze). Hi regelt verder alles.bureno schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:35:
vraagje over bestellen via hi.nl
Mijn huidig abonnement loopt over 2.5 maand af (debitel op KPN netwerk, 3 maand opzegtermijn).
-kan ik van debitel-kpn overstappen naar hi-kpn met nummerbehoud?
-wanneer krijg ik het toestel van hi, nu of pas over 2.5 maand?
-is het in dit laatste geval ook mogelijk om nu al het abo in te laten gaan met nummerbehoud, al heb je dan enkele maanden dubbele abo-kosten?
thanx!
- Het toestel van HI krijg je gelijk.
- Dit kan waarschijnlijk niet omdat je dan 2 abbonomenten heb met hetzelfde nummer. Bij alebei een andere provider. Maar waarom zou je dat willen?
Verwijderd
Ja dit was eerst week 31. Waarop Mike zei dat dat door de vertraging in de bevoorrading kwam. Ik heb hem daarna gemaild dat Communicatie Manager week 26 zei. Waarop Mike terugmailde dat SE meestal wel correcte informatie geeft.Daarom heeft hij een concessie gedaan
Dus eigenlijk moeten we jou op de kop geven in plaats van straks evt. te gaan roepen dat mike er naast zatVerwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:51:
[...]
Ja dit was eerst week 31. Waarop Mike zei dat dat door de vertraging in de bevoorrading kwam. Ik heb hem daarna gemaild dat Communicatie Manager week 26 zei. Waarop Mike terugmailde dat SE meestal wel correcte informatie geeft.Daarom heeft hij een concessie gedaan
Verwijderd
Nee, toch nog Mike. Omdat ie zomaar elke mail gelooft. Dan stellen die verwachtingen ook niet meer zoveel voor.Robbie T schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 01:03:
[...]
Dus eigenlijk moeten we jou op de kop geven in plaats van straks evt. te gaan roepen dat mike er naast zat
Werd net gebeld door n collega aldaar dattie beschikbaar is, alleen wel met een KPN simlock.
Dus ik ga m vanmiddag ophalen.
[ Voor 3% gewijzigd door TheGHunter op 27-06-2006 12:05 ]
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 12:04 ]
hoe krijgt kpn dat voor elkaar....hebben ze een deal met se gesloten ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:03:
De K800i is aanwezig in de verschillende shops! Echter het gaat om gesimlockte kpn versies!
Helaas is de uitlevering van dit toestel uitgesteld naar juli.
Zodra het toestel eerder uitkomt of bij ons binnen komt sturen wij het
toestel zo snel mogelijk op.
Excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
GSM.TV
Afdeling Verkoop
Tel. 0226-333408
Wordt dus nog effe wachten
It's never easy.....
* WoBaDijk WIL HIER WEG!!

[ Voor 13% gewijzigd door WoBaDijk op 27-06-2006 13:19 ]
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
ツ
Goedemiddag,
Het toestel is nu nog niet leverbaar, naar verwachting vanaf augustus.
Met vriendelijke groeten,
David Kamp
2Call B.V.
Waarschijnelijk heeft KPN dus heel de eerste lading voor ons neus weg gekaapd
It's never easy.....
-

Ik ben toch malle pietje niet!
Ik geloof nu nergens meer iets van, behalve dat hij KPN-locked in de winkels ligt dan. 2Call zegt aan de telefoon dat ze eind van de week willen uitleveren, en via emai dat hij pas over minimaal 5 weken komt.hirogene schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:46:
Heb ook nog even een email gestuurd naar 2 Call en dit was hun reactie
Goedemiddag,
Het toestel is nu nog niet leverbaar, naar verwachting vanaf augustus.
Met vriendelijke groeten,
David Kamp
2Call B.V.
Waarschijnelijk heeft KPN dus heel de eerste lading voor ons neus weg gekaapd
Rare gang van zaken...
Verwijderd
Ze hebben er nog een paar liggen.
Het toestel wordt geleverd zonder M2 geheugenkaart, maar met een voucher voor een gratis 512MB kaart. Deze voucher zit niet in de doos, maar aan de onderkant van de doos achter een aparte flap.
Het hele Businesscenter heeft een half uur stilgelegen omdat men het toestel wilde bewonderen en men de voucher niet kon vinden!
Kan me in ieder geval niet voor stellen dat SE alle K800's voor de komende 5 weken aan alleen KPN heeft toegezegd zo stom zullen ze daar neem ik aan niet zijn. Dus met een beetje geluk deze week nog die telefoon simlock vrij te verkrijgen.
* ParaNoya is jaloers op de KPN-ers die em al hebben
Ik heb namelijk net maar even mijn abonnement verlengd en ben wel benieuwd wanneer Hi uitleverd...
Hier in Almere heeft alleen de Primafoon hem. Ze hebbeb ook simlock vrije versies hier. Heb hem ff vast gehad en hij is een stuk kleiner dan ik had verwacht. Had het verwacht dat het bijna een Smartphone zou zijn, maar hij is amper groter dan de W800i
* WoBaDijk gaat hem morgen waarschijnlijk halen
Edit: De SE site moet wel nodig geupdate worden
[ Voor 11% gewijzigd door WoBaDijk op 27-06-2006 14:57 ]
Verwijderd
Gesponsorde Koppelingen
Nu leverbaar: SE K800i
www.hi.nl/shop Gratis met een Hi25 voor € 20 p/m! Binnen 24u gratis thuisbezorgd
Para meteen naar AlmereParaNoya schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:58:
en wat kost een simlock vrije daar?
Hier kost hij €459,... Dus wel n stukje duurder dan in de pricewatch.ParaNoya schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:58:
en wat kost een simlock vrije daar?
Je weet dat Gotters die als eerste een nieuwe gadget hebben, verplicht zijn om er over te schrijven hè! Welke heb je, KPN Simlock?BeVeBe schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:44:
Ik heb hem ik heb hem ik heb hem...
* gaat nu lekker ff spelen *
haha nee zo erg is het ook weer nietrobvanpraat schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:35:
[...]
Para meteen naar AlmereGeduld is een schone zaak
inderdaad, vertelvertelBeVeBe schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:44:
Ik heb hem ik heb hem ik heb hem...
* gaat nu lekker ff spelen *
Heb mijn abo van Orange bij de Primafoon omgezet naar een KPN42 abo.. Blijkt (omdat ik bij kpn werkzaam ben) ook nog 20% van de kosten per half jaar terug kan vragen tot een max van 200 EU per jaar:):):)Soeski schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:47:
[...]
Je weet dat Gotters die als eerste een nieuwe gadget hebben, verplicht zijn om er over te schrijven hè! Welke heb je, KPN Simlock?
Eerste indruk WOW..super scherm / supa dupa..
wordt vervolgt...
Leuke beeldbelfunctie (wist niet eens dat er 2 camera;s inzaten) sorry voor de n00bheid..
De achterkant voelt een beetje rubberachtig aan, heel fijn..tegen krasjes enzo lijkt me..
Het zwarte aan de voorkant (frontje) lijkt een beetje geborsteld..
4 verschillende soorten shuttergeluit bij de camera (kan niet uit)
Oke opende de camera voor de 2e keer, en mijn de telefoon rebootte in een keer:S
BeVeBe schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:54:
[...]
Heb mijn abo van Orange bij de Primafoon omgezet naar een KPN42 abo.. Blijkt (omdat ik bij kpn werkzaam ben) ook nog 20% van de kosten per half jaar terug kan vragen tot een max van 200 EU per jaar:):):)
Eerste indruk WOW..super scherm / supa dupa..
wordt vervolgt...
Dat "WOW, superscherm" zal ik wel wat minder ervaren omdat ik al een W900 gewend ben, met hetzelfde scherm erin. Alleen heeft de K800 2 inch ipv 2,2 inch van de W900.
Kijk, das positiefBeVeBe schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:02:
Oke opende de camera voor de 2e keer, en mijn de telefoon rebootte in een keer:S

Verwijderd
Misschien schrikt ie van je....BeVeBe schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:02:
Even zonder gekkigheid. In Venlo is hij helaas nog niet gesignaleerd. Ik wil een abo bij Vodafoon of KPN. Ook wil ik graag wat ervaringen op doen met UMTS eventueel met TV. Bij Vodafoon zit ik dan goed, maar KPN zal ook wel voordelen hebben (buiten het feit dat de K800i daar al leverbaar is).
Bij Vodafoon krijg ik de telefoon niet direct mee hebben ze mij verteld (
Wat kunnen jullie mij adviseren? KPN of Vodafoon?
It's a beautiful day!
Belde GSM.TV net...eind juli zegt ze

[ Voor 13% gewijzigd door SayWhatAgain! op 27-06-2006 16:36 ]
Ik vond het bereik van KPN een beetje tegenvallen (kan ook door m'n Siemens S65 komen natuurlijk), zeker op school (Universiteit van Tilburg). Vrienden van me die Vodafone hebben hebben daar een beter bereik. Ik had regelmatig gewoon geen bereik daar, of ik moest vaak smsjes meerdere keren verzenden voordat ze verzonden waren. Over het algemeen was er wel bereik, maar dan meestal slechts 1 blokje ofzo, dus daar kun je niet mee bellen. Voor de rest was het bereik wel gewoon keurig, geen reden tot klagen eigenlijk. Elke provider heeft natuurlijk z'n slechte dekkingsgebieden. Er zullen, zoals ParaNoya al zegt, ook mensen te vinden zijn die KPN helemaal super vinden.
Bovendien vind de manier waarop je bij KPN doorkrijgt hoeveel bundeltegoed je nog hebt onhandig. Maar ik weet niet hoe dat is bij Vodafone (mss kan iemand mij dat vertellen?). Bij KPN krijgt je de melding dat je nog een xx% over hebt van je bundel, dan moet je dus eerst zelf gaan rekenen hoeveel minuten dat zijn. Maar soms heb je nog wel eens iets over van de voorgaande maand, dus dan weet je ook niet hoeveel alles precies is. Het zou veel makkelijker zijn als ze gewoon in minuten zouden melden.
Ik heb nu ff geen tijd om uitgebreid foto's te gaan maken.. andere verplichtingen / zo gauw ik tijd heb zal ik er een paar posten:)
http://www.ghuntjens.nl/k800i/k800i_1.jpg
http://www.ghuntjens.nl/k800i/k800i_2.jpg
http://www.ghuntjens.nl/k800i/k800i_3.jpg
Verwijderd
Bij Support - Email staat de K800i al opgenomen in de lijst.
Email werkt perfect!
RSS reader werkt ook perfect!
Moet waarschijnlijk nog in elk geval 2 maand wachten!
Verwijderd
Mag toch echt hopen dat het toestel deze week nog binnenkomt...
Verwijderd
volgens mij heb jij trouwens ook een beste digitale camera!TheGHunter schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:54:
Vanmiddag gehaald bij de Belcompany met KPN simlock.
http://www.ghuntjens.nl/k800i/k800i_1.jpg
http://www.ghuntjens.nl/k800i/k800i_2.jpg
http://www.ghuntjens.nl/k800i/k800i_3.jpg
Panasonic FZ-5Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:16:
[...]
volgens mij heb jij trouwens ook een beste digitale camera!
Maar tis tot nu toe een perfect apparaatje, nieuw speelgoed is altijd leuk. Heb t kaartje voor dat 512MB geheugenkaartje meteen op de bus gedaan, hopen dat ik het voor volgende week vrijdag heb, dan ga ik namenlijk op vakantie
1. zit er nog zaklamp funcite op
2. megabass?
3. te gebruiken als ab voor bijv tv?(had zoiets begrepen)
4. werkt dat liedje opzoeken bij radio luisteren
5. wat voor oordopjes zitten erbij?
misschien is nu de tijd rijp voor het grote k800i topic? wie zou dat ook weer starten?
ik moet zelf nog een maandje totdat ik mijn abbo kan verlangen maar zit met smart te wachten ook op de antwoorden trouwens
wat een strakke doos btw.
animus maximum donatum atque maximum punium est
Je kan hem wel simlockvrij laten maken, maar dat duurt 10 dagen ofzo.
[ Voor 48% gewijzigd door SayWhatAgain! op 27-06-2006 17:56 ]
weten jullie het even, kan goed opschieten met die mensen en ze vroegen me of ik er vanmiddag bij wou zijn toen ze hem kregen, maar ik kon niet.
Ik heb gisteren op kpn.com het toestel besteld, dus ik ga er vanuit dat de mijne ook KPN gesimlocked zal zijn.TheGHunter schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:54:
Vanmiddag gehaald bij de Belcompany met KPN simlock.
Wat ik me afvraag, zit hier wel de originele firmware in, of zal dit ook weer een branded telefoon zijn zoals mijn K700i toendertijd van Vodafone?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
je telefoon zal dus gewoon clean zijn, simlock zou wel kunnen zoals je zelf zegt. waarschijnlijk wel, want de eerste batch K800 zijn sim-lock kpn versies die uitkomen, dus wel sim-lock, geen software shit (tenminste....deden ze dus nooit aan mee)
KPN / HI een pot nat, als je bij de primafoon bent kun je kiezen welke je wil..Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:00:
heeft iemand al iets van Hi gehoord ? of heeft alleen kpn ze binnen ?
Waar kun je hem simlock vrij laten maken dan?SayWhatAgain! schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:42:
Bij de Primafoon dus niet simlock vrij
Je kan hem wel simlockvrij laten maken, maar dat duurt 10 dagen ofzo.
Er zit een briefje bij van KPN dat je hem voor 68 euro simlock vrij kan laten maken.. moet je een briefje opsturen..Robbie T schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:07:
[...]
Waar kun je hem simlock vrij laten maken dan?
EDIT how, is alleen voor prepay.. raar dat dat bij in mijn verpakking zit
[ Voor 13% gewijzigd door BeVeBe op 27-06-2006 18:11 ]
-
Verwijderd
Heb gemaild, wacht nu op antwoordAseranO schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:12:
iemand toevallig idee of bij gsmboulevard al leverbaar is deze week? ik stuur iig wel ff mailtje
Ja ik heb inmiddels ook gemaild
-
Verwijderd
Haha, krijgen we 'tzelfde mailtjeAseranO schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:24:
[...]
Ja ik heb inmiddels ook gemaildHeb je m daar ook besteld?
Maar Ik kan niet wachten!! Misschien wordt het morgen vanuit werk naar primafoon in leiden rennen...
Bij KPN. Als je dan een los toestel koopt is het weer gratis geloof ik, maar ik haakte al af bij "dat duurt 10 dagen"... 10 dagen? Dan ligt de K900 er alRobbie T schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:07:
[...]
Waar kun je hem simlock vrij laten maken dan?
Edit @^^: die KPN mevrouw wou mij ook al bij kpn hebben. Ik zeg: "ja maar orange heeft nog wel wat voordelen (behalve het netwerk dan)". Zij: "tsja, daarover ga ik niet in discussie..."
[ Voor 24% gewijzigd door SayWhatAgain! op 27-06-2006 18:55 ]
ik zit nog in dubio wat betreft provider, t-mobile of orange, ik denk haast de eerste.SayWhatAgain! schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:49:
[...]
Bij KPN. Als je dan een los toestel koopt is het weer gratis geloof ik, maar ik haakte al af bij "dat duurt 10 dagen"... 10 dagen? Dan ligt de K900 er al
Edit @^^: die KPN mevrouw wou mij ook al bij kpn hebben. Ik zeg: "ja maar orange heeft nog wel wat voordelen (behalve het netwerk dan)". Zij: "tsja, daarover ga ik niet in discussie..."
Maar ik heb wel een probleempje... zowel met bluetooth als met usb kabel krijg ik niet helemaal de goede verbinding. Mijn computer ziet de telefoon wel en andersom ook, maar ik kan geen data verzenden
Een bezitter hier die dit al wel gelukt is?
Ik hoop dat ik hem voor zaterdag heb dan ga ik op vakantie.
Voor die mensen die hem al hebben hoeveel foto's kun je ongeveer maken met intern geheugen ? en weet iemand wanneer de M2 1GB goed verkrijgbaar is ?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
[...]
- Ja, dat kan. Geef bij het kopen van een telefoon aan dat je wil overstappen van een andere provider. (onder contractkeuze). Hi regelt verder alles.
Ohw...
Ik heb vandaag (na gisterenavond 25 minuten lang in de wacht te hebben gehangen
Je krijgt dus NIET de telefoon al direct geleverd als het Hi-abonnement aansluit op je oude contract!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 19:19 ]
En hi krijgt hem dus ook morgen of donderdag. Ik kan hem daar al wel bellen maar je krijgt hem pas 1 week voordat je je contract laat ingaan..
Intern geheugen is 80 MB, de foto's die ik maak zijn rond de 800 kb. Ik zou zeggen: reken uitCyrus The Virus schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:15:
Voor die mensen die hem al hebben hoeveel foto's kun je ongeveer maken met intern geheugen ? en weet iemand wanneer de M2 1GB goed verkrijgbaar is ?
Als ik alle opties heb doorgenomen zal ik ff wat fotos posten
Ik heb mijn backup en alle gegevens al overgezet via MyPhoneExplorer...Te downloaden op http://www.fjsoft.at/ werkt perfect.. heb op de telefoon wel gekozen voor de 2e optie..yorroy schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:14:
Ik heb um!!
Maar ik heb wel een probleempje... zowel met bluetooth als met usb kabel krijg ik niet helemaal de goede verbinding. Mijn computer ziet de telefoon wel en andersom ook, maar ik kan geen data verzenden![]()
Een bezitter hier die dit al wel gelukt is?
Dit alles ging via de USB kabel..
Ja, hier ben ik inmiddels ook achter. De dame die mij in eerste instantie hielp aan de telefoon heeft verkeerde informatie verschaft!Robbie T schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:38:
[...]
- Ja, dat kan. Geef bij het kopen van een telefoon aan dat je wil overstappen van een andere provider. (onder contractkeuze). Hi regelt verder alles.
Ohw...![]()
Ik heb vandaag (na gisterenavond 25 minuten lang in de wacht te hebben gehangen) eindelijk iemand te pakken gekregen bij Hi en die wist te vertellen dat de telefoon bij Hi-online weldegelijk leverbaar zou zijn maar dat ik de telefoon pas zou ontvangen een week voor de einddatum van mijn contract bij mijn huidige provider (Vodafone). Dit dus ook i.v.m. nummerbehoud.
Je krijgt dus NIET de telefoon al direct geleverd als het Hi-abonnement aansluit op je oude contract!
Verwijderd
Die €5,- korting op abo-kosten zijn zeker ook alleen als je online besteld bij Hi?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:18:
[...]
Ja, hier ben ik inmiddels ook achter. De dame die mij in eerste instantie hielp aan de telefoon heeft verkeerde informatie verschaft!
foto 1, 2 en 4 zijn genomen zonder zoom, de 3e foto is genomen met zoom, hier is wel te zien dat ook na scherpstellen de kwaliteit minder wordt.
Foto1
Foto2
Foto3
Foto4
En een wat minder kwaliteit filmpje (wel beste kwaliteit geschoten)
Film
Verwijderd
Btw er zit 64 mb geheugen inyorroy schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:22:
[...]
Intern geheugen is 80 MB, de foto's die ik maak zijn rond de 800 kb. Ik zou zeggen: reken uit![]()
Als ik alle opties heb doorgenomen zal ik ff wat fotos posten
Verwijderd
We zitten allebij fout, er zit 74 mb in (heb ff de status van de telefoon bekeken)Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:59:
Hoeft niet, bij primafoon kun je het op bepaalde telefoons krijgen, ook niet alle.
[...]
Btw er zit 64 mb geheugen in.
@Patrick_NL ==> Zeer tevreden
typt ie een beetje lekker/snel?
smsen gaat lekker snel, eigenlijk is dit niet veranderd ten opzichte van andere SE'srobvanpraat schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:17:
voor de gelukkigen onder ons:
typt ie een beetje lekker/snel?
De alles-in-één bundel werkt met een tegoed waaruit u alle diensten kunt gebruiken, behalve 09xx, 08xx en andere betaalde servicenummers. Verder gaan alle kosten (bellen in buitenland, i-mode etc. ) uit dat zelfde bundeltegoed.
Dit is ook wel prettig...
Edit: En ze hebben de pagina van kpn aangepast. http://www.kpn.com/kpn/sh...095&saleschannelid=102236
[ Voor 20% gewijzigd door Serotonine op 27-06-2006 20:39 ]
Verwijderd
- Komt de geluidskwaliteit dichtbij de W810i? (met earphones)
- Is de K800 Bass equalizer goed genoeg zodat we niet hoeven te treuren om de MegaBass?
Verwijderd
Ja, dat hoop ik ook. Dan is mijn vraag ook meer: Is de K800 - Bass equalizer goed genoeg zodat we niet hoeven te treuren om de MegaBass?The Legend schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:44:
Het muziek gedeelte komt rechtstreeks uit die van W800i en die zit weer rechtstreeks in de W810i, logisch geredeneerd is dus de earphone kwaliteit 100% hetzelfde. Volgens review is de speaker stand zelfs beter dan de W800i/K750.
Anders overweeg ik de W810i te nemen.
It's never easy.....
Ow, is DAT het belangrijkste van een telefoon!hirogene schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:28:
Misschien overbodig hoor, maar iedereen heeft het over het scherm, de camera, mega bass. Maar misschien het belangrijkste hoe is bel kwaliteit?
Je zou het niet zeggen als je dit forum zo leest.
Overigens vind ik de belkwaiteit van alle SE-telefoons erg goed tot nu toe. Vanaf de T68 en verder. Niet zo blikkerig als Samsung / Siemens. Ook Nokia heeft een goede kwaliteit.
Ik zie nog steeds geen foto's of mini-reviews van degenen die 'm allemaal al hebben! Kom op!
Dit topic is gesloten.