Toon posts:

E-tech Router zo dood als een pier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al twee jaar in bezit van een Wireless 11Mbps ADSL Modem Router Model:ADWL01 met een
pcmcia card heeft altijd tot tevredenheid gewerkt.
In maart 2005 opgeflash naar 734CE_HL_031004.01F dat werkte goed.
In de maand December 2005 ging ik over op een andere adslprovider zodat ik mijn wachtwoord moest veranderen
Een utp kabel aan gesloten en via pagina 10.0.0.2 nieuw wachtwoord ingevoert maar bij het opslaan bleef het zandlopertje 3 uur aan staan kortom niet meer te benaderen.
Van alles geprobeert maar je kwam niet meer via 10.0.0.2 in het menu van de router .Via usb geprobeerd maar de computer herkent hem ook niet meer .
De aankoopbon heb ik een jaar geleden opgeruimt.Van E-tech Support kreeg ik mail met een oplossing maar die werkte ook niet.
Via topics las ik dat er een mogelijkheid is om via dos de usb poort is te benaderen om hem weer tot leven te wekken het programma heet firmwareAnnexA.zip .
Alles op internet afgezocht Maar dit programma is nergens te vinden .Bij E-tech staat hij ook niet
die usb driver werkt alleen onder Win98 en Winxp
Is er iemand die dit Dos programma nog heeft.

Bert

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:24
Zit er niet gewoon (zoals op volgens mij elk modem) een resetknop, om fabrieksstandaarden te laden?

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:51
Juist. Even op reset drukken en je kunt weer inloggen met user: admin en pass: epicrouter Succes!

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Verwijderd

Topicstarter
Dit had ik als eerste gedaan maar er gebeurde niets.
Alleen als ik op de print jumper jp1 plaats herkent hij hem als een adsl usb modem.
Heb daarna alles geprobeerd om een driver te instaleren maar alle driver onder winxp of win98
worden geweigerd zodat mijn hoop is een driver onder dos zoals beschreven in topic[url]http://E-Tech adsl router - usb flash software