DPC Oud- en Nieuwjaarsgroet

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.powercycle.nl/Meuk/Got/vuurwerk.jpg

Het is geen traditie om een nieuwjaarsboodschap te schrijven maar een traditie moet ooit door iemand begonnen worden toch ?? :)

Er is al weer een jaar voorbij en er is veel gebeurd volgens mij. De discussie over het cheaten binnen het D2OL is daar een duidelijk bewijs van.
Het einde van het jaar is natuurlijk hét moment om even terug te blikken op alles dingen die de revue hebben gepasseerd dus heb ik wat gebeurtenissen op een rij gezet.

2005 heeft zich gekenmerkt door een hoop veranderingen binnen DPC, zo zijn er twee lang gewaardeerde projecten gestopt en wel Find a Drug (FaD) en the Search for Extraterrestrial Intelligence (SETI) maar hebben we er ook twee leuke projecten erbij gekregen. Rosetta is er na een ouderwetse langdradige screening bij gekomen, en na de introductie van nieuwe regels om projecten makkelijker op GoT te krijgen heeft MarkB uFluids aangedragen. Conclusie is dat we als DPC in 2006 nog een hoop nuttig werk kunnen verzetten en daar dus veel goed mee doen.

Binnen DPC heeft het community gevoel altijd hoog in het vaandel gestaan en al hebben we dit jaar (gelukkig) geen actie gehouden om een zieke DPC'er te ondersteunen, toch zijn er een hoop dingen de revue gepasseerd. De enorme lijst die hieronder staat is getuige van het feit dat er een hoop mensen geen sociaal leven hebben zich perfect hebben ingezet voor DPC :)

Ik doe hier even een opsomming :
• Zo hadden we de eerste Miss DPC verkiezing die door Poesch met een behoorlijke overmacht gewonnen is.
• We hebben met veel inzet van de statsposters een leuke prijsvraag gehouden waarin de deelnemers over het hele net DPC gerelateerde oplossingen moesten vinden, en waar sommigen soms door de bomen het bos kwijt waren .
• We hebben een hoop interviews gehouden en op die manier de leden van een andere zijde leren kennen
• Op dit moment zijn de precisieflushes nog aan de gang
• We hebben een DPC tourpoule gehouden op Fok
• We zijn wezen paintballen tijdens het DPC uitje, dit was voor sommige ervaren paintballers even slikken omdat het niet helemaal ging zoals zij dachten. Tevens zijn sommigen achter de smaak van verf gekomen :+ (yeaaaaaaaahhh >:) )
• Stampede IV is gekomen en gegaan met weer spectaculaire flushes en zeker een vervolg in het komende jaar
• Er is een DPC poëzie instuur ronde geweest met erg mooie inzendingen
• Wegens iets minder leuk omstandigheden zijn wij verheugd om DanC bij DPC te mogen verwelkomen, iets wat ik nog steeds zo bijzonder vind dat het zeker een aparte vermelding verdient
• Natuurlijk is daar altijd nog de bannercontest, er zijn leuke inzendingen geweest. Nu moet daar nog een vervolg op komen

Hoe belangrijk het community gebeuren binnen DPC ook is, het is niet allemaal buiten spelen natuurlijk
We hebben ook een hoop serieus werk verzet met zijn allen.

Zo staat er op het voldaan -en todolijstje van DPC dit jaar:
• De invoering van de React Markup Language [RML] wat een ieder de mogelijkheid heeft gegeven om zelf de bekende DPCH's op het forum te posten. En volgens mij loopt dit best lekker op dit moment
• De invoering van de weekdpch's om de minder drukke DPCH's in kwijt te kunnen.
• Audhumla is dankzij sponsering van T.net in een rack gehangen en heeft www.dutchpowercows.org (WDO) en forum.dutchpowercows.org (FDO) weer terug gekregen na dat die een tijdje ontheemd waren
Op dit moment krijgt Audhumla er steeds meer taken bij, onder andere als back-up statsserver.
• Poolse cheaters zijn uit het RC5 project getrapt nadat bleek dat 90% van hun output niet helemaal op eerlijke wijze geproduceerd werd.
• T.net heeft een nieuw onderschrift gekregen in hun passmailer waar natuurlijk DPC duidelijk in staat
• Na een lange tijd is er vooruitgang geboekt in de aankoop van de DPC merchandise. Op dit moment is de webshop online en liggen de spullen bij DPCQuatar om, als het goed is deze week, gefotografeerd te worden en dan in de verkoop te gaan
• We hebben een goed resultaat gehaald op de Google adds
• Er is een nieuw onderschrift bij /5 gekomen.

Niet alles is even soepel verlopen binnen DPC, wat natuurlijk niet raar is in een hechte gemeenschap. Zo is er natuurlijk het incidentele relletje geweest over stats, geld of gedrag maar dit is uiteindelijk ook allemaal weer goed gekomen.
Zo hebben we dit jaar meegemaakt:
• Na wat onverwachte vertrekken uit de crew hebben we een nieuwe woordvoerder voor die crew en DPC gekregen en in mijn ogen doet onze fries dit met kwaliteit en kwantiteit, meer kan je toch niet vragen !
• Het verloop binnen de crew is op zich ook een punt geweest wat zorgen heeft opgeleverd. Een hoop mensen zijn binnengekomen en ook weer uitgestroomd. Sommigen op persoonlijke redenen en andere omdat ze de tijd die nodig is om werk te verzetten voor DPC niet hadden.
• Hetzelfde geld voor de statsposters die elke dag de afgelopen jaren menig uur van hun slaap hebben ingeleverd om onze dagelijkse verslaving in stand te kunnen houden (de dealers :+ )
Helaas bleek dat er niet voldoende mensen gevonden konden worden om elke dag jaar in en uit 3 a 4 DPCH's te posten. Geen verwijt maar gelukkig zijn daar de RML stats om het werk te verdelen onder ons allemaal
• Helaas is ook, mede door een zeer slechte ADSL lijn en weinig tijd, na twee jaar [eNeRGy] gestopt als moderator van dit forum. Gelukkig zijn we hem niet kwijt als DPC'er en lurkt hij nog steeds rond
• De UD stats zijn een tijd offline geweest, Liz heeft nog veel tijd in wat stats gestoken maar dat was erg veel handwerk. Gelukkig bood Onno uitkomst en stelde zijn stats ter beschikking zoda er weer "gewone" DPCH's mogelijk waren
• DPC heeft geen automatisch recht meer op FrontPage postingen op T.net. Natuurlijk kunnen we er altijd terecht voor nieuwswaardige berichten.

Welke dingen er ook staan te wachten in 2006, na het bekijken van deze lijsten hierboven weet ik zeker dat DPC weer een interresant en hopelijk goed jaar tegemoet gaat waarin we zullen spetteren met stats terwijl het werk wat we verzetten ook nog zinnig is en het goede doel steunt.

Voor ik ga afsluiten met jullie de beste wensen te doen voor het komende jaar, ga ik nog één ding doen wat eigenlijk not done is :P . Ik ga een drietal mensen noemen die in mijn ogen wel erg veel werk verzet hebben, en geld en vrije tijd hebben opgegeven om DPC een succes te maken Nightbird (ondanks je afstuderen en je werk bedankt), Kuuke (die zelfs in China het statsposten niet kon laten) en Iisschots (die een meervoud van taken op zich genomen heeft).

Ik wil hier natuurlijk niet voorbij gaan aan de andere crewleden, de teamleiders van de verschillende subteams, de vrijwilligers die serverspace en tijd hebben gedoneerd om stats te maken voor DPC, alle statsposters die elke dag hun tijd opofferen voor onze verslaving, de user die zijn steentje bijdraagt door zijn PC te laten draaien, de statsbouwers die in korte tijd RML stats hebben gemaakt. Maar de lijst is te groot om iedereen er in te zetten.

Met elkaar maken we DPC,met elkaar zijn we DPC, en met elkaar blijven we DPC. O+

}:O Ik wens jullie allemaal een gezegend, interessant en MoooOOOOooEeeiihteloos 2006 }:O

:w

WOS/APL modjes bedankt voor het plaatje

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
En MarkB bedankt voor het aanbrengen van een aantal punten ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75580

Alvast iedereen een goed 2006 en dat de kudde weer flink mag groeien.

(dat van DanC ben ik btw even kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Een dagje te vroeg Pim.... ;)

Maar bij deze alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar namens Team Grazzie [zie de handtekening van de leden!]. Hopelijk mogen we dit jaar eindelijk Miss ET vinden [ipv Poesch].....

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143153

Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar aan iedereen!

En bedankt Pim voor het mooie overzicht!

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 17:03
(dat van DanC ben ik btw even kwijt)
Ik wordt ook wel erg niewschierig.. ^^

Iedereen een gelukkig en vooral veilig uiteinde, geen vuurwerk in de wei afsteken, dat schrikt onze koetjes af!

Toppie werk pim, echt mooi verhaal, heb genoten van de hoogtepunten van dit jaar, al ben ik niet overal even bekend.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dan wens ik iedereen ook een gelukkig en grazig 2006 }:O

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
leuk verhaal, dat het volgend jaar we een zelfde soort verhaal mogen schrijven :)

en natuurlijk iedereen alvast een gelukkig 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
En volgens mij zit er toch alweer snel een uurtje werk in zo'n Pimverhaal. Dank en hulde aan alle crewleden, statsposters en wat er nog meer aan vrijwilligend volk rondhangt op /5 _/-\o_
Zonder jullie inzet was het zowel inhoudelijk als uiterlijk allemaal een stuk saaier geweest hier.

Eenieder een gezond en gelukkig 2006 gewenst.

May the }:O be with yooooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138731

Dat er maar flink wat groene weides met lekker lang gras mogen bestaan voor DPC.

Wens iedereen een mooi uiteinde, en al het goeds voor 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 15:04
* iisschots moet helemaal blozen bij dit verhaal.

Iedereen alvast een goed uiteinde en een gelukkig 2006. Dat we maar weer vele plaatsen mogen stijgen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Leuk overzicht... dat je dat allemaal onthouden hebt :P

En iedereen goed en gelukkig 2006 :)

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26032

Pavla schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 23:05:
Ik wordt ook wel erg niewschierig.. ^^
* Anoniem: 26032 herinnert het zich nog alsof het gisteren was, ook al was het de voorbije zomer :P

* Anoniem: 26032 wijst zijn waarde mede DPC'ers op dit draadje :)
Best leuk, zo'n DPC jaaroverzicht. Ah the memories...

En bij deze alvast mijn beste wensen voor 2006! Dat je allemaal van ellende gespaard mag blijven en dat vele dromen realiteit mogen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31972

Pim: _/-\o_
En onseksueel bedoel ik daarmee: respect, wat een megadikke post... lijkt me sterk dat je nog iemand vergeten bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Tuurlijk wel, meer controversieve persoon :+

Nah man, nice post ;) Happy 2006, op naar een Stampede van SoB (welke ik echt nog graag zou willen zien) een succesvol Rosetta én uFluids jaar.
En natuurlijk voorkomen dat we van de nummer 1 van RC5-72 worden afgekickt :p

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42168

Leuk verhaal aan het begin :) .
Verder wens ik iedereen een hele fijne jaarwisseling en veel goeds voor 2006. Belangrijkste is uiteraard dat iedereen gezond door 2006 mag wandelen :) . Tot volgend jaar dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 15:45
Anoniem: 31972 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 01:23:
Pim: _/-\o_
En onseksueel bedoel ik daarmee: respect, wat een megadikke post... lijkt me sterk dat je nog iemand vergeten bent :+
Hij vergeet zichzelf. Een nieuwbakken DPC-Mod die het uiterste van zichzelf vergt om alles in kannen en kruiken te krijgen! Ode aan Pim! _/-\o_

En natuurlijk iedereen alvast de allerbeste wensen en een gezond en produktief 2006!

Division BrabanderT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-06 10:15

mcB

Zo'n opsomming van opmerkelijkheden uit het afgelopen jaar is toch best wel indrukwekkend. Er is een hoop gebeurd zeg!
Pim en MarkB bedankt voor deze samenvatting (komt ie ook nog op WDO?) en heel DPC bedankt voor een koeiig 2005!
Ook een bedankje en publique voor mijn mede-Cureseekers. Met veel inzet en toewijding hebben we mooie resultaten neergezet. Bedankt _/-\o_

Moge 2006 een net zo goed jaar voor ons allen worden. Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst!

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Toch een lekker druk jaartje als ik het zo zie :)
Veel dingen wel gelezen/meegemaakt/gehoord, maar toch niet allemaal bij gebleven :)
Leuk zo een opfris moment.
}:O }:O }:O power

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 18:33
Iedereen een gemoedelijk uiteinde en een spetterend 2006!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159695

Goed uiteinde voor iedereen en dat /5 een succes mag blijven }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Iedereen een goed oud en nieuw toegewenst, en veeel melk drinken, zodat de koeien weer volop aan de slag kunnen in 2006 \o/

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Iedereen ook alvast een fijne jaarwisseling, en dat het aankomende jaar net zo spannend en opwindend mag worden als afgelopen jaar!

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Een graasvol 2006 voor iedereen. Dat DPC als een eendrachtig trappelende horde voort mag stevenen naar een 2006 met een nog hogere melkopbrengst.

En namens distributed.net:
An Udderly Mooey Newyear!

Iedereen voorzichtig met vuurwerk, en doe uierwarmers aan als je naar buiten gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:53
Daaaaag 2005 :w
Welkom 2006 :w

Iedereen een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28736

Namens mij en alle leden van DUK. denk ik
Wensch ik iedereen een spetterend 2006.
Kijk uit met vuurwerk, drank, oliebollen appelflappen, wilde vrouwen en of mannen, honden, katten vissen de fondue, gourmet en alle andere dingen waarmee je uit moet kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gelukkig nieuwjaar, ook namens jullie conculega's van KTC ;) }:O

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-06 10:48
Mooi om dit overzicht zo te zien :)
Iedereen gelukkig nieuwjaar!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05-2022
Mooi overzicht Pim! :)

Iedereen een prettige jaarwisseling toegewenst en ik hoop dat 2006 net zoveel leuke verrassingen mag brengen als 2005 ;)

Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Beste allemaal,

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a73687e160d69634fec9e537a832a5a2/full.jpg

Gelukkig Nieuwjaar DPC! :w

Van pietpuk, Parivo, JustDutch, unimatrixx_zero, Rollerjooster, Poesch, Foef, Radek, Melusine, Spheroid, Toeter, Lorient, Darcy, Foxy, Il_duce_, LooseEnds, Satanic_Smile, Schaapje en Appelbreut_Gonzales .

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 19:51

Lord_Nemesis

Wa oars?

Ook namens mij en Team Grutte Pier [Wa Oars]:

Folle Lok en Seine yn it Nije Jier!

}:O

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107268

Anoniem: 28736 schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 14:44:
Namens mij en alle leden van DUK. denk ik
Wensch ik iedereen een spetterend 2006.
Kijk uit met vuurwerk, drank, oliebollen appelflappen, wilde vrouwen en of mannen, honden, katten vissen de fondue, gourmet en alle andere dingen waarmee je uit moet kijken. :)
Ja Fritzz namens ons allen ja. En nee geen vuurwerk, maar carbid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86809

Yup... de beste wensen allemaal Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~lu.di/abs-cheers.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Leuke terugblik! Wat kan er toch een hoop gebeuren in een jaar tijd. Op naar een nieuw jaar vol met knallers voor DPC! }:O

Goed uiteinde allemaal!

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-04 20:57
Het is altijd goed om terug te kijken naar wat er afgelopen jaar gebeurd is. Zowel positieve als negatieve dingen. Laten we met trots terug kijken op de positieve dingen en laten we voor zover mogelijk een leerpunt uit de negatieve dingen halen.

DPC is een sterke en fijne community vind ik, zo is afgelopen jaar maar weer 'ns gebleken.

Alvast iedereen de beste wensen voor 2006! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Gelukkig 2006 iedereen en Mooh to all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squeez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-03 20:01
Iedereen een geweldig nieuw crunchjaar gewenst namens heel Radiation_lan! :)

Proost! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-06 17:15
squeez schreef op zondag 01 januari 2006 @ 00:23:
Iedereen een geweldig nieuw crunchjaar gewenst namens heel Radiation_lan! :)

Proost! :Y)
Jah, drink er nog 1 op ons! :D

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Gelukkig nieuwjaar!

ohja, enne... MooooooooOOOooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
^^ Idem namens deze Radiaton_lan member :Y)

Ons team staat nog steeds open voor nieuwe members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125039

Allemaal, de beste wensen ..... er ontstaat (vreemd genoeg) idd een bepaalde verbondenheid :P 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Happy New Year !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakjapanner
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 02:41
gelukkig nieuwjaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:24
Een heel goed en vooral gezond 2006 voor alle DPC-ers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 12:28

TommyGun

Stik er maar in!

Iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:39

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Laat ik me maar bij de rest van Team Grazzie aansluiten...

Iedereen de beste wensen voor 2006!
En uiteraard veel graasplezier!

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5742

A Happy and Healthy 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 20:45

link_mario

Ofwa?

May the powercows be with you next year :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-04 23:15
Whoei, een nieuw jaar vol groene graspolletjes om weg te kauwen staat voor ons klaar :D

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uwmoeder
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-06 07:15
Het gras zal altijd groener zijn aan de andere kant van het jaar :?
Veel graasgenot voor het komende jaar gewenst :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63996

Namens het meest donderteam en zeker het meest gezelligteam van DPC wens ik jullie allemaal een graas vol (met) 2006(00) Punters .

en voor de teamlozen die dolende zijn kijk eens bij ons teampie. klein maar oooh zo fijn

* Anoniem: 63996 knuft ondertussen Pim even achter zijn linkeroor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 09:36
* n-i-x verbaast zich over het aantal gellukkig nieuwjaar-topics dat op GoT rondzwaerft...
Maar dat terzijde:

Gellukkig nieuwjaar allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
* Blue_man strooit met spellingscorrectors rond

Maargoed er zijn van oud naar nieuw ongeveer 29 miljoen sms-jes verstuurd, waaronder zelfs ik er enkele mocht ontvangen, waaronder deze die ik jullie niet wil onthouden:
Ik vond een sterretje voor de deur
het had een glinsterende gele kleur.
Ik nam het voorzichtig op en zei:
dit jaar krijg jij dit sterretje van mij!
Ik wens je een jaar vol vreugde en zonneschijn,
een jaar waarin verdriet en zorgen 2 vreemden zijn,
een jaar waarin vrienden komen en nooit gaan
en waarin geen plaats is voor een traan!
Ik wens je mooie en gelukkige feestdagen toe in 2006.
Gelukkig nieuwjaar!

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Iets wat laat, maar dan toch nog even iets zeggen tegen u allen.

Dat de beste dag van het vorige jaar maar de slechtste dag van dit jaar mag worden.

:w :w :w
Pagina: 1

Let op:
Een gelukkig nieuwjaar toegewenst van Dsmarty en Pim