"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

[ Voor 112% gewijzigd door elevator op 10-01-2006 22:17 ]
Verwijderd
komen nu 2 patches binnen
KB908519
KB890830
het vermelde KB912494 bestaat niet, en ik ga er vanuit dat dit dus een hoax is..
alles onder controle
Verwijderd
Je bent niet de enige die dat al geschreven heeftVerwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:49:
Op het moment van schrijven......
komen nu 2 patches binnen
KB908519
KB890830
het vermelde KB912494 bestaat niet, en ik ga er vanuit dat dit dus een hoax is..
alles onder controle
Net dus ff windowsupdate gedraait en er waren 4 nieuwe updates, ff reboot en je hoort er meer van... of niet
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Hij was geinig ja, hehe... ik begon net al aan mezelf te twijfelen: "heb ik gezegd dat ie nu op 10 februari uit komt?"
Maar goed, volgens mij hebben andere mensen op winbeta.org nu 17 pagina's Nederlandse tweakers mooi te pakken..
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Shit! ik kom niet meer in mn pc!blup schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:48:
[...]
Bewust niet meer terug komen op dit topic om de HOAX alleen maar erger te maken..
Oh wacht, ik zette mn vcore op 0,8

Alles werkt hier nog gewoon, zullen we er maar weer gewoon een discussie van maken? Wat er zou gebeuren aan strafzaken / weet ik wat als MS zoiets echt zou doen?
Ik stel: MS krijgt schadeclaims van onwetende gebruikers die hadden gewild dat MS hen op een andere manier had duidelijk moeten maken dat ze een illegale versie draaiden
Dat valt niet op een dinsdag, dus lijkt me niet dat ze dat bedoelden.Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 22:42:
Mja of iedereen vergist zich in de datum en moet het 01/10/2006 (oktober) ipv 10/01/2006 (januari) zijn
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Windows gebruik je zodra je de computer aanzet dus honderden zoniet duizenden uren. Wat is dan duurder verhoudingsgewijs… €10 per uur voor een spel of €320 voor een programma dat je duizenden uren gebruikt.
Zorg gewoon dat je een legale windows hebt, dan heb je ook geen last van dit doort dingen als ze er gaan komen.
Als je er niet voor betaald heb je ook geen recht om er over te klagen dan moet je het nemen zoals het is imho.
Verwijderd
Rot nou es op met die kinderachtige verbasteringen in dit topic ...
[ Voor 21% gewijzigd door elevator op 10-01-2006 23:07 ]
als surfspot zo op studenten gericht is... waarom staat het ROC ("roc van twente") er niet bij?thestiffmeister schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:34:
[...]
Dat klopt. Voor elke student in Nederland is dit beschikbaar.
Kijk op www.surfspot.nl Daar moet je inloggen met je ICT Inlog-account.
knipknip
(ben 2e jaars elektronica-student, bol4 mts)
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 10-01-2006 23:12 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
.... Wat?!!!Calamor schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:06:
Denk als dat ze het al kenbaar maken als je niet meer kan updaten. En dat je dan een melding krijg met de telefoonnr van m$ MS (die is volgens mij gratis). Dat op die manier wel goed kenbaar maak.
Lees die zin nog eens na en maak er een grammaticaal en opbouwend goede zin van. Hier is geen touw aan vast te knopen

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Volgens mij mag je dat alleen als je een 64Bit processor hebt gekocht in de tijd er nog geen 64Bit Windows XP versie was, en je dus een 32Bit versie moest installeren. En volgens mij gaat het om een omruil, je leverd je 32Bit licentie in voor een 64Bit licentie.autodidact schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:42:
btw winxp64 kun je gratiz downloaden van bill, vintie koel zelfs
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Het feit dat zelfs The Register in de UK er geen aandacht aan besteed - toch wel De Telegraaf onder de IT nieuwsdiensten die graag komt met controversiele verhaaltjes - geeft toch wel te kennen dat het hier om een grote hoax gaat.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
Same here maar nog niet geinstalleerd.blup schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:08:
De updates zijn er..
KB908519: Beveiligingsupdate voor Windows XP
[...]
Windows Hulpprogramma voor verwijderen van schadelijke software - jan 2006 (KB890830)
[...]
Dat fameus kritisch lek waar er zoveel heisa over geweest is staat er bij mij trouwens al een klein weekje op,.. een beta versie die aangekondigd werd op www.zdnet.be
Hier kan je er alle over lezen -->http://www.zdnet.be/downloads.cfm?id=52396
Toen geinstalleerd,.. geen problemen ondervonden verder
Het is laat en dan heb ik wel vaker last van verkeerde zins opbouw(dyslectie).Cis schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:08:
[...]
.... Wat?!!!
Lees die zin nog eens na en maak er een grammaticaal en opbouwend goede zin van. Hier is geen touw aan vast te knopen
Maar ik bedoel. Door bij het updaten laten zien dat je een illegale windows heb. En als het niet zo is dat ze gelijk het telefoonnr van MS bijstaat.
Me broertje heeft ook een windows xp home gekocht. Alleen de key en kreeg een gebrande windows er bij. En dit mag helemaal niet van MS. Me broertje heeft al gebelt om een echte CD te krijgen maar die kreeg hij niet omdat ze zelfde de echte CD moeten lever waar hij het gekocht heeft.
omdat je student bent als hbo of universiteit doetbartgrefte schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:08:
[...]
als surfspot zo op studenten gericht is... waarom staat het ROC ("roc van twente") er niet bij?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| Het installatieoverzicht weergeven De software-upgrade is voltooid U kunt nu de website gebruiken om de recentste updates voor uw computer te zoeken en te installeren. Doorgaan Er zijn meer essentiële updates beschikbaar Uw computer kan gevaar lopen tot u ze installeert. Controleer of nog meer updates beschikbaar zijn en installeer ze nu. Start de computer nu opnieuw op om de installatie van de updates te voltooien De computer wordt pas bijgewerkt nadat u deze opnieuw opstart. Sla alle geopende bestanden, foto's of documenten op en start de computer opnieuw op. Installatieoverzicht Geslaagd: 3 Mislukt: 0 Resterend: 0 -------------------------------------------------------------------------------- Geslaagde updates Microsoft Windows XP KB908519: Beveiligingsupdate voor Windows XP Windows Hulpprogramma voor verwijderen van schadelijke software - jan 2006 (KB890830) Microsoft Office 2003 KB892843: Beveiligingsupdate voor Outlook 2003 |
Herstart, en geen geen probleem. Maar ja ik heb ook een legale versie van Office en Win XP :-)
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik ben zelf 5e Jaars EL - Universiteit Twente Studentbartgrefte schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:08:
[...]
als surfspot zo op studenten gericht is... waarom staat het ROC ("roc van twente") er niet bij?
Dat is het probleem: MTS'ers zijn volgens mij gewoon Scholieren. (No Flames)
Denk dat Surfspot niet samenwerkt met MTS Instellingen.
Alleen contracten met HBO instellingen of Universiteiten....
[ Voor 5% gewijzigd door thestiffmeister op 11-01-2006 00:15 ]
Sux voor hem... geen USB 2.0 ondersteuning
Eer aan je korf (haha)
Verwijderd
Wat heeft die USB2.0 er nou mee te maken ?Jentae schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:52:
Een vriend van me kan met de FCKGW sleutel geen SP1 downloadenKrijgt steeds die 'je moet valideren' webpagina via WindowsUpdate.
Nog nooit van CD's gehoord ofzo
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 01:34 ]
Op de bijbehorende installatiecd stond voor de USB 2 drivers alleen deze melding in een textbestandje
Eer aan je korf (haha)
Verwijderd
Ik snap je nog steeds niet, heb je gedronken ofzo ? "Dronken Koala Deluxe"Jentae schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:49:
Centrino Laptop... en Intel geeft doodleuk aan 'drivers voor de USB 2.0 poorten zijn niet benodigd. De ondersteuning hiervoor wordt geleverd door Windows XP Service Pack 2'
Op de bijbehorende installatiecd stond voor de USB 2 drivers alleen deze melding in een textbestandje
Dit komt voor bij bijna alle moederbordfabrikanten. Dat de USB2.0 ondersteuning drivers pas geïnstalleerd wordt wanneer Win XP SP2 op de pc is geïnstalleerd.Jentae schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:49:
Centrino Laptop... en Intel geeft doodleuk aan 'drivers voor de USB 2.0 poorten zijn niet benodigd. De ondersteuning hiervoor wordt geleverd door Windows XP Service Pack 2'
Verwijderd
Oh, bedoelt hij dit... ja dat is (een) bekend (probleem)ErikRedbeard schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:55:
[...]
Dit komt voor bij bijna alle moederbordfabrikanten. Dat de USB2.0 ondersteuning drivers pas geïnstalleerd wordt wanneer Win XP SP2 op de pc is geïnstalleerd.
Verwijderd
je bent in 1 x klaar
Verwijderd
MTS'ers zijn ook studententhestiffmeister schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:12:
[...]
Ik ben zelf 5e Jaars EL - Universiteit Twente Student
Dat is het probleem: MTS'ers zijn volgens mij gewoon Scholieren. (No Flames)
Denk dat Surfspot niet samenwerkt met MTS Instellingen.
Alleen contracten met HBO instellingen of Universiteiten....
Alhoewel ik als ik HBO student , nog nooit heb gehoord van Surfspot
/ ff gecheckt , maar Fontys staat er ook gewoon bij

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 03:18 ]
zoo reboot achter de rug! nix aan de hand
[ Voor 19% gewijzigd door Ray op 11-01-2006 07:33 ]
Verwijderd
Let hierbij wel dat je geen CORP license gebruikt, deze moet je namelijk jaarlijks betalen en Microsoft deactiveert de key dan gewoon wanneer je niet betaald hebt... ik zeg niet dat een tweaker niet wil betalen natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 03:05:
Licenties, gebruik een WIN XP CORP NL SP2 cd en je bent klaar.. je hoeft niet meer te activeren, geen cd code meer in te voeren, je auto updates doen het, geen windows genuine o.i.d. ..
je bent in 1 x klaar
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 07:50 ]
[ Voor 14% gewijzigd door brutalbasterd op 11-01-2006 07:57 ]
This message was deleted
Als ie dit topic goed door leest, ziet ie dat daar ook een oplossing voor isJentae schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:52:
Een vriend van me kan met de FCKGW sleutel geen SP1 downloadenKrijgt steeds die 'je moet valideren' webpagina via WindowsUpdate.
Ook hier na de updates nog steeds een goed werkende xp
[ Voor 9% gewijzigd door Henkus op 11-01-2006 08:46 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
win XP Prof Corp met slipstreamed sp2 hier.... heb nog wél cd-code nodig hoor! (maar geen activatie)Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 03:05:
Licenties, gebruik een WIN XP CORP NL SP2 cd en je bent klaar.. je hoeft niet meer te activeren, geen cd code meer in te voeren, je auto updates doen het, geen windows genuine o.i.d. ..
je bent in 1 x klaar
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Valt me wel op hoeveel tweakers lame een illegale copy draaien hier. Koop software die je vaak gebruikt (en helemaal als het je primary OS is) gewoon.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Maar bij de uitleg staat de volgende tekst:
Het is dus een zogenaamde upgrade licentie. Maar ik heb geen oude windows liggen ofzo. Kun je hem gewoon niet gebruiken zonder een oude windows?Let op:
Dit product wordt geleverd met Service Pack 2 geïntegreerd
De toevoeging SL houdt in dat het om een product gaat dat bedoeld is voor thuisgebruik door studenten. SL is een afkorting van Studentenlicentie.
De toevoeging MT houdt in dat het om een product gaat dat bedoeld is voor thuisgebruik door medewerkers. MT is een afkorting van Medewerkers thuisgebruik.
Toelichting product:
Dit product bestaat bestaat uit twee delen:
- de licentie (het recht om de software te mogen gebruiken)
- de software zelf
De software horende bij het via SURFSPOT.NL verkrijgbare product MS Windows XP Professional zelf is een volledige versie, echter de licentie voor het gebruiksrecht van de software is een zogenaamde upgradelicentie.
Een upgradelicentie houdt in dat de besteller van het product reeds in het bezit dient te zijn van een OEM-(deze wordt doorgaans meegeleverd bij de aanschaf van een nieuwe computer) of volledige licentie voor MS Windows software, zoals bijvoorbeeld MS Windows 98.
Een volledige licentie wordt verkregen wanneer via bijvoorbeeld een computerwinkel een volledige versie van MS Windows software is gekocht.
Indien de besteller in het bezit is een van een dergelijke OEM- of volledige licentie kan middels de bij MS Windows XP Professional horende upgradelicentie een opwaardering (upgrade) worden uitgevoerd van bijvoorbeeld MS Windows 98 naar MS Windows XP Professional.
Voor het uitvoeren van deze upgrade van de licentie is het niet nodig ook voor de software zelf een upgrade uit te voeren, er kan in dat geval er dus ook voor gekozen worden een geheel nieuwe installatie van de software uit te voeren, waarbij dus alleen MS Windows XP Professional geïnstalleerd wordt op de computer.
Systeemeisen:
Intel of AMD 300 MHz proccesor of sneller aanbevolen (Intel of AMD 233 MHz processor minimaal)
128 MB RAM geheugen of hoger aanbevolen (64 MB RAM geheugen minimaal)
1,5 GB beschikbare diskruimte
Super VGA-monitor en -beeldschermadapter met een resolutie van 800 x 600 of hoger
Installatiecode:
Het product kan alleen op één computer geïnstalleerd worden, de benodigde product key is bevestigd op de verpakking van het product
Verwijderd
Je kunt em installeren zonder een andere versie van windows! Geen enkel probleem. Er is alleen een grote MAAR aan het verhaal. Je bent op dat moment net zo illegaal bezig als iemand die em heeft gedownload!Bar-Le-Duc schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:43:
Oke, ik kan hem dus voor 51 euro legaal bestellen via surfspot. opzich interessant natuurlijk.
Maar bij de uitleg staat de volgende tekst:
[...]
Het is dus een zogenaamde upgrade licentie. Maar ik heb geen oude windows liggen ofzo. Kun je hem gewoon niet gebruiken zonder een oude windows?
Dus gebruiken kan, maar legaal is het niet.
zoals er staat is het alleen de licencie die aangeeft dat het een upgrade isBar-Le-Duc schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:43:
Het is dus een zogenaamde upgrade licentie. Maar ik heb geen oude windows liggen ofzo. Kun je hem gewoon niet gebruiken zonder een oude windows?
Natuurlijk gaan ze dat niet gelijk inschakelen, zoiets doen ze niet voordat ze er een grootschalige aankondiging doen, of voordat ze Vista uitgeven.
Persoonlijk denk ik dat ze zoiets best wel in een update stoppen, om het later pas te gebruiken (wanneer het hun het beste uitkomt). Of dat het geval is in deze update weet ik niet, maar ik geloof dat we daar vanzelf wel achterkomen.
Die sleutel kun je simpel achteraf wijzigen, heb ik ook gedaan, daarna de Windows genuine advantage uit zetten in IE. Vervolgens kun je via een trixie script de updates gewoon downloaden.Jentae schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:52:
Die vriend moet eens wat vaker googlen
Het is totaal niet ingewikkeld. MS vindt dat je al eens geld uitgegeven moet hebben aan windows. Een windows 95 licentie, of zelfs 3.11 is al voldoende. Dan komen ze studenten tegemoet door een upgrade licentie aan te bieden voor een schijntje.Bar-Le-Duc schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:09:
pfff wat ingewikkeld. Vind het wel vaag, want je betaald 51 euro. Best jammer dat het dan een upgrade licentie betreft.
51 euro, tja, ik hoef maar 25 te betalen ofzo, maar goed. Dat lijkt veel, maar het gaat wel over een prof edition. Ik zou even bekijken wat de retail of zelfs OEM prijzen van win xp prof zijn. Dan weet je wel dat het maar een schijntje is.
Ik ben het overigens met Bor eens... hou op met paniek zaaien. Al is de update er niet, dan is hij er ook niet. Tevens heb ik ook nergens een officieel woord van Microsoft gelezen.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Nog wel, in de nieuwe Microsoft Update site waar ze mee aan het testen zijn, werkt het uitzetten niet meer, of teminsten dan kom je er niet meer opfulgore schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:15:
[...]
Die sleutel kun je simpel achteraf wijzigen, heb ik ook gedaan, daarna de Windows genuine advantage uit zetten in IE. Vervolgens kun je via een trixie script de updates gewoon downloaden.
Die vriend moet eens wat vaker googlen
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
En dan bestaan er alijd nog prachtige update-packs, waar alle updates/patches e.d. lekker in zitten (AutoPatcher XP)SithWarrior schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:36:
[...]
Nog wel, in de nieuwe Microsoft Update site waar ze mee aan het testen zijn, werkt het uitzetten niet meer, of teminsten dan kom je er niet meer op
Om preciezer te zijn. Het zit al in SP1 en dus ook in SP2.....Jentae schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:49:
Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe Update site in werking gaat. Ik zag dat hij klaar staat voor wie wil.SithWarrior schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:36:
[...]
Nog wel, in de nieuwe Microsoft Update site waar ze mee aan het testen zijn, werkt het uitzetten niet meer, of teminsten dan kom je er niet meer op
[ Voor 31% gewijzigd door EricJH op 11-01-2006 13:52 ]
computer voor alle werkzaamheden
Ik weet niet of ik hier een OW voor krijg maartoch.Bor de Wollef schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:50:
Ik snap niet dat iedereen hierover zo in paniek is. Nog steeds is er geen enkele betrouwbare bron te vinden en is er dus imho geen enkele reden tot paniek. Als ik er goed over nadenk snap ik zowiezo niet waarom Microsoft zonder melding vooraf (en dus mensen de kans geven een legale copy te kopen) illegale copieen zou willen uitsluiten. Daar krijgen ze namelijk misschien wel meer last van dan ze er profeit van zullen hebben. Denk hier aan de eerder genoemde rechtzaken etc.
Valt me wel op hoeveel tweakers lame een illegale copy draaien hier. Koop software die je vaak gebruikt (en helemaal als het je primary OS is) gewoon.
Ik draai atm een "illegale" XP versie (jaja slecht oeh ik weet het) maar dat enkel omdat ik onderhand iedere keer als ik me zuurbetaalde legaale XP pro (licenties +cd's ervan)) wil instalerren naar de Microsoft helpdesk mag gaan bellen omdat ik ze niet kan activeren vind ik dat toch zwaar irritant.
Zal wel aan min liggen ofzo dat ze het niet doen maar ik vind het hoogst irritant en zonde van me tijd om bij iedere her installatie 30 min met één of ander studentje aan de lijn te hangen.
Onderhand 1 van die versie's zodanig verbouwd en geslipstreamt en aangepast dat ik aan neem dat het onderhand wel illegaal is wat ik ermee gedaan heb
School: Davinci College
Afdeling: Techniek en Educatie
Opleiding: Systeembeheer
Nivo: 4
Plaats: Dordrecht
C2D 6750, 8GB DDR667, Asus P5K-SE
sapphire schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:03:
[...]
Ik weet niet of ik hier een OW voor krijg maartoch.
Ik draai atm een "illegale" XP versie (jaja slecht oeh ik weet het) maar dat enkel omdat ik onderhand iedere keer als ik me zuurbetaalde legaale XP pro (licenties +cd's ervan)) wil instalerren naar de Microsoft helpdesk mag gaan bellen omdat ik ze niet kan activeren vind ik dat toch zwaar irritant.
Zal wel aan min liggen ofzo dat ze het niet doen maar ik vind het hoogst irritant en zonde van me tijd om bij iedere her installatie 30 min met één of ander studentje aan de lijn te hangen.
Onderhand 1 van die versie's zodanig verbouwd en geslipstreamt en aangepast dat ik aan neem dat het onderhand wel illegaal is wat ik ermee gedaan heb(daarop draai ik nu dus)
Jullie lezen ook echt niet, he?Draakje078 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:13:
Mijn school staat helaas niet op surftboard. Betekend dit dat ik daar niet kan bestellen?
School: Davinci College
Afdeling: Techniek en Educatie
Opleiding: Systeembeheer
Nivo: 4
Plaats: Dordrecht
Mijn excuses heb het gevonden in hun FAQ.The Zep Man schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:15:
[...]
[...]
Jullie lezen ook echt niet, he?
Is deze ook al te testen voor het openbare publiek of kan dat momenteel alleen nog maar op invite?SithWarrior schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:36:
[...]
Verwijderd
Vulnerability in Embedded Web Fonts Could Allow Remote Code Execution (908519)
Published: January 10, 2006.
deze is het dus niet, andere updates heb ik nog niet gezien.
Mede daarom heb ik automatische updates aan staan. Scheelt ook weer IE gebruikenSithWarrior schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:36:
[...]
Ik denk toch dat die schaapjes de meerderheid vormen hoor.Dark schreef op zondag 08 januari 2006 @ 13:17:
Al zou dit waar zijn, dan nog stoppen ze de piraterij er niet mee hoor...
Ja misschien een paar schaapjes die het niet snappen of onwetend zijn van het feit dat ze een illegale windows hebben, maar de rest wacht die update waarsch. wel even af tot er een contra-patch verschenen is, of gebruikt een ander nr. wat niet op de blacklist staat...
en anders image terug en niet die update doen ...
En 'ff niet meer updaten' lijkt me ook niet echt een permanente oplossing.
I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"
Is dat zo? ik ben hier ook naar opzoek geweest want ik installeer altijd met m'n corp cd (makkelijker) terwijl ik gewoon een originele cd van m'n pc heb. Ik vond toen allemaal proggies die niet werkte icm SP2. Heb er verschillende geprobeerd maar geen enkele werkt ook echt.fulgore schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:15:
Die sleutel kun je simpel achteraf wijzigen, heb ik ook gedaan, <knip>
Dat zeg ik!
Hebben ze op je werk een illegale versie dan??cdl schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:01:
Ik weet niet of mijn probleem met deze topic te maken heeft, maar vandaag, toen ik op m'n werk zat, heeft mijn computer zich opnieuw opgestart. Bij de login kon ik voorheen gewoon m'n naam aanklikken maar nu vraagt ie opeens naar een password?! Iemand een idee hoe dit kan?
nee, heb het verkeerd gezegd, het gaat om de computer die ik thuis heb staanHebben ze op je werk een illegale versie dan??
Dat zeg ik!
Opgelost door in te loggen met 'administrator' zonder password en toen het wachtwoord van m'n account verwijderd
Dat zeg ik!
[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 11-01-2006 20:46 ]
Onderzoek dat dan voordat je hier post... anders hebben we zometeen nog 30 posts met "het zou zo kunnen zijn dat" en "ik weet het niet, maar misschien...".cdl schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:01:
Ik weet niet of mijn probleem met deze topic te maken heeft
De betreffende scripts zijn gewoon in de MS KB te vinden.DyStiC schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:43:
[...]
Is dat zo? ik ben hier ook naar opzoek geweest want ik installeer altijd met m'n corp cd (makkelijker) terwijl ik gewoon een originele cd van m'n pc heb. Ik vond toen allemaal proggies die niet werkte icm SP2. Heb er verschillende geprobeerd maar geen enkele werkt ook echt.
Verwijderd
Het zou gisteren zijn ingegaan, maar zoals iedereen in dit topic, die een illegale versie van XP heeft en de update heeft gedownload, zegt dat het een hoax wasVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:31:
heb nog nergens last van.. wanneer gaat et eigenlijk in?
EDIT
Het leuke is dat er ook al cracks voor zijn, voor hen die problemen hebben... Doe maarus een google search
[ Voor 31% gewijzigd door Me_Again op 11-01-2006 21:49 ]
De belangstelling was overweldigend!
U hoort binnenkort meer
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
pfff en dit geeft perfect weer dat er totaal geen verbeeldingsvermogen is dat er ook mensen zijn die niks van computers weten. ik had ook een aparte topic kunnen openen.The Zep Man schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:10:
Een zoveelste modbreak en nog steeds posten veel mensen (DyStiC, CDL, Edmund en Me_Again) off-topic. Doe wat research voordat je je geruchten in dit topic plaatst.
[...]
Onderzoek dat dan voordat je hier post... anders hebben we zometeen nog 30 posts met "het zou zo kunnen zijn dat" en "ik weet het niet, maar misschien...".
oh ja, dit alles off-topic natuurlijk

Dat zeg ik!
Wat zeggen we nou net?Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:57:
lol nou worden we allemaal gepakt door B.I.G hahahoor eigenlijk nooit wat van ze...
U hoort binnenkort meer
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Altijd geweten dat we Windows niet serieus moeten nemen, maar als een spelletje moeten zienBackSlash32 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:49:
B.I.G. dankt u voor uw aandacht.
De belangstelling was overweldigend!
U hoort binnenkort meer
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Indien de conclusie is dat het bedrog was, is het dan niet verstandig om het topic te sluiten, anders zaait het onzekerheid...
Jij hebt het over heel iets anders dan waar dit topic over gaat. Het Genuine Advantage gedoe is al maanden zo en het was al op de eerste dag bekend dat je er met een illegale Windows XP erg eenvoudig omheen kan werken door de ActiveX control doodleuk uit te schakelen.Me_Again schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:46:
Ik heb zojuist die windows patch gedownload (windows genuine validation patch). Niks aan de hand hier, aangezien mijn versie niet legaal is...
EDIT
Het leuke is dat er ook al cracks voor zijn, voor hen die problemen hebben... Doe maarus een google search
Dat komt omdat B.I.G. doet alsof ze heel wat zijn, terwijl het een adviesorgaan is, zonder rechterlijke macht, en daarom geen boetes kan opleggen of arrestaties maken, maar alleen mag informeren. Het is de S.I.R.E. van de "illegale" downloads, met als op te merken verschil dat de S.I.R.E. wél respect verdient.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:57:
lol nou worden we allemaal gepakt door B.I.G hahahoor eigenlijk nooit wat van ze...
Er is geen reden om dit topic te sluitenVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 02:47:
Indien de conclusie is dat het bedrog was, is het dan niet verstandig om het topic te sluiten, anders zaait het onzekerheid...
Mee eens. Het interessante deel van dit topic vind ik het scenario op zich: wat zou er gebeuren als Microsoft inderdaad alle illegale versies blokkeert? Als dit topic echt onzekerheid zaait mag van mij de titel wel iets aangepast wordenelevator schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:10:
[...]
Er is geen reden om dit topic te sluiten
Verwijderd
Dat leek mij ook een goed alternatief.posttoast schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:40:
[...]
Mee eens. Het interessante deel van dit topic vind ik het scenario op zich: wat zou er gebeuren als Microsoft inderdaad alle illegale versies blokkeert? Als dit topic echt onzekerheid zaait mag van mij de titel wel iets aangepast worden
Verwijderd
1. De activatie eruit slopen.
2. De activatie laten denken dat hij in Veilige Modus opstart, waardoor hij de check niet uitvoert.
Heb net Windows Genuine Check gedaan en ik kan gewoon downloaden op hun site.
edit:
Iets aangepast. Nu lijkt dit mij niet echt iets wat we hier niet willen, want deze 2 methodes liggen gewoon enorm voor de hand en ik zeg verder ook niets over het hoe.
[ Voor 99% gewijzigd door The__Virus op 12-01-2006 16:05 ]
Verwijderd
eerder een hardware fout.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:53:
Bij mij is windows mce 2005(illegaal) ermee gestopt. En als ik opstart dan kan ik hej niet meer laden. Ik heb nog wel een originele windows op me pc staan en als ik die opstard werkt het gewoon en als ik dan schijf i probeer te open dan staat er van kan niet openen bestand onleesbaar of beschadigd. enig idee of dit is wat julie bedoelen. is trouwens net gebeurd.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 02:47:
Is de permanente conclusie nu dat het bedrog was, of wil men toch nog een paar dagen aanzien wat er gebeurt?
Verwijderd
1. windows in de winkel kopen
2. kijken of ik vista beta kan downloaden
3. wachten tot vista in de winkel ligt en dan kopen. Dus met xp home edition doen zolang
4. iets heel anders nl......
hoop dat julie het weten want ik weet het niet meer
je kan beter nog even iets meer onderzoek doen. dit heeft niks met dit topic te maken.
[ Voor 17% gewijzigd door sanfranjake op 12-01-2006 18:29 ]
Verwijderd
Ik gok dat dit niet magThe__Virus schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:58:
Hoe heb je je Windows gekraakt? Ik wil geen patches en cracks en alles horen, maar meer de manier. Ik heb met 3 manieren ervaring:
1. winlogon.exe vervangen en nog een DLL.
2. WPA aanpassen, zodat de activatie er compleet is uitgesloopt. Doet volgens mij hetzelfde als 1.
3. De activatie laten denken dat hij in Veilige Modus opstart, waardoor hij de check niet uitvoert. Heb net Windows Genuine Check gedaan en ik kan gewoon downloaden op hun site. Mijn xp-key was erg lastig te vinden (maar 1 van de 10 deed het op x64 van de x64 serials) en weet dus ook niet of het een legale is van oorsprong of niet. Patch heb ik niet geïnstalleerd.
Die laatste is bij mij het beste gebleken, want met de andere had ik het verschijnsel dat ik na 30 dagen alsnog moest activeren (popup message bij opstarten), waarna hij iedere keer zei dat ie al geactiveerd was.
Oow en BTW ik heb ook nog een legale Windows, maar heb de patch eroverheen gegooid, omdat ik vergeten was dat ik een legale key gebruikte. Macht der gewoonte
. .

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Al was het maar omdat genoemde update met KB nummer niet uitgebracht is.
Dan hoor je een topicreport te schrijven en niet zo dom te reageren. Ben toch jij degene die de regels overschreid en niet ik, want ik kan niets in de FAQs vinden wat erop duidt dat ik iets doe wat niet mag.
[ Voor 34% gewijzigd door sanfranjake op 12-01-2006 18:04 ]
De meest correcte optie is uiteraard optie 1, waarbij ik er vanuit ga dat je de MCE features gebruikt en wilt blijven gebruiken. Als je dat niet wilt, kun je een OEM XP Home gaan kopen icm een stroomkabel of iets anders kleins, is een stuk goedkoper en je hebt toch Windows.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:48:
wat kan ik nu het beste doen.
1. windows in de winkel kopen
2. kijken of ik vista beta kan downloaden
3. wachten tot vista in de winkel ligt en dan kopen. Dus met xp home edition doen zolang
4. iets heel anders nl......
Je kan natuurlijk ook proberen om de hack die je gedaan hebt nogeens uit te voeren, maar als MS een nieuwe winlogon.exe heeft gemaakt, zullen ze dat vast niet voor niets gedaan hebben en geef ik je weinig kans dat het werkt.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
en toen cde genuine check gedaan maar toen kwam er te staan dat M$ MS de key nog niet kende.
en toen kreeg ik een vragenlijstje....
Dus ik denk dat ook mensen die een keygen gebruiken ondekt worden door M$ MS.
en dan krijgt iedereen die er niks vanweet problemen.....
[ Voor 7% gewijzigd door sanfranjake op 12-01-2006 18:01 . Reden: typefouten :/ ]
Met betrekking tot het x64 verhaal wat hier net stond, x64 kan je altijd updaten met wat voor serial dan ook, werkt gewoon altijdThe__Virus schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:58:
Hoe heb je je Windows gekraakt? Ik wil geen patches en cracks en alles horen, maar meer de manier. Er zijn naar mijn weten twee manieren:
1. De activatie eruit slopen.
2. De activatie laten denken dat hij in Veilige Modus opstart, waardoor hij de check niet uitvoert.
Heb net Windows Genuine Check gedaan en ik kan gewoon downloaden op hun site.
edit:
Iets aangepast. Nu lijkt dit mij niet echt iets wat we hier niet willen, want deze 2 methodes liggen gewoon enorm voor de hand en ik zeg verder ook niets over het hoe.
Maar tijdje geleden kon je nog gratis je x86 omruilen voor een x64, aangezien ik toch twee had liggen heb ik er één omgeruild
[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 12-01-2006 17:00 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Dit topic is gesloten.