[PC] Battlefield 2 - Deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik als creditcard loze europeaan ( in tegenstelling tot al die Yanks met hun CC's ) wil ook gewoon zo'n boosterpack kunnen aanschaffen.

WTF!! |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 11-01-2006 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:52

Stewie!

Keen must die!

Wij gaan ze waarschijnlijk resellen, betalen is dan via paypal of bankoverschrijving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn redder in nood jij _/-\o_

Want echt, ik ben echt wel toe aan wat niewe maps en dat niewe leger klinkt ook gewoon erg lekker. Zou zonde zijn als mensen zonder CC dat zouden moeten missen tog.

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 11-01-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
- Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.
- Grenade launcher projectiles now have a minimum time before arming.

Eindelijk worden ze wakker bij EA.
Die laatste zal er voor zorgen dat je niet iemand van 1mtr kan killen met de tube omdat de grenade dan nog niet "gearmed" is. Begreep al niet dat ze dat niet eerder hadden gedaan, America's Army had dat dacht ik wel.

De radius van de grenade vink ik eigenlijk al niet eens zo groot, als je nu iemand net mist loop hij nog door. De grenade launcher moet nog wel een beetje power hebben imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
nou goed

ff een paar minpuntjes (zoals gewoonlijk) en pluspunten opgesomd.
-All mines (Claymore, Anti-vehicle, C4) can now be picked up by the same class that dropped it by using the "G" key.

Ik neem aan dat dit alleen geld voor jezelf? Zo niet, leuk als er een paar van die kinderen rondhuppelen en je c4 voor de "lol" oppakken.

+ Mines can no longer be destroyed with other explosives

Zeer groot pluspunt hebben die mijnen verdedigende werking (oftewel tanks op afstand houden) tenminste weer terug.

-Flash bang effect radius decreased

Aan die flashbang heb je nu dus al helemaal niks meer, als je er al over dacht om het ding te gebruiken. Mij luktte het tenminste altijd nog aardig om vijanden neer te leggen, wanneer ik geflashed was

+ Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.

Eindelijk, maarja in hoeverre het effect heeft is nog de vraag.

[ Voor 7% gewijzigd door dikki dik op 11-01-2006 20:34 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

dikki dik schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:33:

+ Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced.

Eindelijk, maarja in hoeverre het effect heeft is nog de vraag.
[...]
Niet voor zelfstreling, maar als ik op een dakje sta is het nog altijd makkelijk mikken met dat ding>
Niet dat je algemene score dat erg vind :)

en effe een edit:
- Bug in MP7 fire rate fixed. Ammo count increased and mag count and damage decreased
Hier ben ik zeer positief over _/-\o_ Die MP-7 (engineer) vond ik al een tof wapen alleen had een beetje weinig kogels... Respect!

[ Voor 24% gewijzigd door Nap op 11-01-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
Heb net mijn Logitech MX5000 setje binnen ...en kan nu mijn buttons van de muis in BF2 configureren .... maar heb het id dat de BT verbinding af en toe wat kuren heeft.... iemand ervaring met de mx1000 muis ? of deze set.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

En hoeveel gaat die meerprijs zijn 8) (tien USD is toch ongeveer 7-8 euro)

Maar ik ben aangenaam verrast door de veranderingen, ik zie nergens iets staan van dat je niet meer kunt schieten terwijl je springt enzo ... .Je kan met G mijnen en C4 oppakken (enkel als je ze zelf gelegd hebt natuurlijk) en "Grenade launcher projectiles now have a minimum time before arming." + "Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138928

Anoniem: 123536 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:43:
En hoeveel gaat die meerprijs zijn 8) (tien USD is toch ongeveer 7-8 euro)

Maar ik ben aangenaam verrast door de veranderingen, ik zie nergens iets staan van dat je niet meer kunt schieten terwijl je springt enzo ... .Je kan met G mijnen en C4 oppakken (enkel als je ze zelf gelegd hebt natuurlijk) en "Grenade launcher projectiles now have a minimum time before arming." + "Detonation radius from grenade launcher explosions has been reduced"
/offtopic

fragtallica ik(z0di4k) ging landen om jou te laten vliegen in die chopper op cleansweep! :|
goed wel leuk potje gehad vooral met got maxos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Anoniem: 107573 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:25:
Ik als creditcard loze europeaan ( in tegenstelling tot al die Yanks met hun CC's ) wil ook gewoon zo'n boosterpack kunnen aanschaffen.

WTF!! |:(
Je kan ook de optie kiezen van Click & Buy, geen CC nodig wel een normale bankrekening maar die heeft iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Anoniem: 107558 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:42:
[...]

Je kan ook de optie kiezen van Click & Buy, geen CC nodig wel een normale bankrekening maar die heeft iedereen.
En hoe werkt dat dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138928 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:40:
[...]

/offtopic

fragtallica ik(z0di4k) ging landen om jou te laten vliegen in die chopper op cleansweep! :|
Sorry, maar ik kreeg ineens heel veel last van hicks (ik is hier dus de PC!) en kon echt niet langer verder spelen en ben dus maar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:54
Ben ik nu een zeikerd, of vinden meer mensen het uitmelkerij? En dan bedoel ik het kopen van een boostpack. Waarom is er nu geen gratis uitbreiding? Heb toch al rond de 50 euro betaald voor het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-06 10:05
RaDKiLL schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:25:
[afbeelding]

Hoe haal ik deze ribbon?
Ik zit zeer vaak in een squad met wat lieden op TS en we halen regelmatig een fiks aantal punten.
Nu weet ik dat ik zoveel teampoints nodig heb, maar wat zijn dat en hoe kom ik eraan?
Moet je squad volzitten oid? Of zijn het statspoints die je bijv krijgt als je iemand revived of en flag capped?
Is het mischien een gemiddelde van 40 punetn wat je team moet halen? En hoe zie ik dat aantal?
ik zeg maar 1 link: http://ubar.bf2s.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165451

Pfft .. BF2 kan echt totaal niet tegen overclocks.
Draai ik zonder overclock, dan draait BF2 goed .. en dat wel een uur of 2 ~ 3 lang.
Zet ik alles weer op overclocked dan flikkert ie er om de 15 minuten er al uit ..
Hopelijk gaan ze dit ook fixen ..

En CC of niet .. ik druk me pa ff 10 euro in zijn handen .. en zeg: ,,Maak ff met je CC 10 euro over naar EA zodat ik een boosterpack kan downloaden! :D''
Doet ie zo .. als hij het geld maar weer terugkrijgt is het niet zo'n groot probleem! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

dikki dik schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:33:
nou goed

ff een paar minpuntjes (zoals gewoonlijk) en pluspunten opgesomd.

[...]
hmmm als iemand mijn C4 oppakt kan ik hem vast wel opblazen >:)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha .. dat zou ook vet zijn ... pakt een vijand je C4 op .. loopt hij terug naar de spawnpoint .. en spawnen net een lading mensen .. boem .. lekker veel kills! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

ok , vanaf nu speel ik enkel nog op djmantri
dacht , ga eens op een gewone public spelen
begint met een kamikaze jet:
hij zegt daarna : "i do that alot" :r
AA bijna kapot op vliegdekschip , ik gebruik hem nog eventjes komt daar een spec ops c4 aanplakken , ik denk "zou hij zo stom zijn ....."BOEM
ik speel graag gunner in heli , dus laat anderen piloot zijn , denkend dat bijna iedereen wel goed met een chopper kan vliegen .... niet dus , heen en weer wiegen met dat ding , bijna overkop gaan.
:/ leer wel uit mijn fouten .... DJmantri al the way _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:43
Anoniem: 161585 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:37:
ok , vanaf nu speel ik enkel nog op djmantri
dacht , ga eens op een gewone public spelen
begint met een kamikaze jet:
hij zegt daarna : "i do that alot" :r
AA bijna kapot op vliegdekschip , ik gebruik hem nog eventjes komt daar een spec ops c4 aanplakken , ik denk "zou hij zo stom zijn ....."BOEM
ik speel graag gunner in heli , dus laat anderen piloot zijn , denkend dat bijna iedereen wel goed met een chopper kan vliegen .... niet dus , heen en weer wiegen met dat ding , bijna overkop gaan.
:/ leer wel uit mijn fouten .... DJmantri al the way _/-\o_
Mja inderdaad, vanmiddag ook zo'n actie op Sharqi gehad. Loop lekker in chopper met een noob gunner > door mijn flying 'skills' stond ie bovenaan omdat ie lekker kon raggen met z'n MEC-chopper-gun. Later na de crash stapt hij als eerst in de chopper en die gast laat me gewoon staan terwijl ik rennend op em af kom rennen voor een pickup! Echt ergelijk.

Nee, voortaan kijk ik eerst hoe de situatie op DJMantri is voordat ik besluit om naar een public te gaan }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Tranzy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:38:
Heb net mijn Logitech MX5000 setje binnen ...en kan nu mijn buttons van de muis in BF2 configureren .... maar heb het id dat de BT verbinding af en toe wat kuren heeft.... iemand ervaring met de mx1000 muis ? of deze set.
Ik heb ook de MX5000 op m'n andere pc. Ik heb hiermee grote connection probs gehad. Na veel telefonisch contact met Logitech heb ik een andere BT-stick gekregen (incl. een verlengkabel en andere Setpoint) en het zooitje werkt nu goed!
Het geheim zit 'm in de firmware van de BT-stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

jopie schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:31:
Ben ik nu een zeikerd, of vinden meer mensen het uitmelkerij? En dan bedoel ik het kopen van een boostpack. Waarom is er nu geen gratis uitbreiding? Heb toch al rond de 50 euro betaald voor het spel?
Ne ejij bent echt geen zeikerd...
EA is een geldwolf..
Ace wilt dat Dice weer aan de macht komt ^&*%(%
kreeg je temminsten nog 5/6 en ene hele nieuwe leger gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-06 23:52

R-B

Blokkert

had die melding net gezien over Euro Force, ziet er goed Uit. Ben er wel benieuwd naar :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:18
Anoniem: 138928 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:40:
[...]

/offtopic

Zeker vanavond flink wat kogels door mijn enemy's gejaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:42:
[...]

Aaah ok ja ik had me er eerlijk gezegd nog niet echt in verdiept over de betalingsmogelijkheden, ik ging er gewoon vanuit dat het CC only was, maar dit is dan wel weer netjes ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Laatst online: 06-03 17:58

LabRat-NL

Ja toch

Heeft iemand hier al een ribbon van SF?
Ik bedoel degene waar je volgens UBAR 5 uur in een bepaald team moet zitten. Voor de SEALS en MECSF heb ik er inmiddels al meer dan 15 uur opzitten maar nog geen ribbon ontvangen. :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 23:03

djidee

Mr. Slungel

Meer info gevind via een meeltje wat net mn meelbox in viel

-------------------------

3 New Maps

* Operation Smoke Screen
* Taraba Quarry
* Great Wall

4 New vehicles

* Main Battle Tank - Leopard 2A6 Plaatje

* Main Battle Tank – Challenger 2 Plaatje

* Fighter – Eurofighter (Typhoon T1) Plaatje

* Attack Heli – Eurocopter Tiger (Tiger HAP) Plaatje

7 New Weapons

* HK53A3 <- specops
* Famas <- medic ( Ploatje )
* SA80 L85A2 <- Assault
* SA80 L85A2 with UGL (AG-36) <- Assault
* HK21 <- Support
* Benelli M4 <- Engineer
* P90 <- AntiTank ( Ploatje )
* L96A1 <- Sniper

1 New Army

* European Union

1 new award

* European Union Special Service Medal
----
Nog ff aan zoeken geweest (miste nummers tussen die plaatjes op hun site), en kwam nog wat meer plaatjes tegen... Zou dat een Hoax zijn? want ik bedoel, thunderbolt en SU ( BF1942 met DC _/-\o_ )

SU Plaatje

Harrier Plaatje

Een mig voor russisch iets of is het gewoon dat chinese ding? Plaatje

Heli ding Plaatje

Thunderbolt Plaatje

---
edit:
Vanaf Total BF2:
Today we have some big announcements that we’re excited to share with you! First of all, news about 2 new booster packs that will expand the battlefields of Battlefield 2: Battlefield 2: Euro Force and Battlefield 2: Armored Fury.

Euro Force will be released on February 8th and sees the introduction of the all-new European Army in 3 new maps. Each Euro soldier will come equipped with a new primary weapon, from the FNP90 to the Benelli Tactical Shotgun. There will also be 4 new vehicles, including the (in)famous Eurofighter.
The 3 maps are "Operation Smoke Screen", "The Great Wall of China and "Taraba Quarry".

Armored Fury will be released on March 28th and the focus is on large mechanized battles, harking back to the El Alamein style maps on BF1942. There will be 3 new maps – "Midnight Sun", "Operation Harvest" and "Operation Road Rage" – but also 2 new vehicle classes. Attack Jets and Recon Helicopters, which can spot nearby enemy units, will make their debut.

Dus daar komen die plaatjes vandaan 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door djidee op 12-01-2006 01:15 ]

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Die harrier ziet er wel vet uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeeeeel erg bruuutttt gewoon!!!! Bedankt voor die info :) Zo ik ben echt wel de dagen aan het aftellen. Ook boostpack 2 vindt ik er buitengewoon interressant uit horen klinken :9~ . Lekkere massale tankbattles mmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:52
maxoss schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:58:
[...]

Zeker vanavond flink wat kogels door mijn enemy's gejaagd.
Ja, als je op TS gaat zitten luisteren wat ze bespreken zodat je precies weet wanneer ze waar gaan zijn. :o

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:25:
Heeeeeel erg bruuutttt gewoon!!!! Bedankt voor die info :) Zo ik ben echt wel de dagen aan het aftellen. Ook boostpack 2 vindt ik er buitengewoon interressant uit horen klinken :9~ .0 Lekkere massale tankbattles mmmm.
Hier heb ik dus echt geen zin aan ... want je hebt verrek al 2 raketten nodig wil je een tank slopen ..
1 tank per team vind ik al meer als zat .. en nu zullen er zeker ff 20 voor elk team tevoorschijn komen ..
Ik vind het best, maar laat de Anti-Tank rockets dan zo sterk zijn dat je ze in 1x verrot hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
Oemfoefoe schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:14:
[...]

Ik heb ook de MX5000 op m'n andere pc. Ik heb hiermee grote connection probs gehad. Na veel telefonisch contact met Logitech heb ik een andere BT-stick gekregen (incl. een verlengkabel en andere Setpoint) en het zooitje werkt nu goed!
Het geheim zit 'm in de firmware van de BT-stick.
Ik heb vandaag gebeld met Logitech en krijg idd een nieuwe BT stick toegestuurd. Gisteren op de DJ M. server gespeeld maar was echt niet te doen... helaas is de BT stick bij logitech niet op voorraad. Dus ik zal ff moeten aanklooien denk ik. Werd gisteren erdoor veel gekilled. NIET LEUK. :(

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 165451 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 08:22:
[...]

Hier heb ik dus echt geen zin aan ... want je hebt verrek al 2 raketten nodig wil je een tank slopen ..
1 tank per team vind ik al meer als zat .. en nu zullen er zeker ff 20 voor elk team tevoorschijn komen ..
Ik vind het best, maar laat de Anti-Tank rockets dan zo sterk zijn dat je ze in 1x verrot hebt!
dat is geen balance en geen realisme
aka dom idee

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
TallManNL schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 08:22:
[...]

Ja, als je op TS gaat zitten luisteren wat ze bespreken zodat je precies weet wanneer ze waar gaan zijn. :o
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
moet je voor de purple hearth medal 5 kills maken en 20 deaths? Dus als ik het goed begrijp meer dood gaan als killen?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 01:25:
Heeeeeel erg bruuutttt gewoon!!!! Bedankt voor die info :) Zo ik ben echt wel de dagen aan het aftellen. Ook boostpack 2 vindt ik er buitengewoon interressant uit horen klinken :9~ . Lekkere massale tankbattles mmmm.
pff jeetje ik snap niet dat mensen blij kunnen zijn pff, jullie zijn echt te rankend geil eh...
Snappen jullie dat niet.

EA buit jullie uit met die rankend gebeuren door dat jullie zo geil zijn voor jullie stats en daarom krijg we de minemaal nieuwe content, terwijl je in BF1942 6 nieuwe maps zowat kreeg met een heel nieuwe leger erbij :7 Dat waren Dice gouden tijden.

En zeg niet dat ze jullie niet uitbuiten want anders hadden allang een mappack contenst gedaan :/

Nou als het zo door gaat, krijgen ze mij niet aan de opvolger
straks krijg je 2 extreem buggy patches voor BF3 en voor de rest kan je gaan betalen opzouten....
ik ga bijna naar valve verlangen :/
Die geven temminsten nog wat free content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-06 23:52

R-B

Blokkert

djidee, mooie info man. Die nieuwe voertuigen zijn echt geil. Die vliegtuigen zijn echt meesterlijk :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff en ik zie die plaatjes net ook hoeft van mij niet...
Daar komt al een Mod voor uit..

Ik snap jullie niet hoor, ooit van uitbuiten gehoord B)
Ace hoopt op een leukke MOd gast die zelf een leuk mooi alternetief Ranking opzet en cheatwaardig

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-01-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

ja idd. Hoe mooi ook allemaal, sinds we met zn allen ongeveer 50 euri hebben gelapt hebben we 1 ja je leest het goed 1 extra map gekregen. Kom op zeg, dat is echt te weinig. En door die statgeile ventjes houdt dit niet op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:31:
ja idd. Hoe mooi ook allemaal, sinds we met zn allen ongeveer 50 euri hebben gelapt hebben we 1 ja je leest het goed 1 extra map gekregen. Kom op zeg, dat is echt te weinig. En door die statgeile ventjes houdt dit niet op helaas.
Eindelijk iemand die de situatie begrijpt
Ace denkt aan een atlernetieve Ranking MOD
[droom mod]

player gaat spelen------->stats worden doorgespeeld--->-naar server--->server geeft de speler een unieke 512 bit hash(dit om cheaten te voorkomen)------>stats word in eigen pc opgeslagen(dit kan weer worden uitgelezen door jezelf op de alternetieve BFHQ in het spel)

probleem nummer 1. pc crash stats gewist
probleem nummer 2 hoe wil je zien hoe hoog je staat.(uploaden naar een bepaalde site?)
soor induveel p2p netwerk?¿

Nog een keer maar dan wat anders

player speelt---> stats worden doorgespeeld--->naar server--->server geeft een unieke 512bit has--->stats word in eigen pc opgeslagen--->(als back-up)worden de stats geupload van je pc naar een server als de load van de server niet te hoog is (overbelasting)
het is geen gamespy server.

[/droom mod]

Dit zou toch wel mogelijk zijn want een site als bf1942tracks kon het ook goed bijhouden

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-01-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Ik vind het ook je reinste "uitmelkerij".
Wat ik me afvraag, zijn er dalijk server die BF2 vanilla draaien, BF2 SF en BF2 Boosterpack of wordt die boosterpach geintegreerd in de BF2 vanilla servers? Zodat je er af gekinkkerd wordt zodra een boosterpack-map gedraaid wordt?
En helaas zag ik in de changelog van de patch ook niets staan van de lang beloofde upgrades van de anti-air missiles |:(
Ook niets van de 14 naar 8 missiles en de armor reduce van de helikopters.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 07-06 19:51
Anoniem: 153850 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:50:
En helaas zag ik in de changelog van de patch ook niets staan van de lang beloofde upgrades van de anti-air missiles |:(
Hè? Volgens mij zijn die dingen al lang geupgrade hoor.
Ik wordt nu meer dan ooit uit de lucht geschoten voor Stingers, Linebackers etcetera :X
Ik weet zeker dat die dingen al een upgrade hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
maxoss schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:54:
moet je voor de purple hearth medal 5 kills maken en 20 deaths? Dus als ik het goed begrijp meer dood gaan als killen?? :'(
Tis dan ook een medal die je niet wilt hebben, als ik em zou halen begin ik prompt een nieuw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
TallManNL schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:59:
[...]

Tis dan ook een medal die je niet wilt hebben, als ik em zou halen begin ik prompt een nieuw account.
Stel: Je hebt alle medailles, op eentje na: de Purple Heart.
Alle badges heb je ook, ribbons hetzelfde.
Dan staat het toch leuk om die Purple Heart ook te halen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Bondt schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:59:
[...]

Hè? Volgens mij zijn die dingen al lang geupgrade hoor.
Ik wordt nu meer dan ooit uit de lucht geschoten voor Stingers, Linebackers etcetera :X
Ik weet zeker dat die dingen al een upgrade hebben gekregen.
Volgens mij heb je te weinig in die dingen gezeten..
ik heb veel raketen gezien en geschoten, dat die dingen ineens links of rechts afsloegen van 1 m de target 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grr .. ben verbannen van Tweakers.net .
Dit wil dus zeggen dat ik dit ook ga verlaten.

De ballen allemaal ..
Kanker zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 165451 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:08:

De ballen allemaal ..
[...] zooi.
Wat heb je gedaan dan?
Verbannen wordt je niet zomaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140962

Grr .. ben verbannen van Tweakers.net .i.
hoe ken je dan posten hier O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Mr. Bondt schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:02:
Stel: Je hebt alle medailles, op eentje na:
:D Grappenmaker, dat ga ik toch nooit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159803

De ballen allemaal ..
Kanker zooi.
als je dat woord gebruikt op tweakers.net moet je idd vebannen worden, ben blij dat je oprot

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 159803 op 12-01-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begrijp niet goed hoe je BF2 uitmelkerij kunt noemen ... Even rekenen ... ik heb met die 50 euro nu al zo'n 350 uur je reinste plezier beleefd. Dat houdt in dat ik per uurtje spelen zo'n 15 eurocent betaal. Nou, ik ken heel wat games waarvan de kostprijs/speelduur verhouding hier niet eens van in de buurt komt. En wat is 10 euro voor een particulier ? 2 belegde broodjes met een cola :Y) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:44:
Begrijp niet goed hoe je BF2 uitmelkerij kunt noemen ... Even rekenen ... ik heb met die 50 euro nu al zo'n 350 uur je reinste plezier beleefd. Dat houdt in dat ik per uurtje spelen zo'n 15 eurocent betaal. Nou, ik ken heel wat games waarvan de kostprijs/speelduur verhouding hier niet eens van in de buurt komt. En wat is 10 euro voor een particulier ? 2 belegde broodjes met een cola :Y) :9
Hehe, moet eerlijk zeggen dat ik het zo nog niet had bekeken. Misschien heb je ook wel gelijk en moeten wij nederlanders (ikzelf iig :) ) niet zo snel zeuren als iets geld kost maar eerst een rationeel nagaan wat het waard is. Als ik al mijn BF2 plezier bij mekaar op een hoop gooi dan had ik daar zeker wel 80 eurie voor willen betalen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

hoezo zeuren weet je wel hoeveel geld ze verdienen? Zo is een ferrari ook niet duur als je na 10 jaar het bedrag deelt door kilometers. Een nietszeggend argument dus want zo is alles wel goed te praten. Feit is dat er pas 1 map bijgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 153850 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:50:
Ik vind het ook je reinste "uitmelkerij".
Wat ik me afvraag, zijn er dalijk server die BF2 vanilla draaien, BF2 SF en BF2 Boosterpack of wordt die boosterpach geintegreerd in de BF2 vanilla servers? Zodat je er af gekinkkerd wordt zodra een boosterpack-map gedraaid wordt?
Ook niets van de 14 naar 8 missiles en de armor reduce van de helikopters.....
In de laatste release informatie stonden alleen additionele wijzigingen. De wijzigingen die in de 1.2 patch zitten en die al begin december zijn beschreven zitten er dus ook gewoon in.

Dus changelist december + changelist januari + changelist X = patch 1.2
Changelist X mag nog niet worden vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 98389 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:03:
hoezo zeuren weet je wel hoeveel geld ze verdienen? Zo is een ferrari ook niet duur als je na 10 jaar het bedrag deelt door kilometers. Een nietszeggend argument dus want zo is alles wel goed te praten. Feit is dat er pas 1 map bijgekomen is.
Zijn ze dan verplicht gratis extra maps uit te brengen?
Nee toch?
Feit is dat BF2 vele malen beter is dan BF1942 en een veel betere gameplay heeft dan bijvoorbeeld HL2 (à 50 euro) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Als je zo rekent is het niet duur natuurlijk, maar iedereen is wel bekend met het addon beleid van ea en het is echt puur op doekoe gefocused er is note bene 1 map maar bijgekomen terwijl als je het zo hoort er superveel content voor is, ik vindt dat gewoon de consument die je spel speelt, die je spel levend houdt dat je die tegemoet moet komen en hem niet moet kaalplukken met dure booster packs (10 euro voor nog veel minder content dan een fatsoenlijke mod!!!!) waarvan er wel aardig wat geplanned zullen zijn. Die Booster packs zijn volgens mij echt ZO in elkaar gezet, wat nieuwe models maken en klaar is kees, maar omdat met zekerheid te zeggen moet ik nog even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan BF2 uitmelkerij noemen:
Eerst patchen en dan een addon graag, Nee eerst een beetje patchen en gelijk nog is een addon
8)7 nu nog steeds vol met bugs en de boosterpacks komt over een kleine maand

Zie je nou ranking geil of niet........
BF1942 heb ik al meer dan 1000 uur gespeeld zonder nog 50+ erop hoeven te leggen
SF en de boosterpacks
dit door medemogelijk gemaakt dat er veel goeie maps uit kwamen waar iedereen op kwam en niet zat te geilen op hun ranks.... en dit waren geen maps van Dice, maar zelf gemaakt en sommigen waren ook echt prachtig _/-\o_

En niet lullen dat de makers geld nodig hebben, waar denk waar al dat extra geld heen gaat
van die rankend servers eh :O

CS updates gratis maps zonder te hoeven betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:05:
[...]

Nee toch?
Feit is dat BF2 vele malen beter is dan BF1942 en een veel betere gameplay heeft dan bijvoorbeeld HL2 (à 50 euro) :)
HL2 is meer op singelplayer gefocusd eh en op Mods ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:03:
Als je hetzelfde zou doen met een fiat heb je nog een dijk van een verschil, dus je vergelijking gaat niet op :P ... Samengevat : kwaliteit betaal je en maar terecht ook ... where would it all end ? Als je erin slaagt om zo'n product op de markt te brengen en ziet dat er munt uit te slaan valt is dit toch niet meer dan logisch ? Gaming is geen basisbehoefte die onder de sociale zekerheid valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:22:
[...]

Ik kan BF2 uitmelkerij noemen:
Eerst patchen en dan een addon graag, Nee eerst een beetje patchen en gelijk nog is een addon
8)7 nu nog steeds vol met bugs en de boosterpacks komt over een kleine maand

Zie je nou ranking geil of niet........
BF1942 heb ik al meer dan 1000 uur gespeeld zonder nog 50+ erop hoeven te leggen
SF en de boosterpacks
dit door medemogelijk gemaakt dat er veel goeie maps uit kwamen waar iedereen op kwam en niet zat te geilen op hun ranks.... en dit waren geen maps van Dice, maar zelf gemaakt en sommigen waren ook echt prachtig _/-\o_

En niet lullen dat de makers geld nodig hebben, waar denk waar al dat extra geld heen gaat
van die rankend servers eh :O

CS updates gratis maps zonder te hoeven betalen...
Wat jij ranking-geil noemt noem ik een goede commerciële zet ... knap toch ? En nogmaals, voor 10 euro draai ik mijn hand niet om ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:29:
[...]

Wat jij ranking-geil noemt noem ik een goede commerciële zet ... knap toch ? En nogmaals, voor 10 euro draai ik mijn hand niet om ! :9
Is niet knap maar een gejatte idee....
En nog maals voor geen 10 euro, kan ik meer wapens en meer maps krijgen en dat helemaal gratis zonder illegale dingen te doen..

Ja jij hebt zeker geen bf1942 gespeeld, gratis goeie maps em mods
En JA gratis rankings

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-01-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:09:
[...]

pff jeetje ik snap niet dat mensen blij kunnen zijn pff, jullie zijn echt te rankend geil eh...
Snappen jullie dat niet.

EA buit jullie uit met die rankend gebeuren door dat jullie zo geil zijn voor jullie stats en daarom krijg we de minemaal nieuwe content, terwijl je in BF1942 6 nieuwe maps zowat kreeg met een heel nieuwe leger erbij :7 Dat waren Dice gouden tijden.

En zeg niet dat ze jullie niet uitbuiten want anders hadden allang een mappack contenst gedaan :/

Nou als het zo door gaat, krijgen ze mij niet aan de opvolger
straks krijg je 2 extreem buggy patches voor BF3 en voor de rest kan je gaan betalen opzouten....
ik ga bijna naar valve verlangen :/
Die geven temminsten nog wat free content
Lol wat loop jij nou te blaten met je ranked geil. Ik zal je zeggen ik ben nog steeds master sergeant ofzo ik weet het niet eeens, ik had al een rang hoger kunnen zijn met me 46k puntjes maar ik moet nog aardig wat badges enzo halen maar daar doe ik het helemaal niet voor. Wat ken mij me rank nou schelen, is tog lachen als je een gast sloopt die 2 ranks hoger als jij is, moet je ze is horen kankeren >:)

Ik vindt dit gewoon een heel erg tof spel, ondanks de bugs( waar ik zelden tot nooit last van heb maar goed), en ik kan niet wachten op de niewe maps en me niewe AT unlock :9 enz enz. Als je EA nou zo'n klote bedrijf vindt, boycot je die shit tog :) Ik ben iig meer dan bereid die 10 euro neer te leggen voor die xtra content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:02:
[...]

Lol wat loop jij nou te blaten met je ranked geil. Ik zal je zeggen ik ben nog steeds master sergeant ofzo ik weet het niet eeens, ik had al een rang hoger kunnen zijn met me 46k puntjes maar ik moet nog aardig wat badges enzo halen maar daar doe ik het helemaal niet voor. Wat ken mij me rank nou schelen, is tog lachen als je een gast sloopt die 2 ranks hoger als jij is, moet je ze is horen kankeren >:)

Ik vindt dit gewoon een heel erg tof spel, ondanks de bugs( waar ik zelden tot nooit last van heb maar goed), en ik kan niet wachten op de niewe maps en me niewe AT unlock :9 enz enz. Als je EA nou zo'n klote bedrijf vindt, boycot je die shit tog :) Ik ben iig meer dan bereid die 10 euro neer te leggen voor die xtra content.
Dus jij speelt ook maps die niet zijn uitgebracht door Dice/EA?
En ik loop niet te blaten met rankend geil of anders waren er meer servers die verschillende mappen draaien maar omdat de mappen niet rankend kunnen draaien, blijft iedere noob geilerd op rankend servers spelen en die noob geilerds worden weer uitgebuit door EA

waarom geld uitgeven als je het ook gratis kan krijgen, MOds. _/-\o_
ik ga me mond er maar niet veder uit vuil maken.
is gewoon mijn mening en wat ik zie wat EA doet.

Pff sireus, ik zie jou echt een mooie ferrarie kopen maar dan half afgewerkt, maar de gadgets die je erbij kan kopen kosten wel allemaal geld

Beetje services doet een bedrijf zijn eer aan weetje...
dat was vroeger dice maar die moesten met EA natuurlijk in zee gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-01-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gratis mods komen er tog genoeg Ace? http://www.battlefield2.nl/index.php?p=mods
Dus dan ga jij die tog lekker spelen? Gratis en voor niks :) Alles beter als wéér 10 euro in zo'n uitmelkbedrijf als EA pompen nietwaar?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 12-01-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:13:
Gratis mods komen er tog genoeg Ace? http://www.battlefield2.nl/index.php?p=mods
Dus dan ga jij die tog lekker spelen? Gratis en voor niks :)
sorry maar kijk totalbf2 daar komen veel meer mods voorbij :>
en natuurlijk http://www.moddb.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Waarom zit iedereen hier toch te blaten over uitbuiten?

Je hebt 50 euro betaald voor een game waarvan je op voorhand wist wat die zou bevatten (aantal wapens, voertuigen, maps, etc.). Was je daar niet mee akkoord, dan had je het spel toch gewoon links moeten laten liggen?

Niemand verplicht je toch om die add-ons ook te kopen? Akkoord, ze zitten misschien een beetje teveel samengeweven met de vanilla-versie maar dat is dan weer een andere discussie denk ik.

Om even in de auto-sector te blijven: stel je koopt een nieuwe wagen, dan betaal je toch ook voor heel het pakket waarmee je akkoord gaat. Achteraf gaat er toch ook niemand langskomen om je nog even een dakdrager en een radio cadeau te doen? Daar betaal je dan toch ook gewoon voor indien je van die extra's wenst.

Ik wil hiermee niet zeggen dat ik akkoord ga met heel de marketing strategie van EA maar de keuze om mee op de kar te springen ligt toch nog altijd bij jezelf eh?

edit:

Daarbij, vind het trouwens ook best nog te betalen als je het aantal speluren neemt ten opzichte van die 50 euro (+ eventuele extra's)

[ Voor 8% gewijzigd door Blacksnak op 12-01-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
DaMorpheus schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:05:
[...]

Nee toch?
Feit is dat BF2 vele malen beter is dan BF1942
daar zijn de meningen over verdeeld ;) bf1942 was toendertijd en is nog steeds een enorm goed spel, alleen op een andere manier. De gameplay van bf2 is niet beter te noemen vind ik, omdat het gewoon niet te vergelijken is. De levels, voertuigen, wapens zijn heel anders. Voor mijn gevoel is bf1942 meer tactisch gericht spelen in tegenstelling tot bf2, waar het natuurlijk ook enorme voordelen heeft, maar zonder taktiek red je jezelf beter in bf2 als in bf42. Vandaar ook de grotere populariteit heb ik het idee.

Daar komt ook nog eens bij dat toen de maps wel gratis waren en ze ze nu voor gemiddeld 3 euro per stuk gaan verkopen :?

[ Voor 41% gewijzigd door dikki dik op 12-01-2006 15:24 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Waar gaat dit over?
99% van de mensen in dit topic hebben iig ongeveer 50 euro neergepleurd voor BF2.
Iedereen kan zelf beslissen of ze die uitbreidingen willen kopen ja ofte nee.
Ook vind ik het vergelijken met de situatie met BF42 en BF2 ook niet kunnen.
Er zijn mensen die BF42 nooit gespeeld hebben, dus daar geen weet van hebben.
BF42 werd gemaakt en onderhouden door DICE, en nu hoofdzakelijk door EA (voor zover ik het begrepen heb, ik heb BF42 nooit gespeeld).

EA is een geldwolf, dat is gewoon een feit.
Kijk maar naar het aantal spellen wat ze uitbrengen en de prijzen die ze er dan ook nog voor vragen.
Wees blij dàt ze nog gratis patches uitbrengen. Wees blij dàt ze nog bugfixes doen. Sorry hoor, ik heb liever veel bugfixes op dit moment dan veel nieuwe maps waar ik niets op kan doen omdat het stikt van de bugs.

Boosterpacks zijn op zich een goed idee, maar de manier van verkoop staat me niet aan.
Ik heb liever een CD'tje met een mooie hoes in mijn handen dan een vage ZIP-file die ik download, en het zelf maar moeten uitzoeken wat ik ermee doe.

Sorry voor mijn zinnen, maar het is hier nogal lastig concentreren :P

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Bondt op 12-01-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

evilpin0 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:48:
[...]

dat is geen balance en geen realisme
aka dom idee
Echt wel dat dat realisme is...denk je nou echt dat ze een anti-tank raket maken die niet in 1x een tank kan uitschakelen...Goh laten we eens een anti-tank raket maken...maar dan maken we m wel zo dat we er 2 of 3 van nodig hebben om 1 tank te slopen, goed? :+

Whoohoo...A10 komt terug....zeg maar DAAAAAAG met je tankjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:36:
[...]

Eindelijk iemand die de situatie begrijpt
Ace denkt aan een atlernetieve Ranking MOD
[droom mod]
Er is al zoiets of ze zijn er mee bezig....het heet ABR (Alternative Battlefield Ranking ofzo). Ik ken toevallig een van die gasten die dat oa ontwikkeld. Je kan je eigen ranking systeem maken inclusief medals en alles...zn website is alleen offline zie ik net :(
TallManNL schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:59:
[...]

Dan ben je in mijn ogen wel heel triest hoor....Als je dan echt zo stats geil bent dan hoort die medaille er ook gewoon bij....

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 12-01-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blacksnak schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:18:

edit:

Daarbij, vind het trouwens ook best nog te betalen als je het aantal speluren neemt ten opzichte van die 50 euro (+ eventuele extra's)
En hierbij wil ik zeggen dat rankend servers hun inkomnsten zijn doordat er een bepaalde hoevelheid meer geld moet worden betaald dan een unrankend server :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 09:38

Shabbaman

Got love?

Vrrraagje: is die MG36 veel beter in vergelijking met de PKM?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26685

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:33:
[...]

Is niet knap maar een gejatte idee....
En nog maals voor geen 10 euro, kan ik meer wapens en meer maps krijgen en dat helemaal gratis zonder illegale dingen te doen..

Ja jij hebt zeker geen bf1942 gespeeld, gratis goeie maps em mods
En JA gratis rankings
Battlefield 2 is ook veel populairder dan Battlefield 1942. EA heeft hier goed over nagedacht en één van de resultaten hiervan is het ranking systeem. Je vergeet misschien dat het 'ranked server programma' niet alles is opgezet om mensen de mogelijkheid te bieden om mee te dingen in een wereldwijde rang, maar ook om de ervoor te zorgen dat de 'fun factor' behouden blijft; e.g. eisen stellen aan de trusted partners en professioneler beheer van de Battlefield 2 gameservers. Hier in hoeverre dit gelukt is kan ik niet zo goed beoordelen, daarvoor speel ik helaas te weinig. Maar op de servers waar ik op speel gaat het altijd zeer netjes, weinig gedonder.
Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:26:
[...]

En hierbij wil ik zeggen dat rankend servers hun inkomnsten zijn doordat er een bepaalde hoevelheid meer geld moet worden betaald dan een unrankend server :O
Het zijn voornamelijk de gamehoster die hiervoor de rekening moeten betalen. En ik denk dat velen van jullie niet beseffen hoe zo gigantisch veel dataverkeer je nodig bent voor hosten van ranked Battlefield 2 servers, om nog maar te zwijgen over de server specificaties als je zonder lag of andere problemen die gameservers wilt hosten. Ranked publics worden meer bezocht en zijn logischerwijs ook duurder om te hosten en dus ook om te huren.

[ Voor 31% gewijzigd door 26685 op 12-01-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Shabbaman schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:28:
Vraagje: is die MG36 veel beter in vergelijking met de PKM?
Ik weet niet waarom, maar ik heb hem unlocked, maar ik raak er kont mee :'(
In tegenstelling tot de PKM, daarmee gaat ik liggen en knallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Bondt schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:20:
Waar gaat dit over?
99% van de mensen in dit topic hebben iig ongeveer 50 euro neergepleurd voor BF2.
Iedereen kan zelf beslissen of ze die uitbreidingen willen kopen ja ofte nee.
Ook vind ik het vergelijken met de situatie met BF42 en BF2 ook niet kunnen.
Er zijn mensen die BF42 nooit gespeeld hebben, dus daar geen weet van hebben.
BF42 werd gemaakt en onderhouden door DICE, en nu hoofdzakelijk door EA (voor zover ik het begrepen heb, ik heb BF42 nooit gespeeld).

EA is een geldwolf, dat is gewoon een feit.
Kijk maar naar het aantal spellen wat ze uitbrengen en de prijzen die ze er dan ook nog voor vragen.
Wees blij dàt ze nog gratis patches uitbrengen. Wees blij dàt ze nog bugfixes doen. Sorry hoor, ik heb liever veel bugfixes op dit moment dan veel nieuwe maps waar ik niets op kan doen omdat het stikt van de bugs.

Boosterpacks zijn op zich een goed idee, maar de manier van verkoop staat me niet aan.
Ik heb liever een CD'tje met een mooie hoes in mijn handen dan een vage ZIP-file die ik download, en het zelf maar moeten uitzoeken wat ik ermee doe.

Sorry voor mijn zinnen, maar het is hier nogal lastig concentreren :P
Dice is de ontwikkelaar, EA heeft alleen wat meer aandelen( een kleine anderhalfe jaar geleden gebeurd) en is dus de baas hoe ze moeten rijden.

en waaorm zou je het niet kunenn vegelijken met BF2 het is de opvolger van BF1942 :?
wees blij dat ze patches uitbrengen ze hebben geen keus B)
doen ze niks dan verliezen ze eeuwige roem :Y)
Ace ziet dat wel zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat je het eerder zo moet zien. Je krijgt 2 belegde broodjes en een cola...alleen blijkt dat je beleg er stiekum tussenuit gehaald is en dat je die erbij kan kopen voor 2 euro per broodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar BF2 kun je elke dag spelen, dus betaal je eigenlijk 10 euro voor de broodjes waarbij je dan elke dag zoveel broodjes mag gaan eten als je wilt zonder extra bij te betalen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Anoniem: 102880 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:22:
[...]

Echt wel dat dat realisme is...denk je nou echt dat ze een anti-tank raket maken die niet in 1x een tank kan uitschakelen...Goh laten we eens een anti-tank raket maken...maar dan maken we m wel zo dat we er 2 of 3 van nodig hebben om 1 tank te slopen, goed? :+

Whoohoo...A10 komt terug....zeg maar DAAAAAAG met je tankjes :P
In het stukje wat ik quote wordt over "verot geschoten" gerept Een hyper moderne tank van vele duizende kilo's geavanceerd metaal wordt "verot" geschoten door een "simpele" raket? Anyway niet discussie waardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ok zo blijven we bezig..maar de 1e keer word je gewoon genaaid...punt uit :P Het gaat mij gewoon om het principe...ze laten gewoon content uit het originele spel die ze later als "nieuwe content" verkopen. Eigenlijk kost BF2 gewoon €100 (50+30+10+10).

@Evilpino...

Waarom zouden ze zo'n raket maken dan als ie toch niet werkt...

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 12-01-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Een hoop gel*l allemaal. EA heeft al jaren hetzelfde beleid. UITMELKEN die klanten. En dat gaat niet veranderen. En ook BF2 wordt daar weer voor MISBRUIKT. Whats new ??????

Oh ja, en ook Eindhoven laat zich waarschijnlijk weer naaien. Ik heb tenslotte ook SF weer gekocht en toch zeker wel een uurtje of 2 gespeeld. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Eindhoven657 op 12-01-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Je moet gewoon blij zijn dat EA zo'n spel uitbrengt en dan mag het best wat kosten.

Waarschijnlijk kan je hem ergens anders downloaden voordat hij bij EA is vrijgegeven. Dus of je betaald 10 euro, download hem of je vertikt het om hem te gebruiken. Ieder zijn eigen keus. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165613

Het is idd misschien wel uitmelken. Ookal vind ik die Euroforce er wel vet uit zien. En tja je hoeft het niet tekopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26685 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:28:
[...]

Battlefield 2 is ook veel populairder dan Battlefield 1942. EA heeft hier goed over nagedacht en één van de resultaten hiervan is het ranking systeem. Je vergeet misschien dat het 'ranked server programma' niet alles is opgezet om mensen de mogelijkheid te bieden om mee te dingen in een wereldwijde rang, maar ook om de ervoor te zorgen dat de 'fun factor' behouden blijft; e.g. eisen stellen aan de trusted partners en professioneler beheer van de Battlefield 2 gameservers. Hier in hoeverre dit gelukt is kan ik niet zo goed beoordelen, daarvoor speel ik helaas te weinig. Maar op de servers waar ik op speel gaat het altijd zeer netjes, weinig gedonder.
:/ Welke fun factor pff.. Die werd juist behouden door het weg geven van nieuwe maps en een Nieuwe army en Mods en veel andere maps dus.
BF1942 was altijd wel vernieuwend waar geen $$$ van te pas kwam alleen voor dat leuke secret weapons addon.

Sinds BF2 uitgekomen is moet je het maar hebben van servers als DJmantri waar nog goed gespeeld wordt.
In BF2 goeie spelers of slechte spelers.. daar zit gewoon een heel groot verschil in.

In BF1942 heb je goeie, gemiddel en niet zo veel slechte spelers, maar niet zo slecht als in bf2 tegenwoordig waar ik me aan zit te ergeren.
Het zijn voornamelijk de gamehoster die hiervoor de rekening moeten betalen. En ik denk dat velen van jullie niet beseffen hoe zo gigantisch veel dataverkeer je nodig bent voor hosten van ranked Battlefield 2 servers, om nog maar te zwijgen over de server specificaties als je zonder lag of andere problemen die gameservers wilt hosten. Ranked publics worden meer bezocht en zijn logischerwijs ook duurder om te hosten en dus ook om te huren.
Ik besef heus wel dat er veel data verkeer loopt, Maar vergeet een ding, wat als EA rankend servers gewoon voor iedereen publieke had gemaakt en niet extra hoefde te betalen.

Maar waarom denk je dat EA de rankings niet onderhanden heeft maar wel gamespy hmm

En de lag wordt veroorzaakt door hun gare netcode wat nog niet helemaal optimaal was
dus gewoon uitmelkerij door een spel uit te brengen, wat nog steeds veel bugs had.

En trouwens er was is een site bf1942 tracks en die kon gewoon alles tracken van elke speler
dus kwa brandbreedte moet het wel mee zitten hoor.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-01-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik heb zelf netjes special forces gekocht maar ik heb vernomen dat je deze ook gewoon kunt downloaden en spelen als je maar een orginele battlefield heb, dat scheelt dan alweer voor de mensen die hem niet willen kopen :) Ik zelf vindt het niet zo erg wat te betalen voor extra dingen en ben iemand die liever 10 euro betaalt en meteen lekker kan spelen dan ik de volgende pas kan spelen maar dan gratis. Zelfde geld dus ook andersom :)

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 12-01-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Had de demo al een tijdje gespeeld, had de full illegaal staan, maar nu is het dan eindelijk zover :) ik heb de legale gekocht :) Kom jullie vast vlug tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:48:
[...]

Sinds BF2 uitgekomen is moet je het maar hebben van servers als DJmantri waar nog goed gespeeld wordt.
In BF2 goeie spelers of slechte spelers.. daar zit gewoon een heel groot verschil in.

In BF1942 heb je goeie, gemiddel en niet zo veel slechte spelers, maar niet zo slecht als in bf2 tegenwoordig waar ik me aan zit te ergeren.
Succes heeft een prijs. Idem voor Counterstrike waar de servers overspoeld worden met de meest kinderachtige kinderen ( 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:55:
[...]
Succes heeft een prijs. Idem voor Counterstrike waar de servers overspoeld worden met de meest kinderachtige kinderen ( 8)7 ).
Jah en dat was ik al bang voor toen BF2 uitkwam...
en die loze massa wordt nu uitgebuit door EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maxoss schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:44:
Je moet gewoon blij zijn dat EA zo'n spel uitbrengt en dan mag het best wat kosten.

Waarschijnlijk kan je hem ergens anders downloaden voordat hij bij EA is vrijgegeven. Dus of je betaald 10 euro, download hem of je vertikt het om hem te gebruiken. Ieder zijn eigen keus. :O
Dat EA zo spel uitbrengt, EA heeft touwtjes in handen van Dice, klote aandeelhouders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
@DaMorpheus

Ik herriner me ineens een erg irritante bug in de heli waarbij je als je naar de zijkant kijkt met ctr en de muis de view bugged raakt als je ctr los raakt. Je hud is dan weg, je kan dus moeilijk raketen schieten zonder vizier :) Soms is het zo weer unbugged door nog even naar de zijkant te kijken maar dan kan je niet meer sturen en soms lukt het gewoon niet om ht te unbuggen in 5 sec, echt gruwlijk irritant soms. Was dit al bekend? Dit gebeurt echt heel erg vaak, althans bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-05 16:33
DaMorpheus schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:30:
Wij gaan ze waarschijnlijk resellen, betalen is dan via paypal of bankoverschrijving :)
Das mooi, was al bang dat ik weer iemand van zijn creditcard moest beroven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:35:
[...]

Ik denk dat je het eerder zo moet zien. Je krijgt 2 belegde broodjes en een cola...alleen blijkt dat je beleg er stiekum tussenuit gehaald is en dat je die erbij kan kopen voor 2 euro per broodje.
Dan koop je een broodje, geen belegd broodje en kun je de winkel aanklagen voor misleidende verkoopstruuken, wat niet echt aan de orde is voor BF2 ... Ze hebben NERGENS op voorhand beloofd dat de addon's gratis zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

evilpin0 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:49:
Ik heb zelf netjes special forces gekocht maar ik heb vernomen dat je deze ook gewoon kunt downloaden en spelen als je maar een orginele battlefield heb, dat scheelt dan alweer voor de mensen die hem niet willen kopen :) Ik zelf vindt het niet zo erg wat te betalen voor extra dingen en ben iemand die liever 10 euro betaalt en meteen lekker kan spelen dan ik de volgende pas kan spelen maar dan gratis. Zelfde geld dus ook andersom :)
Ja, je kan hem downloaden(heb ik ook gedaan) alleen daar moet wel voor betaald worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 62696 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:28:
[...]

Ja, je kan hem downloaden(heb ik ook gedaan) alleen daar moet wel voor betaald worden hoor.
Volgens mij denk je aan het verkeerde "downloaden"... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:16:
[...]

Dan koop je een broodje, geen belegd broodje en kun je de winkel aanklagen voor misleidende verkoopstruuken, wat niet echt aan de orde is voor BF2 ... Ze hebben NERGENS op voorhand beloofd dat de addon's gratis zouden zijn.
ga jij je geld maar lekker besteden,
ik hou het el bij de mods!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is mooi om waar te zijn!!

http://www.bf2scripts.com/modules/abr-medals/

Ahah all die rankend geile mensen blijfen geilen en betalen voor nieuw content terwijl Ace volop mods gaat spelen voor gratis, inclusief met het ranking gebeuren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:08:
@DaMorpheus

Ik herriner me ineens een erg irritante bug in de heli waarbij je als je naar de zijkant kijkt met ctr en de muis de view bugged raakt als je ctr los raakt. Je hud is dan weg, je kan dus moeilijk raketen schieten zonder vizier :) Soms is het zo weer unbugged door nog even naar de zijkant te kijken maar dan kan je niet meer sturen en soms lukt het gewoon niet om ht te unbuggen in 5 sec, echt gruwlijk irritant soms. Was dit al bekend? Dit gebeurt echt heel erg vaak, althans bij mij
Was jij niet dat maatje van daboys wazza (ofzoiets)? Zo ja dan zou je eens de chopper moeten laten staan dan hebbie die bug ook niet meer en dan HOEF JE NIEMAND MEER TE T-K-en!!!! |:( |:(
Mag hopen dat je weer een lifetime ban aan je broek hebt op DJM, zielig figuur. :X
Als je het niet bent, no offense ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:43
Anoniem: 153850 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:55:
[...]

Was jij niet dat maatje van daboys wazza (ofzoiets)? Zo ja dan zou je eens de chopper moeten laten staan dan hebbie die bug ook niet meer en dan HOEF JE NIEMAND MEER TE T-K-en!!!! |:( |:(
Mag hopen dat je weer een lifetime ban aan je broek hebt op DJM, zielig figuur. :X
Als je het niet bent, no offense ;)
En nog baserapen ook, ... triest :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Mr. Bondt schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:29:
[...]

Volgens mij denk je aan het verkeerde "downloaden"... :D
Nee hoor, volgens mij is er geen illegale versie van sf waar je gewoon op ranked servers kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:21:
[...]

Nee hoor, volgens mij is er geen illegale versie van sf waar je gewoon op ranked servers kan spelen.
wel download hem en login hier http://www.bf2scripts.com/modules/news/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151513

In de TO staat:

Links naar sites met no-cd patches zijn NOT DONE! Ook al heb je de beste bedoelingen voor de mensen met een legale kopie van Battlefield 2.

Maar ik heb mijn bf2 dvd is bekeken maar er zitten allemaal krassen op en dat vind ik best jammer dus ik zit erraan te denken om een no-dvd crack te gebruiken.
Maar nu is mijn vraag, is het mogelijk om dat te gebruiken en kan het wel i.v.m punkbuster.

Ik hoef geen links naar sites ofzo maar ik wou het gewoon even weten en als er mensen zijn die het gebruiken graag hun ervaring hiermee.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.