Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

hitmanpro

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

• theeke
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
hallo ik wil even vragen hitmanpro is hij wel goed of is hij niet goed hoor alleen maar negative verhalen.klopt dit.

groetjes theeke

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik heb hitmanpro gebruikt, ruim een jaar of anderhalf jaar. In het begin was ik er zeer over te spreken maar hij vond bijna geen spywaren. Eerst dacht ik leuk geen spyware meer maar hij vond nooit meer iets. Daarom ging ik twijfelen en daar heb je niets aan.

Nu met een nieuwe format gebruik ik adaware en spybot appart die ik handmatig bedien en een aantal keer per week uitgebreid laat scannen. Tot nu toe bevalt het me perfect.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• theeke
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
hoi ik had hitman pro nog niet geinstaleerd maar heb wel ad-aware en spybot dus denk ik dat het maar zo blijft. maar bedankt voor je reactie

groetjes theeke

Verwijderd

Als je spyware wilt verwijderen kun je ook nog hijackthis gebruiken. Wel oppassen met wat je aanklikt!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Adaware gebruik ik sinds de release van Microsoft Antispyware niet meer. Deze laatste boekt veel betere resultaten en is nog steeds gratis :) Hitman Pro heb ik gelukkig nog nooit nodig gehad. Ik heb het zelf niet zo op van die "compilatie" tools. Dan zoek ik liever zelf de echt goede tools uit en config deze helemaal zoals ik dat zelf wil.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
eigenlijk kan ik je aanraden om de ms anti spyware te gebruiken.

uit de meeste tests blijkt dat dat ene programa meer vind dan alle andere samen.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik denk dat een groot deel van je vragen hier beantwoord wordt, kijk daar dus eerst even voor je even onbeargumenteerd een vraag stelt. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.