Ok ik heb dus laatste tijd wat probs met me pc dat hij traag is, en vage data transfers heeft en gewoon zo maar blijft hangen bij het booten van windows. En ben dus al ruim een week bezig met het zoeken naar het probleem. Me geheugen getest en me gfx kaart, alles schijnt genoeg stroom te hebben. Maar nu heb ik mijn kast open en denk ik haal alles ff los en zo, en wat zie ik daar. Ik heb een 20 pins mobo kabel vanuit mijn voeding, en een 24 pins aansluiting op me mobo zelf. 4 pins krijgen dus geen stroom.
Zou het zo kunnen zijn dat doordat me moederbord te weinig stroom krijgt, daardoor me geheugen niet genoeg krijgt en me processor ook niet en dat er dus op momenten waarop de pc veel doet (downloaden op een schijf, game spelen van andere schijf, of gewoon een "zware" game runnen een overload krijgt omdat 1 van beide of allebij te weinig stroom heeft? Die 20 pins kabel past er wel in, maar niet in het midden, maar alleen met boven in 4 pins unused of onderin 4 pins unused. dus vast klikken werkt niet.
Zou het zo kunnen zijn dat doordat me moederbord te weinig stroom krijgt, daardoor me geheugen niet genoeg krijgt en me processor ook niet en dat er dus op momenten waarop de pc veel doet (downloaden op een schijf, game spelen van andere schijf, of gewoon een "zware" game runnen een overload krijgt omdat 1 van beide of allebij te weinig stroom heeft? Die 20 pins kabel past er wel in, maar niet in het midden, maar alleen met boven in 4 pins unused of onderin 4 pins unused. dus vast klikken werkt niet.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383