Heren, even een vraagje waar ik totaal geen verstand van heb: mijn processor... Ik heb een P4 2.8Ghz HT die dus door de HT redelijk snel zou moeten zijn... Nou is mijn pc de laatste tijd bij tijd en wijle wat traag, met name in games (als bijv. NFSMW) maar ook als ie wat langer aanstaat bij normale werkzaamheden of wanneer ik ondertussen aan het downloaden ben. Ik kan me voorstellen dat de HT niet meer werkt zoals het zou moeten maar ik heb geen flauw benul hoe zoiets uberhaupt werkt. Ook heb ik al gedacht aan functionaliteiten die de PC op de achtergrond draait maar volgens mij zou ie dan al vrijwel direct traag moeten worden en niet pas na verloop van tijd. Voor zover ik kan nagaan kan ik daar ook geen rariteiten in ontdekken (maar ik moet dan ook bekennen dat ik ook geen verstand heb van processen die de PC 'normaal' op de achtergrond draait... Waar heeft die knul wel verstand van?!
).
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen/onderzoeken? En wat hebben jullie verder nog aan gegevens nodig?
Mijn specs:
P4 2.8Ghz HT
512 MB
IDE HD: 120Gb
ATI Radeon 9600
Creative SB Audigy
Thanks!
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen/onderzoeken? En wat hebben jullie verder nog aan gegevens nodig?
Mijn specs:
P4 2.8Ghz HT
512 MB
IDE HD: 120Gb
ATI Radeon 9600
Creative SB Audigy
Thanks!