schopje
Verwijderd
Dat is wel zwoegen hehe
Ik heb nu e en nieuw toestel nodig
Vriend van me zei dattie gisteren iemand zag tijdens het uitgaan die die telefoon had. Maar dat lijkt me nu dus een beetje sterk verhaal
Q2 kan dus ook Mei of Juni zijn
Ik heb nu e en nieuw toestel nodig
Vriend van me zei dattie gisteren iemand zag tijdens het uitgaan die die telefoon had. Maar dat lijkt me nu dus een beetje sterk verhaal
Q2 kan dus ook Mei of Juni zijn
Zoals al jaren deze serie elk jaar een vernieuwing krijgt (610, K700, K750, K800) zal ook deze telefoon rond eind mei begin juni leverbaar worden.
Laatste deel van mobile-review over de K790/K800...
Klik!
Lijkt erop dat de K800 begin juni al t krijge is en de K790 pas in juli
Klik!
Lijkt erop dat de K800 begin juni al t krijge is en de K790 pas in juli
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Lijkt er ook op dat Sony-Ericsson onderhand toch echt van de fouten begint te leren 
Hij zegt dat ze nu al zijn begonnen met produceren, met als voordeel dat eventuele fouten nog hersteld zouden kunnen worden en dat er waarschijnlijk voldoende voorraad is bij de launch.
En dit stukje vond ik ook wel een coole feature:
Hij zegt dat ze nu al zijn begonnen met produceren, met als voordeel dat eventuele fouten nog hersteld zouden kunnen worden en dat er waarschijnlijk voldoende voorraad is bij de launch.
En dit stukje vond ik ook wel een coole feature:
Identify Music option in the menu. While you are listening to any radiostation and a thought “I want to know the title of this song” pops up in your head, you can find the answer with the help of this feature. After activation it will store about 3-4 seconds of the song and connect to special server that will analyze the song. The result will be presented as tag scrolled in the upper part of the screen (horizontal and vertical orientations supported). At first this service will be free for SE users, it will be launched ~ this summer.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Jaaa, lijkt me een schitterend ding hoor. Maargoed dat de K800 al in juni komt, issie tenminste nog even te testen voordat hij meegaat op vakantie.
Ik hoop eigenlijk dat de batterij van het toestel een beetje oké is...
Veel van de batterijen uit smartphones (nokia
) houden het maar 1 dag vol en gezien de features komt het toch aardig bij de functies van smartphones in de buurt.
Hoop dat deze batterij 't toch wel een paar dagen trekt... Ik vergeet hem nog wel eens in de oplader te doen
Veel van de batterijen uit smartphones (nokia

Hoop dat deze batterij 't toch wel een paar dagen trekt... Ik vergeet hem nog wel eens in de oplader te doen

Ja, K800 begin juni, K790 begin juli...Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:59:
Is begin Juni zeker ?
Zie link/review van mobile nog wat 6 posts hierboven
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Hmm, die heb ik van voor tot achter doorgelezen maar ben 't niet tegen gekomen....
iig bedankt
Ik weet het niet. Eerst wou ik em wel hebben als opvolger van me K750i maar hij is wel erg groot. En minder mooi. + camera klep is lelijk. 3.2 mpixel is wel super flitser ook. Hopelijk ook een nieuwe chip waardoor video filmpjes nu wel soepel lopen. Dat doen ze op me k750i niet em op de lady phone van me vriendin dus wel.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Kan 't wel begrijpen dat je 'm groot noemt, maar aan de andere kant...wat is groot? Het is natuurlijk wel 6 mm, maar die 6 mm pas ook nog wel extra bij in je broekzak. Daarnaast is natuurlijk het klepje weliswaar wat overdreven, maar het klepje dat nu op de K750i zit is ook niet alles want hoeveel mensen klagen wel niet dat hij open gaat bij het in/uit je broekzak doen.
Om nog even terug te komen op de grootte, die wordt met name veroorzaakt door het grotere scherm. In mijn ogen is dat een enorm pluspunt, het scherm is namelijk dubbel verbeterd: verticaal in grootte toegenomen en de resolutie is stukken beter. Daarnaast lijkt me de helderheid ook toegenomen, maar dat kan ik me verbeelden.
Ten slotte, al is het wel persoonlijk, maar er is geen enkele andere candybar met een 3.2 mp camera. Clamshells zijn er al zo ontzettend veel, waarvan er binnenkort ook een aantal met een 3.2 mp camera op de markt komen, maar wat is nou lekkerder dan de je mobiel te pakken, hem een kwartslag te draaien en een fotootje te maken. Clamshell is ook losklappen en klikken, maar dat wekt bij mij al snel het gevoel "kijk hem nou met z'n vga'tje" op....
Om nog even terug te komen op de grootte, die wordt met name veroorzaakt door het grotere scherm. In mijn ogen is dat een enorm pluspunt, het scherm is namelijk dubbel verbeterd: verticaal in grootte toegenomen en de resolutie is stukken beter. Daarnaast lijkt me de helderheid ook toegenomen, maar dat kan ik me verbeelden.
Ten slotte, al is het wel persoonlijk, maar er is geen enkele andere candybar met een 3.2 mp camera. Clamshells zijn er al zo ontzettend veel, waarvan er binnenkort ook een aantal met een 3.2 mp camera op de markt komen, maar wat is nou lekkerder dan de je mobiel te pakken, hem een kwartslag te draaien en een fotootje te maken. Clamshell is ook losklappen en klikken, maar dat wekt bij mij al snel het gevoel "kijk hem nou met z'n vga'tje" op....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 01:44 ]
Ik heb nu een m500 van orange... maar het is eigenlijk te veel van het goede... het is niet wat ik ervan verwachte! Nu ik deze telefoon zie, kan ik niet wachten tot juni om dit ding te bemachtigen 
Over de grootte:
Stop maar eens een 3megapixel digicam in je broekzak...
Ik vind dat als het scherm groter is geworden en er een 3megapixel camera in zit, dat je toch echt niet mag zeuren... Kom dan eens met 3 voorbeelden die dezelfde hardware/functies hebben en kleiner zijn...
Over de grootte:
Stop maar eens een 3megapixel digicam in je broekzak...
Neeh neeh echt slecht is het niet. Vond de K750i alleen wel mooi kleinstef-o.nl schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 01:58:
Ik heb nu een m500 van orange... maar het is eigenlijk te veel van het goede... het is niet wat ik ervan verwachte! Nu ik deze telefoon zie, kan ik niet wachten tot juni om dit ding te bemachtigen
Over de grootte:
Stop maar eens een 3megapixel digicam in je broekzak...Ik vind dat als het scherm groter is geworden en er een 3megapixel camera in zit, dat je toch echt niet mag zeuren... Kom dan eens met 3 voorbeelden die dezelfde hardware/functies hebben en kleiner zijn...
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Staat ook bij MR.
Zal anders in de startpost ook die linkjes opnemen. Wel zo handig.
Volgende topic mag iemand zo'n mooie maken
Zit geen GoForce in maar een Ati chip. Lijkt me dat als die heel snel 8 foto's op de hoogste kwaliteit kan maken dat filmen ook wel goed moet gaan. Maar daar staat niets over in.
Adviesprijs is tussen de €350 en €400 zeeeeer schappelijk.
Voor zover ik het begrijp zal de K790 net zo duur worden als de K800. Dus geen idee waarom je nog voor de K790 zou moeten gaan
. Of heeft die iets extra's wat ik over het hoofd zie.
Wat ik wel heel slim/gaaf vindt is dat ze een nieuw platform ontwikkeld hebben wat een aantal jaren mee moet gaan. Een flexibel platform wat ze continue kunnen blijven verbetern met nieuwe onderdelen. Net als bij de eerste walkman van Sony vele jaren geleden.
Zit geen GoForce in maar een Ati chip. Lijkt me dat als die heel snel 8 foto's op de hoogste kwaliteit kan maken dat filmen ook wel goed moet gaan. Maar daar staat niets over in.
Voor zover ik het begrijp zal de K790 net zo duur worden als de K800. Dus geen idee waarom je nog voor de K790 zou moeten gaan
Wat ik wel heel slim/gaaf vindt is dat ze een nieuw platform ontwikkeld hebben wat een aantal jaren mee moet gaan. Een flexibel platform wat ze continue kunnen blijven verbetern met nieuwe onderdelen. Net als bij de eerste walkman van Sony vele jaren geleden.
[ Voor 76% gewijzigd door Shiver23 op 07-03-2006 11:12 ]
De K790 heeft EDGE, dat heeft de K800 niet. Daarentegen heeft de K800 de mogelijkheid tot beeldbellen. Maar ja,
wie gebruikt dat nou
https://untappd.com/user/OzzBier
Maar met UMTS gaat internetten zelf dus ook een stuk sneller. Beeldbellen is inderdaad niet bepaald boeiend.nickvanozzie schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:49:
De K790 heeft EDGE, dat heeft de K800 niet. Daarentegen heeft de K800 de mogelijkheid tot beeldbellen. Maar ja,wie gebruikt dat nou
En EDGE is alleen te gebruiken met Telfort en het ziet er niet naar uit dat andere aanbieders dit nog aan gaan bieden. UMTS mag ook wel wat meer gestimuleerd worden. De prijzen hiervoor zijn helaas nog steeds belachelijk hoog.
ATi ChipShiver23 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:58:
Staat ook bij MR.
Voor zover ik het begrijp zal de K790 net zo duur worden als de K800. Dus geen idee waarom je nog voor de K790 zou moeten gaan. Of heeft die iets extra's wat ik over het hoofd zie.
Mischien is het deze:
http://www.ati.com/products/imageon2282/index.html
[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 07-03-2006 12:07 ]
Van dat van Ati kan ik niets meer vinden, dus misschien toch verkeerd gelezen.Video recording supports same set of effects as for the camera. There is only one available resolution which is 176x144 pixels at 15 fps rate. Such low resolution is implemented only because SE plans launching another brand for additional set of products targeted for making great photos combined with video recording in HD-quality.
Er is ook nog een nieuwere de 238x als ik me niet vergis die kan tot 4 mpixel met de camera en die heeft echte 3D support met openGl EX. Mischien dat hier dan de 2282 in zit en dat die nog geen echte 3D support heeft.Shiver23 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:06:
[...]
Van dat van Ati kan ik niets meer vinden, dus misschien toch verkeerd gelezen.
ATi heeft een nieuwe staat alleen niet daar tussen dan moet je verder zoeken zal ik vanmiddag wel even doen.
De 2282 heeft gewoon 320x240 zie ook : http://www.ati.com/products/handheld.html
[ Voor 9% gewijzigd door Astennu op 07-03-2006 12:13 ]
Even alle filmpjes die ik tegenkom op een rij.
Ze staan niet allemaal in de review dus wel leuk om allemaal te zien
Uiterlijk K790 en K800
K750 vs K790
RSS
Radio en 'Identify Music'
K790 camera-interface
Kleine rotkaartjes!
K790 vs W950
Ze staan niet allemaal in de review dus wel leuk om allemaal te zien
Uiterlijk K790 en K800
K750 vs K790
RSS
Radio en 'Identify Music'
K790 camera-interface
Kleine rotkaartjes!
K790 vs W950
Verwijderd
Zit trouwens zonet ff te kijken op newmobile.com om de K790i met de K800i te vergelijken. Kom ik het woordje "zaklantaarn" tegen. Moet zeggen dat de lampjes van m'n K750i veel gebruikt zijn in de vorm van een zaklantaarn dus als dat ook op de K800i te vinden is, is dat mooi meegenomen. M'n enige vraag is, waar zit dat ding dan?
Heb trouwens wel de pesthekel aan het continu toepassen van andere opslagmedia. Waarom past in de K800i niet gewoon een MS pro duo? Gebruikers zijn dan weer gedwongen om een nieuw, weer een duur, kaartje te kopen.
Heb trouwens wel de pesthekel aan het continu toepassen van andere opslagmedia. Waarom past in de K800i niet gewoon een MS pro duo? Gebruikers zijn dan weer gedwongen om een nieuw, weer een duur, kaartje te kopen.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 13:43 ]
Denk idd een verkoop truuk. Die lampjes wil ik ook niet kwijt ik gebruik ze wekelijks als zaklamp. En ik wil weten of je hier nu echte 3d games op kan doen. En wat houd dat EDGE in ? ik zie het voordeel van de K800 over de K790 niet echt.Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:59:
Zit trouwens zonet ff te kijken op newmobile.com om de K790i met de K800i te vergelijken. Kom ik het woordje "zaklantaarn" tegen. Moet zeggen dat de lampjes van m'n K750i veel gebruikt zijn in de vorm van een zaklantaarn dus als dat ook op de K800i te vinden is, is dat mooi meegenomen. M'n enige vraag is, waar zit dat ding dan?
Gelukkig heb ik voor me huidige tel nog geen grotere kaart gekocht. Maar deze micro dingen zullen wel heel duur zijn zekers als je ziet dat de 1gb versie nog moet uitkomen. Ik voorzie prijzen van meer dan 100 euro voor een gb.
Huh dus geen 2282 chipShiver23 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:06:
[...]
Van dat van Ati kan ik niets meer vinden, dus misschien toch verkeerd gelezen.
Zit toch een Xenon flits op. Die kun je ook wel als 'zaklamp' gebruiken hoor.
Owh ? ik dacht dat dat een flits was dus echt net als een echte camera. Maar als die gewoon de hele tijd aan kan blijven is het ook goed. En hoe zit het nu met die Chip ? zit er nu een ATi of en NVidia chip in ? Of is het weer net zo iets als bij de k750i ?Shiver23 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:01:
Verwijderd
Is een Xenon flits dan niet ongeveer hetzelfde als een flitsbuisje?Shiver23 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:01:
Dat dacht ik dus ook. Jammer dat ze zo iets niet in een filmpje hebben getest.Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:00:
[...]
Is een Xenon flits dan niet ongeveer hetzelfde als een flitsbuisje?
Als het nog niet bekend is voor zaterdag hoop ik op de CeBit meer te weten te komen
Verwijderd
Inderdaad, maar wellicht dat Howard Forums binnenkort een review heeft. Daar worden bij reviews ook diverse filmpjes gemaakt, dus wellicht dat ze de flitser/zaklamp ook onder de loep nemen.Astennu schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:52:
[...]
Dat dacht ik dus ook. Jammer dat ze zo iets niet in een filmpje hebben getest.
Ben benieuwd. Want ik overweeg em als overvanging van me K750i. Maar dan moet i wel op alle punten beter zijn of niet te kort doen. En die zaklamp is voor mij heel belangrijk.Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:02:
[...]
Inderdaad, maar wellicht dat Howard Forums binnenkort een review heeft. Daar worden bij reviews ook diverse filmpjes gemaakt, dus wellicht dat ze de flitser/zaklamp ook onder de loep nemen.
Verwijderd
Nouja goed, wat is belangrijk. Heb het lampje op vakantie veel gebruikt ivm stroomuitval aldaar, maar ook in andere gevallen (in 't donker langs een beek lopen oid). Op m'n vorige zat 't niet, was een T610, maarja, daar zat ook geen 2mp camera op en als die nu niet meer op een telefoon zou zitten zou'k 'm ook missen....
Duidelijk dat de K790i dus niet hier uikomt.Geachte heer van Os,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
De Sony Ericsson K800i wordt gedurende het tweede kwartaal van 2006 verwacht. Wij hebben geen preciese release datum. Wij raden u aan om onze website www.sonyericsson.nl in de gaten te houden. Wat betreft de Sony Ericsson K790i, deze wordt zeer waarschijnlijk niet uitgebracht op de Europeese markt en daardoor hebben wij geen informatie beschikbaar over de beschikbaarheid.
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Chantal de Jager
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com
Gelieve de in de "Betreft"-regel aangegeven Case ID te gebruiken voor verdere informatie omtrent eventuele vragen over uw mobiele telefoon.
www.sonyericsson.com/fun
Registreert u zich nu voor een grote en inhoudelijk fantastische Web en Wap service.
Bezoekt U ons tijdens de CeBIT 2006 in Hannover (duitsland) in hal 26 standplaatsnr: D32 en F30, of neemt u een kijkje op www.sonyericsson.com/cebit
Zo duidelijk is dat niet, want er staat waarschijnlijk.
Denk dat het gewoon afwachten wordt.
Denk dat het gewoon afwachten wordt.
Verwijderd
Als ik eerlijk ben vind ik het nog een goede zet ook om de K790i hier niet uit te brengen. Het kost klauwen met geld en als je bekijkt wat het opleverd....denk niet dat het rendabel is. Neem bijvoorbeeld de Nokia 6680 en 6681. Je moet het gewoon doen met 1 model, anders hebben potentiele kopers teveel keus. Ze hebben toch ook geen K750i uitgebracht met bijvoorbeeld een 1.3 MP camera en EDGE en die de K740i genoemd? Zou ook vreselijk stom zijn....
Al met al lijkt 't me dus een goed doordachte keuze van SE.
Dan bekijk je het dus helemaal verkeerd.Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:13:
Als ik eerlijk ben vind ik het nog een goede zet ook om de K790i hier niet uit te brengen. Het kost klauwen met geld en als je bekijkt wat het opleverd....denk niet dat het rendabel is. Neem bijvoorbeeld de Nokia 6680 en 6681. Je moet het gewoon doen met 1 model, anders hebben potentiele kopers teveel keus. Ze hebben toch ook geen K750i uitgebracht met bijvoorbeeld een 1.3 MP camera en EDGE en die de K740i genoemd? Zou ook vreselijk stom zijn....
Ooit eens opgemerkt dat Nokia dit al tijden doet en dat jouw voorbeeld van 6680/6681 maar een héél klein deel van hun tactiek is?
Wat dacht je van de volgende series:
Nokia 8210, 5210 en 2100
Nokia 8310 en 6510
Nokia 7210 en 6610
Nokia 7250, 7250i, 6610i, 3200 en 6220
Nokia 6020, 6021, 7260, 3120 en 3220
Nokia 2600, 1600 en 6030
Nokia 6100 en 3100
Nokia 6670 en 7610
Nokia 6170 en 7270
Het zijn allemaal dezelfde, maar dan met 1 optie erbij/eraf, of zelfs dat niet, maar gewoon een ander frontje. Dat heet marktspreiding
Laten we nou eens van de volgende serie uitgaan: Nokia 6020, 6021, 7260, 3120 en 3220
- De Nokia 6020 heeft een normaal, zakelijke uitstraling en heeft een camera en een POP-poort. Daarmee is dit toestel geschikt voor de standaard zakelijke gebruiker die bij het toestel ook nog een carkit gebruikt.
- De Nokia 6021 heeft een normaal, zakelijke uitstraling en heeft in tegenstelling tot de 6020 geen camera, maar een bluetooth antenne op die plek. Ondersteund dus Bluetooth en net zoals de 6020 een POP-poort. daarmee is dit toestel geschikt voor de standaard zakelijke gebruiker die naast een telefoon om puur alleen mee te bellen toch ook Bluetooth wilt (BT carkit)
- De Nokia 7260 heeft een speciaal, erg specifiek uiterlijk. Dit toestel zal vaker om zijn uiterlijk gekocht worden dan om zijn functies. De functies zijn dan ook precies hetzelfde als in de 6020. Hiermee spreken ze voornamelijk vrouwen aan die een telefoon meer zien als mode artikel waarmee je kan bellen dan als een gadget.
- De Nokia 3120 heeft een iets speelzere uitstraling en is dus geschikt voor de 'iets' serieusere prepaid bellers.
- De Nokia 3220 heeft een heel ander uiterlijk. Knipperende lichtjes en ander tierelantijn. Daarmee trekken de klant die een vrolijke telefoon wil met leuke knipperende lichtjes en graag spelletjes spelen
Stel nou dat Nokia alleen maar de 6020 uitgebracht had, denk je dan dat die dame die haar telefoon als mode accessoire ziet die saaie 6020 gekocht zou hebben? Nee!
Maar nu dus wel. Alhoewel ze denk dat ze een 7260 heeft gekocht
Marktspreiding is the answer!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
K750/W800 was hiervan het eerste voorbeeld voor SE en ze hebben aangegeven (zoals ook in de review van MR staat) hier mee verder te willen. Een platform dat heel flexibel is en jaren meemoet en waar eindeloos op gevarieerd kan worden. We zullen zien of het wat goeds oplevert.
Verwijderd
Je hebt gelijk, op het gebied van Nokia had ik dat wel in de gaten, maar dat het inderdaad zo ontzettend veel modellen "hergebruikt" worden wist ik niet.
Zou je anders een reden kunnen bedenken waarom men de K790i niet in Europa uit zou willen brengen?
Zou je anders een reden kunnen bedenken waarom men de K790i niet in Europa uit zou willen brengen?
T Wordt nog leuk. Samsung heeft net een 10 Mpixel camera Phone uitgebracht. Deze zal in het begin alleen in korea leverbaar zijn. Maar toch 10 mpixel is veel beter dan 3. Dus ik vraag me nu af de K800 wel een goede keuze is. Ook omdat het niet zeker is dat deze 3d support heeft. De 5.2 pixel van samsung ( Ook met optical zoom ) had ook al 3D support via een ATi chipje.
't is een EDGE telefoon, en die zijn normaal voor Amerika dacht ik. In Europa is volgens mij niet veel EDGE. (Hier in nl Telfort een beetje? hoor je ook niet veel over...)Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 00:09:
zou je hier ook bijvoobeeld tom tom mobile software op kunnen laten draaien?
Zit er een GPS ontvanger op dan?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Het is geen smartphone dus het antwoord is nee. Alternatieven zijn er wel (Nav4All, Wayfinder Navigator) maar dan betaal je GPRS / UTMS kosten om de kaart te downloaden.Sabo_0 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:26:
zou je hier ook bijvoobeeld tom tom mobile software op kunnen laten draaien?
Nee, je moet dan wel een GPS muisje met een blauwe tand in je broekzak gehuisvest hebben
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2006 21:12 ]
Leuk en aardig die toestellen, maar die komen nooit in Eurpa. In Korea en Japan lopen ze al een tijdje met multi-megapixelcamera's en ook met GPS-ontvangers en DVB-T-ontvangers op hun mobieltje.Astennu schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 09:41:
T Wordt nog leuk. Samsung heeft net een 10 Mpixel camera Phone uitgebracht. Deze zal in het begin alleen in korea leverbaar zijn. Maar toch 10 mpixel is veel beter dan 3. Dus ik vraag me nu af de K800 wel een goede keuze is. Ook omdat het niet zeker is dat deze 3d support heeft. De 5.2 pixel van samsung ( Ook met optical zoom ) had ook al 3D support via een ATi chipje.
Helaas niet voor 'ons' bruikbaar weggelegd.
Hopelijk komen ze ooit wel deze kant op. Anders ga ik voor de K800 hij is toch best wel mooiShiver23 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:44:
[...]
Leuk en aardig die toestellen, maar die komen nooit in Eurpa. In Korea en Japan lopen ze al een tijdje met multi-megapixelcamera's en ook met GPS-ontvangers en DVB-T-ontvangers op hun mobieltje.
Helaas niet voor 'ons' bruikbaar weggelegd.
is deze telefoon een walkman telefoon? of zit er dezelfde musicplayer op als de k750i? zou wel beter zijn als het de nieuwe player had enne weet iemand de resolutie van de camera? kdenk dat het tog iets hoger ligt dan wat er nu in de k750i zit ofniet?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Verwijderd
Heb je überhaupt al wel de specificaties en/of een review gelezen? De resolutie van de camera ligt zeker hoger. De K750i heeft een 2 mp cam, de K800i een 3.2 mp. Tevens zit er dezelfde player op als dat de W800i heeft, dus in dat geval zou je het best een walkman telefoon kunnen noemen, al is 'ie 't niet....rohit schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:58:
is deze telefoon een walkman telefoon? of zit er dezelfde musicplayer op als de k750i? zou wel beter zijn als het de nieuwe player had enne weet iemand de resolutie van de camera? kdenk dat het tog iets hoger ligt dan wat er nu in de k750i zit ofniet?
Gisteren op de CeBit geweest en de K800 in mijn handen gehad. Hij maakte al een hele 'affe' indruk. Alles in de software werkte en toestel leek niet op een vaag beta-toestel wat nog niet productierijp is.
Het lijkt er (helaas) wel op dat de flits echt niet meer is dan een flits en niet als zaklamp te gebruiken is. Toch maar de verlichting van het scherm gebruiken daarvoor. De flits was wel enorm fel en zeker goed te gebruiken. Er zit zelfs anti-rode-ogen op. Dus eerst voorflitsen.
Het lijkt er (helaas) wel op dat de flits echt niet meer is dan een flits en niet als zaklamp te gebruiken is. Toch maar de verlichting van het scherm gebruiken daarvoor. De flits was wel enorm fel en zeker goed te gebruiken. Er zit zelfs anti-rode-ogen op. Dus eerst voorflitsen.
LG had een 5 MP telefoon liggen met ook een Xenon flash erin!
Komen ongeveer te gelijk uit!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
die super lelijk is...nils7 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:37:
LG had een 5 MP telefoon liggen met ook een Xenon flash erin!
Verwijderd
Verdorie....naja, je kunt niet alles hebben.Shiver23 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:24:
Gisteren op de CeBit geweest en de K800 in mijn handen gehad. Hij maakte al een hele 'affe' indruk. Alles in de software werkte en toestel leek niet op een vaag beta-toestel wat nog niet productierijp is.
Hoe voelde de telefoon trouwens aan? Kraakte de batterijdeksel of andere delen van het toestel? Enneuh, hoe is de kwaliteit van het materiaal de toetsen naast de joystick? Het lijkt namelijk erg slijtagegevoelig....
Het lijkt allemaal erg op K750 qua kwaliteit. Voelde allemaal wel net iets steviger aan dan de K750. Qua toetsen enzo redelijk gelijkwaardig maar net een stukje beter.
Beeld was echt superstrak overigens. En het menu reageerde weer iets sneller. Ik weet zeker dat dit toestel van mij wordt. Had hem al bijna gehad, omdat het alarm er afging en niemand naar me toe kwam. Gelukkig voor hun ben ik een eerlijke jongen
Beeld was echt superstrak overigens. En het menu reageerde weer iets sneller. Ik weet zeker dat dit toestel van mij wordt. Had hem al bijna gehad, omdat het alarm er afging en niemand naar me toe kwam. Gelukkig voor hun ben ik een eerlijke jongen

[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 12-03-2006 22:13 ]
Verwijderd
Haha, ja, dat zou toch een bak zijn dat je gewoon met een K800i de Cebit uitloopt 
Goed te horen dat alles nét ff iets robuuster is.....het moet heel gek lopen wil ik over een paar maand geen K800i aanschaffen...
Goed te horen dat alles nét ff iets robuuster is.....het moet heel gek lopen wil ik over een paar maand geen K800i aanschaffen...
Mij precies hetzelfde overkomen, ook op zaterdagShiver23 schreef op zondag 12 maart 2006 @ 22:13:
Het lijkt allemaal erg op K750 qua kwaliteit. Voelde allemaal wel net iets steviger aan dan de K750. Qua toetsen enzo redelijk gelijkwaardig maar net een stukje beter.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Vrijdag had ik hem wel los in me handen....Giox schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:53:
[...]
Mij precies hetzelfde overkomen, ook op zaterdag
Hij ging alleen niet aan en ik met me stomme kop vragen waarom dat ie niet aanging (de accu was leeg blijkbaar).... Er hing alleen een stuk keycord aan dus kon hem zo mee grissen... pas toen ik het vroeg hadden ze door dat ik 'm in me handen had.... achteraf had ik gewoon weg moeten lopen!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Vraag me af of het gebeurd, maar houd er rekening mee dat er bij het afbreken van de stand ineens een aantal telefoons weg blijken te zijn....
Als je weet hoeveel ze betalen om daar alleen al te staan zullen ze zo'n toestel echt niet missen op het totale budget
Vrouwtje zei wel dat er die dag er al wel iemand met een toestel vertrokken was.
Ik geloof dat de prijs ongeveer € 2000 per vierkante meter is.
Ik geloof dat de prijs ongeveer € 2000 per vierkante meter is.
[ Voor 20% gewijzigd door Shiver23 op 13-03-2006 16:36 ]
vraag aan onze engels-expert wat betekent dit : This model lacks 3D accelerator, it is using only standard API, this is the first thing you should know.
Bron : http://www.mobile-review....ericsson-wilma-2-en.shtml thnq
enne hier staat dat video maar 1 resolutie het Video recording supports same set of effects as for the camera. There is only one available resolution which is 176x144 pixels at 15 fps rate. Such low resolution is implemented only because SE plans launching another brand for additional set of products targeted for making great photos combined with video recording in HD-quality.
dus geen 30 fps rate
wel jammer blijft de kwaliteit net zo bagger als k750i
enne hier staat dat video maar 1 resolutie het Video recording supports same set of effects as for the camera. There is only one available resolution which is 176x144 pixels at 15 fps rate. Such low resolution is implemented only because SE plans launching another brand for additional set of products targeted for making great photos combined with video recording in HD-quality.
dus geen 30 fps rate
[ Voor 49% gewijzigd door Rohit op 13-03-2006 21:46 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Geen 3D en geen Goede video. Uhmm mischien de opvolger maar afwachten dan. Want ik wil er wel graag een met 3D Accelerator hebben. En Redelijke video quality.rohit schreef op maandag 13 maart 2006 @ 21:26:
vraag aan onze engels-expert wat betekent dit : This model lacks 3D accelerator, it is using only standard API, this is the first thing you should know.
dus geen 30 fps ratewel jammer blijft de kwaliteit net zo bagger als k750i
Verwijderd
De opvolger van de K800i? Met een beetje pech wordt die over een jaartje gepresenteerd....de eerst volgende modellen zullen (zoals gewoonlijk bij SE) rond de start van de verkoop van déze modellen geintroduceerd worden, maar ik verwacht niet dat dat denderende modellen zijn. Denk dan eerder aan de opvolger van de J200i oid.Astennu schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:52:
[...]
Geen 3D en geen Goede video. Uhmm mischien de opvolger maar afwachten dan. Want ik wil er wel graag een met 3D Accelerator hebben. En Redelijke video quality.
Jaartje wachten, trek je dat? Ik niet
Nja deze heeft niet veel meer dan me K750i:Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:15:
[...]
De opvolger van de K800i? Met een beetje pech wordt die over een jaartje gepresenteerd....de eerst volgende modellen zullen (zoals gewoonlijk bij SE) rond de start van de verkoop van déze modellen geintroduceerd worden, maar ik verwacht niet dat dat denderende modellen zijn. Denk dan eerder aan de opvolger van de J200i oid.
Jaartje wachten, trek je dat? Ik niet
+ punten
Goede flits
Iets mooiere menu's
3.2 mpixel
-Punten
Geen lamp meer.
Nog steeds bagger flim opname
Groter
Minder baterij tijd
Dus de voordelen wegen voor mij niet af tegen de na delen. Dus ik wacht wel af eventueel een toestel van een ander merk wat wel alle eigenschappen heeft die ik wens. Me Broer heeft nu een tijdje samsung toestellen en die zijn ook niet slecht. Maar ik wil gewoon 3D support want dat is gewoon de toekomst en ik vind 3d dingen wel leuk
Verwijderd
Het is natuurlijk ook maar net wat je eisen zijn. Zelf heb ik een Sendo X, met Symbian dus. Heb daar ook Doom op gehad. Erg leuk maar je hebt er geen reet aan. Heb er zelfs een toetsenbordje bij, maar ook dat nodigt niet uit om 't te gaan spelen.
Heb links en rechts nog even gekeken naar de zaklampfunctie, maar hij blijkt dus echt alleen de SOS functie nog te hebben. Een SOS-functie met stroboscopische uitvoeren heb je niets aan, dus dat is ook verwerpelijk. Het zit mij ook nog steeds dwars dat dadelijk die zaklamp niet meer te gebruiken is. Hij staat nu tussen de snelkoppelingen en wordt relatief vaak gebruikt...het rode lampje van de K800i zal niet de verlichting geven wat ik hiervan gewend ben, dus dat is dan een tegenvaller...
@Shiver23: Heb je ook nog geprobeerd een fotootje te nemen met de K800i? Zo ja, hoe was het camerageluid?
Heb links en rechts nog even gekeken naar de zaklampfunctie, maar hij blijkt dus echt alleen de SOS functie nog te hebben. Een SOS-functie met stroboscopische uitvoeren heb je niets aan, dus dat is ook verwerpelijk. Het zit mij ook nog steeds dwars dat dadelijk die zaklamp niet meer te gebruiken is. Hij staat nu tussen de snelkoppelingen en wordt relatief vaak gebruikt...het rode lampje van de K800i zal niet de verlichting geven wat ik hiervan gewend ben, dus dat is dan een tegenvaller...
@Shiver23: Heb je ook nog geprobeerd een fotootje te nemen met de K800i? Zo ja, hoe was het camerageluid?
Omdat er nogal veel herrie is op zo'n beurs heb ik echt geen idee wat voor geluid die maakte 
Je vergat als pluspunt (
het grotere scherm. De extra resolutie scheelt een hoop.
Je vergat als pluspunt (
[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 14-03-2006 15:30 ]
Minpunt???Shiver23 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:59:
Omdat er nogal veel herrie is op zo'n beurs heb ik echt geen idee wat voor geluid die maakte
Je vergaat als minpunt het grotere scherm. De extra resolutie scheelt een hoop.
LolOmdat er nogal veel herrie is op zo'n beurs heb ik echt geen idee wat voor geluid die maakte
Je vergat als pluspunt ( het grotere scherm. De extra resolutie scheelt een hoop.
[ Voor 30% gewijzigd door OzzieMann op 15-03-2006 15:31 ]
Ik heb dit topic vlug doorgelezen; lijkt me een aardig tot mooi toestel te worden!
Nu heb ik een W800i, bevalt me redelijk tot goed, mis alleen net die smartphone functionaliteiten (Office, WLAN en MSN Messenger). Moest een gewoon toestel (lees Nokia of SE) vanwege bluetooth carkit. Carkit pakt namelijk geen Windows toestellen en aangezien ik altijd SE heb gehad weer een SE genomen.
Over een tijdje kan ik weer nieuw toestel uitzoeken, ik houd nu de M600 en de K800 in de gaten. Ben er niet uit welke ik nu het beste kan nemen. Wat zijn de grote verschillen? Begrijp ik nu goed dat de M600 geen camera krijgt?
Nu heb ik een W800i, bevalt me redelijk tot goed, mis alleen net die smartphone functionaliteiten (Office, WLAN en MSN Messenger). Moest een gewoon toestel (lees Nokia of SE) vanwege bluetooth carkit. Carkit pakt namelijk geen Windows toestellen en aangezien ik altijd SE heb gehad weer een SE genomen.
Over een tijdje kan ik weer nieuw toestel uitzoeken, ik houd nu de M600 en de K800 in de gaten. Ben er niet uit welke ik nu het beste kan nemen. Wat zijn de grote verschillen? Begrijp ik nu goed dat de M600 geen camera krijgt?
Check anders ff het M600 topic. Daar kun je er alles over lezen.. en inderdaad zit er geen camera in.
Verwijderd
De whitepaper van de K800i is nu ook vrijgegeven:
http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=83458
http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=83458
Jammer dat ook dit forum een btje stilgevallen is. Niemand nog nieuwtjes?
Ik heb aardig lopen zoeken, maar er is nog niet zo veel bekend over de release. In de Belcompagnie verwachten ze hem volgende maand.
Ze weten niets bij de BC, want volgende maand klopt niet! Ze vewachten de W810 de volgnde maand niet de K800.
Nee zo'n vermoeden had ik al. Ik had niet echt de indruk dat hij wist waarover ik het had.Sur_G schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:15:
Ze weten niets bij de BC, want volgende maand klopt niet! Ze vewachten de W810 de volgnde maand niet de K800.
Verwijderd
Dat valt me mee, ALS dat waar is...
Mensen in de winkels hebben meestal nergens verstand van...Een uurtje surfen op internet en je weet ze meer over een gsm (of tv, of pc, of broodrooster...) te vertellen dan zijzelf...
Mensen in de winkels hebben meestal nergens verstand van...Een uurtje surfen op internet en je weet ze meer over een gsm (of tv, of pc, of broodrooster...) te vertellen dan zijzelf...
Dat is wel een betrouwbare bron......
Expected launch: Jun 06
is niet 6 juni maaar gewoon juni 2006
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Ik kan toch pas 5 juli verlengen, dus komt voor mij mooi uit. Als ie maar geen vertraging oploopt!!!
Verwijderd
Hahaha, sjezus wat stom! Natuurlijk, die 06 is gewoon 2006Greetoz schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 12:25:
[...]
Expected launch: Jun 06
is niet 6 juni maaar gewoon juni 2006

weet iemand of de push email van de k800 hetzelfde is als de m600i ?
bij de m600i staat nml 'Microsoft Exchange ActiveSync'
zou leuk zijn als de k800 push email via een exchange server support
(zoals de windows mobile telefoons doen)
Heb 2 weken terug met het toestel (K800) mogen spelen en wat een superding!
De foto's zijn echt mooi die eruit komen (niet zo "vlak" als bij de meeste telefoon) en ook het scherm is superhelder.
Het geluid is mooi helder en het menu reageert snel!
Ikzelf ga voor de P990i maar een maat van mij die mee was gaat nu voor de K800.
De foto's zijn echt mooi die eruit komen (niet zo "vlak" als bij de meeste telefoon) en ook het scherm is superhelder.
Het geluid is mooi helder en het menu reageert snel!
Ikzelf ga voor de P990i maar een maat van mij die mee was gaat nu voor de K800.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik heb lang zitten twijfelen tussen K800i en N80. 2 Totaal verschillende telefoons maar ik heb ze voor mezelf vergeleken en ben tot de conclusie gekomen dat ik toch de K800i neem. Een mooie telefoon met een goede camera en gelukkig met auto focus (heeft de nokia niet en dat is gewoon zonde). Mijn besluit staat vast.
Grappig nick,
Ik heb nu een W800i, wat qua idee wel ongeveer hetzelfde is als de K800. Ik heb recentelijk een digicam gekocht en ga nu juist voor de N80. Die twee samen geeft mij alles wat ik nodig heb. De n80 zal niet geweldige foto;s maken, maar goed genoeg voor wanneer ik een snapshot wil maken. Anders de digicam gebruiken (die ik vaak bij me heb).
Je besluit staat vast, maar denk eens na over de combi van N80 en digicam...
Ik heb nu een W800i, wat qua idee wel ongeveer hetzelfde is als de K800. Ik heb recentelijk een digicam gekocht en ga nu juist voor de N80. Die twee samen geeft mij alles wat ik nodig heb. De n80 zal niet geweldige foto;s maken, maar goed genoeg voor wanneer ik een snapshot wil maken. Anders de digicam gebruiken (die ik vaak bij me heb).
Je besluit staat vast, maar denk eens na over de combi van N80 en digicam...
Is een hele mooie combo natuurlijk. Alleen, heel krom, mag ik waar ik werk niet een digicam op zak hebben en wel een telefoon met camera. Daar controleren ze niet op. En ik kom nog wel eens leuke dingen op me werk tegen waar ik wel eens een snapshotje van wil maken en dan wordt de K800 toch interessant, mede door de echte flits.
Verwijderd
Hmm binnenkort zal dat ook wel aan banden worden gelegt... misschien iets om je overweging mee te nemen bij aanschaf van dit toeste.nickvanozzie schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:40:
Is een hele mooie combo natuurlijk. Alleen, heel krom, mag ik waar ik werk niet een digicam op zak hebben en wel een telefoon met camera. Daar controleren ze niet op. En ik kom nog wel eens leuke dingen op me werk tegen waar ik wel eens een snapshotje van wil maken en dan wordt de K800 toch interessant, mede door de echte flits.
Ik heb op papier staan dat ik 24 uur per dag bereikbaar moet zijn. Maar ik krijg nog geen bedrijfs mobiel. Dus moet ik die van mezelf geruiken, ze kunnen me niet verplichten om een nieuwe telefoon aan te schaffen die overeenkomt met wat zij willen. Dan moeten ze me er maar 1 geven.
Prijs: €400,= EX-BTW en EX verzendkostenNieuw UMTS-toestel van Sony-Ericsson. uitgerust met een extra camera aan de voorkant voor video-calling. Luxe 3.2 Megapixel camera! Verwacht: juni/juli 2006, prijs nnog onbekend.
Wordt dus (€400 + €5)*1,19 = €481,95
Bron http://www.telefonie.nl/?producten&SEK7800&1
[ Voor 22% gewijzigd door OzzieMann op 28-03-2006 16:02 ]
Ik heb hem aangepast
Ik heb internet en de whitepaper doorzocht of dit zo is. jammer genoeg niet denk ik dat we die functie niet op de K800 hoeven te verwachtenDDX schreef op zondag 26 maart 2006 @ 03:19:
weet iemand of de push email van de k800 hetzelfde is als de m600i ?
Wel is cker dat de M600 en de P900 Microsoft Exchange ActiveSync voor push email krijgen.
Ik heb recent nog met het toestel mogen spelen tijdens een dineetje, mijn ervaring is dat het toestel erg snel is. Het scherm ongeloofelijk!! Net of het geprint is. Zo scherp, de w900/s700 zijn echt verliezers als je deze naast de K800 legt. Die kleuren!
De flits is oogverblindend! Had even een foto vanmezelf genomen. Nu heb je echt last, als je niet oppast, van overbelichting.
Ik heb helaas geen fotos gemaakt van het toestel, omdat het niet echt gepast is om te gaan flitsen in een restaurant.
Maar heb wel ff een kort video'tje waarin ik even door het menu heen ga, luister niet naar de mensen die praten, 1 stem is van SE andere twee weten niet waar ze het over hebben. Dus alleen kijken..haha
Video:
Video K800 - UI/Design 29MB
De flits is oogverblindend! Had even een foto vanmezelf genomen. Nu heb je echt last, als je niet oppast, van overbelichting.
Ik heb helaas geen fotos gemaakt van het toestel, omdat het niet echt gepast is om te gaan flitsen in een restaurant.
Maar heb wel ff een kort video'tje waarin ik even door het menu heen ga, luister niet naar de mensen die praten, 1 stem is van SE andere twee weten niet waar ze het over hebben. Dus alleen kijken..haha
Video:
Video K800 - UI/Design 29MB
Dit topic is gesloten.