Bittorrent Clients: welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik download al ongeveer een halfjaar via torrent. Ik gebruikte eerst altijd Shareaza voor torrents, dit vond ik slecht en ben overgestapt op Azureus. Ik heb sinds ik Azureus gebruik altijd al een NAT fout gehad, vandaag heb ik hier in de sectie Netwerken & Telefonie een topic gestart over hoe ik het probleem met azureus kon oplossen. Goede reacties maar ik kom er niet uit.

Ik heb zonet een andere bittorrent client geprobeerd, namelijk uTorrent (1.3). De speed met downloaden is ongeveer steeds tussen de 20 en 50 kb/s. Echt snel vind ik dit niet want mijn max is 320 kb/s. Maar goed, dit topic heb ik geopent om jullie mening te horen over wat de beste bittorrent software is.

Dus geef jullie mening maar over: "Wat is de beste bittorrent client?"

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:09

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Kijk hier eens. ;)

Systeem specs

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:48

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Hier staat tekst

Verwijderd

Ik gebruik BitComet en haal daar, afhankelijk aan het aantal seed/leechers, goede snelheden mee. Standaard rond de 20 à 50 kb/sec, maar ook uitschieters van 350 kb/sec.

De snelheid van de torrents hebben vaak te maken met het aantal seeds/leechers. Een torrent met veel seeds heeft vanzelfsprekend een hogere snelheid dan een torrent met maar 2 seeds.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 19:48 ]

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 22:52

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Je moet het probleem bij de bron aanpakken. Met een andere client zal die NAT fout ook optreden.

Speedtouch freak

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

monnick schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:46:
[...]

Dus geef jullie mening maar over: "Wat is de beste bittorrent client?"
Als die vraag zo eenvoudig te beantwoorden hadden we [rml]Het grote Bittorrent-clients topic [ 3][/rml] niet hoeven hebben ;) Daar verder dus

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.