[PC] Battlefield 2 - Deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.145 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:16:
[...]

Dan koop je een broodje, geen belegd broodje en kun je de winkel aanklagen voor misleidende verkoopstruuken, wat niet echt aan de orde is voor BF2 ... Ze hebben NERGENS op voorhand beloofd dat de addon's gratis zouden zijn.
Het gaat er niet zozeer om wat ze beloven of wat je van ze verwacht, het gaat erom dat ze alles wat ze extra uitbrengen zo verweven met het origineel zodat je gewoon in het origineel een nadeel hebt als je de uitbreiding niet koopt. Wordt je ineens vol genaaid door allemaal mensen die voor 29euro extra sf gekocht hebben en gelijk een FS2000(GL) of hoe heet dat ding hebben en jou daarmee je spelplezier vergallen. Wordt leuk als ze die boosterpacks uitbrengen, alle ranked servers zullen wel over gaan op de boosterpacks en jij kunt lekker opzouten zodra er een ontbrekende map gestart wordt oid.

Je kunt wel zeggen: ja, maar je krijgt voor extra geld ook extra opties en als het je niet bevalt blijf je bij het origineel. Nou, nee dus, want het origineel gaat ermee achteruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

die booster pack ziet er wel leuk uit maar... hoeveel zaldie gespeeld worden
als je ziet dat zelfs SF veel minder gespeeld word dan de originele zullen die booster packs maar floppen denkik

de originele choppers blijven de beste , de nieuwe in SF hebben zo'n grote staaf in de cockpit :r
en ik weet dat mensen gaan zeggen dat je diet kan verbergen maar ik hou van realisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165613

Anoniem: 151513 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:26:
In de TO staat:

Links naar sites met no-cd patches zijn NOT DONE! Ook al heb je de beste bedoelingen voor de mensen met een legale kopie van Battlefield 2.

Maar ik heb mijn bf2 dvd is bekeken maar er zitten allemaal krassen op en dat vind ik best jammer dus ik zit erraan te denken om een no-dvd crack te gebruiken.
Maar nu is mijn vraag, is het mogelijk om dat te gebruiken en kan het wel i.v.m punkbuster.

Ik hoef geen links naar sites ofzo maar ik wou het gewoon even weten en als er mensen zijn die het gebruiken graag hun ervaring hiermee.
Gewoon even een Image van BF2 maken en klaar. Ik heb nergens last van ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 165613 op 12-01-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

In de TO staat:

Links naar sites met no-cd patches zijn NOT DONE! Ook al heb je de beste bedoelingen voor de mensen met een legale kopie van Battlefield 2.

Maar ik heb mijn bf2 dvd is bekeken maar er zitten allemaal krassen op en dat vind ik best jammer dus ik zit erraan te denken om een no-dvd crack te gebruiken.
Maar nu is mijn vraag, is het mogelijk om dat te gebruiken en kan het wel i.v.m punkbuster.

Ik hoef geen links naar sites ofzo maar ik wou het gewoon even weten en als er mensen zijn die het gebruiken graag hun ervaring hiermee.
Zoek op google naar bf2 mini-image

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165613 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:34:
[...]

Gewoon even een Image van BF2 maken en klaar. Ik heb nergens last van ofzo.
eheh dus jij speelt met een image van 2 gig lz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

phYzar schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:28:
[...]

Het gaat er niet zozeer om wat ze beloven of wat je van ze verwacht, het gaat erom dat ze alles wat ze extra uitbrengen zo verweven met het origineel zodat je gewoon in het origineel een nadeel hebt als je de uitbreiding niet koopt. Wordt je ineens vol genaaid door allemaal mensen die voor 29euro extra sf gekocht hebben en gelijk een FS2000(GL) of hoe heet dat ding hebben en jou daarmee je spelplezier vergallen. Wordt leuk als ze die boosterpacks uitbrengen, alle ranked servers zullen wel over gaan op de boosterpacks en jij kunt lekker opzouten zodra er een ontbrekende map gestart wordt oid.

Je kunt wel zeggen: ja, maar je krijgt voor extra geld ook extra opties en als het je niet bevalt blijf je bij het origineel. Nou, nee dus, want het origineel gaat ermee achteruit...
Ik stel voor mensen, die er niet van houden en clan/publieke server te draain om hem omtezetten naar een Alternetieve ranking systeem (http://www.bf2scripts.com/modules/news/)

Ik denk dat het wel duidelijk is. Eer heerst gewoon een grote scheiding aan deze toevoegen(boosterpacks)

bedankt EA

zie je nou wat ik moet doen :D

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-01-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:38:
[...]

Dat is ongeveer 0,4% van mijn opslagruimte (op alleen deze pc) en dan hoef ik ook nog niet op jacht door de bende op mijn kamer naar de dvd wanneer ik wil herinstalleren... :P

//edit
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:41:
[...]

Ik stel voor mensen, die er niet van houden en clan/publieke server te draain om hem omtezetten naar een Alternetieve ranking systeem (http://www.bf2scripts.com/modules/news/)

Ik denk dat het wel duidelijk is, er heerst gewoon een grote scheiding (??->)aan deze toevoegen(<-??)
bedankt EA

(??->)zie je nou wat ik moet doen(<-??) :D
nog geeneens avond en nu al teveel bier op... :P

[ Voor 43% gewijzigd door phYzar op 12-01-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

phYzar schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:43:
[...]

Dat is ongeveer 0,4% van mijn opslagruimte (op alleen deze pc) en dan hoef ik ook nog niet op jacht door de bende op mijn kamer naar de dvd wanneer ik wil herinstalleren... :P

//edit

[...]

nog geeneens avond en nu al teveel bier op... :P
lz haha je kan het ook wel overdrijven maar mijn image gebruikt niet eens 0,002% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165613

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:47:
[...]

lz haha je kan het ook wel overdrijven maar mijn image gebruikt niet eens 0,002% :P
Wat maakt het nou uit hoe groot je image is? Ruimte zat op me HD (200GB+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 153850 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:55:
[...]

Was jij niet dat maatje van daboys wazza (ofzoiets)? Zo ja dan zou je eens de chopper moeten laten staan dan hebbie die bug ook niet meer en dan HOEF JE NIEMAND MEER TE T-K-en!!!! |:( |:(
Mag hopen dat je weer een lifetime ban aan je broek hebt op DJM, zielig figuur. :X
Als je het niet bent, no offense ;)
ja dat ben ik
ik ga meteen doen wat je zegt wijze johnny

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:17
Jammer dat er zoweinig mensen CTF Spelen.

Als er nog mensen zijn die het ook leuk vinden, kom dan eens langs op onze CTF server. Voor ip zie mijn sig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:38:
[...]

Ik speel gewoon met de mini image van ca 3Mb, mounten met daemon en ik dacht safedisc emulatie aan...no-cd crack gaat PB wel over zeuren dacht ik
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:16:
[...]

Dan koop je een broodje, geen belegd broodje en kun je de winkel aanklagen voor misleidende verkoopstruuken, wat niet echt aan de orde is voor BF2 ... Ze hebben NERGENS op voorhand beloofd dat de addon's gratis zouden zijn.
k heb het er ook niet over dat de add-ons gratis moeten zijn. Het gaat mij erom dat ze bewust? dingen uit BF2 hebben gelaten om later add-ons van te maken! Is het niet zo dat er sporen zijn in de code van BF2 waaruit blijkt dat er al nightvision in BF2 vanilla had moeten zitten. Is het niet zo dat er een airborn ribbon oid in SF zit terwijl er in heel SF geen jets zitten. DAT zijn de dingen waar ik het over heb...Ze maken een spel...kijken vervolgens wat ze eruit kunnen slopen om dat later weer te kunnen verkopen. Zo komt het iig wel op mij over. T gaat mij niet zozeer om die €10 maar meer de manier waarop EA mensen uitmelkt.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 12-01-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
In de TO staat:

Ik heb altijd mijn SF dvd erin zitten... speel ik BF2 als SF mee. Zo blijft Mijn BF2 DVD krasloos B)

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:37

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

The N Man schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:38:
Jammer dat er zoweinig mensen CTF Spelen.

Als er nog mensen zijn die het ook leuk vinden, kom dan eens langs op onze CTF server. Voor ip zie mijn sig :Y)
Ik zou best willen, maar elke keer als ik kijk zijn er geen mensen op, het zelfde geld voor custom maps, ook nooit met meer dan 3 man gespeelt :/ , maarja als er meer mods uitkomen denk ik dat er wel een hoop mensen overgaan.

Leuke potjes op djmantri server toenet :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22706

evilpin0 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:40:
[...]

In het stukje wat ik quote wordt over "verot geschoten" gerept Een hyper moderne tank van vele duizende kilo's geavanceerd metaal wordt "verot" geschoten door een "simpele" raket? Anyway niet discussie waardig
Altijd maar die discussies over wat realistisch is en wat niet.

Het is gewoon belangrijk dat er balans is in het spel. Sommige wapens/tanks/planes zijn gewoon slapper of sterker gemaakt omdat het anders de balans in het spel verkracht.

EA weet heus wel hoe krachtig een wapen is in het echie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verdorie ben mijn BF:SF boekje kwijt geraakt. |:(

Is er een manier om vanuit windows mijn CD-Key te achterhalen? Ik zou het nl. vervelend om na een fresh install geen BF:SF meer te kunnen spelen. Of moet ik na de fresh install wederom BF:SF kopen?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Indy91 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:16:
Verdorie ben mijn BF:SF boekje kwijt geraakt. |:(

Is er een manier om vanuit windows mijn CD-Key te achterhalen? Ik zou het nl. vervelend om na een fresh install geen BF:SF meer te kunnen spelen. Of moet ik na de fresh install wederom BF:SF kopen?
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2 Special Forces\ergc

/edit zag ff niet dat je het over SF had ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Redje op 12-01-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57
Tranzy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:50:
[...]

Ik heb altijd mijn SF dvd erin zitten... speel ik BF2 als SF mee. Zo blijft Mijn BF2 DVD krasloos B)
Gewoon een mini image gebruiken. mijn BF1942 cds zijn ook bekrast en later gebroken doordat ik ze er constant in had zitten, nu download ik gewoon een mini image (kun je ook zelf maken met alcohol)
en mounth ik die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Redje schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:19:
[...]

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2 Special Forces\ergc

/edit zag ff niet dat je het over SF had ;)
maar die serials zijn wel gecodeerd, vanwege het server systeem dat gebruik maakt van cd-key banning. Dat is sinds patch 1.03 of iig die richting op

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
dikki dik schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:29:
[...]

maar die serials zijn wel gecodeerd, vanwege het server systeem dat gebruik maakt van cd-key banning. Dat is sinds patch 1.03 of iig die richting op
Klopt, maar daarom kan je de regkey wel exporteren en importeren na een re-install.
Het schijnt alleen dat de gehashde regkey niet op een ander ssyteem werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163694

Tranzy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:50:
[...]

Ach ik speel nooooooiit een spel vanaf een cd.
Gewoon een crackje erovereen gooien en spelen zonder cd.

en het zorgt voor geen 1 problemen..tis zelfs beter voor je Cd/DVD Rom , omdat het niet hoeft te werken en dus ook geen slijtage of dergelijke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:44:

k heb het er ook niet over dat de add-ons gratis moeten zijn. Het gaat mij erom dat ze bewust? dingen uit BF2 hebben gelaten om later add-ons van te maken! Is het niet zo dat er sporen zijn in de code van BF2 waaruit blijkt dat er al nightvision in BF2 vanilla had moeten zitten. Is het niet zo dat er een airborn ribbon oid in SF zit terwijl er in heel SF geen jets zitten. DAT zijn de dingen waar ik het over heb...Ze maken een spel...kijken vervolgens wat ze eruit kunnen slopen om dat later weer te kunnen verkopen. Zo komt het iig wel op mij over. T gaat mij niet zozeer om die €10 maar meer de manier waarop EA mensen uitmelkt.
_/-\o_ 1-0
zie de code van bf2 en je ziet hoeveel ze eruit hebben gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:44:

Uitmelken? Wat een onzin. Dat heet gewoon slim verkopen. Als je het niet wil koop je het toch niet? En als je het wel wil betaal je het geld ervoor. Dat is je eigen afweging en keuze en heeft niets met uitmelken te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
dit is dus het EA gehalte.

ze maken de BF franchise dood.
ook dat je dingen kan unlocken, dan ben je haast weer verplicht om ook die wapens te nemen/kiezen omdat je anders toch nooit meekomt.

met BFV had ik gewoon 1 favo en dat was de AK47 en daarmee was ik gewoon de master,
maakte niet uit hoever ze afstonden of liepen gewoon 2 schoten en dood.

en de BF2 wapens zijn waarschijnlijk zo geballanced dat het allemaal geen reet dammage uitvoerd.

ik had al een vermoeden dat er meer op het programma stond, omdat er nog scroll pijltjes na de unlocks staan. na de euro nogwattes pack nog 1000 andere.

trouwens is het waar dat deze boosterpack alleen via de eadownloader kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Same difference

50,- piek zal wel een soort grens voorstellen waarbij je zo'n spel nog kan verkopen. En als men zo lang mogelijk zoveel mogelijk geld wil verdienen dan doen ze dus dit en verkopen de laatste helft van het spel nog een keertje.

Je kunt als fan idd kiezen zoals je zegt maar 1 keus is het meest waarschijnlijk. in supermarkten heet het ook wel klantenbinding

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

ok is het rondje dom janken nu voorbij? als iedereen die jankt nou stopt met bf2 spelen wordt het misschien nog weer eens gezellie hiero 8) _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ROFLASTC schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:05:
[...]

Same difference

50,- piek zal wel een soort grens voorstellen waarbij je zo'n spel nog kan verkopen. En als men zo lang mogelijk zoveel mogelijk geld wil verdienen dan doen ze dus dit en verkopen de laatste helft van het spel nog een keertje.

Je kunt als fan idd kiezen zoals je zegt maar 1 keus is het meest waarschijnlijk. in supermarkten heet het ook wel klantenbinding
Mensen kom op...Ace is er al over heen dus jullie ook.
zie dcon, project reality,forgoten hope 2, battlegroup 2....... en nog meer allemaal gratis :*)
en daar kan geen enkele boosterpack op.
+plus geile ranking dames als ze dat invoegen.

ik speel bf2 meer om clan verband.. mensen die ranking geil zijn moeten zich bewijzen
en dat weet ik van mezelf al dus, no probs

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-01-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ROFLASTC schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:05:
[...]

Same difference

mah ik snap echt niet wat jullie onder uitmelken verstaan. zeker!
pas als er 3 addon's 3 boosterpacks zijn rondgevlogen of zo...
zonder enige free support }:O
uitmelkerij:fifa,gernerals,het verneuken van BW2 (geen support) enz enz
effe denken er komt nog zker nog een addon.
dus dat is 50+30+30+10+10=130 (dat is zeker uitmerlijk met vage support bugs die eerst moeten opgelost ipv content wat ze vroeger ook in bf1942 deden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:54
Ok, ik hou ook op met zeuren, sorry dat ik erover begon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:39

Rayzman

+31 Rayzman

Wat lopen jullie toch te zeuren. Er lopen hele volkstammen rond die elke 2 of 3 maanden weer zo'n prepaid kaartje halen om WoW te kunnen spelen. Wij spelen gewoon gratis nadat je het spel gekocht hebt. Als je extra's wilt moet je ervoor betalen, wat redelijk normaal is lijkt mij. De patches zijn wel gewoon gratis.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
het hele ranking idee heeft het spel verpest.

ik speelde altijd op jolt servers met BFV, maar since BF2 ranked is geworden zijn de BF2 servers uitgestorven. en iedereen zit maar te stats farmen om die domme unlocks maar te halen en nutteloze badges te krijgen.

en maar niet te spreken over de TK punnish na voor de vehicles te gaan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Net weer een paar zalige potjes gespeeld ... voor het eerst in de f15 met de radargeleide raketten gespeeld ... pukkedingen zeg :r Nog een geluk dat mijn piloot het snel in de mot kreeg en zijn aanvliegroute wat langer maakte. Krachtig zijn ze wel :9 Ook een ideaal plekje om commander te spelen ! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26685

Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:41:
Net weer een paar zalige potjes gespeeld ... voor het eerst in de f15 met de radargeleide raketten gespeeld ... pukkedingen zeg :r Nog een geluk dat mijn piloot het snel in de mot kreeg en zijn aanvliegroute wat langer maakte. Krachtig zijn ze wel :9 Ook een ideaal plekje om commander te spelen ! 8)
Welke map / mod kun je in die straaljager? Ik ben dat nog niet tegengekomen zit je met zijn tweeën in dat vliegtuig? Ik speel de laatste tijd alleen maar Special Forces, eigenlijk vind ik normale Battlefield 2 leuker 8)7 . Geen idee waarom ik Special Forces blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 18-05 13:52
26685 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 01:49:
[...]

Welke map / mod kun je in die straaljager? Ik ben dat nog niet tegengekomen zit je met zijn tweeën in dat vliegtuig? Ik speel de laatste tijd alleen maar Special Forces, eigenlijk vind ik normale Battlefield 2 leuker 8)7 . Geen idee waarom ik Special Forces blijf spelen.
In Operation Clean sweep, Daquing Oilfields zit iig in de 32 player een 2 persoonsjet aan beide kanten, Oman 32 player zit er een aan de MEC kant en in veel 64 Player maps (Fushe, Kubra) zitten ze afaik ook.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rayzman schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:10:
Wat lopen jullie toch te zeuren. Er lopen hele volkstammen rond die elke 2 of 3 maanden weer zo'n prepaid kaartje halen om WoW te kunnen spelen. Wij spelen gewoon gratis nadat je het spel gekocht hebt. Als je extra's wilt moet je ervoor betalen, wat redelijk normaal is lijkt mij. De patches zijn wel gewoon gratis.
dit is een FPS dude.... geen MFPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 08:34:
[...]

Hoe je het ook wend of keert, EA moet geld verdienen met het bouwen van software.
Als er geen geld verdiend wordt, kan EA dus geen nieuwe software bouwen. |:(

Het lijkt me dus logisch dat er geld gevraagd wordt voor eventuele uitbreidingen. :7

Persoonlijk zou ik ook geen reet doen als ik er niet voor betaald zou krijgen :) Al betekend dat niet dat ik nu wel wat op mijn werk doe O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:24

Shabbaman

Got love?

Mr. Bondt schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:30:
[...]

Ik weet niet waarom, maar ik heb hem unlocked, maar ik raak er kont mee :'(
In tegenstelling tot de PKM, daarmee gaat ik liggen en knallen :9
Dat belooft niet veel goeds, ik raak met die PKM namelijk ook niets :)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

innocent schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:47:
[...]

Hoe je het ook wend of keert, EA moet geld verdienen met het bouwen van software.
Als er geen geld verdiend wordt, kan EA dus geen nieuwe software bouwen. |:(

Het lijkt me dus logisch dat er geld gevraagd wordt voor eventuele uitbreidingen. :7

Persoonlijk zou ik ook geen reet doen als ik er niet voor betaald zou krijgen :) Al betekend dat niet dat ik nu wel wat op mijn werk doe O-)
Gast.....
Hoe je het wend of keert BF1942 was een hit, en ze verdiende miljoenen
(Heel veel, het ging een paar ik over de toonbank en bij BF2 nog 2x zoveel meer)

En EA maakt het niet, dat is Dice die het maakt.

EA is een geldwolf. Zie de spellen als BW2 met de beloofde mp is nog steeds niet uit, generals, fifa
EA moet geld verdienen?¿ Ze brengen de spellen alleen maar uit. Ze maken niks.
Ze kopen alle bedrijven om die een bedreiging vormen: BF1942

(Muziek industrie tafereel)
artiesten krijgen niks zowat maar de producers$$$

Jij vind het logisch dat je voor een klein beetje support geld moet gaan betalen hmmm
sireus mensen als jouw maken de games een duur bezigheid.

Ik weet niet maar ga is verdiepen in de geschiendenis van EA en zijn opvolgers en hun support

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-01-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:42

Stewie!

Keen must die!

Shabbaman schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:06:
[...]

Dat belooft niet veel goeds, ik raak met die PKM namelijk ook niets :)
In korte rustige stoten schieten en altijd liggen. De PKM is zo gemaakt dat je zelfs een heel magazijn nodig hebt om iemand staan vanaf 10 centimeter afstand in één stoot neer te schieten. Ga je liggen, dan is de tegenstander al direct dood.

PKM is ook leuk voor alle feestjes met humvee's, jeeps en choppers :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 22:24

Shabbaman

Got love?

Bedankt voor de tip. Als ik bf2 weer aan de praat krijg zal ik het gelijk proberen.

EDIT:

Toch is volgens BF2S de accuratesse van die MG36 hoger (medium resp. low). De minimale afwijking is 0.75 resp. 0.8. Het ding doet wel minder schade, dus dat compenseert die verbeterde accuratesse vast.

Ik lees trouwens op wikipedia dat de G36e (medic unlock), G36c (spec. forces, met kortere loop) en de MG36 zowat hetzelfde geweer zijn. In feite is er dus niet echt een reden dat er een verschillende accuratesse aan toegekend wordt. Je zou juist zeggen dat een wapen met een kortere loop een lagere accuratesse heeft, ipv een hogere. Het aantal opeenvolgende schoten heeft natuurlijk wel effect, maar er behoort eigenlijk ook een enkelschots optie op te zitten. Naja, whatever.

Misschien dat ze die MG36 nog wat verbeteren in een patch. Beetje jammer zo.

[ Voor 83% gewijzigd door Shabbaman op 13-01-2006 14:12 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Your Battlefield 2: Modern Combat™ experience is about to get Warsome! As a special bonus we're giving away the Warsome booster pack for free to all Xbox Live players. The booster pack is a $9.99 value and includes 3 new maps, new vehicles, and new skins. Download it today!
Dus de Xbox-spelers krijgen bij kennelijk weinig succesvolle verkoop zo'n pakketje wel voor nop :(

Hadden ze gewoon de boosters niet op de SF-schijf erbij kunnen zetten zodat je single player had kunnen proberen, en voor online een code had moeten kopen... Hou m'n hart vast voor de servers; nu is de rotatie al rampzalig, en voor beetje afwisseling blijf je zelf switchen...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 12:11:
[...]

Gast.....
Hoe je het went of keert BF1942 was een hit.....
en ze verdiende miljoenen,(Heel veel het ging een paar ik over de toonbank en bij BF2 nog 2x zoveel meer)
En EA maakt het niet, dat is Dice die het maakt.
EA is een geldwolf zie de spellen als BW2 beloofde mp is nog steeds niet uit, generals, fifa
EA moet geld verdienen?¿ ze brengen de spellen alleen maar uit ze maken niks.
Ze kopen alle bedrijven om die een bedreiging vormen: BF1942

(Muziek industrie tafereel)
artiesten krijgen niks zowat maar de producers$$$

Jij vind het logisch dat je voor een klein beetje support geld moet gaan betalen hmmm
sireus mensen als jouw maken de games een duur bezigheid.

Ik weet niet maar ga is verdiepen in de geschiendenis van EA en zijn opvolgers en hun support
moest deze post toch ff een paar keer lezen hoor ... ff je spelling een beetje checken de volgende keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140962

een keer lezen was hier genoeg .wist wat hij bedoelde ,daar gaat het tenslotte toch om,
er tis gewoon zo .
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129220

Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:41:
Was dat met jou? Ik was [GoT] [abZ]Robjuh

Ik had pas na een aantal rondjes vliegen door dat je erin zat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tranzy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:46:
[...]

moest deze post toch ff een paar keer lezen hoor ... ff je spelling een beetje checken de volgende keer. ;)
Sorry, ik erger me er gewoon aan...
Als oud BF1942 speler en Vietnam.

Iedereen die de geschiedenis van EA kent, kent het probleem...
ja lekker flame denken sommigen, maar kijk naar de spellen

Echt jammer dat EA voor 69% aandelen in dice heeft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OM even te melden je heb tegewwoordig echte mensen van een IQ van baksteen
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=10113

:Y) LEt is stats be wiped out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:43
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:09:

Lol dikke humor, best triest dat mensen in BF2 hax nodig hebben ... ga dan counterstrike spelen ofzo pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:24:
[...]

Uitmelken? Wat een onzin. Dat heet gewoon slim verkopen. Als je het niet wil koop je het toch niet? En als je het wel wil betaal je het geld ervoor. Dat is je eigen afweging en keuze en heeft niets met uitmelken te maken.
Als je het niet koopt dan zit je strax met het probleem dat je weer niet op je favoriete servers kan spelen of dat je van de server gemikt word omdat je bepaalde maps niet hebt. Is in mijn ogen net zoiets als zeggen dat je niet de laatste patch hoéft te downloaden...Maar nogmaals...ik zal best de booster kopen maar ik vind het gewoon schandalig hoe EA met zn klanten om gaat, en het is niet eens nieuwe content maar gewoon content die ze achter hebben gehouden.

@rubenski
En dan kan je wel zeggen dat het slimme verkooptechnieken zijn maar voorlopig moet jij betalen voor deze geintjes...of heb je aandelen in EA ofzo??

@Rayzman
Bij WoW weet je van te voren dat je dat kaartje moet kopen om te spelen. En dat is om hele andere redenen.

@DaMorpeus
Kan niet niet iets regelen met je contacts dat die Nitro91 zn accound wordt gereset. Wat een sukkel..haha...Screenshot posten dat je promoveerd met al je h4x nog aan... 8)7

Nvm...is al gebeurd... >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 13-01-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:09:

Wat ik niet begrijp is dat ze dat bij EA niet merken ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:42

Stewie!

Keen must die!

Z'n stats worden al verwijderd. Duurt alleen even, de wachtrij is _groot_ :)
Schijnen alleen vandaag al meer dan 100 requests te zijn binnengekomen om de stats van die gast te verwijderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 22:18
zoxo, is ie toch beroemd :)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
DJMantri server is leeg atm... niemand zin om te gamen :P? Ik zit er iig. in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

Battlefield 2 krijgt binnenkort een boost. Electronic Arts en Digital Illusions kondigden aan dat 2 nieuwe Booster Packs worden uitgebracht voor de pc-game Battlefield 2. De packs kosten €9,99 per stuk en zijn alleen online verkrijgbaar via www.downloader.ea.com. Battlefield 2: Euro Force verschijnt op 8 februari en is gebaseerd op de Battlefield 2-engine.

arg booster packs kosten gewoon geld. dat vind ik wel nep.
exstension zoals SF op cd ok. prima. maar voor een simple booster pack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 07-06 19:51
EyeWitness schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:21:
DJMantri server is leeg atm... niemand zin om te gamen :P? Ik zit er iig. in!
Ik heb ook zin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weten jullie hoe je de BF2 achtergrond moet wijzigen? Ik kan ook wel een tutorial maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Hmmm ik kom vanavond ook wel even koekeloeren op Djmantri 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Omfg net ff lekker gegamed met bee en crushers :P

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~ernest.stoffels/GoT-Top3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:52:
[...]

Als je het niet koopt dan zit je strax met het probleem dat je weer niet op je favoriete servers kan spelen of dat je van de server gemikt word omdat je bepaalde maps niet hebt. Is in mijn ogen net zoiets als zeggen dat je niet de laatste patch hoéft te downloaden...Maar nogmaals...ik zal best de booster kopen maar ik vind het gewoon schandalig hoe EA met zn klanten om gaat, en het is niet eens nieuwe content maar gewoon content die ze achter hebben gehouden.

@rubenski
En dan kan je wel zeggen dat het slimme verkooptechnieken zijn maar voorlopig moet jij betalen voor deze geintjes...of heb je aandelen in EA ofzo??

@Rayzman
Bij WoW weet je van te voren dat je dat kaartje moet kopen om te spelen. En dat is om hele andere redenen.
;) Gewoon niet kopen of anders blijft de vizeuze circkel draaien.. (Mods genoeg die het zelfde aanbieden, en vooral een van deze schatjes
http://desert-conflict.org/gallery/window.php?2
mooi gezegd trouwens :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 13-01-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Kwijl, die F117A wordt uber :P, en eindelijk, eindelijk komt de rijbare artillery weer. Loved it @ 1942 O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:07:
[...]

Wat ik niet begrijp is dat ze dat bij EA niet merken ? :?
Wordt tijd dat ze PB even updaten ;)

Als speler merk je dit soort cheats ook niet met BF2.
Voor het zelfde geld had hij een UAV.

Met andere shooters is het vrij snel duidelijk als iemand je steeds aan ziet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 04-06 07:47
UAV kan die niet gehad hebben, want die bestrijkt niet zo'n groot gebied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
MarcoZ20 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:16:
UAV kan die niet gehad hebben, want die bestrijkt niet zo'n groot gebied ;)
Ja duh, als tegenstander merk je het niet, dat bedoel ik.

Die screenshot zegt natuurlijk genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 04-06 07:47
Redje schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:21:
[...]

Ja duh, als tegenstander merk je het niet, dat bedoel ik.

Die screenshot zegt natuurlijk genoeg :)
Lol, k zal voortaan eerst ff goed lezen :P Als tegenstander weet je het indd niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 08:34:
[...]

Als je er dan iets van zegt, zeg het dan goed. WoW is een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game).
Het is trouwens wel leuk dat de leopard erin zit, die hebben ''wij'' ook. Het is precies dezelfde versie :> (Met 15 jaar fabrieksgarantie! :+ En das sirieus waar _/-\o_ )

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 128821 op 13-01-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:05:
[...]

;) Gewoon niet kopen of anders blijft de vizeuze circkel draaien.. (Mods genoeg die het zelfde aanbieden, en vooral een van deze schatjes
http://desert-conflict.org/gallery/window.php?2
mooi gezegd trouwens :P
pas wanneer de mods er zijn, wordt naar mijn mening pas duidelijk wat de kracht van de bf serie is. Kan niet wachten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Anoniem: 128821 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:37:
[...]

Als je er dan iets van zegt, zeg het dan goed. WoW is een MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game).
Het is trouwens wel leuk dat de leopard erin zit, die hebben ''wij'' ook. Het is precies dezelfde versie :> (Met 15 jaar fabrieksgarantie! :+ En das sirieus waar _/-\o_ )
Klopt, volgens mij was de Leopard tezien in een aflevering op Discovery over tanks, 's wereld beste tank.

[ Voor 5% gewijzigd door Redje op 13-01-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ja idd redje,
Ik heb die aflevering ook gezien.De 10 beste tanks.
Had je die scandinavische gezien (offtopic)
En die knullen die in die leopard reden waren ook net 18 jaar.
Toch leuk om het in het echt een keer te proberen. :)
Het zal vies tegen vallen denk ik.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:11

Snow_King

Konijn is stoer!

Redje schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:59:
[...]

Klopt, volgens mij was de Leopard tezien in een aflevering op Discovery over tanks, 's wereld beste tank.
En onze Landmacht scheurt er mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Pepperana schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:24:
Ja idd redje,
Ik heb die aflevering ook gezien.De 10 beste tanks.
Had je die scandinavische gezien (offtopic)
En die knullen die in die leopard reden waren ook net 18 jaar.
Toch leuk om het in het echt een keer te proberen. :)
Het zal vies tegen vallen denk ik.
Yep gezien, lekker raggen.

Die M1A2 Abrams was helemaal grappig ding doet +/-7 liter voor 1km ;)
En bij het starten ben je ook tientallen liters kwijt.
Het stoertste vind ik wel het gebruik van een turbine in de M1, dat hoor je sinds de laatste patch ook in BF2, net een straaljager.

Altijd interessant dit soort pogramma's over de techniek achter oorlogs voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140962

nieuwsgierigheid modus komt ff aankloppen

stel he

dat iemand een gewone screenshot van zichzelf ergens
heeft geplaatst , omdat die een rank of een medaile wint

en stel,dat iemand die dit persoon niet mag ,er een hack in fotosoepte, das zo gedaan toch.
en dan zichzelf ergens regd (proxy) om vervolgens dit persoon zwart te maken

is dit dan al genoeg om iemand zijn naam te bannen,?
zal toch niet .
kan me eigenlijk niet voorstellen ,die ratio en dan nog als je cheat . :o

dit omdat de 2naam rechts bovenin namelijk niet eens geel oplicht .

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 140962 op 13-01-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Anoniem: 140962 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:00:
nieuwsgierigheid modus komt ff aankloppen

stel he

dat iemand een gewone screenshot van zichzelf ergens
heeft geplaatst , omdat die een rank of een medaile wint

en stel,dat iemand die dit persoon niet mag ,er een hack in fotosoepte, das zo gedaan toch.
en dan zichzelf ergens regd (proxy) om vervolgens dit persoon zwart te maken

is dit dan al genoeg om iemand zijn naam te bannen,?
zal toch niet .
kan me eigenlijk niet voorstellen ,die ratio en dan nog als je cheat . :o

dit omdat de 2naam rechts bovenin namelijk niet eens geel oplicht .
He He, :) Ik heb er 435 uur op zitten en ik weet nog niet eens met welke knop je een screenshot maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ôh bedankt medegotters :P

Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/3839/screen0231yp.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/3589/screen0246ie.th.jpg

:P Allemaal veroorzaakt door het afknallen van Gotters :+
spaicly fregtelica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Wel, het is niet graag gedaan :p (btw het is fragtallica); ach ja, ik was constant in de weer vlaggen in te nemen en soms wilt het wel eens gebeuren dat je op de heenweg gebombed wordt (wel genant natuurlijk dat het steeds door dezelfde piloot gebeurt :8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:00:

[afbeelding]
[afbeelding]

spaicly fregtelica
Zeg waar is die 'mod' dat je het aantal punten krijgt te zien dat je erbij krijgt ?!?!? Ziet er wel tof uit namelijk met die kleurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Wil even mijn excuses aanbieded voor vanavond op DJmantri ...... errrugg slecht vanavond.
Nou weet ik dat het een makkelijk excuus is ...maar ik heb dus mega keybord en muis troubles .... me toetsenbord reboote een stuk of 10 keer vanavond ... muis stopte er een paar keer mee.

MENSEN.... KOOP DUS GEEN LOGITECH MX5000 DESKTOP!!

[ Voor 3% gewijzigd door Tranzy op 13-01-2006 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
EyeWitness schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:28:
[...]

Zeg waar is die 'mod' dat je het aantal punten krijgt te zien dat je erbij krijgt ?!?!? Ziet er wel tof uit namelijk met die kleurtjes...
Ik zoek ook nog zoiets, ik weet niet of ook dan de teksten van je teammaten weg is, maar nu wordt ik af en toe helemaal gek van al die nametags over je scherm.
Je ziet soms de vijand er niet eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:00:

Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/3839/screen0231yp.th.jpg

spaicly fregtelica
Eej, post eens even geen screenshots waarop ik dood ga :P (en wat doet die smacktarded daar? vage mod?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:44
ik denk ik post dit maar even hier ;)
Voor BF2 komt zoals bekend binnenkort een nieuwe patch uit en daar zitten 2 nieuwe unlocks in genaamd:
L96A1 Sniper Rifle een brits geweer
FNP90 als nieuwe Anti Tank unlock

je kan de UAV nu ook uit de lucht halen :P en nog wat leuke dingetjes :)
Bron: http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=22127

[ Voor 10% gewijzigd door Broodjebram op 14-01-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06 21:55

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Probleem met mijn X-Fi geluidskaart.

Als ik in BF2 als geluidsoptie 'X-Fi' i.p.v. hardware kies, dan kan ik geen apply kiezen terwijl ik toch echt een X-Fi kaart heb.

Nu heb ik de ExtremeMusic versie, dus zonder de 64MB Xram erop, is dat de reden?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Broodjebram schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:46:
ik denk ik post dit maar even hier ;)
Voor BF2 komt zoals bekend binnenkort een nieuwe patch uit en daar zitten 2 nieuwe unlocks in genaamd:
L96A1 Sniper Rifle een brits geweer
FNP90 als nieuwe Anti Tank unlock

holy shit dat zijn veel fixes. waaronder een paar goede maar ook redelijk wat minder leuke :/

een paar van de mindere fixes zijn:
de TV guided missle schiet niet zover meer.
en de attack heli's hebben 8 missles i.p.v. 14 8)7 SHIIIIIIT
en alle air vehicles hebben minder hitpoints (als je nou dan wel nog met die miezerige 8 rakketjes 1 heli kan neer halen. en als de jeeps nou maar niet overpowered worden t.o.v. de heli's (wat nu al een redelijk probleem is) :X

maar een paar goede fixes:

dolphin diving is niet meer mogelijk
en je kan niet meer schieten tijdens springen (had ik laats al bedacht dat ze het zelfde systeem moeten toepassen als je gaat sprinten, dat je je geweer naar beneden doet en de crosshair verdwijnd. ik hoop dat dit te vergelijken is) _/-\o_ (DIE BUNNYHOPPERS DIE)
en FF van mines kan met een server optie uitgeschakeld worden zonder de rest ook uit te schakelen

dit was maar een hap en een snap van wat ik zo snel heb kunnen zien

Afbeeldingslocatie: http://pnmedia.gamespy.com/planetbattlefield.gamespy.com/images/news/changelist.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 22:22

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Tranzy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:34:
Wil even mijn excuses aanbieded voor vanavond op DJmantri ...... errrugg slecht vanavond.
Nou weet ik dat het een makkelijk excuus is ...maar ik heb dus mega keybord en muis troubles .... me toetsenbord reboote een stuk of 10 keer vanavond ... muis stopte er een paar keer mee.

MENSEN.... KOOP DUS GEEN LOGITECH MX5000 DESKTOP!!
Heb geduld, want de nieuwe BT-stick is ECHT de oplossing! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06 21:55

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Nou, ze maken het er niet realistischer op.

Met de nieuwe patch zijn mijnen niet meer te expoderen met andere explosieven oftewel onverwoestbaar.
Dus als ik er op stap dan BOOM, maar als ik er een tank granaat in schiet dan trekt hij zich daar nks van aan... lekker dan. Als je dus geen engineer bent en je hebt een voertuig dan kan je nooit iets aan mijnen doen en ben je altijd de lul.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Dat je niet meer kan springen en schieten tegelijkertijd vind ik een erg vage ontwikkeling?
Bij de meeste wapens word je crosshair en dus je accuracy heel slecht wanneer je springt, maar bij een shotgun 8) niet. Dat vond ik dus best handig :P
En idd..mijnen moet je gewoon kapot kunnen knallen.. overigens wel goed dat ze een nieuwe patch uitbrengen :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:44
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 01:06:
[...]

holy shit dat zijn veel fixes. waaronder een paar goede maar ook redelijk wat minder leuke :/

en alle air vehicles hebben minder hitpoints (als je nou dan wel nog met die miezerige 8 rakketjes 1 heli kan neer halen. en als de jeeps nou maar niet overpowered worden t.o.v. de heli's (wat nu al een redelijk probleem is) :X

en je kan niet meer schieten tijdens springen (had ik laats al bedacht dat ze het zelfde systeem moeten toepassen als je gaat sprinten, dat je je geweer naar beneden doet en de crosshair verdwijnd. ik hoop dat dit te vergelijken is) _/-\o_ (DIE BUNNYHOPPERS DIE)
en FF van mines kan met een server optie uitgeschakeld worden zonder de rest ook uit te schakelen

Dat die missiles
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 01:06:
[...]

Dat die heli's een korte range krijgen enzo is alleen maar prima ik haat heli's en vliegtuigen :(
Wat ik overigens erg vet vind is dat er 10 nieuwe ranks bijkomen _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Broodjebram schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 10:33:
[...]

Dat die missiles
[...]

Dat die heli's een korte range krijgen enzo is alleen maar prima ik haat heli's en vliegtuigen :(
Wat ik overigens erg vet vind is dat er 10 nieuwe ranks bijkomen _/-\o_ 8)
Je haat vliegtuigen en heli's omdat je geownd wordt :/
man je blijft geownd omdat het sommigen hier gewoon heel goed kan vliegen en niemand hun tegenhuod behalve te klagen in de ingame chat :/

moet je gewoon goed denken

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 14-01-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Hopelijk worden door die nieuwe ranks de huidige bovenste 2 ranks (2nd Lieutenant en Sergeant Major) omlaag gehaald.
Want anders kan ik niet genieten van die nieuwe ranks... :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Bondt op 14-01-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Damn, jammer dat alle air dingen zwakker worden :O.

Matig dat ze nog nix aan de bug hebben gedaan van dat als je op de kop vlak over je vliegdekschip vliegt dat je dan HP kwijt raakt, zelfde geld voor verticaal opstijgen, gebeurd hetzelfde. En exact hetzelfde gebeurd ook als je op de kop laag over het water vliegt, best lame ...

Maarja, niet dat ik me erg aan stoor :o.

Ik vind dat ze die dogfights moeten verbeteren, nu is et telkes maar rondjes draaien enzo pff. Als ik gelocked wordt kijk ik eerst of er een enemy kist achter me vliegt, zo niet maak ik 1 rondje en weg is de lock. Als er wel iets achter me vliegt is et kwestie van stunten wil je diegene weg krijgen, beetje lame imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Tijgert schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 02:11:
Nou, ze maken het er niet realistischer op.

Met de nieuwe patch zijn mijnen niet meer te expoderen met andere explosieven oftewel onverwoestbaar.
Dus als ik er op stap dan BOOM, maar als ik er een tank granaat in schiet dan trekt hij zich daar nks van aan... lekker dan. Als je dus geen engineer bent en je hebt een voertuig dan kan je nooit iets aan mijnen doen en ben je altijd de lul.
dat is iets wat bij de bf serie hoort en ik ben blij dat dat weer gefixed wordt. De meeste mensen zijn vaak domweg met granaten in de weer. Gooien vervolgens perongeluk een paar naast mijn mijnen en weg zijn ze, zelfde als er 1 ontploft gaat de rest ook. Kortom waarom zou je nog mijnen gebruiken als ze ten eerste al beter opvallen dan c4 en ten tweede je ze ook nog eens kan kapot kan schieten als tank zijnde. Ik vind dit een groot pluspunt, heb het altijd erg leuk gevonden als engineer, tanks op afstand houden en onwetende personen doden. Sinds 1.03 is die lol er van af. En laten we niet beginnen over hoe realistisch bf is, want dat is bf totaal niet. Het gaat in bf om de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
EyeWitness schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:46:
Ik vind dat ze die dogfights moeten verbeteren, nu is et telkes maar rondjes draaien enzo pff. Als ik gelocked wordt kijk ik eerst of er een enemy kist achter me vliegt, zo niet maak ik 1 rondje en weg is de lock. Als er wel iets achter me vliegt is et kwestie van stunten wil je diegene weg krijgen, beetje lame imo.
Ach, dogfighten...
Daar doe ik niet aan :D
Het kost alleen maar tijd en wat heb je uiteindelijk (of niet)?
Nee, ik kwam laatst op DJMantri een gast tegen die het licht had gezien.
Was op Kubra Dam, en we waren een stuk of 5 minuten bezig geweest met een dogfight... 8)7
En toen vroeg hij of we niet gewoon ons eigen ding konden doen, en elkaar met rust laten 8)
Ik dacht: kijk, eindelijk iemand die het snapt...
Vond mijn team denk ik niet leuk, die wapenstilstand, maar tegelijkertijd het andere team ook niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

EyeWitness schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:46:
Damn, jammer dat alle air dingen zwakker worden :O.

Matig dat ze nog nix aan de bug hebben gedaan van dat als je op de kop vlak over je vliegdekschip vliegt dat je dan HP kwijt raakt, zelfde geld voor verticaal opstijgen, gebeurd hetzelfde. En exact hetzelfde gebeurd ook als je op de kop laag over het water vliegt, best lame ...
Is dat dan zo erg?

Maar goed ik vind dat stuntvliegen wel vet hoor. Onder de houten bruggen door als je achterna gezeten wordt door raketten en dat die dan in het water splashen en ik niet :)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Laatst online: 18:37

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Ik zat laast in de SU-bomber van MEC, en elke keer als ik mijn bommen wilde laten vallen dropte hij er maar eentje. Had ik perongeluk een knop ingedrukt die dit instelde ofzo?
Broodjebram schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:46:
[...]
Ik hoop dat je dat ding met de anti-tank wapen uit de lucht kan halen, van die speel ik altijd (samen met de DOA-12 :Y) ). En dat is een van de wapens die geen vage afwijking heeft :P

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Basti504 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:45:
Ik zat laast in de SU-bomber van MEC, en elke keer als ik mijn bommen wilde laten vallen dropte hij er maar eentje. Had ik perongeluk een knop ingedrukt die dit instelde ofzo?

[...]

Ik hoop dat je dat ding met de anti-tank wapen uit de lucht kan halen, van die speel ik altijd (samen met de DOA-12 :Y) ). En dat is een van de wapens die geen vage afwijking heeft :P
Nee is een vage bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

phYzar schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 00:17:
[...]

Eej, post eens even geen screenshots waarop ik dood ga :P (en wat doet die smacktarded daar? vage mod?)
Hmm geen idee, bommen die verkeerd waren gedropd dnek ik :P

Omdat zo vele vage mensen omdeze vage mod cragen
Zie ^Topic^ http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=43939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens mr bondt
gister wel heel een vage crash boven zatarlar watlands

ik snap nog steeds niet hoe want je vloog niet boven me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 14:01:
Trouwens mr bondt
gister wel heel een vage crash boven zatarlar watlands

ik snap nog steeds niet hoe want je vloog niet boven me....
Moet er wel nog steeds om lachen :P
Ik vlieg rustig rechtdoor op zoek naar lege blokjes (:P), en opeens BWOEM!
"You were killed" :D

Misschien kwam je naar beneden om naar je airfield te gaan, want daar was het in de buurt...

BTW, ik zie driedubbel :/

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Bondt op 14-01-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik

[...]

jah dat had ik gister wel gemerkt :| :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een bug...heb je ook met de fighters...als je op de een of andere manier maar 1 bom laat vallen en je gaat daarna reloaden blijf je dat ook houden. Ook als je om de een of andere vage reden niet je hele payload dropt. Daarna gooit ie alleen maar de bommen die je "erbij" krijgt na t reloaden. Heel vaag en heel irri. Heb al zo vaak met de bomber gehad dat ie eerst 1 bom gooit en daarna gewoon 4 :?

Dogfighten hoeft natuurlijk niet alleen maar rondjes draaien te zijn. Je kan ook andere manoeuvres uithalen om er toch achter te komen. Maar met die slechte AA raketten raak je toch geen kont. De ene keer mis je 5 van de 6 raketten als je nme in een rechte lijn en gelocked voor je vliegt, de andere keer kan je m amper zien in een bocht met AB aan, flares etc etc en raak je toch..

Ik vind gewoon een lock is een lock....geen flares of andere rare manoeuvres en je hoort gewoon BOOM te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

die britsche L96A1 is de AWM / AWP van counter-strike.
Als hij net zoveel power heeft als in cs :9

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
Grr, statspadders op DJMantri :(
Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/7199/screen0010je.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/231/screen0023cw.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls