Toon posts:

[GEZ} een batebase

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als ik hier fout post maar dit is mijn eerste post

Nu mijn vraag

Ik ben op zoek naar een batebase ( een een brand verzekering ) ik heb all meerdere gevonden maar geen 1 waar je ook foto's kan bij voegen ( wat wel nodig is ) weten jullie 1 waar het wel kan het liefste in het Nederlands want mijn Engels is zeer slecht of kunne jullie er 1 voor mijn maken ( ik betaal er goed voor )

MVG Michael Wiekens

PS kom niet aan zeten met Excel of Access van MS

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:53
Batebase :? Volgens google kom ik dan alleen op japanse site uit. Bedoel je een database ofzo?
En wat wil je er precies mee voor die brandverzekering? Wil je al je artikelen die je hebt erin zetten met foto ofzo? Of heb je heel andere eisen wat het pakket moet kunnen?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

basebase? Je bedoelt zeker database?
Toch zou MS Access best goed zijn, aangezien je het helemaal naar je eigen hand kan zetten. Tevens is het zeker mogelijk om er foto's aan toe te voegen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Welkom op GOT!

Helaas voor jou is dit geen "Dump mijn vraag, en mensen geven het mij"-Forum. Je zou de GOT Search Engine kunnen gebruiken om te zoeken op "Database foto", daar zal je al verschillende oplossingen tegenkomen die je kunt gebruiken.

Probeer altijd een beetje zelf te zoeken voordat je een topic opent hier en lees a.u.b. een keertje onze FAQ door.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.