Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:55:
Trouwens op forum mobile review staat volgens mij een sony ericsson engeland reactie dat de k800I geen megabass heeft,wie moet ik nu geloven ? Ik kan het mis hebben.
K800i heeft idd geen Megabass, wel een equalizer.

Waarom is 'iedereen' toch zo bezig over die megabass. Je kunt toch ook zelf die equalizer instellen. En dat beetje extra bass :Z

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 11:22
Vooruit nog ff dan, hier een verzekerings overzicht waar ik de keuze uit had bij kpn :
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1204775

Dit zijn voor mij de voorwaarden waaronder ik de verzekering neem, staat nergens dat er uitzonderingen of extra voorwaarden aan zitten.

Voordelen tov geen verzekering (mijn ervaring) :
Direct een vervangend toestel bij fabricage fouten/problemen, anders kan je soms weken wachten op vervanging en krijg je zo'n brak leending tussendoor (willekeurig welk ding ze hebben liggen)
(laatste telefoon ben ik 3 maal mee terug geweest..)

En ik ben over het algemeen erg zuinig op mijn telefoon, maar een verzekering is juist voor die gevallen dat het eens mis gaat (1 keer valschade omdat ie uit mijn hand glipte |:( en 1 keer waterschade door teveel zweten :X ..)
En dan heb ik niet zomaar een paar honderd euro liggen voor een nieuwe. Dit is overigens ook de allereerste keer dat ik zo'n dure phone heb.

In eerste plaats heb ik de verzekering voor schade, en omdat tegen diefstal/verlies maar 2 euro meer was, dacht ik : ach wrom niet, ben straks nauwelijks duurder uit per maand (had mobiel 30, nu 25)
Wellicht ben ik gewoon een sukkel/pechvogel, maar voor mij kan die 7,40 dus wel uit ;-)

Hmm, ik begin nu wel redelijk off-topic te geraken, ik laat het hier maar bij.

Back on track :
KPN loopt er nu overigens ook mee te pronken dat ze de k800i als eerste hebben :
http://www.kpn.com/
Denk dat ze gewoon heel vroeg een mega bestelling hebben geplaatst om te zorgen dat ze de eerste waren en een tijdje konden zijn.
Vind ik in elk geval niet erg, loop ik ook es voor op :P

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajpohv
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:21
Wat me wel opvalt is dat ze een oude concept foto van de K800i gebruiken. Het 'Cybershot' stickertje is in mijn K800i mooier verwerkt :)

It's a beautiful day!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollie!
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-07 21:10
Aan diegene die 'm al hebben:
Welke games zijn er al op geinstalleerd? En zijn dit volledige versies of demo's?

En aan iemand die 't weet:
Waarom is die videokwaliteit zo slecht t.o.v. van de fotokwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
En orange verpest weer een mooie telefoon (w810i ook en nu de k800i)

Afbeeldingslocatie: http://shop.orange.co.uk/imagedata/phones/sony_ericsson_k800i_lge.gif

ze hebben zeker ook weer eigen menu etc.. 8)7
gelukkig haal ik nooit orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Ach, bij Belcompany ofzo kan je toch meestal wel een simlock vrije telefoon krijgen?
En dan met Orange (mocht je dat willen) ;) Al zal dat wel iets duurder zijn....
En aan iemand die 't weet:
Waarom is die videokwaliteit zo slecht t.o.v. van de fotokwaliteit?
Omdat de SE de videokwaliteit niet heeft opgeschroefd, tov de K750i/W800i
Ik meen ergens gelezen te hebben dat SE met een reeks telefoons komt met HD recording (of iets dergelijks), maar heel zeker ben ik daar niet van. Als dat waar is, dan is het natuurlijk wel te verklaren waarom ze het nagelaten hebben de videokwaliteit op te voeren. Ze gaan hun eigen producten niet beconcurreren.

Mare ff over dat Megabass, in mn W800i gebruik ik het wel.
Is het al bekend of het terugkomt in de Walkman versie van de K800i?
(Is daar uberhaupt al iets over bekend?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 12-09 15:19
Als het goed is kan ik hem maandag toch ophalen..
(Wat zijn ze trouwens ongelooflijke sukkels bij de Belcompany in Leeuwarden, daar over later meer ;)).

Het zou fijn zijn als iemand voor die tijd dus een revieuw kan schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou fijn zijn als iemand Hi ff mailt wanneer ze hem binnenkrijgen, ik heb geen idee hoe contact te krijgen met Hi. De site word je ook niet veel wijzer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ollie! schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:55:
Aan diegene die 'm al hebben:
Welke games zijn er al op geinstalleerd? En zijn dit volledige versies of demo's?
Er zit een nieuwe minigolf en tennis allebei 3d, die zijn wel leuk en kan je ook
multiplayer via bluetooth spelen heb het alleen nog niet kunnen testen.
En nog een kutspel waarbij je foto's van vissen moet maken.
Het lijken mij geen demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:06:
Het zou fijn zijn als iemand Hi ff mailt wanneer ze hem binnenkrijgen, ik heb geen idee hoe contact te krijgen met Hi. De site word je ook niet veel wijzer van!
Je kunt ze ook mailen via een formulier op de website, bij klantenservice...
Ik heb ze overigens al een mailtje gestuurd over de levertijd (en met de opmerking dat ze bij Primafoon gewoon op voorraad zijn), hoop dat ik morgen antwoord krijg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt, kheb ze gemailt maandag over overstappen wat dingen en over deze mobiel dus. enige wat ze na 3dagen terug stuurde was een dom linkje naar 1 vraag in de faq.

en dan DURF je er nog onder te zetten, dat ze hierbij vertrouwt mij voldoende te hebben geinformeerd. stuur dan helemaal niets. dit is gewoon onbeschoft en beledigend. net alsof je die site niet ff doorneemt. (na 3dagen geen antwoord heeft iedereen dat wel gedaan denk ik.)

maargoed, ze lezen daar dus kennelijk alleen de eerste regel van je mail en gooien dan er maar een standaard mail overheen.

zo, dat moest ik even kwijt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe ok, maar dan hoor ik die andere reactie van Hi nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Goed, zoals ik had gezegd nog even wat info over de Belcompany in Leeuwarden.

Ik kom daar en vertel die mensen dat ik graag wil overstappen naar HI met nummerbehoud en dat mijn huidige abbonoment nog 3 maand loopt. Vervolgens heb ik ze verteld dat ik dan als het goed is de eerste 2 maanden geen abbonomentskosten hoef te betalen van het Hi abbonoment. De verkoper wist hier vervolgens niks vanaf en na mijn uitleg dat een vriend van mij het ook op deze manier in Enschede had gekregen (ook bij de belcompany). hij vervolgens bellen met de HI en het nog even navragen aan een collega, en toen bleek het in eens wel te kunnen. Vervolgens ging hij al zonder mij te vragen mijn abbonoment afsluiten. Al met al ging er nog iets niet goed, maar maandag kunnen we het afronden (had er mee te maken dat mijn huidige abbo officieel pas vanaf zondag 3 maand of korter loopt)..

Jongeman bood ook niet zijn excuses aan dat hij mij er niet op had gewezen o.i.d. Maar goed, wel binnenkort de telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Op de officiele sony ericsson site zijn trouwens ook een heleboel (GRATIS) spelletjes, ringtones, sms tones en video's e.d te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ff bellen met ze: 0800-0346... (van 08.00-21.00uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:47:
Goed, zoals ik had gezegd nog even wat info over de Belcompany in Leeuwarden.

Ik kom daar en vertel die mensen dat ik graag wil overstappen naar HI met nummerbehoud en dat mijn huidige abbonoment nog 3 maand loopt. Vervolgens heb ik ze verteld dat ik dan als het goed is de eerste 2 maanden geen abbonomentskosten hoef te betalen van het Hi abbonoment. De verkoper wist hier vervolgens niks vanaf en na mijn uitleg dat een vriend van mij het ook op deze manier in Enschede had gekregen (ook bij de belcompany). hij vervolgens bellen met de HI en het nog even navragen aan een collega, en toen bleek het in eens wel te kunnen. Vervolgens ging hij al zonder mij te vragen mijn abbonoment afsluiten. Al met al ging er nog iets niet goed, maar maandag kunnen we het afronden (had er mee te maken dat mijn huidige abbo officieel pas vanaf zondag 3 maand of korter loopt)..

Jongeman bood ook niet zijn excuses aan dat hij mij er niet op had gewezen o.i.d. Maar goed, wel binnenkort de telefoon!
Oké, maar als je contract is ingediend en zeg binnen een week goedgekeurd, krijg je dan ook eind van de week je K800 mee?

Volgens mijn plaatselijke BC namelijk niet! Terwijl ik twee jaar geleden ook met overstappen én nummerbehoud de K700 gewoon meekreeg bij BC :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Goed, ik was dus vandaag even wat in Rotterdam aan het winkelen en alle telefoonwinkels afgelopen:

De k800i wordt de komende weken exclusief geintroduceerd door KPN. Volgens een verkoper van primafoon betekend dit dat de niet-gesimlockte toestellen nog wel even op zich kunnen laten wachten.

Hier baal ik dus wel van, omdat ik twee weken geleden een abbo nota bene van Hi heb afgesloten bij de Phonehouse, die dus niet met dit spelletje meedoen! De telefoon schijnt nu bij een beperkt aantal winkels leverbaar te zijn, waaronder de Bellcompany en de Primafoon. Ik heb nu vanavond mn SIM-kaart opgehaald, maar moet op mn telefoon nog even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:26:
[...]

Oké, maar als je contract is ingediend en zeg binnen een week goedgekeurd, krijg je dan ook eind van de week je K800 mee?

Volgens mijn plaatselijke BC namelijk niet! Terwijl ik twee jaar geleden ook met overstappen én nummerbehoud de K700 gewoon meekreeg bij BC :?
Ja, ik krijg het toestel gelijk mee, krijg ook gewoon de belminuten e.d maar hoef geen abbonomentskosten te betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Laatst online: 23:33

996

We zijn blij gemaakt met een dooie mus . . . :X Tot nu toe heeft alleen KPN gesimlockte toestellen en verder nog niemand toch ?

Ik heb via gsmboulevard omzetting van mijn Orange Sim-Only 22,50 gevraagd naar Orange Free 25 (2-jaar). De K800i is dan gratis. Had al bijna besteld. Toch nog wat vragen daarover. Maar het antwoord daarop laat al 3 dagen op zich wachten 8)7

Vervolgens Orange klantenservice gebeld. Misschien dat zij het toetstel ook gratis weggeven bij dezelfde verlenging. Maar helaas, de klantenservice het toestel nog niet, althans hij komt niet voor in de lijst met aanbiedingen die ze telefonisch kunnen doen. Zou ik in een Orange shop meer succes hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 21:09
Ik zat me af te vragen is ie niet in het buitenland, sim-lock vrij te bestellen wordt hier een beetje gek van die naaistreek van KPN.

EDIT: Ok ik heb hem al gevonden in duitsland voor maar 376 een stuk goedkoper ook nog en sim-lock vrij. Nu is alleen nog de vraag of er op zo'n duits toestel ook NL zit engels zou ook nog wel acceptabel zijn. Iemand hier ervaring mee met SE?

[ Voor 49% gewijzigd door ParaNoya op 29-06-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixmania-pro prijs € 352,10 exclusief BTW ( 775,93 NLG )
Voorradigheid 03/07/2006
Op zoek naar meer vergelijkbare producten?
Bekijk het gamma: klik hier

Zou dit waar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Vind het wel grappig dat iedereen het een naaistreek van kpn vindt omdat zei dit toestel als eerst uitbrengen. Ze hebben gewoon de rechten daar voor gekocht en hebben volgens mij, een ecomomische goeie stap gedaan :)

Het zelfde doet t-mobile met de vario, een maand erna pas mogen andere merken volgen, niet zo raar toch?!

En trouwens, de telefoon is nu uit. Misschien tijd voor deel 2 :?

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 29-06-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:00:
Vind het wel grappig dat iedereen het een naaistreek van kpn vindt omdat zei dit toestel als eerst uitbrengen. Ze hebben gewoon de rechten daar voor gekocht en hebben volgens mij, een ecomomische goeie stap gedaan :)

Het zelfde doet t-mobile met de vario, een maand erna pas mogen andere merken volgen, niet zo raar toch?!

Het feit dat het voor KPN een economisch goeie stap is, maakt het voor mij als vodafone gebruiker niet minder een naaistreek, ik ben derhalve ook furieus, haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoya
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:53:
Pixmania-pro prijs € 352,10 exclusief BTW ( 775,93 NLG )
Voorradigheid 03/07/2006
Op zoek naar meer vergelijkbare producten?
Bekijk het gamma: klik hier

Zou dit waar zijn?
die prijs is trouwens ex BTW

[ Voor 13% gewijzigd door ParaNoya op 29-06-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:25
DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:00:

deel 2 goed plan

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mail naar deze persoon doet wonderen :) [Verwijderde gebruiker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Even een plaatje...
Een nadeel.... De flits kan je op auto, red-eye of uit zetten. Er is geen optie om hem altijd aan te doen.
Ik was vanavond in een restaurant, en de flits vertikte het om het te doen.....
Afbeeldingslocatie: http://img446.imageshack.us/img446/9577/dsc000075ua.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ondanks dat de flits het niet deed toch een hele mooie foto vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:30:
[...]

Mail naar deze persoon doet wonderen :) [Verwijderde gebruiker]
TinuX ziet alles hoor; het is me niet ontgaan dat er een nieuw deeltje gewilt is maar ik heb plannen... en die kosten tijd. Morge
n (ehm inmiddels vandaag) heb ik tijd, nog even geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:07:
[...]

TinuX ziet alles hoor; het is me niet ontgaan dat er een nieuw deeltje gewilt is maar ik heb plannen... en die kosten tijd. Morge
n (ehm inmiddels vandaag) heb ik tijd, nog even geduld dus...
klinkt goed en veelbelovend :) hoelaat moet ik gaan rondkoekeloeren vandaag naar een deel 2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Serotonine schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:50:
Even een plaatje...
Een nadeel.... De flits kan je op auto, red-eye of uit zetten. Er is geen optie om hem altijd aan te doen.
[afbeelding]
ik vind het ook een hele mooie foto! Kan me haast niet voorstellen dat ie met flitser mooier zou zijn, maar als dat waar zou zijn, dan zou de camera echt in staat zijn om heel dicht in de buurt van echte digicams te komen! Ik hoop dat SE mss een optie 'altijn aan' bij de flitser zou kunnen toevoegen bij nieuwe firmware...kan toch niet zo moeilijk zijn?!

Is het trouwens moeilijk om een scherpe foto te maken? (ik las in zo'n review dat het heel moeilijk is om een stabiele foto te maken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
MoodSwing schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:25:
Voordelen tov geen verzekering (mijn ervaring) :
Direct een vervangend toestel bij fabricage fouten/problemen, anders kan je soms weken wachten op vervanging en krijg je zo'n brak leending tussendoor (willekeurig welk ding ze hebben liggen)
(laatste telefoon ben ik 3 maal mee terug geweest..)

[..]

In eerste plaats heb ik de verzekering voor schade, en omdat tegen diefstal/verlies maar 2 euro meer was, dacht ik : ach wrom niet, ben straks nauwelijks duurder uit per maand (had mobiel 30, nu 25)
Wellicht ben ik gewoon een sukkel/pechvogel, maar voor mij kan die 7,40 dus wel uit ;-)
Welke verzekering wil je nu nemen? Die van 7,40? Let wel, daarmee krijg je niet meteen een vervangend toestel! Dan wordt hij gewoon teruggestuurd voor reperatie, alleen bij de 'totaal' verzekering (de duurste) wordt hij binnen 4 uur vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
robvanpraat schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:24:
[...]

ik vind het ook een hele mooie foto! Kan me haast niet voorstellen dat ie met flitser mooier zou zijn, maar als dat waar zou zijn, dan zou de camera echt in staat zijn om heel dicht in de buurt van echte digicams te komen! Ik hoop dat SE mss een optie 'altijn aan' bij de flitser zou kunnen toevoegen bij nieuwe firmware...kan toch niet zo moeilijk zijn?!

Is het trouwens moeilijk om een scherpe foto te maken? (ik las in zo'n review dat het heel moeilijk is om een stabiele foto te maken...)
Deze foto is met flits genomen. Geen macro stand.
Andere foto was donker

Edit: Er is ook met een echte sony Cybershot vanaf dezelfde positie een foto gemaakt, die was ook te donker. Dus ik trek mijn nadeel van de flitser weer in!

[ Voor 12% gewijzigd door Serotonine op 30-06-2006 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SooK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:56
ParaNoya schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:24:
Ik zat me af te vragen is ie niet in het buitenland, sim-lock vrij te bestellen wordt hier een beetje gek van die naaistreek van KPN.

EDIT: Ok ik heb hem al gevonden in duitsland voor maar 376 een stuk goedkoper ook nog en sim-lock vrij. Nu is alleen nog de vraag of er op zo'n duits toestel ook NL zit engels zou ook nog wel acceptabel zijn. Iemand hier ervaring mee met SE?
http://www.unserkleinerladen.de/ - EUR 376 (toestel) + EUR 25 (verzend) = EUR 401. Het lijkt me dat dit toestel voor de Europese markt is en dus ook NL T9 heeft, maar voor de zekerheid kun je hun natuurlijk altijd mailen.

http://www3.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=379629 - Up-to-date Telecomvergelijker/Kieskeurig/Pricewatch, maar dan voor de Duitsers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik hem gewoon in nederland koop over 2 weken zal die wel verkrijgbaar worden.Dan is staat het review van de k800I op newmobile.nl ook al. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:09:
ik denk dat ik hem gewoon in nederland koop over 2 weken zal die wel verkrijgbaar worden.Dan is staat het review van de k800I op newmobile.nl ook al. :9
ik zit echt te wachten op die review van hun :) ik haal em ook over 2 week als het goed is. dan heeft the phone house hier hem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:20
ik heb mijne besteld bij belbeter.nl, ze zeiden echter wel dat het minimaal 2 weken ging duren voordat hij gelevered werd. Naja moet dan maar, ik kan wel w88.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtox
  • Laatst online: 27-07 11:22
Welke verzekering wil je nu nemen? Die van 7,40? Let wel, daarmee krijg je niet meteen een vervangend toestel! Dan wordt hij gewoon teruggestuurd voor reperatie, alleen bij de 'totaal' verzekering (de duurste) wordt hij binnen 4 uur vervangen.
Zoals het mij is uitgelegd krijg je wel direct vervanging maar moet je daarvoor zelf naar het business center. Bij de duurste komen ze gewoon aan huis.
Maar ik zal eens even gaan zeuren over de exacte voorwaarden. Heb als het goed is zowiezo enige bedenktijd bij op kopen via telefoon/op afstand.

Anything goes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-09 23:48
crazylegs schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:14:
[...]

ik zit echt te wachten op die review van hun :) ik haal em ook over 2 week als het goed is. dan heeft the phone house hier hem ook
We hebben 'm nog niet :(
Wel de LG KG980 (ofzo iets) die 5MP telefoon...

Ik meen dat de foto's van de Nokia Nseries party (op het nieuws gedeelte van NieuweMobiel) en dat FemmeFone nieuwsitem ook, met die LG geschoten zijn. Volgens mij moet ie wel snel binnen zijn. De K610 hebben we al 2 weken :D

[ Voor 5% gewijzigd door nils7 op 30-06-2006 13:30 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig ,dat die snel binnen is! :*) op de site van kpn staat tot 16 juli ,exclusief alleen bij kpn dus dan neem ik aan dat na 16 juli de teelfoon gewoon leverbaar is? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liberque
  • Laatst online: 18:01

liberque

Vrijzinnig!

Vandaag ook mijn K800i mogen ontvangen bij de post. Hoe ik eraan gekomen ben is een ietswat lang verhaal: 2 jaar geleden kreeg ik bij een abonnementsverlenging van KPN een Sony Ericsson Z1010 (jah.. het is een baksteen.. maar het beste toestel dat ik ooit heb gehad). Een maand geleden belde KPN mij dat ze veranderingen aan I-mode gingen toepassen waardoor mijn Z1010 niet meer goed zou functioneren en kreeg ik gratis zonder verlenging de K600i opgestuurd. Hier was ik een stuk minder blij mee en ik kon mijn abonnement pas in Augustus verlengen opdat ik de K800i zou krijgen. Na wat heen en weer gebel naar KPN werd me toegezegd dat bij wijze van uitzondering mij de K800i zou worden opgestuurd icm een 2 jaar verlenging (ik kreeg dus eigenlijk 1 maand gratis). Totale levertijd was 3 dagen. Mijn abonnement is een KPN Mobile 65 abonnement.

Anywayz het toestel: Vergeleken met de Z1010 is het natuurlijk een superklein toestel. Het scherm is ietswat groter en we hebben het klepje met Cybershot erop (wat overigens helemaal niet hinderlijk is). Het toestel stelt zich grotendeels zelf in en er zit een simlock op (die je voor 68 euro van je BELTEGOED kan laten verwijderen.. handig want ik heb ruim 200 euro over). Helemaal onderin de doos verstopt zit een voucher voor een 512mb m2 kaartje. Erg vreemd vind ik dat ze dit er niet gewoon gelijk bij hebben gedaan.. maar goed.. Het scherm oogt goed en natuurlijk probeer je als eerste een foto te trekken en die zien er heel puik uit. Via een paar klikken kan je een foto verzenden naar een Blog ( http://liberque.blogspot.com/ ) Hij past de grootte van de foto automatisch aan en het verzenden naar het Blog gaat net zo makkelijk zo niet makkelijker dan het verzenden van een MMS. Erg leuke feature.. eindelijk kan Peffisaur van mijn server af. De flitser is fenomenaal... perhaps een beetje TE goed en een geweldige feature is Panorama foto's... even oefenen en je maakt echt de mooiste panaroma pics. Er zitten een paar spelletjes op die niet echt de moeite waard zijn (kwestie van smaak) en een paar grappige thema's. De muziekfunctie is enorm uitgebreid en hoewel ik nog niet het "identify song" geval heb kunnen vinden klinkt het allemaal heel er goed. De K800i leest de ID3 tags van je Mp3 en gebruikt die informatie om alles te sorteren. (het is dus niet nodig om alles in aparte mappen te plaatsen want de telefoon gebruikt die structuur niet). Er zit een stereo-widening mode op en een shuffle mode en je kan de nummers geminimaliseerd afspelen... erg handig... je kan dus nu surfen met je favoriete mp3. Natuurlijk kan je ook de geluiden afspelen via de speaker (die overigens NIET stereo is) maar dat klinkt een beetje blikkerig. Met 1gb tot opslag capaciteit kan je er een hoop nummers op kwijt ... erg leuk. Wat betreft I-mode.. er zit geen I-mode op het toestel. KPN of een ander bedrijf heeft daarom een soort I-mode achtig iets gemaakt waar je auto naar toe gaat als je het toetsje indrukt.. dezelfde functionaliteit alleen jammer dat je alle UMTS diensten mist... maar... wie wilt er nu I-mode als er een volledige HTML browser op zit. Gebruik het toestel horizontaal en je kan gewoon surfen al zat je als het ware achter je pc thuis. Hier ben ik persoonlijk superblij mee... het leuke is ook dat het out of the box werkt... KPN heeft de profieltjes al aangemaakt, echter waar je vroeger met i-mode slechts beperkt kon surfen is het met dit toestel geheel onbeperkt. De videoopname functie is bagger.. enorm slechte kwaliteit maar wanneer ga je dit werkelijk gebruiken. Tijdens videobellen had ik het idee dat het camera'tje in de Z1010 beter was... ik ben een beetje bevlekt dit terwijl ik de ander kraakhelder zie en als enige nadelig puntje zie ik nog dat de k800i lang niet zo hard gaat als de Z1010.

Korte samenvattig van de 20 mins dat ik er nu mee gespeeld heb:

Pluspunten:

Groot scherm
Scherpe foto's
Horizontale HTML browser
Minimaliseren van downloads en mp3 afspeler
Blog feature

Minpunten:

Nieuwe aansluiting.. dag al het oude S/// randapparatuur
Geluid is niet super hard
Had echt gehoopt op een stereo speaker
Bagger videoopname kwaliteit
Videobellen had beter gekunt.

Ik zal vanavond na het werk nog even verder spelen en mijn nieuwe bevindingen plaatsen. Ik heb perhaps een aantal minpunten maar ik moet toch zeggen dat dit een heel fijn toestelletje is.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Ik heb nu iets van een apple theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Serotonine schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:26:
Ik heb nu iets van een apple theme
Pics? :P

Zo lijkt het een beetje een onzinnige opmerking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McRubz schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:45:
[...]

Pics? :P

Zo lijkt het een beetje een onzinnige opmerking ;)
idd,

miss ook een paar foto's ven je k800i :)

btw, waar blijft deel 2? :9 . Ben er erg benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:47:
[...]
btw, waar blijft deel 2? :9 . Ben er erg benieuwd naar :)
sorry, ik heb het erg druk op het moment maar een dezer dagen komt deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
deze
Afbeeldingslocatie: http://static.mobile9.com/imgv4/spacer.gif
http://static.mobile9.com/imgv4/spacer.gif
http://gallery.mobile9.com/f/29259/
Ik zal ff wat pics maken

[ Voor 33% gewijzigd door Serotonine op 30-06-2006 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, graag wat mee reviews over het joystickie. Wordt net zo gauw stoffig als de k750i? En is het een beetje bedienbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:28:
Jongens, graag wat mee reviews over het joystickie. Wordt net zo gauw stoffig als de k750i? En is het een beetje bedienbaar?
Ik heb nog nooit een SE gehad, maar het joystickje ligt goed in mn handen en goed bedienbaar.
Stof zou ik niet weten, heb hem pas 2 dagen

Weet iemand misschien hoe ik het internet op kan?
Heb alles geprobeerd.
Welke poort heb ik nodig? 9201 of 5080?
en wat voor authenticatie? pap of chap?

Edit: struin heel het internet af naar gprs instellingen.....
ondertussen maar een filmpje dan.
http://rapidshare.de/files/24584201/MOV00036.3GP.html

[ Voor 13% gewijzigd door Serotonine op 30-06-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Inmiddels ook in 't bezit van deze telefoon :)
Eerste indruk is erg goed. Moet wel ff wennen aan de toetsen die voor mijn gevoel wat te laag zitten. Als je de K750i gewend bent dan verwacht je eigenlijk knoppen op de plek waar nu "cyber-shot staat". Kwestie van wennen.
Verder is de software op plekken verbetterd. Je krijgt meer info e.d.
Hij voelt trouwens ook enorm degelijk aan. Nergens 'n kraakje te bekennen.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:28:
'n paar dagen na release kun je natuurlijk niet gaan vragen naar stof problemen :)
Voor m'n voel werkt ie wel beter als de K750i.

de toetsenverlichting is trouwens 2 kleurig. Bovenste deel is paarsachtig en de nummers zijn wit verlicht. En daar word b.v. tijdens 'n oproep ook gebruik van gemaakt door ze na elkaar op te laten lichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:49:
Inmiddels ook in 't bezit van deze telefoon :)
Eerste indruk is erg goed. Moet wel ff wennen aan de toetsen die voor mijn gevoel wat te laag zitten. Als je de K750i gewend bent dan verwacht je eigenlijk knoppen op de plek waar nu "cyber-shot staat". Kwestie van wennen.
Verder is de software op plekken verbetterd. Je krijgt meer info e.d.
Hij voelt trouwens ook enorm degelijk aan. Nergens 'n kraakje te bekennen.

[...]

'n paar dagen na release kun je natuurlijk niet gaan vragen naar stof problemen :)
Voor m'n voel werkt ie wel beter als de K750i.

de toetsenverlichting is trouwens 2 kleurig. Bovenste deel is paarsachtig en de nummers zijn wit verlicht. En daar word b.v. tijdens 'n oproep ook gebruik van gemaakt door ze na elkaar op te laten lichten.
Bedankt, dit is nuttige informatie. :?
Waar heb je hem gekocht? Met Abo? Of los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nuttige informatie!

Eerste reacties van mensen over hun nieuwe telefoon vind ik altijd belangrijk. Ook wordt er iets verteld wat jij volgens mij nog niet wist (toetsenbordverlichting) ;) . Dat is leuk om te weten!

Morgen ga ik mijne ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Vandaag even het dingetje getest... conclusie: ze hebben het klepje aangepast _/-\o_ vergeleken met de Cebit versies :D

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 17:14
nils7 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 04:04:
Vandaag even het dingetje getest... conclusie: ze hebben het klepje aangepast _/-\o_ vergeleken met de Cebit versies :D
Ah, dus niet meer dat gammele ding wat op je telefoon ligt?
Heb dat ding vervloekt op de CeBit (neemt niet weg dat ik er straks misschien toch 1 haal...)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Weet je wat wel gaf is, horizontal surfen...
Je houd je tel. dan horizontaal (net als bij foto maken)
GoT is goed te bereiken erop. Alleen dit topic heb ik nog niet gevonden...

Edit: batterij van mn camera was leeg. Heb er toch nog eentje kunnen trekken.
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/7420/dscf01127fu.th.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Serotonine op 01-07-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 17:14
Serotonine schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 11:14:
Weet je wat wel gaf is, horizontal surfen...
Je houd je tel. dan horizontaal (net als bij foto maken)
GoT is goed te bereiken erop. Alleen dit topic heb ik nog niet gevonden...
UTFS ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:20:
[...]

Bedankt, dit is nuttige informatie. :?
Waar heb je hem gekocht? Met Abo? Of los?
Ik heb 'm vrijdag iets na de middag gekocht bij de primafoon in Heerlen. 't was erg warm in de winkel, ze moeten nodig 'n airco daar kopen. Ik heb 'm gekocht met 'n 2 jarig kpn mobiel abo van 25 euro zodat ik dus 150 eenheden per maand kan verbruiken. Ik heb de eerste maanden ook nog eens 25% extra beltegoed.

ajb, wat nuttige info.
Graag gedaan hoor.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Even een vraagje over deze telefoons. Welke moet je nu nemen de 790 of de 800? Heb je alleen edge nodig als je via telfort wilt internetten?

Op nieuwemobiel staat ook foutief zonder bluetooth erbij. Beetje irritant.
Serotonine schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:50:
Even een plaatje...
[afbeelding]
Ben niet zo'n kenner maar volgens mij is hier wel degelijk bijbelicht. Of het flits heet of niet.

[ Voor 54% gewijzigd door REDFISH op 01-07-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
REDFISH schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:57:
Even een vraagje over deze telefoons. Welke moet je nu nemen de 790 of de 800? Heb je alleen edge nodig als je via telfort wilt internetten?
Volgens mij heb je hier geen keuze. Het zijn allemaal K800i modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
REDFISH schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:57:

Op nieuwemobiel staat ook foutief zonder bluetooth erbij. Beetje irritant.

[...]

Ben niet zo'n kenner maar volgens mij is hier wel degelijk bijbelicht. Of het flits heet of niet.
Serotonine schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:00:
[...]

Deze foto is met flits genomen. Geen macro stand.
Andere foto was donker
Maar met echte digi camera was de foto ook onderbelicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Serotonine op 01-07-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:49

vr6-only

Blub Blub

ik heb ongeveer een week geleden mijn abonnement verlengd en toen koos ik voor de W810i.
gisteren kwam ik de k800i tegen op Hi.nl (abonnement loopt in oktober pas af, maar ik kon mijn toestel in begin juli al krijgen :X )

vandaag gebeld en direct laten wijzigen. ik krijg hem als het goed is over een kleine week. :D

krijg je er nou wel of geen geheugen bij? ik heb namelijk net een 512 MB memory stick micro besteld en als je het erbij krijgt, dan annuleer ik het natuurlijk.

[ Voor 39% gewijzigd door vr6-only op 01-07-2006 17:13 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij hi geen extra geheugen dus 64 mb ,en bij kpn wel extra geheugen ,512 mb dacht ik.verbeter me als ik fout heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
vr6-only schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 14:26:
krijg je er nou wel of geen geheugen bij? ik heb namelijk net een 512 MB memory stick micro besteld en als je het erbij krijgt, dan annuleer ik het natuurlijk.
Ik heb de K800 bij Belcompany gekocht in combinatie met een Hi 25, ik krijg wel een gratis 512 stick. Volgens mij is dit standaard omdat het kaartje gericht is aan SE en niet aan KPN.
Dus ja, ik zou het annuleren.

[ Voor 4% gewijzigd door yorroy op 01-07-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke,sorry dan heb ik niks gezegt :P maar zou je dat ook hebben als je toestel los koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:14:
oke,sorry dan heb ik niks gezegt :P maar zou je dat ook hebben als je toestel los koopt?
Ja, 't is puur 'n actie van Sony Ericsson. Heeft verder niks met KPN te maken.
De voucher vindt je helemaal onderin de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke.bedankt hopelijk geldt die actie van die kaart nog een paar weken :P ,als die ook los verkrijgbaar is. Op de site van kpn staat:"exclusief verkrijgbaar bij kpn tot 16 juli " dus dat zou kunnen betekenen dat na 16 juli ook voor andere providers verkrijgbaar is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Zoals ik al had verteld ging het niet goed bij het aansluiten van mijn abbonoment. Dacht dat dit te maken had met mijn huidige abbo. Dat blijkt dus niet het geval te zijn.

Het heeft andere reden (welke zijn mij onbekend, waarschijnlijk dat er meerder aansluitingen zijn op dit adres (Mijn ouders hebben een camping, vandaar. En alleen mijn ouders en de mede eigenaren hebben allemaal al KPN dus dat zijn al 4 aansluitingen). Of iemand stond getoetst bij het BKR. Dit zou natuurlijk ook kunnen met al die campinggasten (enkelen wonen hier)).

Als het goed is krijg ik volgende week bericht over hoe en wat en kan ik daarna de telefoon ophalen.

(Het maakt niet uit wanneer ik het abbo afsluit of waar!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

thnx voor de reply's. ik belde er al heen en je krijgt het inderdaad erbij.
staat igg niet op de site 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door vr6-only op 01-07-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Flint schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:35:
[...]

Ja, 't is puur 'n actie van Sony Ericsson. Heeft verder niks met KPN te maken.
De voucher vindt je helemaal onderin de doos.
duurde het lang voordat je het kreeg? geheugen dan he. niet je toestel :P

edit: sorry voor de dubbelpost.

[ Voor 8% gewijzigd door vr6-only op 01-07-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ballebek schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:50:
[...]

Ah, dus niet meer dat gammele ding wat op je telefoon ligt?
Heb dat ding vervloekt op de CeBit (neemt niet weg dat ik er straks misschien toch 1 haal...)
Inderdaad er zat op de cebit erg veel speling en had het gevoel dat hij op de randen heen en weer schoof en nu niet (meer richting het midden)... het voelt anders aan in ieder geval en voor me gevoel zit hij dichter tegen het toestel aan... maar jah dat kan ook de tijd zijn die zijn intrede heeft gedaan :( hahaha...

Ben benieuwd wat me collega er van vind als we 'm volgende week krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door nils7 op 01-07-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
vr6-only schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 17:14:
[...]

duurde het lang voordat je het kreeg? geheugen dan he. niet je toestel :P

edit: sorry voor de dubbelpost.
Gister had ik de telefoon pas :)
Wel gister meteen ook die voucher op de bus gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb btw geen voucher gekregen, heb zelf een hi30 abbo. Er zit wel een foldertje bij waar je die kaartjes kunt bestellen. Hebben meer dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
-SimJoc- schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:52:
Ik heb btw geen voucher gekregen, heb zelf een hi30 abbo. Er zit wel een foldertje bij waar je die kaartjes kunt bestellen. Hebben meer dit??
Dat kaartje zit helemaal onderrin de doos maar niet in het vak waar je telefoon inzit. je moet de zijklep open maken van de doos. dan kom je hem wel tegen

Heb de k800 nu een paar dagen en de kwaliteit van het ding is echt top. Heb hiervoor een k750 en een W810 gehad, maar deze is echt veel beter. Hij is veel sneller in het menu en de kwaliteit van de foto's is echt top!

[ Voor 13% gewijzigd door Vin87 op 03-07-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al gehoord dat er geen Megabass op zit. Zoals ik al zei hebben ze dat op het laatst toch maar weggehaald. Ze zijn daarbij niet zorgvuldig geweest:

Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/1812/k800megabass4kn.png

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Als je die schrale oordopjes die bij de k800 geleverd worden vervangt door de in ear die bij de Sony Walkman serie (w800/810/900) hoort(zie: hier ). Dan heb je die megabass helemaal niet nodig.
De In ear oordoppen zitten een stuk fijner en het geluid klinkt beter. Het is echt een aanrader voor de mensen die hun k800 ook als mp3 speler gaan gebruiken (vind ik).
De advies prijs van de headset (HPM-70 )is rond de 50 euro, maar de phone house heeft ze voor 30 euro liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:50:
Als je die schrale oordopjes die bij de k800 geleverd worden vervangt door de in ear die bij de Sony Walkman serie (w800/810/900) hoort(zie: hier ). Dan heb je die megabass helemaal niet nodig.
De In ear oordoppen zitten een stuk fijner en het geluid klinkt beter. Het is echt een aanrader voor de mensen die hun k800 ook als mp3 speler gaan gebruiken (vind ik).
Het liefst wacht ik nog op de HPM-82, als dat niet te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:03:
[...]

Het liefst wacht ik nog op de HPM-82, als dat niet te lang duurt.
Jeetje die zijn nog vetter.. Heb gister mijn 2e setje van de HPM-70 gekocht.. nu een mooie zwarte versie . De eerste die ik had was zilver.. Die is me kapot gegaan.. Prijsindicatie van die HPM-82 zal wel rond de 70 euro ofzo zijn lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SimJoc- schreef op zondag 02 juli 2006 @ 12:52:
Heb jij het toestel al ontvangen van Hi dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik wilde zojuist de nieuwe Sennheiser CX 300 earbuds 'aanraden' als alternatief op een EX71 setje. Overigens is de kans groot dat deze ook gebruikt zijn voor de stereo Bluetooth headset van SE: de HBH-DS970.

Afbeeldingslocatie: http://www.engadget.com/media/2006/02/Bluetooth_Headset_HBHDS970_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/resources/3776E79F0584A183C125719D003F5728/$File/CX_300_black_410.jpg

Sennheiser pagina

Hoewel ze er moet ik zeggen toch wel iets anders uitzien lijken ze hoe dan ook wel enigszins op elkaar :p

[ Voor 94% gewijzigd door Eggy op 02-07-2006 14:41 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeVeBe schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:13:
[...]
Prijsindicatie van die HPM-82 zal wel rond de 70 euro ofzo zijn lijkt me..
http://www.koopjessite.nl/ppage.php?productid=23582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Eggy schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:31:
Ik wilde zojuist de nieuwe Sennheiser CX 300 earbuds 'aanraden' als alternatief op een EX71 setje. Overigens is de kans groot dat deze ook gebruikt zijn voor de stereo Bluetooth headset van SE: de HBH-DS970.

[afbeelding]

[afbeelding]

Sennheiser pagina

Hoewel ze er moet ik zeggen toch wel iets anders uitzien lijken ze hoe dan ook wel enigszins op elkaar :p
Ik vind de prijs van die bluetooth headset opzich nog wel te doen. Die ga ik nog halen.
edit: In bestelling :)

[ Voor 6% gewijzigd door Flint op 02-07-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het foldertje van Belcompany, vanaf maandag een mooie actie. Ik hem mijn order op hi maar geannuleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeVeBe
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Zat ik met mijn gokje redelijk in de buurt:)
Telefoon bevalt trouwens opperbest:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:49:
Zie het foldertje van Belcompany, vanaf maandag een mooie actie. Ik hem mijn order op hi maar geannuleerd!
Link?
Ik zie niks in de folder, of kijk verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens, ik ben er weer, was eerste iemand anders maarja xD... Ik denk dat ik hier nogal wat ga posten, ga de telefoon waarschijnlijk ook kopen dus :P
Als het zon mooie actie is, kun je dan niet even vermelden wat het is want wij krijgen hem, als we hem al krijgen, pas dinsdag/woensdag.. Als je ff zou willen doen bedankt ;)

En vraagje voor mensen die hem al hebben. Zou iemand die hem hier heeft een kort reviewtje willen schrijven? gewoon over dinge die je gelijk opvalt enzo, en ook wat foto's die er mee gemaakt zijn plaatsen want zie er nu pas 6 ofzo :P..

Mja bij voorbaat dank dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:00:
Nou jongens, ik ben er weer, was eerste iemand anders maarja xD... Ik denk dat ik hier nogal wat ga posten, ga de telefoon waarschijnlijk ook kopen dus :P

[...]

Als het zon mooie actie is, kun je dan niet even vermelden wat het is want wij krijgen hem, als we hem al krijgen, pas dinsdag/woensdag.. Als je ff zou willen doen bedankt ;)

En vraagje voor mensen die hem al hebben. Zou iemand die hem hier heeft een kort reviewtje willen schrijven? gewoon over dinge die je gelijk opvalt enzo, en ook wat foto's die er mee gemaakt zijn plaatsen want zie er nu pas 6 ofzo :P..

Mja bij voorbaat dank dan maar :P
Is zelf ook nog wel te vinden d8 ik zo :)

http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/primeur.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh het staat al op de site xD.. Meestal gaan die dingen toch pas op de site als t ingaat en das meestal pas maandag/dinsdag.. nja wat maakt het ook uit he :P..
iig bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht, ja hoor eindelijk simlockvrij en andere providers.
Maar wat is hier zo goed aan. Dat was afgelopen week toch ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:09:
[...]

Ik dacht, ja hoor eindelijk simlockvrij en andere providers.
Maar wat is hier zo goed aan. Dat was afgelopen week toch ook al?
Ik denk de contracts korting die je krijgt? Verder is er idd niet veel spectaculairs aan. En hij schijnt eind deze maand sim vrij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Dat dacht ik dus ook, maar Datgaatgoed heeft 't over 'n actie die vanaf maandag is.
Bij die link die jij geeft zie ik niet echt een spectaculair verschil met de huidige prijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
^^

Ik ga even rond zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gaat Datgaatgoed ons zo verassen denk ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 15:40:
Dan gaat Datgaatgoed ons zo verassen denk ik? :)
Ik hoop 't eigenlijk niet want ik heb 'm al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:17
Ik heb inmiddels een mail gehad van Hi, waarin werd gemeldt dat de vraag door een collega zal worden beantwoord op korte termijn...
Dus ik schiet er niet veel mee op en ik ben benieuwd wat op korte termijn is :9

Verder zie ik nu op de Hi site staan:
"Gratis en binnen 24 uur thuisbezorgd"
Dat zou toch moeten betekenen dat ze deze week kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

kan iemand even een plaatje online zetten van de oordopjes die je bij de k800i krijgt.
zo kan ik zien of ze in mijn oor passen of niet :X (veels te kleine oorgaten)

anders koop ik zo'n in ear headsets.

[ Voor 9% gewijzigd door vr6-only op 02-07-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Die actie is geldig t/m vandaag hoor... Maar volgens mij waren een paar daar al achter 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 02-07-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 juli leverbaar als simlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 16:58:
16 juli leverbaar als simlock vrij
zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry,was vergeten er bij te zetten: volgens mij op de site van kpn/hi staat tot 16 juli exclusief verkrijgbaar bij hi/kpn dus ik neem aan dat na 16 juli ook bij andere winkels verkrijgbaar is/met andere providers,volgens mij kan natuurlijk altijd nog uitgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 17:02:
sorry,was vergeten er bij te zetten: volgens mij op de site van kpn/hi staat tot 16 juli exclusief verkrijgbaar bij hi/kpn dus ik neem aan dat na 16 juli ook bij andere winkels verkrijgbaar is/met andere providers,volgens mij kan natuurlijk altijd nog uitgesteld worden.
Zit sterk te twijfelen om toch maar voor KPN te gaan. Wacht al zo lang. KPN is alleen zo'n 35% duurder, dan als je T-Mobile neemt (1 jaar contract).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Het bereik van KPN is wel top (hij pakt namenlijk het UMTS netwerk).
Zelf vond ik het bereik met T mobile (vooral binnenshuis) heel wat minder.. Maar dat is mijn ervaring (wil er geen 'welk netwerk is het beste' discussie van maken)
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.