Toon posts:

[XP] Word gelijk weer afgemeld

Pagina: 1
Acties:
  • 2.013 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen

Tja naar dit probleem te hebben opgelost:

[rml]Jamesbond1002 in "[ XP] Windows start niet meer op*"[/rml]

Zit ik nu al gelijk met het volgende want als ik me nu weer aan wil melden op dat systeem word ik gelijk weer afgemeld er staat al gelijk van U wordt afgemeld :(

Ik zit nog steeds via remote admin en zij ook nog steeds op XP + SP2

Weet iemand hoe ik dat kan fixen ?

Ik denk zelf dat het door al die virussen is gekomen die ik heb kunnen verwijderen maar wrom kan ik me dan niet meer aanmelden :O

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 15:27 ]

• The Medic
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-02 11:49
ook al gebprobeerd in veilige modus?
dan zou ik mijn data van de schijf halen en de meuk formateren. Misschien wat driest maar ik denk dat je dan wel van je probleem af bent.

Verwijderd

Topicstarter
The Medic schreef op donderdag 29 december 2005 @ 15:36:
ook al gebprobeerd in veilige modus?
dan zou ik mijn data van de schijf halen en de meuk formateren. Misschien wat driest maar ik denk dat je dan wel van je probleem af bent.
kan niet via remote admin mijn vriendin zit op vakantie en ik moet dus haar systeem fixen en ze is er dus nu niet :>

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-02 19:40
is bekend probleem. volgens mij staat het antwoord in de FAQ.

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Dit al geprobeerd?

• Airw0lf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:13
Ik heb nog niet zo lang geleden hetzelfde gehad.
De oorzaak was het toevoegen van een geformateerde harddisk waardoor de volume volgorde niet meer klopte. Windows starte wel, maar ik werd meteen weer uitgelogd.
Ik heb dat toen opgelost door het systeem op te starten en de gegevens van de bijgeplaatste disk via het netwerk te kopieren naar een ander systeem. En vervolgens opnieuw starten, maar nu vanaf CD en in command mode.
Met behulp van diskpart (een soort fdisk, maar dan voor XP) alle partities verwijderen van de bijgeplaatste disk, dan CD verwijderen en weer opstarten.
Hierna kon ik gewoon inloggen en de bijgeplaatste disken opnieuw in gebruik nemen.

Grtx,
Will

makes it run like clockwork

Verwijderd

Topicstarter
Het prob is dat ik niet bij het register kan om dit uit te voeren

http://www.mac-net.com/684480.page

Ik moet dus het bestand wsaupdater.exe hebben want die is door een of andere reden pleite

Verwijderd

met ntpassword recovery kun je ook in het register komen. Misschien is het via die maner op te lossen

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit via remote admin anders was het lang niet zon groot probleem geweest

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 15:58 ]

• Magnoon
Kan je niet gewoon de userinit.exe copyen en dezelfde naam geven als het verwijderde bestand? Dan hoef je dus niks te veranderen in het register

[ Voor 6% gewijzigd door Magnoon op 29-12-2005 16:04 ]

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:45
dit probleem heb ik al heel vaak opgelost.
heeft te maken met een stuk spyware dat niet juist word weggehaald.
er staat in je windows\system32 map een bestand dit heet wsaupdater.exe deze is weggehaald alleen de register key niet, de registerkey vind namelijk dat wsaupdater het userlogon bestandje is. Hierdoor kan je niet inloggen. Hierbij een linkje voor How to repair.

http://www.lavasofthelp.com/articles/v6/04/06/0901.html

Computer says no

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij het wsaupdater.exe bestand sturen dan zal hij weer werken zo te zien want het bestand is idd verwijdert de rest staat er wel

Dus die gene die mij wsaupdater.exe kan sturen spreek ik officeel heilig :D

• Magnoon
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:07:
Kan iemand mij het wsaupdater.exe bestand sturen dan zal hij weer werken zo te zien want het bestand is idd verwijdert de rest staat er wel

Dus die gene die mij wsaupdater.exe kan sturen spreek ik officeel heilig :D
Lees mijn reply even plz... userinit.exe kopieren en wsaupdater.exe noemen. Ik denk wel dat het werkt

• Meekoh
magnoon is totallty right! (8>

Computer says no

Verwijderd

Topicstarter
Magnoon schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:10:
[...]

Lees mijn reply even plz... userinit.exe kopieren en wsaupdater.exe noemen. Ik denk wel dat het werkt
nee werkt ook niet :?

ik denk dat ik toch echt ergens het echte Wsaupdater.exe bestandje vandaan moet halen

• Meekoh
onthoud wel de userinit.exe die je kopieert, moet van exact dezelfde versie zijn! (bijv. heb je home sp2, dan gaat de userinit van home sp1a niet werken) dan hernoem je die naar wsaupdater.exe en klaar is kees.

[ Voor 16% gewijzigd door Meekoh op 29-12-2005 16:26 ]

Computer says no

Verwijderd

Hier staat de volledige (simpele) oplossing in navolging wat Magnoon al zei ;)

Overigens staat dit letterlijk in de WOS-FAQ
Niet gelezen? :/

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 16:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Moshe85 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:25:
onthoud wel de userinit.exe die je kopieert, moet van exact dezelfde versie zijn! (bijv. heb je home sp2, dan gaat de userinit van home sp1a niet werken) dan hernoem je die naar wsaupdater.exe en klaar is kees.
ja dat zou het eens kunnen zijn want zit het bestand van XP Pro SP2 te halen :P

Kan mij iemand userinit.exe van HOME SP2 sturen :D

• Meekoh
helaas k heb alleen pro...

Computer says no

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu het bestand van Home SP 2 maar het werkt nog steeds niet :( iemand nog een idee hoe ik het kan fixen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:42:
Ik heb nu het bestand van Home SP 2 maar het werkt nog steeds niet :( iemand nog een idee hoe ik het kan fixen ?
Lees je wel wat er allemaal gesuggereerd wordt?
Zie mijn vorige post.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:44:
[...]

Lees je wel wat er allemaal gesuggereerd wordt?
Zie mijn vorige post.
ja dat heb ik allemaal gelezen maar ik zit via remote admin kan dus niet via cd`s of diskettes werken of in het register kijken

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-02 22:39
Kun je niet regedit op je lokale bak openen en daarna een connect doen op de registry van de machine waar je niet op komt? Met een beetje mazzel staat remote registry nog aan en kun je zo de registry sleutels veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
Way2Smart schreef op donderdag 29 december 2005 @ 16:50:
Kun je niet regedit op je lokale bak openen en daarna een connect doen op de registry van de machine waar je niet op komt? Met een beetje mazzel staat remote registry nog aan en kun je zo de registry sleutels veranderen?
Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.het systeem zit niet hier in het netwerk dus het zal moeilijk gaan :(

Ik denk dat ik toch echt ergens dat bestandje vandaan moet halen

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand een idee ?

Verwijderd

Als je remote geen toegang hebt tot het register van de andere pc, zit er maar één ding op: je zult er zelf heen moeten.

Overigens is dit (ook n.a.v. je vorige topic) het gevolg van spyware.
Als je een pc gaat cleanen van virussen of spyware, of in dit geval, een van de gevolgen daarvan, dien je fysiek access te hebben.
Want wat gebeurt er als er onvoorziene effecten zijn?
Je kunt niet alles voorzien en op afstand kun je nooit adequaat genoeg reageren.

offtopic:
Na 23 minuten kicken is NOT-done :/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 17:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er echt niemand een recovery cd liggen waar WSAUPDATER.EXE opstaat :(

Please want dan stopt ze eindelijk met zeuren _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 20:59:
Heeft er echt niemand een recovery cd liggen waar WSAUPDATER.EXE opstaat :(

Please want dan stopt ze eindelijk met zeuren _/-\o_
Wsaupdater.exe staat niet op de XP-CD.
Het is spyware, dat de functie van userinit.exe overneemt.

De enige mogelijkheid is om een kopie van userinit.exe te hernoemen naar wsaupdater.exe en dan, na inloggen, het register aan te passen, zodat niet wsaupdater wordt aangeroepen, maar userinit.

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef het op ik formatteer het systeem wel als ze terug is want die windows versie was toch al vol met rotzooi dan zet ik het er wel opnieuw op maar dan met goeje beveiliging :P zodat ze ook niks meer verkeerd kan doen

toch bedankt voor jullie hulp maar via remote admin is het niet te fixen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 23:27 ]

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2005 @ 23:27:
Ik geef het op ik formatteer het systeem wel als ze terug is want die windows versie was toch al vol met rotzooi dan zet ik het er wel opnieuw op maar dan met goeje beveiliging :P zodat ze ook niks meer verkeerd kan doen

toch bedankt voor jullie hulp maar via remote admin is het niet te fixen
en je installeerd daarna gelijk ms antispyware oid. :)
Pagina: 1