Ik zit hier een beetje met een probleem wat ik nergens echt kwijt kan. Mijn vader is erg zwaar op de hand en heeft gezien dat omdat hij een illegale versie van XP op zijn pc heeft staan, niet meer kan updaten. Nu wil hij het allemaal met een oude XP versie opnieuw instaleren maar dat raad ik hem af omdat dat niet gaat lukken. Ik had hem vertelt over Vista en gezegd "wacht nou maar een jaartje en koop dan een legale Vista" maar ik weet niet zeker of iedereen massaal over zal stappen op Vista en of dat dat voordelen zal hebben. Zullen alleen de bedrijven overstappen of zal alles voor Vista gemaakt gaan worden? Als jullie daarover wat zinnigs kunnen zeggen dan zal me dat enorm helpen.
Mijn vader heeft een Dell 8200, met Geforce 4 Ti, 512 ram, en een goeie Pentium CPU, dus Vista zou wat dat betreft niet zo'n probleem moeten zijn, misschien nog wat RAM er bij
Mijn vader heeft een Dell 8200, met Geforce 4 Ti, 512 ram, en een goeie Pentium CPU, dus Vista zou wat dat betreft niet zo'n probleem moeten zijn, misschien nog wat RAM er bij
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 13:55 ]