Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.761 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 10:29:
Het was ook leuk geweest als de bottiems in de beker waren vervangen door real life tiems....maar ach as is verbrande turf zei een wijs vrouw ooit. }:O Ik mis vooral de mogelijkheid tot een extra pic en de exta inkomsten

Volgend seizoen zal ik iig mijn bekerdebuut maken (8> dus pas maar op ... :+
Waarom wordt dat typische Neder-Saksische spreekwoord toch door iedereen maar gebruikt zonder dat ze weten waar het werkelijk op slaat... *zucht*

Fijne verrassing was dat mijn toekomstige coach naar uitmuntend ervaring ging. Nog eens goed naar mijn volgende tegenstander gekeken en moet nog te doen zijn als ik door de verdediging kom. Gelukkig veel specialiteiten als snel en onvoorspelbaar voorin staan.

Nu nog beslissen hoeveel training ik wil opofferen. Het liefst win ik natuurlijk league en beker potten, maar ja, dan zullen er een paar trainees even op de bank moeten blijven. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 11:19
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:21:
zuur :( Maarja dit lees ik wel eens vaker met dit soort situaties. komt puur om het feit dat zijn verdediging beter was dan jou aanval. Dan hou je idd kans dat ze er niet doorheen komen ondanks je middenveld(wat voor het hoeveelheid kansen moet zorgen, dus nooit een zekerheid dat je wint) Dat hij door je uberdefence is gekomen kan altijd gebeuren... Special Event?
Yep - corner die ingekopt werd. Ik heb op dit moment 2 briljante spitsen rondlopen, maar zonder vleugels is het erg lastig om een beetje aanval op te bouwen. Misschien verkoop ik 1 van de centrale middenvelders en haal ik nog een vleugelspeler erbij. Of ik switch gewoon in zijn geheel dit seizoen naar middenveld trainen en speel 3-5-2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

ik weet nog wel ergens een formi pm met uitmuntend wing O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar trainees op de bank kan best in mijn ogen. Omdat een bekerpot ook winst kan opleveren maar het is wel iets risicovoller maar ook leuker :P

@sarinsarin :P tjah Finco vroeg me... :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik ga voor volgende week mijn jongste trainees in het weekend inzetten en de betere woensdag. In die competitiewedstrijd heb ik weinig te winnen, dus nog een ronde verder bekeren klinkt niet rot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Pewwy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:43:
Ik ga voor volgende week mijn jongste trainees in het weekend inzetten en de betere woensdag. In die competitiewedstrijd heb ik weinig te winnen, dus nog een ronde verder bekeren klinkt niet rot :)
Klinkt zowaar verstandig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
offtopic: @Bluepanther :SNTcup, ai ai ai, daar gaan mijn kansen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vargo schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:09:
[...]

Lach maar: mij is nog erger overkomen (qua ratings)! Ik heb met 1-0 verloren tegen een VIII-er.
Match id = 59333170
Spannende tweede helft trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
vargo schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:27:
[...]

Yep - corner die ingekopt werd. Ik heb op dit moment 2 briljante spitsen rondlopen, maar zonder vleugels is het erg lastig om een beetje aanval op te bouwen. Misschien verkoop ik 1 van de centrale middenvelders en haal ik nog een vleugelspeler erbij. Of ik switch gewoon in zijn geheel dit seizoen naar middenveld trainen en speel 3-5-2...
Misschien ook handig om eens te kijken naar je herpositionering. Je het er sowieso 1 te veel gebruikt, en dat is zonde. Je kan je vleugelspelers tegenwoordig naar het middenveld herpositioneren, en daarmee hoef je dit met je aavallers niet te doen. Ook het naar de velugels zetten van je spits ziet er niet handig uit (of je moet hem willen verkopen, is altijdgoed voor de sterren ;)). Uiteraard ben je redelijk genaaid door de ME, maar je hebt minstens een steek laten vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:55:
[...]

Spannende tweede helft trouwens ;)
PHP:
1
2
3
4
5
6
if( $matchEngine->getRating($defence) >= 25
     && 
    $matchEngine->getRatings($attack) <= 10 )
{
  $matchEngine->sleep(45*60); // let match engine sleep for 45 minutes
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent nog een parameter vergeten. Er moet nog een vergelijk van de teamnaam in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vargo, zo te zien heb je niet echt slechte aanvallers, maar hoe kom je dan aan zulke brakke aanvalsratings? Met mijn opa spitsen haal ik dit ook! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wat ik al zei, slechte repositionering, dat kan vanaf dit seizoen anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKeeper schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:24:
[...]

Waarom wordt dat typische Neder-Saksische spreekwoord toch door iedereen maar gebruikt zonder dat ze weten waar het werkelijk op slaat... *zucht*
Feel free om me te verbeteren,... :+

Volgens Van Dale: as is verbrande turf
schertsend commentaar als iemand zich verliest in onwaarschijnlijke
hypotheses die beginnen met 'als' of als iemand 'as' zegt in plaats van 'als'
_/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik maar turk lezen.... vond het al wat luguber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Discussie:
Wat is beter:
Redelijk Coach met Goed Leiderschap
Of
Goed Coach met Matig Leiderschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Weinig discussie mogelijk:

Ga je voor training: goed coach, matig leiderschap.

Ga je voor een hoge TS/kampioenschap: redelijk coach, goed leiderschap

Overigens zou ik nooit voor de redelijk coach gaan. Kost me uiteindelijk meer dan het me oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:40:
Weinig discussie mogelijk:

Ga je voor training: goed coach, matig leiderschap.

Ga je voor een hoge TS/kampioenschap: redelijk coach, goed leiderschap

Overigens zou ik nooit voor de redelijk coach gaan. Kost me uiteindelijk meer dan het me oplevert.
volledig mee eens. Ik zou er niet eens over peinsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
Pewwy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:15:
[...]

Misschien ook handig om eens te kijken naar je herpositionering. Je het er sowieso 1 te veel gebruikt, en dat is zonde. Je kan je vleugelspelers tegenwoordig naar het middenveld herpositioneren, en daarmee hoef je dit met je aavallers niet te doen. Ook het naar de velugels zetten van je spits ziet er niet handig uit (of je moet hem willen verkopen, is altijdgoed voor de sterren ;)). Uiteraard ben je redelijk genaaid door de ME, maar je hebt minstens een steek laten vallen :P
Ja dat is absoluut zo. Wat ik me nog afvroeg: is er buiten rembrandt nog een andere site welke cup ratings bijhoudt? Hopelijk pakt alltidhattrick dit binnenkort ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is geen discussie. goed coach nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Voor de counteraars onder ons: 58793113 (ja H3!N jij mag ook kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat is het nut achter deze wedstrijd posten? of ga je nu elke wedstrijd posten die een counter team wint? of wilde je er ook nog iets mee zeggen? :)

bovendien vond ik de aanval van dat andere team echt belabberd voor een IIe divisie team. utopisch haalde mijn oude compogenoot al in de VI dus dat is nou niet echt spectaculair.

wel grappig een waardeloos mid :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:46:
Voor de counteraars onder ons: 58793113 (ja H3!N jij mag ook kijken)
_/-\o_ 5-2-3 zonder inner mids :) 3% balbezit. Dan doe je het toch leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:54:
[...]

_/-\o_ 5-2-3 zonder inner mids :) 3% balbezit. Dan doe je het toch leuk ;)
Ja had ie maar 100% balbezit moeten hebben en in de laatste minuut moeten scoren...want scoren is natuurlijk ook balverlies 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:54:
en wat is het nut achter deze wedstrijd posten? of ga je nu elke wedstrijd posten die een counter team wint? of wilde je er ook nog iets mee zeggen? :)

bovendien vond ik de aanval van dat andere team echt belabberd voor een IIe divisie team. utopisch haalde mijn oude compogenoot al in de VI dus dat is nou niet echt spectaculair.

wel grappig een waardeloos mid :)
Deze was gewoon zo grappig omdat de verschillen in mid echt belachelijk groot waren...meer niet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:16:
[...]

Deze was gewoon zo grappig omdat de verschillen in mid echt belachelijk groot waren...meer niet! ;)
Maat van mij toont aan hoe handig het is om een SH-er rond te hebben lopen als je countert ;)

59333872

Er is overigens een wedstrijd geweest waar het balbezit tegen de 100% lag, en nog won het counterteam :)

[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 05-01-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:18:
[...]

Maat van mij toont aan hoe handig het is om een SH-er rond te hebben lopen als je countert ;)

59333872

Er is overigens een wedstrijd geweest waar het balbezit tegen de 100% lag, en nog won het counterteam :)
Die wedstrijden ken ik, zijn van maartenvanwinkel uit de NLVF...98% balbezit van het andere team en dan met 3-2 winnen! :P
En het is niet alleen maar geluk, aangezien dit soort uitslagen vaak voorkomen. Beter is het wel naar mijn id om naar zo'n 35-40% balbezit te streven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Pewwy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:18:
[...]

Maar dit is niet de norm 8) :D

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even goed gekeken naar mijn tegenstanders en moet zeggen dat het denk ik weer geen probleem word om kampioen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Uiteraard niet, anders zou iedereen counter spelen, maar ook dan werkt het weer niet ;)

Het gaat mij er meer om dat de halve hattrickwereld zit vastgeroest in 3-5-2, waardoor het voor mij een mindere optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:36:
[...]

Uiteraard niet, anders zou iedereen counter spelen, maar ook dan werkt het weer niet ;)

Het gaat mij er meer om dat de halve hattrickwereld zit vastgeroest in 3-5-2, waardoor het voor mij een mindere optie is.
DAT is ook precies de reden dat ik counter! Hou niet zo van roest... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roest is voor echte mannen. alleen knulletjes houden van geoliede systemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 20:37

Quintus

Eg wel! Dus....

Gisteren bijna uit de beker gevlogen. Kwam 0-1 achter en maakte in de 88e minuut pas de 1-1.
Gelukkig vielen de penaltys goed uit. De laatste penalty mocht ik nemen bij een 3-4 stand.
Toen was ik dus al zeker van de winst :D

Nu is mijn nieuwe tegenstander een vleugeltrainer. Dit betekent dat hij vaak een gat zal hebben in zijn Centrale Defensie omdat hij veelal 3-5-2 speelt.
Zijn er nog (andere) tactieken het overwegen waard tegen vleugeltrainers?
Ik heb nog niet eerder tegen een echte vleugeltrainer gespeeld.
Zelf speel ik veelal 3-5-2 en 3-4-3 en train spelmaken (ja das positiespel :D )

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Counter is zeker succesvol, wanneer je verdediging maar sterk genoeg is, kan je iedereen verslaan in je eigen competitie. Nadeel is wel dat je ook wel tegen iedereen kan verliezen ;).
Nog een leuke daytrade... was zo'n "moderne" normale vleugelspeler (met verdedigen dus :P)

gekocht: 121 000
3 dagen later verkocht
verkocht: 230 000

=65 K winst (netto).

Op de transfervergelijker stond er 1 voor 250 K, leek me veel te veel dus voor de grap em er maar opgezet voor 230 K, en gek genoeg verkocht. Nadeel is wel dat ik op zoek kan naar een nieuwe vleugelspeler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 09:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:23:
Counter is zeker succesvol, wanneer je verdediging maar sterk genoeg is, kan je iedereen verslaan in je eigen competitie. Nadeel is wel dat je ook wel tegen iedereen kan verliezen ;).
Nog een leuke daytrade... was zo'n "moderne" normale vleugelspeler (met verdedigen dus :P)

gekocht: 121 000
3 dagen later verkocht
verkocht: 230 000

=65 K winst (netto).

Op de transfervergelijker stond er 1 voor 250 K, leek me veel te veel dus voor de grap em er maar opgezet voor 230 K, en gek genoeg verkocht. Nadeel is wel dat ik op zoek kan naar een nieuwe vleugelspeler..
En daarom doe ik dus niet aan snel inkopen en hopen op duurder verkopen :p Ten eerste heb ik er de centen niet voor, ten tweede moet je dus OF op zoek naar een nieuwe speler OF je kunt geen vergelijkbaar materiaal vinden voor het zelfde geld en bent dus meer kwijt..... Ik ga nog lekker ff me keepers doortrainen en dan ziet ik einde seizoen wel of ze allebei eruit gaan op formidabel.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het gewoon bij trainen van positiespel en op 21 jarige leeftijd verkoop ik ze wel weer....
De centjes komen dan vanzelf wel binnen.
En ik hoef echt nog geen 1e klas te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TSI: 1340 (+4300/-2960)
Conditie: 16 (+16/-)
Vorm: -7 (+2/-9)

De grootste vormdip zit weer in mijn b-spelers. Een trainee is van matig naar goed conditie gegaan, dat komt goed uit want die kan dan meteen naar mijn a-team promoveren :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TSI: 70 (+3620/-3550)
Vorm: -7 (+2/-9)
Verdedigen: 2 (+2/-)

Lekkere vormdaling nu :( Zondag mogen er weer een boel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel erg vreemd. een speler die 2 weken conditie training krijgt stijgt geen van beide keren

Conditie +11
Vorm +1 / -11 :(
TSI +1330 / -5870 :(

zo nu stoppen we erweer mee kijk die dalingen dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

lekkel.....

Vorm: +4 / -5
TSI: +660 / -1420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Voor de gein ook mijn twee wekelijks resultaat eens bekeken. Hakt er best in die vorm :)

TSI: 6460 (+10040/-3580)
Conditie: 32 (+32/-)
Vorm: -14 (+5/-19)
Ervaring: 1 (+1/-)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:23
Bijna de helft van mijn spelers heeft nu een conditie van uitstekend!

TSI: + 930 (+2160/-1230)
Vorm: +3 / -8
Conditie: +17

En nu weer verder met de normale trainingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Normaal gesproken doe ik dit niet, maar toch:

Mocht iemand die nog niet zo heel lang bezig is een coach voor volgend seizoen zoeken, er staat er bij mij één te koop met goed ervaring en matig leiderschap. Prijs ligt nog laag, en hij gaat er vanochtend uit. Vorm is ruk, dus waarschijnlijk heb je voor weinig een goede toekomstige coach.

Gaat er bij mij uit omdat hij te oud is en ik al een andere gast met deze stats heb rondlopen. Daarbij ben ik nu op zoek naar een nog betere toekomstig coach, dus hij mag weg :) Moeten die gasten bij Ajax eens een voorbeeld aan nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Pewwy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:45:
Normaal gesproken doe ik dit niet, maar toch:
quote]
Dat zeiden de Duitsers zo'n 65 jaar geleden ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Vorm: -5/+2
Ervaring: +1
Verd.:
TSI: -600
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsja, om eerlijk te zijn verkoop ik hem liever voor 20.000 euro aan een fedgenoot dan aan iemand die ik niet ken.

En de duitsers hadden het al eerder gedaan, dus die hebben sowieso lopen liegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Kut update...beide skilltrades tsi erbij maar geen pops, die moeten volgende week maar stijgen dan --> jammer want dan is de winst op een 17 jarige laag goed verdediger weer minder... :(
Verder 1 20jarige verdediger naar briljant...mijn tweede...de rest (4 stuks) volgen binnen 4 weken! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook een 'coach' lopen. matig LS en goed EXP,. maar ik hou hem nog voorlopig. misschien volgt ie wel mijn huidige op, hoewel ik over 1-2 seizoenen toch wel minimaal goed LS coach aangezien ik dan verwacht(of meer hoop) in de V te zitten.

zo nu weer lekker pm trainen. hopelijk popt mijn trainee van 2 weken terug alsnog in 1x en hij heeft nu al goed conditie :) msch verkoop ik hem weer, maar dan minimaal 2m denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb er dus twee, waarvan ik er één komend of volgend seizoen wil gebruiken, maar dat is dan gelijk de laatste matig LS coach die ik wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Pewwy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:39:
Ik heb er dus twee, waarvan ik er één komend of volgend seizoen wil gebruiken, maar dat is dan gelijk de laatste matig LS coach die ik wil hebben.
jammer hij is al weg. Ik had hem best van je willen kopen
edit: hij is wel aan een fedgenoot verkocht zie ik :)

[ Voor 9% gewijzigd door Wceend op 06-01-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Jep, het is ook niet echt duur voor een coach. Zo'n gast wordt volgend seizoen voor iets van 6 ton coach, wat mij begin vorig seizoen 1.1 miljoen kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeej iemand heeft geboden op mijn winger. nu kan ik iig mijn stadion eens flink vergroten en dan kijken we eens rustig wat we met de rest gaan doen. hopelijk gaat ie er uiteindelijk uit voor 2,3-2,4m :) 1m gaat naar mijn stadion(+10k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik hoop vanavond ook een paar miljoen te hebben, kan ik een nieuwe spits kopen op de plek van die geblesseerde. Daar kunnen dan nog netjes twee trainees bij en dan is het weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind 1.8m als openingsbod wel ERG hoog. aangezien de voor ongeveer 1.6m weggaan. ik weet niet of je ze kwijt raakt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik zie het vanzelf. Het is niet laag, maar ik ga er van uit dat ik er minstens 1 kwijtraak. Als dat lukt en ik verkoop die andere niet dan kwak ik die voor 1.6 op de TL :)

HAM geeft nu overigens wel aan dat ze 1.8 nogwat waard zijn ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 06-01-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ham roept wel vaker dingen. zo vind hij mijn 19 jarige uitstekend conditie/uitstekend pm/uitstekend passen trainee 300k waard. grinnik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dat vind ik ook wel genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje aan de hoge kant zelfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is dan ook wel bijna rijp voor het bejaardenhuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:16:
ham roept wel vaker dingen. zo vind hij mijn 19 jarige uitstekend conditie/uitstekend pm/uitstekend passen trainee 300k waard. grinnik....
Ik weet het goed gemaakt Hein...je krijgt 600K en dan lullen we nergens meer over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:12:
En de duitsers hadden het al eerder gedaan, dus die hebben sowieso lopen liegen :)
OFFTOPIC ja iedereen heeft het dan ook over een oorlog, terwijl een verschil van inzicht tussen de toenmalige Duitse regering en de regeringen van een aantal andere Europese lidstaten over transportmiddelen, de lading veel treffender dekte.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:20:
[...]

Ik weet het goed gemaakt Hein...je krijgt 600K en dan lullen we nergens meer over :X
nou... ik zal er even over nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 19:24
GoT Cup

Alleen fed members mogen meedoen met de cup. Dit zal ook streng gecontroleerd worden.

Dit is om de vele WO's uit het verleden te voorkomen. Ook zijn de fed members makkelijk te bereiken via een nieuwsbrief en zullen ze geen belangrijke info missen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mils op 06-01-2006 13:42 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Hoe zit het eigelijk met de TOTO. Aangezien zondag de competitie weer begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die was al een tijdje dood toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ze bestaan nog wel, maar of ze nog actief muziek maken weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Ik d8 dat daar toch weer nieuw leven ingeblazen was?

Of kom ik toch echt onder een steen vandaan gekropen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is correct mills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat nieuwe leven of die steen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n eerste briljante speler is binnen! Gaat nog niet in de verkoop omdat m'n verdediging anders wel erg verzwakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 15:01:
[...]

Dat nieuwe leven of die steen?
die steen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Afbeeldingslocatie: http://www.internetweekly.org/images/bush_crawls_out.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Mils op 06-01-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:52
Altijd leuk dat conditie trainen:
Conditie: +13 (maar 2 mensen die nog konden poppen zijn niet gepopt, voor de rest 9x1 en 4x2 omhoog! En nog beter: mijn mid met fomridable conditie is niet gedaald naar uitstekend conditie)
Vorm: +2/-11
TSI: +3750/-3080

Ach ben nog best tevreden. Het duurt nu natuurlijk wel weer het halve seizoen voordat mijn team weer net zo goed is als in mijn beker wedstrijd, maar de conditie van 2 van mijn aanvallende verdedigers staat nu wel op uitstekend dus dat was het wel waard denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is weer vrijdagmiddag hoor... mijn god ik verveel me dood. enige nog op de afdeling ook... zucht.

maar goeie vooruitzichten: bier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Bier :? Damn, ik kan niet naar de borrel vandaag :(

Overigens heb ik nog wat leuks te melden: Na jarenlang geen studie te hebben gevolgd gaat deze opa een kopopleiding informatica doen die volgende week start :) Helaas betekent dit wel dat ik op woensdag geen wedstrijden meer kan volgen, maar die zie ik dan wel als ik thuis kom :)

Helaas moet ik Hein gelijk geven, beide defs gingen er niet uit voor 1.8m, nu moeten ze dus maar goedkoper :(

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 06-01-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Bier ?? lekker :p ik trek er nog maar eentje open :)

@Pewwy ik bied 20 cent, meer kan ik niet missen nu, of beter nog, kandie ook op afbetaling ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik koop beide voor 1m ;-)

zo en nu bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
lameeuw schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 18:42:
Bier ?? lekker :p ik trek er nog maar eentje open :)

@Pewwy ik bied 20 cent, meer kan ik niet missen nu, of beter nog, kandie ook op afbetaling ?? :+
Tsja, kon het maar. Ik hoop wel dat ze er maandag uit gaan, want zondag wordt een drama met 5-4-1 met alles behalve de spits op verdedigend en woensdag moet ik winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 10:29

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Hoera! mijn eerste echte trainee is verkocht! Ik kocht em zo'n twee seizoenen geleden voor 29k en Kevin McCormack is vanmiddag rond de klok van 13:00 uur vertrokken voor 800k naar NewArsenal Drenthe. Helaas kan ik de 730k die ik overhou nog niet besteden aan mijn stadion :( dus ik benk bang dat ik de eerste thuis competitie wedstrijd nog in een klein stadionnetje moet spelen :( Overigens is de volgende def-trainee ook weer gepopt richting formidable. maar die mag ngo wel ff blijven hangen!

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mils schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:20:
Ik d8 dat daar toch weer nieuw leven ingeblazen was?

Of kom ik toch echt onder een steen vandaan gekropen?
Dat laatste ja :)

Er was te weinig animo om door te gaan met de toto. Wie weet komt het ooit nog eens :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik was ook nooit zo voor, omdat het tijd kan gaan vreten als je het goed in wil vullen, maar begin er toch ook wel iets in te zien. Misschien iets wat volgend seizoen door iemand kan worden opgepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mede hters ;)

Nu heb ik toch even advies nodig ivm een trainee van echt ervaren scoren trainers.

Ik ben scoren aant trainen en heb al deel 19 formi's gekocht met redelijke/matige bijstats.

Nu heb ik toen straks mijn 6 de speler gekocht, en ik heb een vermoeden dat hij best wel eens hoog goed kan zijn omdat hij hele lage bijstats heeft =>

Luis Vicent
TSI=430, 17 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en redelijk leiderschap [Onvoorspelbaar]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus

Ik denk dat hij hoog zit als ik kijk naar een hele hoop andere spelers met ongeveer de zelfde stats, hij zit tov de rest best wel hoog in TSI, en zijn loon is ook opvallend hoger dan veel spelers met bv goed scoren, matig wing , matig passen. Als je mij niet gelooft moet je de transfermarkt zelf maar eens afsnuffelen, ik heb toen straks ook een uistekende gevonden met ongeveer zelfde loon en maar een 100 tsi meer :)

Ik zit namelijk met een dillema, ik had nooit gedacht dat ik deze speler ging hebben voor 270 k vermits hij ook nog eens onvoorspelbaar is. Ik had deze middag opt werk 'perongeluk' tussen mijn eten door gekocht :), dacht dat er toch ging overgeboden worden.

Ik ben dus aant twijfelen om hem nog door te trainen, of hem volgende week terug op de TL te gooien.

Wat denken jullie(spitsen trainers die kunnen schatten op basis van loon/tsi/bijstats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dreyners
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben, volgens mij is deze ook hoog-goed en ik zou 'm dan ook zelf doortrainen tot uitstekend en direct op de transfermarkt pleuren :)

@Mils
Bijgaand het gevraagde winnaarslogo van de GoT Cup!
Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/gotcupwinner.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo 2m binnen. 10k stadion uitbreding(850k) en die andere m gaat naar een leuke winger. ik haal hierdoor in een vol stadion een kleine ton extra aan kaartopbrengsten per thuis wedstrijd. dus die investering is binnen een seizoen al ruim terug verdiend. zeker met een nog een paar bekerwedstrijden wellicht thuis...

helaas heb ik geen plekken voor skiltrades. iets wat me vorig jaar erg lekker af ging. ik probeer wellicht mijn skilltrade van nu te verkopen, maar die gaat er dan alleen uit voor een echte hoofdsprijs(minimaal 2m) anders is het het me niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het er op wagen :) Dat hij ma stijgt volgende week vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 00:40:
zo 2m binnen. 10k stadion uitbreding(850k) en die andere m gaat naar een leuke winger. ik haal hierdoor in een vol stadion een kleine ton extra aan kaartopbrengsten per thuis wedstrijd. dus die investering is binnen een seizoen al ruim terug verdiend. zeker met een nog een paar bekerwedstrijden wellicht thuis...

helaas heb ik geen plekken voor skiltrades. iets wat me vorig jaar erg lekker af ging. ik probeer wellicht mijn skilltrade van nu te verkopen, maar die gaat er dan alleen uit voor een echte hoofdsprijs(minimaal 2m) anders is het het me niet waard.
Dan heb je 35k aan plaatsen. Dat is toch nog steeds veel te weinig? Ik zit op 42 en die zat vorig seizoen bij de laatste wedstrijden ook helemaal vol. 1673 supps, neem aan dat jij ook rond die koers zit?

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 07-01-2006 12:25 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Eindelijk na 4 maanden wachten weer een team :). Wel rot dat ze het beginners zo lastig hebben gemaakt, ik mag de eerste wedstrijden niet eens 3-5-2 spelen. Groot nadeel tegenover de mensen in mijn competitie (XI :( ). Verder kan ik ook niet gelijk leuk trainees inkopen omdat je maar begint met 50k en pas de overige 250k kan verdienen na nogmaals goed gekeurd te zijn door een GM.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://hosting.hattrick.org/Useruploads/LogoTeam362227.GIF

Jongens niet vergeten op mij te stemmen he!
Ik denk niet dat ik het word, maar het is wel een leuke stunt. Heb je al gestemd en vind je dit toch een leuk initiatief? Neem dan even dit logo over voor 2 dagen, dat zou ik leuk vinden.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:56:
[...]

Dan heb je 35k aan plaatsen. Dat is toch nog steeds veel te weinig? Ik zit op 42 en die zat vorig seizoen bij de laatste wedstrijden ook helemaal vol. 1673 supps, neem aan dat jij ook rond die koers zit?
door een belabberd seizoen vooral te wijten aan yours truly is mijn suppclub amper aangegroeid. zit nu pas op de 1520 ofzo, maar al het geld aanwenden voor een groter stadion doe ik niet. ik wil ook nog een winger hebben van 1m en +10k stadion plaatsen is 800k dus dan sta ik weer op 0 :)
Bij mijn volgende verkoop breid ik weer uit met +5 of +10k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 11:56:
[...]

door een belabberd seizoen vooral te wijten aan yours truly is mijn suppclub amper aangegroeid. zit nu pas op de 1520 ofzo, maar al het geld aanwenden voor een groter stadion doe ik niet. ik wil ook nog een winger hebben van 1m en +10k stadion plaatsen is 800k dus dan sta ik weer op 0 :)

Trouwens ik ben eens even aan het kijken voor wingers. Ga dat nooit trainen zeg! wat een lage prijzen worden er betaald voor wingers. 18 jaar(begin seizoen) formidabel wing gaat eruit voor 400k! haha :) pm trainees met redelijk gaan er al uit voor meer volgens mij.

nou dat is dus mooi. even goedkoop wingertje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 15:13:
[afbeelding]

Jongens niet vergeten op mij te stemmen he!
Ik denk niet dat ik het word, maar het is wel een leuke stunt. Heb je al gestemd en vind je dit toch een leuk initiatief? Neem dan even dit logo over voor 2 dagen, dat zou ik leuk vinden.

Bedankt!
LoL, je bent net te laat denk ik :p Heb al gestemd :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen ben ik nou helemaal de weg kwijt? dit spoort toch niet:

Riccardo Signorelli
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 2 340

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

700k?!?!?! bahaha :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat de meeste mensen ook positiespel en conditie er bij willen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:35:
[...]

Trouwens ik ben eens even aan het kijken voor wingers. Ga dat nooit trainen zeg! wat een lage prijzen worden er betaald voor wingers. 18 jaar(begin seizoen) formidabel wing gaat eruit voor 400k! haha :) pm trainees met redelijk gaan er al uit voor meer volgens mij.

nou dat is dus mooi. even goedkoop wingertje halen.
Je vergeet een aantal dingen. Ten eerste bekijk je de prijzen van kale wingers die zijn nooit hoog geweest en zullen het ook niet worden. Wingers hebben altijd bijstats nodig of passen of positiespel met conditie. Daarnaast trainen wingers een stuk harder dan PM trainers. In 6 weken stijgen mijn wingers een leven dat is dus maximaal 3 per seizoen. Je koopt ze begin seizoen op goed of uitstekend en aan het einde zijn ze dus briljant. En aan briljant is een stuk meer te verdienen dan aan een formidabel of uitmuntend winger.

Met een beetje mazzel kun je dus een 18 jarige briljant winger hebben die heel aantrekkelijk is om doorgetraint te worden op zijn bijstats. Ik heb geen idee op welke leeftijd een positiespel trainee briljant kan zijn maar dan zijn ze vast al 19 en zijn ze dus minder aantrekkelijk om door te trainen.

Wingers trainen is complex en je zult dus met meer dingen rekening moeten houden. Het voordeel is wel dat trainees nooit verschrikkelijk duur zijn en dat ze dus voor iemand uit de X zoals ik betaalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 16:42:
Misschien dat de meeste mensen ook positiespel en conditie er bij willen hebben?
uiteraard. ik ook, maar ga jij maar eens een uitmuntende verdediger of middenvelder van 19 zoeken voor 700k :) ik zeg niet dat het een super winger is, maar ik raak hem zowieso voor meer geld kwijt dus winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 17:51:
[...]

uiteraard. ik ook, maar ga jij maar eens een uitmuntende verdediger of middenvelder van 19 zoeken voor 700k :) ik zeg niet dat het een super winger is, maar ik raak hem zowieso voor meer geld kwijt dus winst :)
Ik heb net een speler voor 830k gekocht die me ook niet duur lijkt:
Krzysztof Ziarkiewicz (45868710)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 7 250
Loon: 3 504 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Klik60
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: rampzalig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Maar dat kan iets met een crash van hattrick te maken hebben vlak nadat ik bood en vlak voor de deadline (ik kon 5 min niet inloggen en toen had ik 'm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das ook niet duur nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hattrick is trouewns zo traag als &*!&#^) en is continu onbereikbaar... ik kan er nu ook al 5 min niet op... Hoop dat het morgen beter gaat, want dan lopen er 2 van mijn spelers af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:51:
[...]

Ik zit net even te kijken naar vergelijkbare spelers, maar zonder conditie en bijstats gaan ze niet voor heel veel meer weg. Maar met wat mazel maak je er wel winst op (op de tranfsercompare met een vergelijkbare speler, maar dan 20 stonden er 2 in deze week voor 650k maar ook 4 voor meer dan 800k). Ik ga er trouwens niet vanuit dat je 'm daarom kocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach je moet toch wat kopen. was msch inpuls aankoopje, maar goed even kijken hoe ie presteert. ik vind de markt voorlopig zowieso nog erg zwak. dus als ie aantrekt verkoop ik hem msch weer :) maar 700k met hoofdstat uitmuntend van 19 is niet duur.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.